ja die gaat naar NECquote:Op zaterdag 31 maart 2007 10:20 schreef EnGCatjuh het volgende:
Terechte kampioen lijkt me. Alleen volgend jaar zonder Jhon toch=
Precies. Leuke club om steeds te promoveren en te degraderen, samen met RBC, Den Bosch, ADO, Zwolle en Excelsior. Ook weer vier derby's erbijquote:Op zaterdag 31 maart 2007 08:12 schreef venomsnake het volgende:
Gefeliciteerd.
Leuke club om er weer bij te hebben.![]()
Ze zijn kampioen geworden.quote:Op zaterdag 31 maart 2007 12:18 schreef Originele_Naam het volgende:
wat is er gebeurd, wat heb ik gemist
Jhonny is de hoer van gelderland.quote:Op zaterdag 31 maart 2007 10:20 schreef EnGCatjuh het volgende:
Terechte kampioen lijkt me. Alleen volgend jaar zonder Jhon toch=
Waren er al...quote:Op zaterdag 31 maart 2007 12:49 schreef Houniet het volgende:
eindelijk weer eens echte boeren in de Eredivisie
D'oh.quote:Op zaterdag 31 maart 2007 17:35 schreef WjeroneW het volgende:
Ligt toch in Achterhoek?
hij staat er ook maar zo bij van wat doe ik hierquote:Op zaterdag 31 maart 2007 18:35 schreef vitessezuid113 het volgende:
Jhonny op zijn geel zwarte schoenen , en gaan zingen zingen wie niet springt is voor vites![]()
Nu is ie weer een superboer ,dacht dat zijn hart alweer 3 andere kleuren tikte![]()
iddquote:Op zaterdag 31 maart 2007 18:41 schreef pascalheister het volgende:
hij staat er ook maar zo bij van wat doe ik hier![]()
Door wie dan? Door dat bioscooppubliek?quote:Op zaterdag 31 maart 2007 18:54 schreef vitessezuid113 het volgende:
[..]
idd, hij is blij dat die 1x en nooit meer kampioen is geworden.
Als die volgend seizoen met nek in Arnhem komt wordt ie vriendelijk toe ( terug ) gezongen![]()
quote:Op zaterdag 31 maart 2007 19:21 schreef Sensation89 het volgende:
Door wie dan? Door dat bioscooppubliek?![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |