Dat komt zo wel goed.quote:Op zondag 1 april 2007 09:47 schreef borisz het volgende:
Vitesse is nog niet helemaal wakker
Wie opent de nieuwe HOOLS?
En ook nog te traag met HOOLS opstartenquote:Op zondag 1 april 2007 09:52 schreef vitessezuid113 het volgende:
[..]
Dat komt zo wel goed.
fijne dag iedereen
iddquote:
zoveel scheelde het nietquote:Op zondag 1 april 2007 09:53 schreef sjimz het volgende:
[..]
En ook nog te traag met HOOLS opstarten![]()
![]()
hier regent het!quote:
Zou raar zijn, als het bij jou regent en bij mij niet.quote:Op zondag 1 april 2007 10:01 schreef Againzender het volgende:
Ik ben weer te voorspelbaar geloof ik
je woont iets te dicht in de buurt jaquote:Op zondag 1 april 2007 10:01 schreef Againzender het volgende:
een heel lokale regenbuiquote:
Ja, maar dat is natuurlijk een ruim begrip, is nogal een groot parkquote:Op zondag 1 april 2007 10:04 schreef sjimz het volgende:
AZ, jij woont vlakbij het Rembrandtpark?
Dat kan ook, dat je in het tropenmuseum zitquote:Op zondag 1 april 2007 10:04 schreef Againzender het volgende:
[..]
een heel lokale regenbui
En misschien zit ik ondertussen wel in de tropen
Nee ik woon er relatief ook in de buurtquote:Op zondag 1 april 2007 10:07 schreef Againzender het volgende:
[..]
Ja, maar dat is natuurlijk een ruim begrip, is nogal een groot park
is er wta aan de hand daar?
Ik woon nog dichter bij station Lelylaan, dan weet je een beetje waar je het moet zoekenquote:Op zondag 1 april 2007 10:08 schreef sjimz het volgende:
[..]
Nee ik woon er relatief ook in de buurt![]()
Ik woon zelf tusen het vondelpark en het rembrandtpark in. Het vondelpark is wel dichterbij dan het rembrandtpark voor me.quote:Op zondag 1 april 2007 10:12 schreef Againzender het volgende:
[..]
Ik woon nog dichter bij station Lelylaan, dan weet je een beetje waar je het moet zoeken
dat stukje oud zuid aan de westkant van de Sloterkade?quote:Op zondag 1 april 2007 10:14 schreef sjimz het volgende:
[..]
Ik woon zelf tusen het vondelpark en het rembrandtpark in. Het vondelpark is wel dichterbij dan het rembrandtpark voor me.
Oud west.quote:Op zondag 1 april 2007 10:18 schreef Againzender het volgende:
[..]
dat stukje oud zuid aan de westkant van de Sloterkade?
Ah, de Jacob van Lennepkadequote:Op zondag 1 april 2007 10:19 schreef sjimz het volgende:
[..]
Oud west.
Precies tussen de kinkerstraat en de overtoom![]()
Dat is heul niet verkeerd!quote:
Dat is niet zo'n snelle tijd vind ik!quote:Op zondag 1 april 2007 10:53 schreef borisz het volgende:
Finale 50m vrij met Marleen Veldhuis 11:43.
dat is kutquote:Op zondag 1 april 2007 11:11 schreef pascalheister het volgende:
mogge![]()
kom je gisteravond terug bij de auto zit er gvd een deuk net onder het linkerachterraam, stelletje ^%!!#%^&*^$@#$# kapotschieten zal je ze![]()
![]()
![]()
neu wat denk je...quote:Op zondag 1 april 2007 11:12 schreef borisz het volgende:
[..]
dat is kutweet je wie het gedaan heeft ofzo?
Danny's 1 april grap is mislukt![]()
dan is het helemaal kutquote:Op zondag 1 april 2007 11:15 schreef pascalheister het volgende:
[..]
neu wat denk je...
denk dat het opzettelijk is gebeurd![]()
Ja, dat zijn 1-april grappen in de achterhoek...quote:Op zondag 1 april 2007 11:15 schreef pascalheister het volgende:
[..]
neu wat denk je...
denk dat het opzettelijk is gebeurd![]()
zo voorspelbaar als het weerquote:Op zondag 1 april 2007 10:01 schreef Againzender het volgende:
Pff die is opzichtig...quote:Op zondag 1 april 2007 11:54 schreef RayMania het volgende:
Huntelaar naar Man U. Jammer.
Bron:
http://www.vi.nl/vi/show/id=62802/contentid=91306/sc=a37912
Is ook zo, dacht nl wel dat ie van vi.nl kwamquote:Op zondag 1 april 2007 12:26 schreef EnGCatjuh het volgende:
Ach, is op zich nog best netjes gemaakt.Mogguh
Lekker zegquote:Op zondag 1 april 2007 13:20 schreef pascalheister het volgende:
ff een foto gemaakt van de schade
[afbeelding]
Teringquote:Op zondag 1 april 2007 13:20 schreef pascalheister het volgende:
ff een foto gemaakt van de schade
[afbeelding]
Toyota Corollaquote:Op zondag 1 april 2007 13:27 schreef MrDoegewoon het volgende:
[..]
Tering
Wat voor een auto heb je eigenlijk?
Bij hebben ze er trouwens ook tegen aan gezeten een maand ofzo geleden, maar ach een mini deukje
Heb zelf ook wel eens een auto geraakt met wegrijden, maar die had geen schade (zelfs geen krasjes) maar ze waren niet thuis, maar het waren de buren van familie dus gezegd tegen m'n familie dat ze zodra ze toch klachten hadden altijd mijn nummer konden geven
Ziet er goed uitquote:Op zondag 1 april 2007 13:40 schreef pascalheister het volgende:
[..]
Toyota Corolla
klik klik klik en klik
morgen maar eens bij de garage langs, zien wat hij ervan zegtquote:Op zondag 1 april 2007 13:42 schreef MrDoegewoon het volgende:
[..]
Ziet er goed uit
Hopelijk gaat het uitdeuken niet al te duur worden voor je
Kamer van Eilanden bedoel je neem ik aan?quote:Op zondag 1 april 2007 13:48 schreef SCH het volgende:
dndiek, welke kamer was het nou?
Lijkt me idd wel het slimste, maar het is echt dieptriest dat je bij zulke schade aan de de andere auto wegrijd zonder maar ook een briefje ofzo achter te latenquote:Op zondag 1 april 2007 13:46 schreef pascalheister het volgende:
[..]
morgen maar eens bij de garage langs, zien wat hij ervan zegt
jij moet ook nog 1x stemmen in het mooiste doelpuntquote:Op zondag 1 april 2007 14:16 schreef dndiek het volgende:
Laatste dag voor de deelname in april: Het SPT-Nostradamus topic
Nee tochquote:Op zondag 1 april 2007 14:17 schreef Bjoro het volgende:
[..]
jij moet ook nog 1x stemmen in het mooiste doelpunt
Ook geplaatst om 00:17quote:Op zondag 1 april 2007 15:50 schreef methodmich het volgende:
Middag!
Rondje op kosten van Alva.
Uit de categorie 1 april: http://www.hsvhoek.nl/news.asp?newsid=4139
Toen zaten er al wel een paar biertjes in denk ikquote:
vind het knap als dit met een auto is gebeurd, lijkt me gewoon handwerkquote:Op zondag 1 april 2007 14:15 schreef MrDoegewoon het volgende:
[..]
Lijkt me idd wel het slimste, maar het is echt dieptriest dat je bij zulke schade aan de de andere auto wegrijd zonder maar ook een briefje ofzo achter te laten
Oke,quote:Op zondag 1 april 2007 16:50 schreef pascalheister het volgende:
[..]
vind het knap als dit met een auto is gebeurd, lijkt me gewoon handwerk
Mwah, als iemand nu een uitstekend stuk ijzer had, en hij er achteruit op in is gereden met redelijk wat snelheid...quote:Op zondag 1 april 2007 16:50 schreef pascalheister het volgende:
[..]
vind het knap als dit met een auto is gebeurd, lijkt me gewoon handwerk
Hij heet geen de Zeeuwquote:
van der Zeeuw jaquote:
Waar?quote:Op zondag 1 april 2007 18:36 schreef dndiek het volgende:
Gemist!
Ik ben Cañas - Djokovic aan het kijken
Dank jequote:Op zondag 1 april 2007 18:37 schreef EnGCatjuh het volgende:
Top Bos!
Thuisquote:
quote:
en toen is ie uitgestapt en heeft er nog wat krassen ingezet?quote:Op zondag 1 april 2007 16:59 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
[..]
Mwah, als iemand nu een uitstekend stuk ijzer had, en hij er achteruit op in is gereden met redelijk wat snelheid...
On second thought, laat de auto maar zitten en maak er idd maar opzet van.
Zie ook het 'on second thought' stukje.quote:Op zondag 1 april 2007 18:49 schreef pascalheister het volgende:
[..]
en toen is ie uitgestapt en heeft er nog wat krassen ingezet?
Aan de linker kant waar de auto stond kon je helemaal niet parkeren..
Ja, lekker toch?quote:
Hij krijgt bij de shoarma nooit zo'n scherpe rode saus?quote:
Nee nooit, ik krijg altijd knoflooksaus en als ik zelf shoarma maak gooi ik er ook altijd knoflooksaus bij.quote:Op zondag 1 april 2007 19:20 schreef golfer het volgende:
[..]
Hij krijgt bij de shoarma nooit zo'n scherpe rode saus?
Die is gebaseerd op sambal.
ok ff overheen gelezenquote:Op zondag 1 april 2007 19:12 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
[..]
Zie ook het 'on second thought' stukje.
gewoon knoflooksaus en sambalquote:
quote:Op zondag 1 april 2007 20:08 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
gewoon knoflooksaus en sambalnet zoals ik dat neem op een turkse pizza of bij een broodje doner
niet te vergoeden via je stageplek?quote:Op zondag 1 april 2007 20:07 schreef RayMania het volgende:
Vrijdag Goede Vrijdag, en m'n OV is dan niet geldig, terwijl ik wel stage heb. Belachelijk is dat. Ik ga maar een vrije dag nemen (eerste in vijf maanden), hoef ik niet 15,= te betalen aan reiskosten.
Rare hamster ben je toch ookquote:
quote:
in Onzin?quote:Op zondag 1 april 2007 21:40 schreef Memento-Mori het volgende:
Ik zou er bijna een topic over openenover sambal en shoarma
Whehe, zo gek is deze combi toch niet.quote:
Eindelijk, eindelijk. Echt. De engerd. Zo irritant als je bijna zeker weet dat die klootzak het gedaan heeft maar je hem tot dusver niet hebt kunnen pakken.quote:
quote:Op zondag 1 april 2007 22:00 schreef clauwheee het volgende:
Peter R. de Vries.
Oppakken die kerel. Hond.
Oppassen dus maar dat je niet uit het raam valt.quote:
veel plezierquote:
ach avondje theater is altijd wel leukquote:Op zondag 1 april 2007 22:17 schreef -Vaduz- het volgende:
Okee.
De heren trekken mij zelf niet zo, maar ze zijn wel goed in hun vak.
Erg verstandigquote:Op zondag 1 april 2007 22:20 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
ach avondje theater is altijd wel leukwas vorig jaar cultureel ambassadeur van een stadsschouwburg en kon gratis naar allerlei voorstellingen en moest recensies schrijven enzo
Ben alleen nadat dat was afgelopen niet meer naar theater gegaan (tja het is toch vrij prijzig) maar heb op t moment ff leuke dingen nodig dus neem het er ff van
Wel of nietquote:Op zondag 1 april 2007 22:20 schreef rubbereend het volgende:
[..]
veel plezierpersoonlijk ben ik zo fan van ze
okequote:Op zondag 1 april 2007 22:20 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
ach avondje theater is altijd wel leukwas vorig jaar cultureel ambassadeur van een stadsschouwburg en kon gratis naar allerlei voorstellingen en moest recensies schrijven enzo
Ben alleen nadat dat was afgelopen niet meer naar theater gegaan (tja het is toch vrij prijzig) maar heb op t moment ff leuke dingen nodig dus neem het er ff van
weer te snel getypt en tv gevolgd tegelijkertijdquote:
cabaret is altijd zo snel uitverkocth vandaag najib in de voorverkoop, kwam er vanmiddag pas weer achter uiteraardquote:Op zondag 1 april 2007 22:23 schreef rubbereend het volgende:
[..]
oke
ik ga regelmatig naar het theater, eigenlijk alleen cabaret. Had 8 voorstellingen dit seizoen, nog 2 te gaan.
quote:Op zondag 1 april 2007 22:45 schreef borisz het volgende:
jij en vroeg naar bed, dit is een zeer late 1 april grap![]()
Dan is het van och ja nog maar een Sopranootje en dan is het zo weer laatquote:Op zondag 1 april 2007 22:45 schreef Bluezz het volgende:
Bossie
Ik wil ook vervroegd naar bed, eens/is kijken of dat lukt
dat bedoel ik ookquote:Op zondag 1 april 2007 22:47 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
Het is nog 1 april, dus het kan ook geen late 1 april grap zijn.
Wel een late grap op 1 april.
ik heb altijd een abonnement bij de theaters in Tiel en Oss dus ik loot altijd mooi mee in het begin van het seizoenquote:Op zondag 1 april 2007 22:29 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
cabaret is altijd zo snel uitverkocth vandaag najib in de voorverkoop, kwam er vanmiddag pas weer achter uiteraard
das handigquote:Op zondag 1 april 2007 23:06 schreef rubbereend het volgende:
[..]
ik heb altijd een abonnement bij de theaters in Tiel en Oss dus ik loot altijd mooi mee in het begin van het seizoen
quote:Hi all,
Quick update...
After a very difficult Friday, Rene is now recovering from the last
intervention and research. Luckily, there has been some huge improvement
from yesterday to today (CRP's are now at 154!!! - for those who missed it,
the normal level is between 1 and 3 but Rene had 380 on Friday). The
doctors were more confident today that Friday's difficulties were "rock
bottom" and they expect that he will recover soon. In the meantime, they
continue to monitor him very often because, as one of the surgeons described
it, Rene's body doesn't stop fooling the doctors with 'fake' signs of
recovery.
For now they don't dare to give an indication of when he can be released or
how long his full recovery will take but hopefully we will hear more
information tomorrow. They did mention, however, that they want to perform
a very thorough research to make sure that there are no more 'surprises'
that they could have missed.
So we keep waiting for better news everyday, but I must admit that things
looked much more hopeful today!
Rene says a big thank you for the visits, cards, presents, etc. (they really
cheered him up because he is fed up with the hospital by now!). From my
side, thanks for your support and all the nice messages, they keep me going
everyday!!!
zeker, zo heb ik de loop der jaren al erg veel gezien. Alleen Najib en Theo Maasen staan nog op mn must see lijstjequote:
En ik ga ook maar eens slapenquote:Op zondag 1 april 2007 23:24 schreef sjimz het volgende:
Inderdaad, vanaf hier veel sterkte voor Eilanden toegewenst!
Nou, dat valt toch wel meequote:Op zondag 1 april 2007 23:38 schreef tong80 het volgende:
Bluezz wil vroeg naar bed.Zeg dat ze er een uurtje bij optelt is het nog twee uur
Danny, die altijd alle crewleden zo nadrukkelijk op het hart drukt een bijzonder moeilijk password te nemen, bestaande uit allerlei ingewikkelde combinaties, zou het mogelijk gemaakt hebben om zijn account te hacken?quote:Op maandag 2 april 2007 00:11 schreef -Vaduz- het volgende:
Ík vind het wel geloofwaardig overkomen.
het was vannacht iig wel vervelendquote:Op maandag 2 april 2007 00:08 schreef golfer het volgende:
Het is 2 april...
En nog steeds geloof ik het verhaal niet helemaal.
Een goede hacker krijgt alles voor elkaar, dat het alleen hiervoor gedaan is vind ik wel vreemd.quote:Op maandag 2 april 2007 00:12 schreef golfer het volgende:
[..]
Danny, die altijd alle crewleden zo nadrukkelijk op het hart drukt een bijzonder moeilijk password te nemen, bestaande uit allerlei ingewikkelde combinaties, zou het mogelijk gemaakt hebben om zijn account te hacken?
hoor jij niet te slapen danquote:Op maandag 2 april 2007 00:13 schreef rubbereend het volgende:
[..]
het was vannacht iig wel vervelend
quote:Op zondag 1 april 2007 23:38 schreef tong80 het volgende:
Bluezz wil vroeg naar bed.Zeg dat ze er een uurtje bij optelt is het nog twee uur
Soprano's gaan voor.quote:Op maandag 2 april 2007 00:41 schreef tong80 het volgende:
Golfert zo de herhaling van Zembla over Moskovitch
tof en Arnhem gaan zelden tot nooit in één zin samenquote:Op maandag 2 april 2007 00:18 schreef jorienvdherik het volgende:
Wat een toffe dag was het in Arnhem
we konden bijvoorbeeld als blauwen niet of nauwelijks meer achter de schermen posten.... da's toch lastigquote:
Ja, das jammer voor jullie slowchats in HVVJN achter de schermen.quote:Op maandag 2 april 2007 01:37 schreef rubbereend het volgende:
we konden bijvoorbeeld als blauwen niet of nauwelijks meer achter de schermen posten.... da's toch lastig
Ja ik ook wel.. maar toch 'leuk' om het daadwerkelijk bevestigd te zien.quote:Op maandag 2 april 2007 07:32 schreef DIGGER het volgende:
Dat had ik zo ook kunnen aangeven zonder onderzoek Appelsientje
Dat is inderdaad niet de oplossing die zorgt dat er geen files meer komen.quote:Op maandag 2 april 2007 07:38 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Ja ik ook wel.. maar toch 'leuk' om het daadwerkelijk bevestigd te zien.
Vrijdagmiddag was ook zo'n drama... 1 uur en 15 min langer over gedaan dan normaal
Maar nee hoor.. we hoeven de wegen helemaal niet breder te maken
wat dan wel ???quote:Op maandag 2 april 2007 08:12 schreef Suijk het volgende:
[..]
Dat is inderdaad niet de oplossing die zorgt dat er geen files meer komen.
Ooo ik denk ook niet dat we er ooit van afkomen en idd... die idioten die meteen de snelweg opknallen.. met 60 km/hquote:Op maandag 2 april 2007 08:32 schreef Suijk het volgende:
Sommige wegen mogen wel wat breder, maar er moeten gewoon minder auto's gaan rijden. Of op andere momenten, want je lost niet op dat mensen moeten uitvoegen en invoegen en dat altijd op de eerste meters willen doen, vol in de remmen gaan om maar van baan te wisselen en dan de rest opstoppen. Het is echt een utopie dat we ooit nog van die files afkomen, tenzij er echt iets ingrijpends verandert.
En dan bel je niet even?quote:Op maandag 2 april 2007 08:54 schreef SCH het volgende:
Sandman, ik was in Vlissingen zaterdag
Tja dan moeten de meeste mensen dus in een flat ergens in Amsterdam ofzo gaan wonenquote:Op maandag 2 april 2007 08:40 schreef Suijk het volgende:
Ik zeg iedereen werken waar hij woont (of woont waar hij werkt).
Als de verdoving is uitgewerktquote:Op maandag 2 april 2007 08:44 schreef Da_Sandman het volgende:
Net naar de dokter geweest, eindelijk m'n ingegroeide teennagel laten verwijderen... Nu nog nergens last van, komt vanmiddag wel...
Hoop het bij mij ookquote:Op maandag 2 april 2007 09:08 schreef dndiek het volgende:
[..]
Als de verdoving is uitgewerkt
Gelukkig viel het toendtertijd bij mij mee
Ik ben wel 3x bij de dokter geweest...quote:
Hoe vaak ik dat al niet te horen heb gekregen. Da's net zo iets als "roos krijg je door je haar niet te wassen".quote:Op maandag 2 april 2007 09:21 schreef Suijk het volgende:
Hoe krijg je zo'n teennagel? Toch gewoon door je teennagels niet te knippen ofzo?
Almerequote:Op maandag 2 april 2007 08:40 schreef Suijk het volgende:
Ik zeg iedereen werken waar hij woont (of woont waar hij werkt).
no kidding, storing bij de Postbankquote:Op maandag 2 april 2007 09:30 schreef RayMania het volgende:
Goedemorgen. Sta ik bij de AKO, kan ik niet pinnen. Alles plat.
Ik heb ook altijd begrepen dat je je nagels niet te kort moet afknippen, en dat je ze vrij 'recht' moet afknippen.quote:Op maandag 2 april 2007 09:26 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Hoe vaak ik dat al niet te horen heb gekregen. Da's net zo iets als "roos krijg je door je haar niet te wassen".
Meestal ontstaat een teennagel juist door het te goed afknippen van je teennagels, of het verkeerd afknippen.
Ja, dan moet je dus ergens anders gaan werken en daar ook gaan wonen. Weinig moeite om uit Almere te verhuizen natuurlijk.quote:
Bij mij was het ontstaan doordat ik met blote voeten tegen een basketbal aan wilde trappen.. .maar dat eigenlijk alleen mijn grote teen (nagel) er tegen aan kwam... Ja.. dat deed erg veel pijn.quote:Op maandag 2 april 2007 09:21 schreef Suijk het volgende:
Hoe krijg je zo'n teennagel? Toch gewoon door je teennagels niet te knippen ofzo?
deze week blijft het ook aardig weer jaquote:Op maandag 2 april 2007 09:50 schreef clauwheee het volgende:
We worden maar verwend met het weer zeg, de laatste tijd! Heerlijk.
Dat klinkt wel erg pijnlijk inderdaad. Maar eigenlijk ook gewoon erg dom.quote:Op maandag 2 april 2007 09:54 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Bij mij was het ontstaan doordat ik met blote voeten tegen een basketbal aan wilde trappen.. .maar dat eigenlijk alleen mijn grote teen (nagel) er tegen aan kwam... Ja.. dat deed erg veel pijn.
Ik was nog jongquote:Op maandag 2 april 2007 09:56 schreef Suijk het volgende:
[..]
Dat klinkt wel erg pijnlijk inderdaad. Maar eigenlijk ook gewoon erg dom.
waar?quote:Op maandag 2 april 2007 09:52 schreef dndiek het volgende:
Danny is weer op dreef op deze maandagmorgen
1 aprilquote:
over de k'rten die ik gewonnen heb voor morgenavondquote:
Vergeten te vragen, weet alleen waar ik ze op moet halenquote:Op maandag 2 april 2007 10:45 schreef -Vaduz- het volgende:
Heb je mooie plaatsen?
morgenquote:Op maandag 2 april 2007 10:42 schreef dndiek het volgende:
[..]
over de k'rten die ik gewonnen heb voor morgenavond
Lummel.quote:Op maandag 2 april 2007 10:46 schreef dndiek het volgende:
[..]
Vergeten te vragen, weet alleen waar ik ze op moet halen
je wordt de nieuwe trainer?quote:
Bijnaquote:
quote:Op maandag 2 april 2007 10:51 schreef dndiek het volgende:
[..]
Bijna
[afbeelding] het blijft een mooi topic
Leidsepleinquote:Op maandag 2 april 2007 11:31 schreef RayMania het volgende:
Ha die Jasza. Nieuwe maand, nieuwe kansen zonder spam?.
Ook op de Sportweek site staat er een stukje overquote:Op maandag 2 april 2007 11:37 schreef RayMania het volgende:
Wehehe, mijn 1-april-grap staat in de verzameling op de FP (onderaan).
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |