D'oh.quote:Op zaterdag 31 maart 2007 17:35 schreef WjeroneW het volgende:
Ligt toch in Achterhoek?
hij staat er ook maar zo bij van wat doe ik hierquote:Op zaterdag 31 maart 2007 18:35 schreef vitessezuid113 het volgende:
Jhonny op zijn geel zwarte schoenen , en gaan zingen zingen wie niet springt is voor vites![]()
Nu is ie weer een superboer ,dacht dat zijn hart alweer 3 andere kleuren tikte![]()
iddquote:Op zaterdag 31 maart 2007 18:41 schreef pascalheister het volgende:
hij staat er ook maar zo bij van wat doe ik hier![]()
Door wie dan? Door dat bioscooppubliek?quote:Op zaterdag 31 maart 2007 18:54 schreef vitessezuid113 het volgende:
[..]
idd, hij is blij dat die 1x en nooit meer kampioen is geworden.
Als die volgend seizoen met nek in Arnhem komt wordt ie vriendelijk toe ( terug ) gezongen![]()
quote:Op zaterdag 31 maart 2007 19:21 schreef Sensation89 het volgende:
Door wie dan? Door dat bioscooppubliek?![]()
Zonder van Beukering en Powel hebben ze nog steeds aardige spelers:quote:Op zaterdag 31 maart 2007 20:42 schreef hello_moto1992 het volgende:
Zonder van Beukering en Powel lijkt het me dat het weer een dramatisch seizoen wordt.
Mijn vader, dus indirect ik ook wel...quote:Op zaterdag 31 maart 2007 20:44 schreef Aanvoerder het volgende:
Welke Fokkers zijn fan van De Graafschap?
ik.quote:Op zaterdag 31 maart 2007 20:44 schreef Aanvoerder het volgende:
Ik!!quote:Op zaterdag 31 maart 2007 20:44 schreef Aanvoerder het volgende:
Als eerste club.quote:
Siers is een groot talent, evenals Bloemendaal.quote:Op zaterdag 31 maart 2007 20:46 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Zonder van Beukering en Powel hebben ze nog steeds aardige spelers:
- van Fessem heeft meerdere wedstrijden punten gepakt en is een goede doelman.
- Schöne kan zeker groeien tot een Eredivisiewaardige middenvelder.
- de Visser is een prima opkomende rechtermiddenvelder/rechtervleugelaanvaller met een goede voorzet.
- van Peppen liet zien dat hij zeer goed aansluit en zelfs mee opkomt, al zal dat in de Eredivisie waarschijnlijk minder vaak gaan gebeuren.
Voor de rest heb je de noeste arbeiders en harde schoppers, zoals Rene Botbreuk...![]()
Op de korte termijn ook? Als ze namelijk voor wat later zijn, zullen ze eerst wel weer overstappen naar een middenmoter. Schöne heeft het in zich om over te stappen naar een subtopper, op de korte termijn. Dan vangt De Graafschap ook nog wat meer, everybody happy.quote:Op zaterdag 31 maart 2007 21:26 schreef cultheld het volgende:
[..]
Siers is een groot talent, evenals Bloemendaal.
Op korte termijn ja. Siers is een geweldige middenvelder. En Bloemendaal gaat niet meteen weg hoor. Die heeft het behoorlijk naar z'n zin in Doetinchem, dus dat kan nog wel 3 á 4 jaar duren.quote:Op zaterdag 31 maart 2007 21:31 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Op de korte termijn ook? Als ze namelijk voor wat later zijn, zullen ze eerst wel weer overstappen naar een middenmoter. Schöne heeft het in zich om over te stappen naar een subtopper, op de korte termijn. Dan vangt De Graafschap ook nog wat meer, everybody happy.![]()
En natuurlijke komt Purrel de verdediging verchillenquote:Op zaterdag 31 maart 2007 20:46 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Zonder van Beukering en Powel hebben ze nog steeds aardige spelers:
- van Fessem heeft meerdere wedstrijden punten gepakt en is een goede doelman.
- Schöne kan zeker groeien tot een Eredivisiewaardige middenvelder.
- de Visser is een prima opkomende rechtermiddenvelder/rechtervleugelaanvaller met een goede voorzet.
- van Peppen liet zien dat hij zeer goed aansluit en zelfs mee opkomt, al zal dat in de Eredivisie waarschijnlijk minder vaak gaan gebeuren.
Voor de rest heb je de noeste arbeiders en harde schoppers, zoals Rene Botbreuk...![]()
quote:
Ach niet zo negatief, op een goeie dag zie ik jullie nog wel van ze winnen hoorquote:Op zondag 1 april 2007 13:38 schreef Erasmusch het volgende:
Hup Joepie
Ik vond vooral de manier waarop hij de buitenspelval ophief bij de 0-1 van Mourad Eredivisiewaardigquote:Op zaterdag 31 maart 2007 20:46 schreef SuperHarregarre het volgende:
Tiemie, verder weet ik er zo geen.quote:Op zaterdag 31 maart 2007 20:44 schreef Aanvoerder het volgende:
Ik heb ook wel wat twijfels bij van Peppen. Wel leuke voetballende back maar is af en toe wat nonchalant en komt misschien wat snelheid tekort. Uit bij Haarlem bijvoobeeld had ik vaak het idee dat hij het niet kon bijbenen.quote:Op maandag 2 april 2007 14:43 schreef Omnifacer het volgende:
[..]
Ik vond vooral de manier waarop hij de buitenspelval ophief bij de 0-1 van Mourad Eredivisiewaardig
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |