De grappen en grollen zijn voorbij en met gepaste trots deel ik mede dat FOK! dit jaar gewoon NIET met de 1 aprilhype heeft meegedaan.
Dit houdt 2 dingen in.
In de eerste plaats betekent het dat FOK!tv écht weer doorgaat, op korte termijn zelfs al.
In de tweede plaats betekent het dat het VNU gedoe en het verwijderen van rechten van admins en andere crewleden GEEN grap onzerzijds was. Wel heeft uitvoerig raadplegen van logfiles aangetoond dat mijn persoonlijk account al in januari gehacked is. Daar is tot gistermorgen ongeveer half 4 verder niets mee gedaan. Gistermorgen heeft iemand via mijn account het account 'VanDerBergh' (een clone van JeRa) adminrechten gegeven. Vervolgens zijn met dat account alle adminaccounts van hun rechten ontdaan en onbereikbaar gemaakt voor de admins.
Op de frontpage zagen de nieuwsposters hun postrechten verwijderd, op het forum konden moderators niet meer modden en niet meer in de crewfora posten.
Vervolgens is onder mijn account een med geplaatst, is op de frontpage een bericht geplaatst en zijn uit mijn naam op zowel het forum als de frontpage reacties geplaatst.
1 persoon is hiervoor gebanned. Ik kan niet uitsluiten dat er nog meer volgen.
Geen grap dus.
Zie wat ik kijk:
trakt.tv