quote:Al langere tijd zijn we niet tevreden over het postgedrag in onder andere het live wedstrijdentopic. Regelmatig vliegen je de trolls, ziektes en persoonlijke aanvallen om je oren. En dat willen we niet meer. De reeks moet weer prettig zijn om in mee te lezen en te posten, voor iedereen.
Echt heel veel gaat er niet veranderen, maar we gaan het asociale gedrag zoals hierboven genoemd,
wel aanpakken. Emotie vinden we prima, maar niet het postgedrag wat er bij sommigen aan vast zit. Als je denkt dat je je niet in kan houden, dan loop je maar even weg bij je PC of blijf zolang uit het topic weg, want op deze manier wordt de sfeer verpest, en we willen dergelijke reeksen in VBL wel proberen overeind houden.
Trollende opmerkingen, schelden en dergelijke zullen dus niet meer worden toegestaan, je loopt daarbij de kans op een ban van in ieder geval twee weken, die je dan ook maar als een vent moet uitzitten. Wat nou precies wel en niet door de beugel kan gaan we niet eindeloos beargumenteren, we gaan er van uit dat je zelf ook wel snapt wat normaal postgedrag is.
Op die manier houden we VBL een leuk forum voor iedereen, en blijft het vervelende en sfeerverziekende gedrag buiten de deur.
Blijkbaarquote:Op zaterdag 31 maart 2007 17:07 schreef golfer het volgende:
Is het leerproces nou nog niet voorbij?
Dicht.quote:Op zaterdag 31 maart 2007 21:27 schreef borisz het volgende:
Live Erediviesieverslagen #99: op naar de 100
Wat als vrouwen trollen?quote:Trollende opmerkingen, schelden en dergelijke zullen dus niet meer worden toegestaan, je loopt daarbij de kans op een ban van in ieder geval twee weken, die je dan ook maar als een vent moet uitzitten.
Dan worden ze verbouwd tot vent.quote:Op zaterdag 31 maart 2007 23:44 schreef Beschouw het volgende:
Uit De nieuwe aanpak in VBL:
Wat als vrouwen trollen?
Bij een vraag hoort een vraagtekenquote:Op zondag 1 april 2007 04:26 schreef rubbereend het volgende:
is Ray op cursus/
Ja dus?quote:Op zondag 1 april 2007 04:32 schreef rubbereend het volgende:
moet de shift knop wel werken ja
Als je één Oezbeekse voetballer noemt die betaald voetbal of in een hogere klasse amateurvoetbal speelt mag ie weer openquote:Op zondag 1 april 2007 16:53 schreef TerroRobbie het volgende:
Waarom wordt Oezbekistan gediscrimineerd t.o.v. Marokko?
Omdat 'ie niet beter kan. 't Is altijd net niet met Robje.quote:Op zondag 1 april 2007 16:54 schreef RayMania het volgende:
Waarom probeer jij semi grappig te doen?
Jouw printertje was in de vorige eeuw ook nog best leuk hoorquote:Op zondag 1 april 2007 16:55 schreef popolon het volgende:
[..]
Omdat 'ie niet beter kan. 't Is altijd net niet met Robje.
In het Belgische voetballers topic kwam iemand met de vraag of er zoiets al was voor Marokkaanse voetballers. Dus nav een ander topic is dit topic er gekomen.quote:Op zondag 1 april 2007 16:55 schreef TerroRobbie het volgende:
Is een serieuze vraag.
Waarom moet die groep weer wel een eigen plekje hebben op fok? Voelen zich anders weer achtergesteld?
Beledigen van een user, dus daar gaan we:quote:Op zondag 1 april 2007 16:57 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Jouw printertje was in de vorige eeuw ook nog best leuk hoor![]()
Ik weet er wel één, maar omdat TR zo lelijk deed, zeg ik hem niet.quote:Op zondag 1 april 2007 16:54 schreef dndiek het volgende:
[..]
Als je één Oezbeekse voetballer noemt die betaald voetbal of in een hogere klasse amateurvoetbal speelt mag ie weer open![]()
Weet ik veel wat de reden is. AminBen zegt in de OP dat er veel Marokkaanse spelers in de Eredivisie spelen, vind ik een prima reden. Wie zijn wij dan om zo'n topic te sluiten? Trouwens raar dat je eerst methodmich aanvalt, en daarna je vraagtekens bij het topic zet.quote:Op zondag 1 april 2007 16:55 schreef TerroRobbie het volgende:
Is een serieuze vraag.
Waarom moet die groep weer wel een eigen plekje hebben op fok? Voelen zich anders weer achtergesteld?
Kun je het desbetreffende topic linken?quote:Op zondag 1 april 2007 16:59 schreef dndiek het volgende:
[..]
In het Belgische voetballers topic kwam iemand met de vraag of er zoiets al was voor Marokkaanse voetballers. Dus nav een ander topic is dit topic er gekomen.
Ik ga eens kijken of ik die discussie voor je kan terugvindenquote:Op zondag 1 april 2007 17:02 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Kun je het desbetreffende topic linken?
quote:Op zondag 1 april 2007 16:55 schreef TerroRobbie het volgende:
Is een serieuze vraag.
Dat ik Topic Reports moet aanvinkenquote:Op zondag 1 april 2007 20:56 schreef Suijk het volgende:
Wat heb je vandaag geleerd Ray?
Ik dank U vriendelijk, gij Twentenaar.quote:Op zondag 1 april 2007 20:43 schreef Dos37 het volgende:
Sepp Blatter heeft weer een idee.
TS vraagt om een slotje
En morgen leer je hoe je dat moet doen ?quote:Op zondag 1 april 2007 21:00 schreef RayMania het volgende:
[..]
Dat ik Topic Reports moet aanvinken.
quote:Op zondag 1 april 2007 21:00 schreef RayMania het volgende:
[..]
Dat ik Topic Reports moet aanvinken.
Geen idee, ik weet niet of er morgen met praktijkvoorbeelden wordt gewerktquote:Op zondag 1 april 2007 21:03 schreef Bos81 het volgende:
[..]
En morgen leer je hoe je dat moet doen ?
We kunnen nu ook even een parcours uitzettenquote:Op zondag 1 april 2007 21:45 schreef RayMania het volgende:
[..]
Geen idee, ik weet niet of er morgen met praktijkvoorbeelden wordt gewerkt.
Verjaardags/feest topics ook altijd maar 24 uur zijn. En in het verleden ook beperkte openingstermijnen op dit soort topics zaten. Als bijv.quote:Op maandag 2 april 2007 17:37 schreef RayMania het volgende:
Waarom?
Oh ja?quote:Op maandag 2 april 2007 17:52 schreef TerroRobbie het volgende:
Verjaardags/feest topics ook altijd maar 24 uur zijn. En dat in het verleden op dit soort topics ook werd toegepast.
Toen waren de mods nog baggerquote:Op maandag 2 april 2007 17:56 schreef golfer het volgende:
[..]
Oh ja?
Er zijn er nog zat open hoor.
Zoals deze 'recente': Feliciteer hier Helmond Sport als herfstkampioen
![]()
dat topic was bijna 2 weken openquote:Op maandag 2 april 2007 17:52 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Verjaardags/feest topics ook altijd maar 24 uur zijn. En in het verleden ook beperkte openingstermijnen op dit soort topics zaten. Als bijv.
Feliciteer hier Excelsior met het kampioenschap
quote:Op maandag 2 april 2007 22:00 schreef BliksemSchigt het volgende:
Het grote Louis van Gaal moet van Basten vervangen-topic!
Volgens mij is er en een Van Gaal topic, en een Van Basten topic en een wie moet de opvolger van Van Basten topic. Wellicht overbodig?
Ik zal het zelf wel ff overzettenquote:Op dinsdag 3 april 2007 00:27 schreef golfer het volgende:
Merge je dan even mijn topic over JC met die van tong?
Oké, thanx.quote:
No problemoquote:
Gesloten, thanksquote:Op dinsdag 3 april 2007 15:40 schreef TerroRobbie het volgende:
Weet niet waar dit vandaan geschopt komt, maar laat het daar gewoon blijven:
Voorspel hier de uitslag !
Zijn al genoeg topics waar over de wedstrijd gepraat word... Voor zover daarvan al sprake is in dat topic.
Achter een link staat zijn naam en toenaam. Maarja I'dont carequote:Op dinsdag 3 april 2007 19:40 schreef RayMania het volgende:
Ik snap er niks van, gevoel alsof ik wat mis ofzo. Anyway, ik zie nergens gegevens ofzo van jorien.
Dank je, aangepast. Had de topics wel doorgelezen, maar niet andere fora (niet mijn jobquote:Op dinsdag 3 april 2007 19:41 schreef Dos37 het volgende:
[..]
Achter een link staat zijn naam en toenaam. Maarja I'dont care
AFC Ajax topic #594 - In de achtervolging!!!
Twee posts boven jouw post.quote:Op dinsdag 3 april 2007 19:49 schreef denthemen het volgende:
haal iig de gegevens weg, er zijn mensen die echt gaan bellen/bestellen
Had het nog niet doorgelezen ja, maar kijk, hij is triest geweest, verdient het om uitgelachen te worden vanwege zijn grote bek maar met die gegevens en zo is niet meer leukquote:
Geloof me, dat valt wel mee.quote:Op dinsdag 3 april 2007 19:49 schreef denthemen het volgende:
haal iig de gegevens weg, er zijn mensen die echt gaan bellen/bestellen
Daar stond zijn naam en achternaam helemaal niet, flikkert eens op joh.quote:Op dinsdag 3 april 2007 19:41 schreef Dos37 het volgende:
[..]
Achter een link staat zijn naam en toenaam. Maarja I'dont care
Dat dus.. Posters in het AJAX topic geven zelf aan als het genoeg geweest is en vragen dan zelf om ontopic posts.quote:Op dinsdag 3 april 2007 19:52 schreef Sethje het volgende:
[..]
Geloof me, dat valt wel mee.
@ Mods. Als je iedereen even laat uitrazen is het zo weer over hoor, waarom bepalen jullie dat wij niet onderling over iets grapjes mogen maken? Komt er nu ook een verplichting wat betreft de inhoud van de topics? Mogen we het alleen maar over de tactiek hebben ? Beetje onzin denk je niet?
Hij is 1.5 week terug wel bedreigd via de telefoonquote:
vind je het vreemd als je zo'n opmerking maaktquote:Op dinsdag 3 april 2007 19:54 schreef denthemen het volgende:
[..]
Hij is 1.5 week terug wel bedreigd via de telefoon
Waar dan wel?quote:Op dinsdag 3 april 2007 19:53 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Daar stond zijn naam en achternaam helemaal niet, flikkert eens op joh.
Dan zijn 2 pizza's wel veel erger natuurlijkquote:Op dinsdag 3 april 2007 19:54 schreef denthemen het volgende:
[..]
Ja dankzij jouw maatquote:Op dinsdag 3 april 2007 19:54 schreef denthemen het volgende:
[..]
Ik zou best wel een pizza lusten eigenlijk.quote:Op dinsdag 3 april 2007 19:55 schreef Superheld het volgende:
[..]
Dan zijn 2 pizza's wel veel erger natuurlijk
Lieve Dennis..quote:Op dinsdag 3 april 2007 19:54 schreef denthemen het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 3 april 2007 19:55 schreef TerroRobbie het volgende:
Gewoon normaal doen joh. Er wordt een scheetje gelaten. Mods menen meteen alle posts moeten gaan editen hier. Terwijl de helft niet eens iets doet wat niet mag.
Waarom is het topic dicht?quote:Op dinsdag 3 april 2007 19:57 schreef RayMania het volgende:
[..]
. Ik heb alleen die links aangepast, en één post van Steve_I. Verder niets, dus waar je die onzin vandaan haalt.
Waarom moet Dos37 dan 'opflikkeren' als hij wel met de goede link komt?quote:Op dinsdag 3 april 2007 19:57 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Alleen in die frfanatics.com. Maarja dat heeft ie zelf op internet laten zetten.
Wilt iemand hier even mijn naam verwijderen? hehe nee ff serieus, ik weet dat het van een ander forum was maar ik bedoel dus dat er hier ook mensen tussen kunnen zitten die écht gaan bellen, voor hem is het niet erg, voor zijn ouders wel.. Maar nu weet men iig wel wat voor grote bek hij altijd heeft maar als het erop aankomt, maar ik vind gegevens te ver gaan, lach hem uit, scheld hem uit, maar ga niet gegevens hier neerzettenquote:Op dinsdag 3 april 2007 19:57 schreef Ordinair het volgende:
[..]
Lieve Dennis..Dat was via een ander forum kerel. Hebben wij dus niks mee te maken?
Ik heb al een nieuwe geopend. Gaan we daar lekker in verderquote:Op dinsdag 3 april 2007 19:59 schreef RayMania het volgende:
Hij gaat zo weer open, even rust. Ben nu enige mod, en ik snap er geen reet van.
Dat laatste is nooit gebeurd, er stonden geen prive gegevens van hem op xboxworld.quote:Op dinsdag 3 april 2007 20:02 schreef golfer het volgende:
Precies.
Kinderachtig gedoe om privé-gegevens van een user hier te plaatsen of om naar toe te linken via een ander forum.
Die eerste post linkt overduidelijk naar een post van mij, die door jou onnodig is aangepast....quote:Op dinsdag 3 april 2007 19:58 schreef RayMania het volgende:
[..]
Waarom moet Dos37 dan 'opflikkeren' als hij wel met de goede link komt?
Ik zie het, geen privegegevens. Maar goed, maakt verder ook niet uit meer.quote:Op dinsdag 3 april 2007 20:04 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Die eerste post linkt overduidelijk naar een post van mij, die door jou onnodig is aangepast....
quote:Op dinsdag 3 april 2007 19:20 schreef Malibu-06 het volgende:
Er wordt een beetje teveel met privé-gegevens gestrooid in de Ajax-topics, ondanks een zeer domme actie van Jorienvandenherik...
quote:Op dinsdag 3 april 2007 19:20 schreef denthemen het volgende:
Haal ff de gegevens van Jorien weg uit het Ajax topic
Lekker, pepperoni graagquote:Op dinsdag 3 april 2007 20:08 schreef TerroRobbie het volgende:
Ok excuses geaccepteerd. Ook een slice of pizza?
Het is allebei triest. Die prive gegevens van Jorientje interesseren me niet. Maar wat hij gedaan heeft was niet zo slim. Maar daar is hij gelukkig nu zelf ook wel achter. Genoeg over gelult en weer verder gaan.quote:Op dinsdag 3 april 2007 20:06 schreef denthemen het volgende:
Bijna net zo triest als ajax fans feliciteren met de dood van een ajax supporter 10 jaar geleden.. maar dat laten we maar in het midden
Pizza shoarma graagquote:Op dinsdag 3 april 2007 20:08 schreef TerroRobbie het volgende:
Ok excuses geaccepteerd. Ook een slice of pizza?
zijn naam en woonplaats zijn genoeg om een nummer te vindenquote:Op dinsdag 3 april 2007 20:09 schreef RayMania het volgende:
Waarom dan deze twee posts, of mis ik iets?
[..]
[..]
Zijn website ook.... Dus dat is onzin.quote:Op dinsdag 3 april 2007 20:10 schreef denthemen het volgende:
[..]
zijn naam en woonplaats zijn genoeg om een nummer te vinden
Daarbij komt dat hij het zelf heeft opgerakeld, door te beginnen over denthemen en zijn maat.quote:Op dinsdag 3 april 2007 20:10 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Het is allebei triest. Die prive gegevens van Jorientje interesseren me niet. Maar wat hij gedaan heeft was niet zo slim.
Zie je.. Jij vindt het ook garpig..quote:Op dinsdag 3 april 2007 20:17 schreef RayMania het volgende:
Eigen schuld, dikke bult noemen we zoiets toch. Moet je maar niet zulke stomme acties doen, dan krijg je dat. Was wel vermakelijk om terug te lezen btw
.
Ik zeg ook nergens dat ik het niet grappig vindquote:
Eén post graag waar ik zeurquote:Op dinsdag 3 april 2007 22:10 schreef Malibu-06 het volgende:
[..]
Moet je ook niet zeuren als anderen over Ajax lopen te trollen wanneer die verliezen![]()
Er is maar 1 modje aanwezig vanavond. Die heeft het druk zat, denk ik.quote:Op dinsdag 3 april 2007 22:12 schreef TerroRobbie het volgende:
Ongelofelijk weer al die trolls in het psv topic. En ingrijpen ho maar.
Precies.quote:Op dinsdag 3 april 2007 22:13 schreef golfer het volgende:
[..]
Er is maar 1 modje aanwezig vanavond. Die heeft het druk zat, denk ik.
Eigenlijk wilde ik offline blijven, maar omdat dndiek en rubber in het stadion zitten, heb ik me na de rust maar opgeofferd. Gaat dus wat langzamerquote:Op dinsdag 3 april 2007 22:12 schreef TerroRobbie het volgende:
Zever nie zoquote:Op dinsdag 3 april 2007 22:15 schreef TerroRobbie het volgende:
Dos37, ga mensen vals beschuldigen ofzo kutboer.
Nu in het Nederlandsquote:Op dinsdag 3 april 2007 22:15 schreef TerroRobbie het volgende:
blij tong80 kuttopic misschien?
Ik word er ook nogal moe van. Af en toe een keer wat zeggen is wel ok, maar kneuzen als camplo blijven aan de gangquote:Op dinsdag 3 april 2007 22:12 schreef TerroRobbie het volgende:
Precies, kan me niet voorstellen dat er ook maar 1 iemand is die het interessant vind wat hij voor mens naam heeft en wat hij op msn tegen ene luc zegt.quote:Op dinsdag 3 april 2007 22:25 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Ik word er ook nogal moe van. Af en toe een keer wat zeggen is wel ok, maar kneuzen als camplo blijven aan de gang
Niemand neemt Camplo en "zijn" Tattoo serieusquote:Op dinsdag 3 april 2007 22:27 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Precies, kan me niet voorstellen dat er ook maar 1 iemand is die het interessant vind wat hij voor mens naam heeft en wat hij op msn tegen ene luc zegt.
er komen er dan nog drie bijquote:Op dinsdag 3 april 2007 22:35 schreef RayMania het volgende:
Acht topics? Nee, dat zie ik, naast AZ, niet echt zitten eigenlijk. Rest kan gewoon in het centrale topic.
Dit stond er dus. Niet je zielige post gaan zitten veranderen.quote:Op dinsdag 3 april 2007 23:33 schreef Vakkie_W het volgende:
Waar ik mij aan erger is dat elk ajax topic compleet word vol geplaatst met foto's van "95. Maar goedSinds "95 hebben ze niets meer gewonnen.
Doe normaal man! Picorni koos er zelf voor om een risico te nemenquote:Op dinsdag 3 april 2007 20:06 schreef denthemen het volgende:
Bijna net zo triest als ajax fans feliciteren met de dood van een ajax supporter 10 jaar geleden.. maar dat laten we maar in het midden
quote:Op dinsdag 3 april 2007 23:37 schreef Vakkie_W het volgende:
[..]
Doe normaal man! Picorni koos er zelf voor om een risico te nemenKan er niet mee zitten.
quote:Op dinsdag 3 april 2007 23:36 schreef Da_Sandman het volgende:
Inderdaad. Wat een zielig geblaat van met name RubberenRobbie en Vakkie W weer zeg. Als je maar op Ajacieden kan afgeven he, dan is je avond weer goed. Te triest...
Nee hoor, het is het laatste 'seizoen' steeds meer slowchat, off topic, geblaat, heen en weer getroll geworden. Blijkbaar is dat wat een groot deel wil, prima danquote:Op dinsdag 3 april 2007 23:33 schreef Vakkie_W het volgende:
Goh.... dat gaat al sinds ik hier op FOK! ben zo in het ajax topic. Volgens mij geilen ze op een hoog aantal topics ofzo? De meeste worden ook nog vol gepost met foto's uit "95.
Kan wel triestere dingen bedenken die vanavond zijn gebeurtquote:Op dinsdag 3 april 2007 23:36 schreef Da_Sandman het volgende:
Inderdaad. Wat een zielig geblaat van met name RubberenRobbie en Vakkie W weer zeg. Als je maar op Ajacieden kan afgeven he, dan is je avond weer goed. Te triest...
Inderdaad, dat zijn ze, calimero's, bedankt voor de toevoegingquote:
Zoals?quote:Op dinsdag 3 april 2007 23:39 schreef Vakkie_W het volgende:
[..]
Kan wel triestere dingen bedenken die vanavond zijn gebeurt![]()
Hij zegt toch ook dat het niet zo slim van hem was , moet je dat nou elke keer horen.quote:Op dinsdag 3 april 2007 23:38 schreef Da_Sandman het volgende:. Dus ga je Ajacieden er maar mee feliciteren?
Jij snapt hem niet , de mod doet vrolijk mee , hij heeft de pech/geluk dat die andere 2 bij PSV zaten.quote:Op dinsdag 3 april 2007 23:39 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Inderdaad, dat zijn ze, calimero's, bedankt voor de toevoeging.
Feliciteren is overdreven, maar zit jij er mee dat zo'n achterlijke imbeciel overleden is?quote:Op dinsdag 3 april 2007 23:38 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]. Dus ga je Ajacieden er maar mee feliciteren?
Volgens mij snap ik het dondersgoed, maar heb jij een lesje cynisme nodig.quote:Op dinsdag 3 april 2007 23:41 schreef vitessezuid113 het volgende:
[..]
Jij snapt hem niet , de mod doet vrolijk mee , hij heeft de pech/geluk dat die andere 2 bij PSV zaten.
En als het dan over de vrouw van Koeman gaat mag het in 1 keer niet meer![]()
Ik heb de hele avond hier niet mee gekregen, maar ik ben een beetje aan het terug lezen. Flink getrolt, maar er zal wel weer geen enkele ban vallen!quote:Op dinsdag 3 april 2007 23:41 schreef vitessezuid113 het volgende:
[..]
Jij snapt hem niet , de mod doet vrolijk mee , hij heeft de pech/geluk dat die andere 2 bij PSV zaten.
En als het dan over de vrouw van Koeman gaat mag het in 1 keer niet meer![]()
Ontbreekt het je de kennis om het uit te leggen of wat?quote:
Neen, die vallen namelijk alleen maar als feyenoorders dat doen, snap dat nou toch eensquote:Op dinsdag 3 april 2007 23:43 schreef Vakkie_W het volgende:
[..]
Ik heb de hele avond hier niet mee gekregen, maar ik ben een beetje aan het terug lezen. Flink getrolt, maar er zal wel weer geen enkele ban vallen!
Het is gewoon lachwekkend wat je post. Geen uitleg nodig lijkt me.quote:Op dinsdag 3 april 2007 23:44 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Ontbreekt het je de kennis om het uit te leggen of wat?
o nee hoor.quote:Op dinsdag 3 april 2007 23:43 schreef Da_Sandman het volgende:
Volgens mij snap ik het dondersgoed, maar heb jij een lesje cynisme nodig.
ja hoor.quote:Op dinsdag 3 april 2007 23:43 schreef Erwtensoep het volgende:
Vind je het gek. Heb je die Bartina wel eens gezien?
Ik kom nog wel eens van achter mijn PC.quote:Op dinsdag 3 april 2007 23:48 schreef Vakkie_W het volgende:
[..]
Kom op zeg... Ben je een stuk van de avond kwijt? Heb je aan de paddo's of LSD gezeten?
Prive gegevens online gooien vind jij kunnen?quote:Op dinsdag 3 april 2007 23:50 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Ik kom nog wel eens van achter mijn PC.
Ik vraag enkel wat jij erger hebt gevonden, is dat nu zo ontzettend raar?
Ze stonden al online. Niet de feiten verdraaien.quote:Op dinsdag 3 april 2007 23:51 schreef Vakkie_W het volgende:
[..]
Prive gegevens online gooien vind jij kunnen?
Nee wel een zusjequote:Op dinsdag 3 april 2007 23:50 schreef Cantona_No.7 het volgende:
Oi kakkie_w heb jij misschien nog een lekker zus?
Link er expres naar plaatsen is OK?quote:Op dinsdag 3 april 2007 23:52 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Ze stonden al online. Niet de feiten verdraaien.
Lees de topics voor de grap eens door johquote:Op dinsdag 3 april 2007 23:36 schreef Da_Sandman het volgende:
quote:Op dinsdag 3 april 2007 23:52 schreef Vakkie_W het volgende:
[..]
Nee wel een zusje![]()
Moet ik ff haar nummer online zetten zodat je ze kunt stalken?
Ik ga ff teruglezen, ik heb wat gemistquote:Op dinsdag 3 april 2007 23:52 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Lees de topics voor de grap eens door joh, je zou bijna vergeten dat er een wedstrijd bezig is. En zeker dat die tussen PSV en Liverpool gaat ipv tussen PSV en Ajax. Zelfs Ajacieden die normaal ook niet flauw zijn van een trolletje hier of daar distantieren zich ervan.
Dit ging echt alle perken te buiten, zo extreem heb ik het nog nooit meegemaakt.
Als je het in je hoofd haalt een dergelijke mail te versturen, moet je niet raar opkijken als er iets tegen je gebeurt. Eigen schuld, hele dikke bult.quote:
Ik heb het doorgelezen en zie een gemiddelde Europa Cup avond van Ajax. Niets nieuws, alleen distantieren Ajacieden zich er wel van waar anderen dat in het verleden minder hebben gedaan. Neemt niet weg dat er bans moeten volgen, maar nu wordt er ineens wel heel erg overdreven gereageerd.quote:Op dinsdag 3 april 2007 23:52 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Lees de topics voor de grap eens door joh, je zou bijna vergeten dat er een wedstrijd bezig is. En zeker dat die tussen PSV en Liverpool gaat ipv tussen PSV en Ajax. Zelfs Ajacieden die normaal ook niet flauw zijn van een trolletje hier of daar distantieren zich ervan.
Dit ging echt alle perken te buiten, zo extreem heb ik het nog nooit meegemaakt.
Bans komen er toch niet. Er is al 2 keer zoiets gebeurt, en telkens word er gezegt dat er bans gaan komen, maar ze krijgen er nooit een.quote:Op dinsdag 3 april 2007 23:55 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Ik heb het doorgelezen en zie een gemiddelde Europa Cup avond van Ajax. Niets nieuws, alleen distantieren Ajacieden zich er wel van waar anderen dat in het verleden minder hebben gedaan. Neemt niet weg dat er bans moeten volgen, maar nu wordt er ineens wel heel erg overdreven gereageerd.
Mama, ze pesten me!quote:Op woensdag 4 april 2007 00:00 schreef TerroRobbie het volgende:
De eerste posiieve post van TerrorRobbie.
Een hart onder de riem voor PSVers.
Je bent 1 bericht vergeten bij het opschonen.quote:Op woensdag 4 april 2007 00:42 schreef dndiek het volgende:
Kan de FB weer voor Feedback gebruikt worden?
Bedankt
Ik zal vanavond als ik thuis ben op je post reageren. Heb hier niet echt de mogelijkheid om lange verhalen te typenquote:Op dinsdag 3 april 2007 23:12 schreef Jaggunsu het volgende:
Hallo!
-Verhaal-
zo dat was t...goodnight, succes en hopelijk volgende keer beter
Je mening over gisteravond of je mening over de posts hierboven?quote:Op woensdag 4 april 2007 10:46 schreef sjimz het volgende:
Ik kan hier een heel verhaal met mijn mening neerzetten niet dat iemand daar maar iets aan heeft , maar ik verwoord het wel met een smiley:![]()
Het een heeft natuurlijk met het ander te makenquote:Op woensdag 4 april 2007 11:08 schreef RayMania het volgende:
[..]
Je mening over gisteravond of je mening over de posts hierboven?.
Ah, de NSB'er komt even om bans zeuren...quote:Op woensdag 4 april 2007 11:17 schreef Vakkie_W het volgende:
Hoeveel bans zijn er na het getrol in het PSV topic gevallen?
Als je even op de vorige pagina kijkt dan zie je dat me het helemaal niets uit maakt of iemand een ban krijgt. Vraag me wel af of iemand er een heeft gekregen.quote:Op woensdag 4 april 2007 11:18 schreef Da_Sandman het volgende:
Ah, de NSB'er komt even om bans zeuren...
Nog geen. Ik vond het gister om 23:30 wel genoeg van mijn kant na non-stop vanaf 19:00 online geweest te zijn. Ook ik moet weer vroeg opquote:Op woensdag 4 april 2007 11:17 schreef Vakkie_W het volgende:
Hoeveel bans zijn er na het getrol in het PSV topic gevallen?
quote:Op woensdag 4 april 2007 11:18 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Ah, de NSB'er komt even om bans zeuren...
quote:Op woensdag 4 april 2007 11:20 schreef Vakkie_W het volgende:
[..]
Als je even op de vorige pagina kijkt dan zie je dat me het helemaal niets uit maakt of iemand een ban krijgt. Vraag me wel af of iemand er een heeft gekregen.
Houd nou eens op om steeds op elkaar te reageren hier. Het is nog steeds een Feedback topicquote:Op woensdag 4 april 2007 11:26 schreef Da_Sandman het volgende:
Het maakt je niets uit wie er een ban krijgt, als er maar iemand een ban krijgt. Vind ik een beetje vreemd...
Leer eens lezen! Ik vraag of er nog iemand een ban heeft gekregen. Ik vraag nergens om een ban.quote:Op woensdag 4 april 2007 11:26 schreef Da_Sandman het volgende:
Het maakt je niets uit wie er een ban krijgt, als er maar iemand een ban krijgt. Vind ik een beetje vreemd...
Ok, dus er zullen er nog wel wat vallen?quote:Op woensdag 4 april 2007 11:27 schreef RayMania het volgende:
[..]
Nog geen. Ik vond het gister om 23:30 wel genoeg van mijn kant na non-stop vanaf 19:00 online geweest te zijn. Ook ik moet weer vroeg op. Vier en een halve uur in je eentje intensief bezig zijn om VBL prettig te laten verlopen terwijl anderen het verpesten voor zichzelf is vrij vermoeiend.
Verder zal er gewoon naar het nieuwe beleid gehandeld worden: De nieuwe aanpak in VBL
als mensen een ban krijg kune je dat in MED lezen en hoef je er hier niet nog eens om te vragen, verwacht je echt dat we hier ff de banmeldingen over gaan doen?quote:Op woensdag 4 april 2007 11:38 schreef Vakkie_W het volgende:
[..]
Leer eens lezen! Ik vraag of er nog iemand een ban heeft gekregen. Ik vraag nergens om een ban.
Jij hebt dan ook het onmogelijke plaatje voor je dat drie mods dag en nacht online zijn, altijd hetzelfde doen en áltijd consequent zijn... Dat kan natuurlijk niet...quote:Op woensdag 4 april 2007 11:41 schreef TerroRobbie het volgende:
Wat me wel opvalt is dat de ene keer word er een half topic gedelete, waarbij niemand word ontzien. (vooral dndiek is hier goed in) terwijl er de andere keer niks of nauwelijks iets gebeurt zoals bijv. gisteren.
Geen idee, dat merken we bij het nalezen. Bannen na een enkele troll gebeurt trouwens niet, het gaat om herhaaldelijk de boel verzieken (schelden, trollen, etc.). Kan dus zo zijn dat iemand trollt, maar niet wordt geband. Soort optelsom dus. Dan weten jullie waaromquote:Op woensdag 4 april 2007 11:39 schreef Vakkie_W het volgende:
[..]
Ok, dus er zullen er nog wel wat vallen?
inderdaad, als er maar één mod aanwezig is en er ontstaat zo'n enorme chaos als gisteravond is het al moeilijk zat om dat bij te houden. Wij hebben 's nachts de boel nog zoveel mogelijk nagelezen en waar het echt te ver ging nog het één en ander aangepast. Dan nog hele rijen oftopiczooi gaan wissen heeft geen nut meer.quote:Op woensdag 4 april 2007 11:43 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Jij hebt dan ook het onmogelijke plaatje voor je dat drie mods dag en nacht online zijn, altijd hetzelfde doen en áltijd consequent zijn... Dat kan natuurlijk niet...
Consequentheid zou wel een hoop duidelijk geven naar wat wel en niet kan.quote:Op woensdag 4 april 2007 11:43 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Jij hebt dan ook het onmogelijke plaatje voor je dat drie mods dag en nacht online zijn, altijd hetzelfde doen en áltijd consequent zijn... Dat kan natuurlijk niet...
Dat ze niet allemaal tegelijk en altijd online zijn is logisch. Maar een beetje eenduidig beleid lijkt me geen overbodige luxe. Tuurljk is het nooit 100 consequent maar dit zijn toch wel 2 uitersten.quote:Op woensdag 4 april 2007 11:43 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Ligt natuurlijk ook aan in welk topic de posts zijn verwijderd. Persoonlijk houd ik niet van verwijderen uit livescoretopics, omdat ik dan niet meer terug kan lezen. Quotes van valse tussenstanden of schelden verwijder ik weer wel, maar 'de hoofdpost niet'. Offtopic in bijv. Ajax topic kan makkelijk weggehaald worden.quote:Op woensdag 4 april 2007 11:41 schreef TerroRobbie het volgende:
Wat me wel opvalt is dat de ene keer word er een half topic gedelete, waarbij niemand word ontzien. (vooral dndiek is hier goed in) terwijl er de andere keer niks of nauwelijks iets gebeurt zoals bijv. gisteren.
Vind ik niet in alle gevallen het geval. Een scheidsrechter geeft de ene wedstrijd wel een gele kaart voor een bepaalde overtreding, maar doet dat in een andere wedstrijd niet omdat het de wedstrijd niet naar is. Hij is dan niet consequent bezig, maar doet wel het goede.quote:Op woensdag 4 april 2007 11:46 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Consequentheid zou wel een hoop duidelijk geven naar wat wel en niet kan.
Modden in de geest van de wedstrijdquote:Op woensdag 4 april 2007 11:47 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Vind ik niet in alle gevallen het geval. Een scheidsrechter geeft de ene wedstrijd wel een gele kaart voor een bepaalde overtreding, maar doet dat in een andere wedstrijd niet omdat het de wedstrijd niet naar is. Hij is dan niet consequent bezig, maar doet wel het goede.
Meer dan waarschuwen kan een mod niet. Maar dit verhaal is al ontelbare keren langsgekomen.quote:Op woensdag 4 april 2007 11:50 schreef TerroRobbie het volgende:
Tegenwoordig hopen de trollers erop dat alleen Raymania alleen online is. Die blijft waarschuwen tot ie een ons weegt en niemand trekt zich er ook maar iets van aan.
Livetopics wegquote:Op woensdag 4 april 2007 11:52 schreef RayMania het volgende:
[..]
Meer dan waarschuwen kan een mod niet. Maar dit verhaal is al ontelbare keren langsgekomen.
Alles van gisteren is ook gewoon door beide andere mods nagelezen hoor. Dus we modden hier gewoon met zn 3en.quote:Op woensdag 4 april 2007 11:50 schreef TerroRobbie het volgende:
Tegenwoordig hopen de trollers erop dat alleen Raymania alleen online is. Die blijft waarschuwen tot ie een ons weegt en niemand trekt zich er ook maar iets van aan.
Dan verplaatst het zich waarschijnlijk naar de desbetreffende clubtopics.quote:
Die hebben wel een functie imho. Anders komt het over het hele forum heen. Kan je niet tegen getroll en ander kinderachtig gejen moet je niet in die topics komen. Heel makkelijk. Dat is al jaren en jaren zo.quote:
inderdaad en daarom is het nu wel genoeg, we gaan geen oude discussies overdoen!quote:Op woensdag 4 april 2007 11:52 schreef RayMania het volgende:
[..]
Meer dan waarschuwen kan een mod niet. Maar dit verhaal is al ontelbare keren langsgekomen.
Een optie ja. Maar persoonlijk probeer ik liever eerst allerlei oplossingen (nieuwe beleid dus), in plaats van gelijk de moed opgeven. Het ging goed, vorig weekend slechts twee notes/edits in drie dagen. Dat waren er vroeger +50. Helaas weer belandt in het oude verval.quote:
quote:Op woensdag 4 april 2007 11:53 schreef sjimz het volgende:
[..]
Dan verplaatst het zich waarschijnlijk naar de desbetreffende clubtopics.
Dus je schiet er op zich niets mee op![]()
Naar IRC. Een chatprogramma. Vorige keer zei ik het ook al. Lekker makkelijk via de software of een java-applet. Automatische bans met flooden, scheldwoorden oid. Iedereen die op dat moment op het forum in een clubtopic trollt gelijk een ban. Is het voor iedereen duidelijk en makkelijk. Al die netwerk fora en andere fora gooien live dingen ook naar een chatprogramma, omdat het anders gewoon niet bij te benen is.quote:Op woensdag 4 april 2007 11:54 schreef Doc het volgende:
[..]
Die hebben wel een functie imho. Anders komt het over het hele forum heen. Kan je niet tegen getroll en ander kinderachtig gejen moet je niet in die topics komen. Heel makkelijk. Dat is al jaren en jaren zo.
Ik sla ze dan ook lekker overquote:Zeuren over dat er in die topics getrolld wordt is vrij kansloos.
Dit is echt bullcrap. Immers als je over een wedstrijd wil praten word je naar het live topic verwezen. Dus je hebt weinig keus.quote:Op woensdag 4 april 2007 11:54 schreef Doc het volgende:
[..]
Die hebben wel een functie imho. Anders komt het over het hele forum heen. Kan je niet tegen getroll en ander kinderachtig gejen moet je niet in die topics komen. Heel makkelijk. Dat is al jaren en jaren zo.
Zeuren over dat er in die topics getrolld wordt is vrij kansloos.
Gaat het topic opslot, dan komt er en vanzelf een nieuw topic, en het zal op den duur meer irritatie opwekken.quote:Op woensdag 4 april 2007 11:57 schreef TerroRobbie het volgende:
Niet zo zielig doen met meer kunnen we niet
Topic kan ook op slot worden gegooid en berichten kunnen jullie verwijderen.
Als je daar duidelijk over bent een een afkoelingsperiode inlast van bijv. een kwartier ofzo. Dan kan dat best werken denk ik.quote:Op woensdag 4 april 2007 11:59 schreef sjimz het volgende:
[..]
Gaat het topic opslot, dan komt er en vanzelf een nieuw topic, en het zal op den duur meer irritatie opwekken.
Althans dat denk ik.
Als het blijkt te werken vind ik dat een goed idee.quote:Op woensdag 4 april 2007 12:01 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Als je daar duidelijk over bent een een afkoelingsperiode inlast van bijv. een kwartier ofzo. Dan kan dat best werken denk ik.
Gister sloot ik een Ajax topic voor een kwartier ofzo, werd snel weer een nieuwe aangemaaktquote:Op woensdag 4 april 2007 12:01 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Als je daar duidelijk over bent een een afkoelingsperiode inlast van bijv. een kwartier ofzo. Dan kan dat best werken denk ik.
quote:Op woensdag 4 april 2007 11:43 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Hoe zouden ze dat dan moeten doen? Slowchat en offtopic?quote:Op woensdag 4 april 2007 11:14 schreef Da_Sandman het volgende:
Al dat gekanker op de modjes, kom op joh, als je wil sc'en gebruik je maar iets anders. Neemt niet weg dat het hier af en toe best overbier
mag gaan.
Was ook een belediging voor ons, alsof wij zo dom zijn een kwartier te wachtenquote:Op woensdag 4 april 2007 12:03 schreef RayMania het volgende:
[..]
Gister sloot ik een Ajax topic voor een kwartier ofzo, werd snel weer een nieuwe aangemaakt.
Het wordt wel lichtelijk overdreven ja. Schelden vind ik erger, en dat werd gister helemaal niet gedaan.quote:Op woensdag 4 april 2007 12:00 schreef Da_Sandman het volgende:
Nu zit ik dat vierde topic nog eens door te lezen he. Was dit nu zo een ramp? Ik heb ergere trolls gezien hier bij wedstrijden van met name Ajax. Nu is het eens andersom, en wordt er gedaan alsof het de ergste "rellen" zijn sinds het begin van VBL ofzo. Niet dat ik het goedkeur, maar zoals ik gisteren al zei wordt er overdreven...
Daar is het in deze reeks al eens over gegaan. Ik vind dat het Ajax topic bedoeld is voor Ajax zaken en daar horen supporterszaken dus ook bij. Aangezien er hier op VBL een aantal vaste bezoekers van de reeks zijn die elkaar ook tegenkomen rond wedstrijden van Ajax, mag het imo dus best over hun belevenissen daar gaan (lees: bier). Het wordt wat vervelender als het om een dinsdagavond biertje gaat bijvoorbeeld.quote:Op woensdag 4 april 2007 12:03 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
[..]
Hoe zouden ze dat dan moeten doen? Slowchat en offtopic?
Volgens mij heb je het woordje duidelijk gemist. Je had volgens mij niet eens een sluitpost? Het was niet echt duidelijk waarom die nou dicht was. Zeker omdat het allemaal niet zo spannend was wat daarin gebeurde.quote:Op woensdag 4 april 2007 12:03 schreef RayMania het volgende:
[..]
Gister sloot ik een Ajax topic voor een kwartier ofzo, werd snel weer een nieuwe aangemaakt.
Precies mijn gedachtequote:Op woensdag 4 april 2007 12:05 schreef Da_Sandman het volgende:
Daar is het in deze reeks al eens over gegaan. Ik vind dat het Ajax topic bedoeld is voor Ajax zaken en daar horen supporterszaken dus ook bij. Aangezien er hier op VBL een aantal vaste bezoekers van de reeks zijn die elkaar ook tegenkomen rond wedstrijden van Ajax, mag het imo dus best over hun belevenissen daar gaan (lees: bier). Het wordt wat vervelender als het om een dinsdagavond biertje gaat bijvoorbeeld.
Weet je wat een belediging is?quote:Op woensdag 4 april 2007 12:05 schreef Cantona_No.7 het volgende:
[..]
Was ook een belediging voor ons, alsof wij zo dom zijn een kwartier te wachten![]()
neequote:Op woensdag 4 april 2007 12:06 schreef sjimz het volgende:
[..]
Weet je wat een belediging is?
Iemand uitschelden voor Kankerlak.
die discussie gaan we binnenkort doen. Dadelijk gaan we hier dingen echt door elkaar doenquote:Op woensdag 4 april 2007 12:05 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Daar is het in deze reeks al eens over gegaan. Ik vind dat het Ajax topic bedoeld is voor Ajax zaken en daar horen supporterszaken dus ook bij. Aangezien er hier op VBL een aantal vaste bezoekers van de reeks zijn die elkaar ook tegenkomen rond wedstrijden van Ajax, mag het imo dus best over hun belevenissen daar gaan (lees: bier). Het wordt wat vervelender als het om een dinsdagavond biertje gaat bijvoorbeeld.
Kijk alleen al naar de TT. Verder zie ik vooral veel klap en zwaai handjes, chatlogs, onzin in caps, psv troll plaatjes, fc kopenhagen logo, etc.quote:Op woensdag 4 april 2007 12:00 schreef Da_Sandman het volgende:
Nu zit ik dat vierde topic nog eens door te lezen he. Was dit nu zo een ramp? Ik heb ergere trolls gezien hier bij wedstrijden van met name Ajax. Nu is het eens andersom, en wordt er gedaan alsof het de ergste "rellen" zijn sinds het begin van VBL ofzo. Niet dat ik het goedkeur, maar zoals ik gisteren al zei wordt er overdreven...
Gezienquote:
Ach, dit komt zo vaak voor. Waarom nu er zo fel op inspringen? Omdat het eens niet tegen Ajax is gericht ofzo?quote:Op woensdag 4 april 2007 12:08 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Kijk alleen al naar de TT. Verder zie ik vooral veel klap en zwaai handjes, chatlogs, onzin in caps, psv troll plaatjes, fc kopenhagen logo, etc.
En zeer weinig over de wedstrijd.
die kan hij niet lezen op stagequote:Op woensdag 4 april 2007 12:09 schreef sjimz het volgende:
[..]
Dank je, ik had Ray er al een pm over gestuurd, maar heeft hem denk ik nog niet bekeken![]()
sorry sjimzquote:Op woensdag 4 april 2007 12:09 schreef sjimz het volgende:
[..]
Dank je, ik had Ray er al een pm over gestuurd, maar heeft hem denk ik nog niet bekeken![]()
Ow, dat wist ik nietquote:Op woensdag 4 april 2007 12:10 schreef rubbereend het volgende:
[..]
die kan hij niet lezen op stage
PM's kun je het handigst sturen naar "VBLmods" dan krijgen we hem alle 3 binnen!
welke van de 2 wist je niet?quote:
Trollen en schelden wordt bij jullie nieuwe aanpak anders wel samen in 1 adem genoemd.quote:Op woensdag 4 april 2007 12:05 schreef RayMania het volgende:
[..]
Het wordt wel lichtelijk overdreven ja. Schelden vind ik erger, en dat werd gister helemaal niet gedaan.
Dit is bijvoorbeeld totaal niet te vergelijken met Werder - Ajax, AZ - Ajax (Wegereef), of de wedstrijd waarbij Leonardo geblesseerd raakte. Dat was, by far, veel en veel erger. Naar aanleiding van deze wedstrijden is dus het nieuwe beleid gekomen.
quote:Trollende opmerkingen, schelden en dergelijke zullen dus niet meer worden toegestaan, je loopt daarbij de kans op een ban van in ieder geval twee weken, die je dan ook maar als een vent moet uitzitten.
Nou zo vaak komt het niet voor hoor. Of ik moet heel wat gemist hebben. Gisteren waren er zelfs mensen die zich er overduidelijk van distantieerden, dat heb ik zelden eerder meegemaakt.quote:Op woensdag 4 april 2007 12:10 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Ach, dit komt zo vaak voor. Waarom nu er zo fel op inspringen? Omdat het eens niet tegen Ajax is gericht ofzo?
lees dan ook de OPquote:
Wordt het te verwarrend?quote:Op woensdag 4 april 2007 12:07 schreef rubbereend het volgende:
[..]
die discussie gaan we binnenkort doen. Dadelijk gaan we hier dingen echt door elkaar doen
Maar dat is wel een hele vage grens natuurlijk. Is het zeggen waar je vrijdag en zaterdag voor de wedstrijd van zondag nog Ajax-gerelateerd of is dat echt slowchat? Hele pagina's over Oranje en andere clubs (dankzij of ondanks trolls of andere users met vragen) die eigenlijk niet eens een 'discussie' zijn, moet dat er nog in?quote:Op woensdag 4 april 2007 12:05 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
ja, nu is iedereen er wel, maar wij hebben ook nog meer te doenquote:Op woensdag 4 april 2007 12:15 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Wordt het te verwarrend?. Nu is iedereen er toch, des te makkelijkere lijkt me
.
dit was toch pas het 2e sticky topic? Nadat de vorige er toch een tijd heeft gestaan?quote:Op woensdag 4 april 2007 12:22 schreef TerroRobbie het volgende:
Dat er elke 3 weken een nieuw sticky topic bovenaan hangt met nieuwe regels/aanpak werkt ook niet echt verhelderend. Zeker niet als het niet of maar half nageleefd wordt,.
Bij wijze van spreken.quote:Op woensdag 4 april 2007 12:24 schreef sjimz het volgende:
[..]
dit was toch pas het 2e sticky topic? Nadat de vorige er toch een tijd heeft gestaan?
Als je TIJDENS de wedstrijd over een wedstrijd wil praten, dan moet je er tegen kunnen als je uitgelachen wordt als je eigen team achter staat. Daar klaag je toch ook niet over als je in het stadion zit, dat de tegenstander "flauw" doet?quote:Op woensdag 4 april 2007 11:58 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Dit is echt bullcrap. Immers als je over een wedstrijd wil praten word je naar het live topic verwezen. Dus je hebt weinig keus.
En zo erg als het gisteren was is het zelden geweest.
Ja, maar toch zit er in jouw uitspraak en de werkelijkheid een zeer groot verschil.quote:
Dat was inderdaad heel matig in dat topic. Maar als je de wedstrijd echt wil volgens kan je eerlijk gezegd ook beter naar de wedstrijd kijken dan op Fok postenquote:Op woensdag 4 april 2007 12:08 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Kijk alleen al naar de TT. Verder zie ik vooral veel klap en zwaai handjes, chatlogs, onzin in caps, psv troll plaatjes, fc kopenhagen logo, etc.
En zeer weinig over de wedstrijd. Er is daar meer gezegd over Milan-Bayern dan over PSV-Pool![]()
Tuurlijk hoort een grapje en een trolletje erbij, maar er moet ook over de wedstrijd gepraat kunnen worden. Anders kun je net zo goed die Ajax vs Feyenoord vs PSV vs de rest topics van een tijdje terug weer opengooien.quote:Op woensdag 4 april 2007 12:27 schreef Doc het volgende:
[..]
Als je TIJDENS de wedstrijd over een wedstrijd wil praten, dan moet je er tegen kunnen als je uitgelachen wordt als je eigen team achter staat. Daar klaag je toch ook niet over als je in het stadion zit, dat de tegenstander "flauw" doet?
Zoals erg als gister is het trouwens regelmatig. En dat is altijd ook al zo geweest.
Ben ik het niet mee eens. De FAQ is regelmatig veranderd (kan nu ook wel weg worden geflikkerd want staat echt niks zinnings inquote:Op woensdag 4 april 2007 12:28 schreef sjimz het volgende:
[..]
Ja, maar toch zit er in jouw uitspraak en de werkelijkheid een zeer groot verschil.
Als je begrijpt wat ik bedoel.
Je doet het voorkomen alsof er echt iedere 3 weken nieuwe regels zijn, terwijl er toch echt een eenduidig en helder beleid is.
Dat het niet altijd even consequent nageleefd wordt is op zich niet erg. Als er maar een gegronde reden en tekst en uitleg is waarom het op dat moment niet wordt nageleefd.
En het niet consequent zijn is makkelijk te verklaren. We zijn mensen en geen machines.
Ik kan dit allemaal heel goed relativeren, omdat ik het soort mod werk in het dagelijks leven op straat doe![]()
Je weet ook dat de admins zelf niet kunnen bannen en dus afhankelijk zijn van de FA?quote:Op woensdag 4 april 2007 12:35 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Ben ik het niet mee eens. De FAQ is regelmatig veranderd (kan nu ook wel weg worden geflikkerd want staat echt niks zinnings in) We hebben de we gaan normaal doen topics gehad en we blijven normaal doen. Nu dit weer. Waarin de mods vrij hoog van de toren blazen en op een dreigerige toon hun regels duidelijk maken "dan moet je ook maar een grote vent zijn en de ban van 2 weken uitzitten". Die ook niet nageleefd word. Dat topic is nu 2 weken uit en je kunt mij niet vertellen dat er in die 2 weken niemadn heeft gescholden of getrolled
![]()
Niemand verbied ook in di topics over de wedstrijd te posten. Moet men vooral niet nalaten. Ik kan nu ook wel even historisch onderzoek doen naar waar het allemaal ook gebeurde, maar als ex-mod komt wat er hier nu gebeurt in het geheel niet onbekend voor. Als jij eerlijk bent kan je ook in de geschiedenis terug gaan en zien dat dat eerder ook gebeurde.quote:Op woensdag 4 april 2007 12:32 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Tuurlijk hoort een grapje en een trolletje erbij, maar er moet ook over de wedstrijd gepraat kunnen worden. Anders kun je net zo goed die Ajax vs Feyenoord vs PSV vs de rest topics van een tijdje terug weer opengooien.
Het is wel vrij makkelijk om te roepen dat het regelmatig is maar verder zonder voorbeelden te komen.
Daarnaast slaan we ze wel de k#nker in als er supporters van een andere club dan de tegenstander in het stadion zit en ons uitlacht.
Uit ervaring weet ik ook dat 8 van de 10 banaanvragen gewoon gehonoreerd worden.quote:Op woensdag 4 april 2007 12:39 schreef sjimz het volgende:
[..]
Je weet ook dat de admins zelf niet kunnen bannen en dus afhankelijk zijn van de FA?
Ach waarom verdedig ik de modjes ook? Ze weten of zelf wel beter, en/of kunnen zichzelf wel verdedigen![]()
Ik ben het voor een heel groot deel met je eens. Gebruikte ik eerst het Ajax topic om van de nieuwtjes op de hoogte te worden gehouden, over potentiele spelers te lezen, nu kijk ik er amper meer in en post er ook niet heel veel. Maar dat is gewoon een kwestie van behoefte, blijkbaar zijn er velen die het wel op deze manier willen, nou prima.quote:Op woensdag 4 april 2007 12:15 schreef BliksemSchigt het volgende:
Ik ben dus gewoon benieuwd naar wat meer meningen.
Dan hadden ze voor het opstellen van de FAQ eens conact met de FA's moeten opnemen. Nu maken ze regels, met een bijbehorende sanctie, maar die niet uit word gevoerd.quote:Op woensdag 4 april 2007 12:39 schreef sjimz het volgende:
[..]
Je weet ook dat de admins zelf niet kunnen bannen en dus afhankelijk zijn van de FA?
Ach waarom verdedig ik de modjes ook? Ze weten of zelf wel beter, en/of kunnen zichzelf wel verdedigen![]()
Waarom heb je zo'n moeite met getroll in zo'n wedstrijd topic?quote:Op woensdag 4 april 2007 12:42 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Uit ervaring weet ik ook dat 8 van de 10 banaanvragen gewoon gehonoreerd worden.
Als dit niet zo is dan is natuurlijk de vraag waarom mods in hemelsnaam een beleid invoeren wat dus blijkbaar niet haalbaar is en waar de FA's dus niet achter staan.
Je kan er niet over oordelen omdat je niet weet wat er achter de schermen wordt besproken.quote:Op woensdag 4 april 2007 12:45 schreef Vakkie_W het volgende:
[..]
Dan hadden ze voor het opstellen van de FAQ eens conact met de FA's moeten opnemen. Nu maken ze regels, met een bijbehorende sanctie, maar die niet uit word gevoerd.
Een apart Ajax-supporterszaken-topic-serie kan wat dat betreft wel aangemaakt worden ...quote:Op woensdag 4 april 2007 12:44 schreef Suijk het volgende:
[..]
Ik ben het voor een heel groot deel met je eens. Gebruikte ik eerst het Ajax topic om van de nieuwtjes op de hoogte te worden gehouden, over potentiele spelers te lezen, nu kijk ik er amper meer in en post er ook niet heel veel. Maar dat is gewoon een kwestie van behoefte, blijkbaar zijn er velen die het wel op deze manier willen, nou prima.
Precies. Misschien klinkt het raar om als Feyenoorder dit te zeggen, maar als ik in het Ajax topic kijk dan valt er nooit wat zinnigs te lezen. Vaak staat een pagina vol foto's, en mensen die er op reargeren met "quote:Op woensdag 4 april 2007 12:44 schreef Suijk het volgende:
[..]
Ik ben het voor een heel groot deel met je eens. Gebruikte ik eerst het Ajax topic om van de nieuwtjes op de hoogte te worden gehouden, over potentiele spelers te lezen, nu kijk ik er amper meer in en post er ook niet heel veel. Maar dat is gewoon een kwestie van behoefte, blijkbaar zijn er velen die het wel op deze manier willen, nou prima.
Het hoeft ook echt niet de hele tijd over de opstelling te gaan, maar er hoeft ook niet per se iedere 5 minuten een post geplaatst te worden. Tvp's mogen wat mij betreft altijd weggehaald te worden. Ook eerst een heel verhaal typen en vervolgens 'tevens tvp' snap ik niet zo goed. Wat boeit de rest van de wereld het nou dat je die post als terugvindpost gebruikt. Maar goed, dat is meer iets van geheel Fok.
Daar heb ik in principe niet zoveel moeite mee, daar maak ik me zelf ook wel eens aan schuldig. Maar ik vind dat het niet ten koste moet gaan van. En dat was hier duidelijk wel het geval. Het ligt misschien aan mij maar ik vond dit vrij extreem. En misschien nog wel het ergste, je zag het vanaf kilometers aankomen. Vorige week had je al kunnen voorspellen van grote kans dat PSV gaat verliezen dat gaat een zootje worden. En ik verdenk zelfs bepaalde mensen ervan dat ze er speciala voor thuisblijven.quote:Op woensdag 4 april 2007 12:45 schreef Doc het volgende:
[..]
Waarom heb je zo'n moeite met getroll in zo'n wedstrijd topic?
Getroll in club topics moet tegen gegaan worden. Die live-topics zijn daarvoor echt te vluchtig.
Dus er moet een slot op?quote:Op woensdag 4 april 2007 12:57 schreef TerroRobbie het volgende:
Er is in het Ajax topic ook vaak minder te discussieren dan men denk. Ik bedoel om nou dag in dag uit over de opstelling en de formatie te praten daar word je zelf ook niet vrolijk van. En ook die kutnieuwtjes van er heeft een oververhitte projector het rook alarm af laten gaan, die en die oostblokker komt misschien naar ajax, een of andere vage italiaanse roddelkrant zegt dat juve Huntelaar wil hebben, en al die balletjes over onhaalbare of niveauloze spelers die op worden gegooid verliezen op een gegeven moment ook snel hun discussiewaarde.
Die foto's van "Ik speel rood, Ik speel wit, ik ben ...., Ik ben Ajacied" worden ook om de haverklap gepost. Wat is het nut daar van?quote:Op woensdag 4 april 2007 12:57 schreef TerroRobbie het volgende:
Er is in het Ajax topic ook vaak minder te discussieren dan men denk. Ik bedoel om nou dag in dag uit over de opstelling en de formatie te praten daar word je zelf ook niet vrolijk van. En ook die kutnieuwtjes van er heeft een oververhitte projector het rook alarm af laten gaan, die en die oostblokker komt misschien naar ajax, een of andere vage italiaanse roddelkrant zegt dat juve Huntelaar wil hebben, en al die balletjes over onhaalbare of niveauloze spelers die op worden gegooid verliezen op een gegeven moment ook snel hun discussiewaarde.
*vrij neemtquote:Op woensdag 4 april 2007 13:11 schreef RayMania het volgende:
Ik reageer vanavond op alles, ik heb er nu helemaal geen tijd voor. Dus dan weten jullie dat.
Integendeel, maar er moet niet zo geforceerd op zoek worden gegaan naar een discussie. Af en toe zie ik mensen van die geforceerde stellingen droppen van wat moet je hier nou weer mee. Nog net geen voetbalinsite niveau. Gewoon de mensen ook lekker laten lullen waar ze over willen lullen. Ook al wijkt dat een beetje af van Ajax 1.quote:
Verkapte tvp's blijven gewoon staanquote:Op woensdag 4 april 2007 13:12 schreef Da_Sandman het volgende:
Volgens mij is het punt nu wel gemaakt, of ga je nu nog zestien keer posten dat er teveel photo's en tvp's worden geplaatst in het Ajax topic? Je haalt oude koeien uit de sloot aangezien deze tvp's al maanden worden weggehaald.
Een beetje duidelijkheid kan geen kwaad van onze kant. Gewoon wat dingen uit de wereld helpen, want er wordt een verkeerd beeld geschetst.quote:
Als het goed is worden deze ook weggehaald. Maar daar gaat het niet om, waarom moet je dat nu weer oprakelen? Jij vindt toch niets goed in het Ajax topic, dus waarom kom je er nog? Pik je nieuwtjes maar van Showtime mee ofzo...quote:Op woensdag 4 april 2007 13:13 schreef Vakkie_W het volgende:
[..]
Verkapte tvp's blijven gewoon staan
Hoezo vind ik niets goeds in het Ajax topic? Ik kan sommige users best wel waarderen. Heb alleen een hekel aan de mensen die nooit naar het stadion gaan, maar wel vooraan staan op het Leidseplein bij een kampioenschap.quote:Op woensdag 4 april 2007 13:14 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Als het goed is worden deze ook weggehaald. Maar daar gaat het niet om, waarom moet je dat nu weer oprakelen? Jij vindt toch niets goed in het Ajax topic, dus waarom kom je er nog? Pik je nieuwtjes maar van Showtime mee ofzo...
Eens.quote:Op woensdag 4 april 2007 13:18 schreef Vakkie_W het volgende:
Heb alleen een hekel aan de mensen die nooit naar het stadion gaan, maar wel vooraan staan op het Leidseplein bij een kampioenschap.
En dat heb je afgelopen zondag weer continue lopen vertellen. Dat is tien keer irritanter dan een photo als tvp.quote:Op woensdag 4 april 2007 13:18 schreef Vakkie_W het volgende:
[..]
Hoezo vind ik niets goeds in het Ajax topic? Ik kan sommige users best wel waarderen. Heb alleen een hekel aan de mensen die nooit naar het stadion gaan, maar wel vooraan staan op het Leidseplein bij een kampioenschap.
Ik heb 1 keer gezegt in het tussenstanden topic: "Wat is het druk met ajacieden hier? Moeten jullie niet in de Arena zijn?"quote:Op woensdag 4 april 2007 13:19 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
En dat heb je afgelopen zondag weer continue lopen vertellen. Dat is tien keer irritanter dan een photo als tvp.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |