in dit geval wel misschien, maar niet iedereen met tatoeages en/of piercings is meteen asociaal en achterlijk, dus hoezo "dus dan weet je het wel"quote:Op zondag 1 april 2007 01:39 schreef VoreG het volgende:
[..]
Het vooroordeel werd erg goed bevestigd.
Vooroordelen zijn altijd ergens op gebaseerd. Als dit bevestigd wordt sterkt dat mijn beeld t.o.v. dat vooroordeel.quote:Op zondag 1 april 2007 01:49 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
in dit geval wel misschien, maar niet iedereen met tatoeages en/of piercings is meteen asociaal en achterlijk, dus hoezo "dus dan weet je het wel"
quote:Op zondag 1 april 2007 02:00 schreef VoreG het volgende:
Voorbeeld:
Legolas zit op korfbal.
Korfbal is voor softies.
Lego is anti-alcohol
Tada!
Uitzonderingen zijn er altijd.quote:Op zondag 1 april 2007 02:03 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
ik heb ook piercings
Tatoeage komt binnenkort
Studeer aan de uni en heb tot nu toe nu al mn vakken gehaald.Nu jij weer
Inclusief taalfouten.quote:Op zondag 1 april 2007 02:04 schreef VoreG het volgende:
[..]
Uitzonderingen zijn er altijd.
De uitzondering bevestigd de regel!
En mis met die 3 punten is?quote:Op zondag 1 april 2007 02:00 schreef VoreG het volgende:
Voorbeeld:
Legolas zit op korfbal.
Korfbal is voor softies.
Lego is anti-alcohol
Tada!
waar was je gister toen ireen haar award kreeg?quote:Op zondag 1 april 2007 04:18 schreef rubbereend het volgende:oi
zo terug van een avondje pokeren, wat erg lekker ging
da's staatsgeheimquote:Op zondag 1 april 2007 04:19 schreef Ole het volgende:
[..]
waar was je gister toen ireen haar award kreeg?
OKquote:
Is er al een baby dan? (Maximaquote:
sssssssssssssssssst...quote:
technisch gezien moet dat kunnenquote:Op zondag 1 april 2007 04:30 schreef dndiek het volgende:
Eend kan jij ff op MSN komen?
dank uquote:
trustenquote:Op zondag 1 april 2007 04:43 schreef rubbereend het volgende:
ik ga eens slapen, vannacht maar 3 uurtjes geslapen dus de pijp is wel leeg!
[..]
dank u
het was al niet meer nodig , en ik zag dat je geen mod meer was ( al wist ik het al wel , nog vroeg hequote:Op zondag 1 april 2007 09:43 schreef Bos81 het volgende:
Lukt het niet VItessezuid ?
Jij?quote:Op zondag 1 april 2007 09:47 schreef borisz het volgende:
Vitesse is nog niet helemaal wakker
Wie opent de nieuwe HOOLS?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |