Ooo ik denk ook niet dat we er ooit van afkomen en idd... die idioten die meteen de snelweg opknallen.. met 60 km/hquote:Op maandag 2 april 2007 08:32 schreef Suijk het volgende:
Sommige wegen mogen wel wat breder, maar er moeten gewoon minder auto's gaan rijden. Of op andere momenten, want je lost niet op dat mensen moeten uitvoegen en invoegen en dat altijd op de eerste meters willen doen, vol in de remmen gaan om maar van baan te wisselen en dan de rest opstoppen. Het is echt een utopie dat we ooit nog van die files afkomen, tenzij er echt iets ingrijpends verandert.
En dan bel je niet even?quote:Op maandag 2 april 2007 08:54 schreef SCH het volgende:
Sandman, ik was in Vlissingen zaterdag
Tja dan moeten de meeste mensen dus in een flat ergens in Amsterdam ofzo gaan wonenquote:Op maandag 2 april 2007 08:40 schreef Suijk het volgende:
Ik zeg iedereen werken waar hij woont (of woont waar hij werkt).
Als de verdoving is uitgewerktquote:Op maandag 2 april 2007 08:44 schreef Da_Sandman het volgende:
Net naar de dokter geweest, eindelijk m'n ingegroeide teennagel laten verwijderen... Nu nog nergens last van, komt vanmiddag wel...
Hoop het bij mij ookquote:Op maandag 2 april 2007 09:08 schreef dndiek het volgende:
[..]
Als de verdoving is uitgewerkt
Gelukkig viel het toendtertijd bij mij mee
Ik ben wel 3x bij de dokter geweest...quote:
Hoe vaak ik dat al niet te horen heb gekregen. Da's net zo iets als "roos krijg je door je haar niet te wassen".quote:Op maandag 2 april 2007 09:21 schreef Suijk het volgende:
Hoe krijg je zo'n teennagel? Toch gewoon door je teennagels niet te knippen ofzo?
Almerequote:Op maandag 2 april 2007 08:40 schreef Suijk het volgende:
Ik zeg iedereen werken waar hij woont (of woont waar hij werkt).
no kidding, storing bij de Postbankquote:Op maandag 2 april 2007 09:30 schreef RayMania het volgende:
Goedemorgen. Sta ik bij de AKO, kan ik niet pinnen. Alles plat.
Ik heb ook altijd begrepen dat je je nagels niet te kort moet afknippen, en dat je ze vrij 'recht' moet afknippen.quote:Op maandag 2 april 2007 09:26 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Hoe vaak ik dat al niet te horen heb gekregen. Da's net zo iets als "roos krijg je door je haar niet te wassen".
Meestal ontstaat een teennagel juist door het te goed afknippen van je teennagels, of het verkeerd afknippen.
Ja, dan moet je dus ergens anders gaan werken en daar ook gaan wonen. Weinig moeite om uit Almere te verhuizen natuurlijk.quote:
Bij mij was het ontstaan doordat ik met blote voeten tegen een basketbal aan wilde trappen.. .maar dat eigenlijk alleen mijn grote teen (nagel) er tegen aan kwam... Ja.. dat deed erg veel pijn.quote:Op maandag 2 april 2007 09:21 schreef Suijk het volgende:
Hoe krijg je zo'n teennagel? Toch gewoon door je teennagels niet te knippen ofzo?
deze week blijft het ook aardig weer jaquote:Op maandag 2 april 2007 09:50 schreef clauwheee het volgende:
We worden maar verwend met het weer zeg, de laatste tijd! Heerlijk.
Dat klinkt wel erg pijnlijk inderdaad. Maar eigenlijk ook gewoon erg dom.quote:Op maandag 2 april 2007 09:54 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Bij mij was het ontstaan doordat ik met blote voeten tegen een basketbal aan wilde trappen.. .maar dat eigenlijk alleen mijn grote teen (nagel) er tegen aan kwam... Ja.. dat deed erg veel pijn.
Ik was nog jongquote:Op maandag 2 april 2007 09:56 schreef Suijk het volgende:
[..]
Dat klinkt wel erg pijnlijk inderdaad. Maar eigenlijk ook gewoon erg dom.
waar?quote:Op maandag 2 april 2007 09:52 schreef dndiek het volgende:
Danny is weer op dreef op deze maandagmorgen
1 aprilquote:
over de k'rten die ik gewonnen heb voor morgenavondquote:
Vergeten te vragen, weet alleen waar ik ze op moet halenquote:Op maandag 2 april 2007 10:45 schreef -Vaduz- het volgende:
Heb je mooie plaatsen?
morgenquote:Op maandag 2 april 2007 10:42 schreef dndiek het volgende:
[..]
over de k'rten die ik gewonnen heb voor morgenavond
Lummel.quote:Op maandag 2 april 2007 10:46 schreef dndiek het volgende:
[..]
Vergeten te vragen, weet alleen waar ik ze op moet halen
je wordt de nieuwe trainer?quote:
Bijnaquote:
quote:Op maandag 2 april 2007 10:51 schreef dndiek het volgende:
[..]
Bijna
[afbeelding] het blijft een mooi topic
Leidsepleinquote:Op maandag 2 april 2007 11:31 schreef RayMania het volgende:
Ha die Jasza. Nieuwe maand, nieuwe kansen zonder spam?.
Ook op de Sportweek site staat er een stukje overquote:Op maandag 2 april 2007 11:37 schreef RayMania het volgende:
Wehehe, mijn 1-april-grap staat in de verzameling op de FP (onderaan).
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |