Dat komt zo wel goed.quote:Op zondag 1 april 2007 09:47 schreef borisz het volgende:
Vitesse is nog niet helemaal wakker
Wie opent de nieuwe HOOLS?
En ook nog te traag met HOOLS opstartenquote:Op zondag 1 april 2007 09:52 schreef vitessezuid113 het volgende:
[..]
Dat komt zo wel goed.
fijne dag iedereen
iddquote:
zoveel scheelde het nietquote:Op zondag 1 april 2007 09:53 schreef sjimz het volgende:
[..]
En ook nog te traag met HOOLS opstarten![]()
![]()
hier regent het!quote:
Zou raar zijn, als het bij jou regent en bij mij niet.quote:Op zondag 1 april 2007 10:01 schreef Againzender het volgende:
Ik ben weer te voorspelbaar geloof ik
je woont iets te dicht in de buurt jaquote:Op zondag 1 april 2007 10:01 schreef Againzender het volgende:
een heel lokale regenbuiquote:
Ja, maar dat is natuurlijk een ruim begrip, is nogal een groot parkquote:Op zondag 1 april 2007 10:04 schreef sjimz het volgende:
AZ, jij woont vlakbij het Rembrandtpark?
Dat kan ook, dat je in het tropenmuseum zitquote:Op zondag 1 april 2007 10:04 schreef Againzender het volgende:
[..]
een heel lokale regenbui
En misschien zit ik ondertussen wel in de tropen
Nee ik woon er relatief ook in de buurtquote:Op zondag 1 april 2007 10:07 schreef Againzender het volgende:
[..]
Ja, maar dat is natuurlijk een ruim begrip, is nogal een groot park
is er wta aan de hand daar?
Ik woon nog dichter bij station Lelylaan, dan weet je een beetje waar je het moet zoekenquote:Op zondag 1 april 2007 10:08 schreef sjimz het volgende:
[..]
Nee ik woon er relatief ook in de buurt![]()
Ik woon zelf tusen het vondelpark en het rembrandtpark in. Het vondelpark is wel dichterbij dan het rembrandtpark voor me.quote:Op zondag 1 april 2007 10:12 schreef Againzender het volgende:
[..]
Ik woon nog dichter bij station Lelylaan, dan weet je een beetje waar je het moet zoeken
dat stukje oud zuid aan de westkant van de Sloterkade?quote:Op zondag 1 april 2007 10:14 schreef sjimz het volgende:
[..]
Ik woon zelf tusen het vondelpark en het rembrandtpark in. Het vondelpark is wel dichterbij dan het rembrandtpark voor me.
Oud west.quote:Op zondag 1 april 2007 10:18 schreef Againzender het volgende:
[..]
dat stukje oud zuid aan de westkant van de Sloterkade?
Ah, de Jacob van Lennepkadequote:Op zondag 1 april 2007 10:19 schreef sjimz het volgende:
[..]
Oud west.
Precies tussen de kinkerstraat en de overtoom![]()
Dat is heul niet verkeerd!quote:
Dat is niet zo'n snelle tijd vind ik!quote:Op zondag 1 april 2007 10:53 schreef borisz het volgende:
Finale 50m vrij met Marleen Veldhuis 11:43.
dat is kutquote:Op zondag 1 april 2007 11:11 schreef pascalheister het volgende:
mogge![]()
kom je gisteravond terug bij de auto zit er gvd een deuk net onder het linkerachterraam, stelletje ^%!!#%^&*^$@#$# kapotschieten zal je ze![]()
![]()
![]()
neu wat denk je...quote:Op zondag 1 april 2007 11:12 schreef borisz het volgende:
[..]
dat is kutweet je wie het gedaan heeft ofzo?
Danny's 1 april grap is mislukt![]()
dan is het helemaal kutquote:Op zondag 1 april 2007 11:15 schreef pascalheister het volgende:
[..]
neu wat denk je...
denk dat het opzettelijk is gebeurd![]()
Ja, dat zijn 1-april grappen in de achterhoek...quote:Op zondag 1 april 2007 11:15 schreef pascalheister het volgende:
[..]
neu wat denk je...
denk dat het opzettelijk is gebeurd![]()
zo voorspelbaar als het weerquote:Op zondag 1 april 2007 10:01 schreef Againzender het volgende:
Pff die is opzichtig...quote:Op zondag 1 april 2007 11:54 schreef RayMania het volgende:
Huntelaar naar Man U. Jammer.
Bron:
http://www.vi.nl/vi/show/id=62802/contentid=91306/sc=a37912
Is ook zo, dacht nl wel dat ie van vi.nl kwamquote:Op zondag 1 april 2007 12:26 schreef EnGCatjuh het volgende:
Ach, is op zich nog best netjes gemaakt.Mogguh
Lekker zegquote:Op zondag 1 april 2007 13:20 schreef pascalheister het volgende:
ff een foto gemaakt van de schade
[afbeelding]
Teringquote:Op zondag 1 april 2007 13:20 schreef pascalheister het volgende:
ff een foto gemaakt van de schade
[afbeelding]
Toyota Corollaquote:Op zondag 1 april 2007 13:27 schreef MrDoegewoon het volgende:
[..]
Tering
Wat voor een auto heb je eigenlijk?
Bij hebben ze er trouwens ook tegen aan gezeten een maand ofzo geleden, maar ach een mini deukje
Heb zelf ook wel eens een auto geraakt met wegrijden, maar die had geen schade (zelfs geen krasjes) maar ze waren niet thuis, maar het waren de buren van familie dus gezegd tegen m'n familie dat ze zodra ze toch klachten hadden altijd mijn nummer konden geven
Ziet er goed uitquote:Op zondag 1 april 2007 13:40 schreef pascalheister het volgende:
[..]
Toyota Corolla
klik klik klik en klik
morgen maar eens bij de garage langs, zien wat hij ervan zegtquote:Op zondag 1 april 2007 13:42 schreef MrDoegewoon het volgende:
[..]
Ziet er goed uit
Hopelijk gaat het uitdeuken niet al te duur worden voor je
Kamer van Eilanden bedoel je neem ik aan?quote:Op zondag 1 april 2007 13:48 schreef SCH het volgende:
dndiek, welke kamer was het nou?
Lijkt me idd wel het slimste, maar het is echt dieptriest dat je bij zulke schade aan de de andere auto wegrijd zonder maar ook een briefje ofzo achter te latenquote:Op zondag 1 april 2007 13:46 schreef pascalheister het volgende:
[..]
morgen maar eens bij de garage langs, zien wat hij ervan zegt
jij moet ook nog 1x stemmen in het mooiste doelpuntquote:Op zondag 1 april 2007 14:16 schreef dndiek het volgende:
Laatste dag voor de deelname in april: Het SPT-Nostradamus topic
Nee tochquote:Op zondag 1 april 2007 14:17 schreef Bjoro het volgende:
[..]
jij moet ook nog 1x stemmen in het mooiste doelpunt
Ook geplaatst om 00:17quote:Op zondag 1 april 2007 15:50 schreef methodmich het volgende:
Middag!
Rondje op kosten van Alva.
Uit de categorie 1 april: http://www.hsvhoek.nl/news.asp?newsid=4139
Toen zaten er al wel een paar biertjes in denk ikquote:
vind het knap als dit met een auto is gebeurd, lijkt me gewoon handwerkquote:Op zondag 1 april 2007 14:15 schreef MrDoegewoon het volgende:
[..]
Lijkt me idd wel het slimste, maar het is echt dieptriest dat je bij zulke schade aan de de andere auto wegrijd zonder maar ook een briefje ofzo achter te laten
Oke,quote:Op zondag 1 april 2007 16:50 schreef pascalheister het volgende:
[..]
vind het knap als dit met een auto is gebeurd, lijkt me gewoon handwerk
Mwah, als iemand nu een uitstekend stuk ijzer had, en hij er achteruit op in is gereden met redelijk wat snelheid...quote:Op zondag 1 april 2007 16:50 schreef pascalheister het volgende:
[..]
vind het knap als dit met een auto is gebeurd, lijkt me gewoon handwerk
Hij heet geen de Zeeuwquote:
van der Zeeuw jaquote:
Waar?quote:Op zondag 1 april 2007 18:36 schreef dndiek het volgende:
Gemist!
Ik ben Cañas - Djokovic aan het kijken
Dank jequote:Op zondag 1 april 2007 18:37 schreef EnGCatjuh het volgende:
Top Bos!
Thuisquote:
quote:
en toen is ie uitgestapt en heeft er nog wat krassen ingezet?quote:Op zondag 1 april 2007 16:59 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
[..]
Mwah, als iemand nu een uitstekend stuk ijzer had, en hij er achteruit op in is gereden met redelijk wat snelheid...
On second thought, laat de auto maar zitten en maak er idd maar opzet van.
Zie ook het 'on second thought' stukje.quote:Op zondag 1 april 2007 18:49 schreef pascalheister het volgende:
[..]
en toen is ie uitgestapt en heeft er nog wat krassen ingezet?
Aan de linker kant waar de auto stond kon je helemaal niet parkeren..
Ja, lekker toch?quote:
Hij krijgt bij de shoarma nooit zo'n scherpe rode saus?quote:
Nee nooit, ik krijg altijd knoflooksaus en als ik zelf shoarma maak gooi ik er ook altijd knoflooksaus bij.quote:Op zondag 1 april 2007 19:20 schreef golfer het volgende:
[..]
Hij krijgt bij de shoarma nooit zo'n scherpe rode saus?
Die is gebaseerd op sambal.
ok ff overheen gelezenquote:Op zondag 1 april 2007 19:12 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
[..]
Zie ook het 'on second thought' stukje.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |