zeker, zo heb ik de loop der jaren al erg veel gezien. Alleen Najib en Theo Maasen staan nog op mn must see lijstjequote:
En ik ga ook maar eens slapenquote:Op zondag 1 april 2007 23:24 schreef sjimz het volgende:
Inderdaad, vanaf hier veel sterkte voor Eilanden toegewenst!
Nou, dat valt toch wel meequote:Op zondag 1 april 2007 23:38 schreef tong80 het volgende:
Bluezz wil vroeg naar bed.Zeg dat ze er een uurtje bij optelt is het nog twee uur
Danny, die altijd alle crewleden zo nadrukkelijk op het hart drukt een bijzonder moeilijk password te nemen, bestaande uit allerlei ingewikkelde combinaties, zou het mogelijk gemaakt hebben om zijn account te hacken?quote:Op maandag 2 april 2007 00:11 schreef -Vaduz- het volgende:
Ík vind het wel geloofwaardig overkomen.
het was vannacht iig wel vervelendquote:Op maandag 2 april 2007 00:08 schreef golfer het volgende:
Het is 2 april...
En nog steeds geloof ik het verhaal niet helemaal.
Een goede hacker krijgt alles voor elkaar, dat het alleen hiervoor gedaan is vind ik wel vreemd.quote:Op maandag 2 april 2007 00:12 schreef golfer het volgende:
[..]
Danny, die altijd alle crewleden zo nadrukkelijk op het hart drukt een bijzonder moeilijk password te nemen, bestaande uit allerlei ingewikkelde combinaties, zou het mogelijk gemaakt hebben om zijn account te hacken?
hoor jij niet te slapen danquote:Op maandag 2 april 2007 00:13 schreef rubbereend het volgende:
[..]
het was vannacht iig wel vervelend
quote:Op zondag 1 april 2007 23:38 schreef tong80 het volgende:
Bluezz wil vroeg naar bed.Zeg dat ze er een uurtje bij optelt is het nog twee uur
Soprano's gaan voor.quote:Op maandag 2 april 2007 00:41 schreef tong80 het volgende:
Golfert zo de herhaling van Zembla over Moskovitch
tof en Arnhem gaan zelden tot nooit in één zin samenquote:Op maandag 2 april 2007 00:18 schreef jorienvdherik het volgende:
Wat een toffe dag was het in Arnhem
we konden bijvoorbeeld als blauwen niet of nauwelijks meer achter de schermen posten.... da's toch lastigquote:
Ja, das jammer voor jullie slowchats in HVVJN achter de schermen.quote:Op maandag 2 april 2007 01:37 schreef rubbereend het volgende:
we konden bijvoorbeeld als blauwen niet of nauwelijks meer achter de schermen posten.... da's toch lastig
Ja ik ook wel.. maar toch 'leuk' om het daadwerkelijk bevestigd te zien.quote:Op maandag 2 april 2007 07:32 schreef DIGGER het volgende:
Dat had ik zo ook kunnen aangeven zonder onderzoek Appelsientje
Dat is inderdaad niet de oplossing die zorgt dat er geen files meer komen.quote:Op maandag 2 april 2007 07:38 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Ja ik ook wel.. maar toch 'leuk' om het daadwerkelijk bevestigd te zien.
Vrijdagmiddag was ook zo'n drama... 1 uur en 15 min langer over gedaan dan normaal
Maar nee hoor.. we hoeven de wegen helemaal niet breder te maken
wat dan wel ???quote:Op maandag 2 april 2007 08:12 schreef Suijk het volgende:
[..]
Dat is inderdaad niet de oplossing die zorgt dat er geen files meer komen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |