Je mening over gisteravond of je mening over de posts hierboven?quote:Op woensdag 4 april 2007 10:46 schreef sjimz het volgende:
Ik kan hier een heel verhaal met mijn mening neerzetten niet dat iemand daar maar iets aan heeft , maar ik verwoord het wel met een smiley:![]()
Het een heeft natuurlijk met het ander te makenquote:Op woensdag 4 april 2007 11:08 schreef RayMania het volgende:
[..]
Je mening over gisteravond of je mening over de posts hierboven?.
Ah, de NSB'er komt even om bans zeuren...quote:Op woensdag 4 april 2007 11:17 schreef Vakkie_W het volgende:
Hoeveel bans zijn er na het getrol in het PSV topic gevallen?
Als je even op de vorige pagina kijkt dan zie je dat me het helemaal niets uit maakt of iemand een ban krijgt. Vraag me wel af of iemand er een heeft gekregen.quote:Op woensdag 4 april 2007 11:18 schreef Da_Sandman het volgende:
Ah, de NSB'er komt even om bans zeuren...
Nog geen. Ik vond het gister om 23:30 wel genoeg van mijn kant na non-stop vanaf 19:00 online geweest te zijn. Ook ik moet weer vroeg opquote:Op woensdag 4 april 2007 11:17 schreef Vakkie_W het volgende:
Hoeveel bans zijn er na het getrol in het PSV topic gevallen?
quote:Op woensdag 4 april 2007 11:18 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Ah, de NSB'er komt even om bans zeuren...
quote:Op woensdag 4 april 2007 11:20 schreef Vakkie_W het volgende:
[..]
Als je even op de vorige pagina kijkt dan zie je dat me het helemaal niets uit maakt of iemand een ban krijgt. Vraag me wel af of iemand er een heeft gekregen.
Houd nou eens op om steeds op elkaar te reageren hier. Het is nog steeds een Feedback topicquote:Op woensdag 4 april 2007 11:26 schreef Da_Sandman het volgende:
Het maakt je niets uit wie er een ban krijgt, als er maar iemand een ban krijgt. Vind ik een beetje vreemd...
Leer eens lezen! Ik vraag of er nog iemand een ban heeft gekregen. Ik vraag nergens om een ban.quote:Op woensdag 4 april 2007 11:26 schreef Da_Sandman het volgende:
Het maakt je niets uit wie er een ban krijgt, als er maar iemand een ban krijgt. Vind ik een beetje vreemd...
Ok, dus er zullen er nog wel wat vallen?quote:Op woensdag 4 april 2007 11:27 schreef RayMania het volgende:
[..]
Nog geen. Ik vond het gister om 23:30 wel genoeg van mijn kant na non-stop vanaf 19:00 online geweest te zijn. Ook ik moet weer vroeg op. Vier en een halve uur in je eentje intensief bezig zijn om VBL prettig te laten verlopen terwijl anderen het verpesten voor zichzelf is vrij vermoeiend.
Verder zal er gewoon naar het nieuwe beleid gehandeld worden: De nieuwe aanpak in VBL
als mensen een ban krijg kune je dat in MED lezen en hoef je er hier niet nog eens om te vragen, verwacht je echt dat we hier ff de banmeldingen over gaan doen?quote:Op woensdag 4 april 2007 11:38 schreef Vakkie_W het volgende:
[..]
Leer eens lezen! Ik vraag of er nog iemand een ban heeft gekregen. Ik vraag nergens om een ban.
Jij hebt dan ook het onmogelijke plaatje voor je dat drie mods dag en nacht online zijn, altijd hetzelfde doen en áltijd consequent zijn... Dat kan natuurlijk niet...quote:Op woensdag 4 april 2007 11:41 schreef TerroRobbie het volgende:
Wat me wel opvalt is dat de ene keer word er een half topic gedelete, waarbij niemand word ontzien. (vooral dndiek is hier goed in) terwijl er de andere keer niks of nauwelijks iets gebeurt zoals bijv. gisteren.
Geen idee, dat merken we bij het nalezen. Bannen na een enkele troll gebeurt trouwens niet, het gaat om herhaaldelijk de boel verzieken (schelden, trollen, etc.). Kan dus zo zijn dat iemand trollt, maar niet wordt geband. Soort optelsom dus. Dan weten jullie waaromquote:Op woensdag 4 april 2007 11:39 schreef Vakkie_W het volgende:
[..]
Ok, dus er zullen er nog wel wat vallen?
inderdaad, als er maar één mod aanwezig is en er ontstaat zo'n enorme chaos als gisteravond is het al moeilijk zat om dat bij te houden. Wij hebben 's nachts de boel nog zoveel mogelijk nagelezen en waar het echt te ver ging nog het één en ander aangepast. Dan nog hele rijen oftopiczooi gaan wissen heeft geen nut meer.quote:Op woensdag 4 april 2007 11:43 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Jij hebt dan ook het onmogelijke plaatje voor je dat drie mods dag en nacht online zijn, altijd hetzelfde doen en áltijd consequent zijn... Dat kan natuurlijk niet...
Consequentheid zou wel een hoop duidelijk geven naar wat wel en niet kan.quote:Op woensdag 4 april 2007 11:43 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Jij hebt dan ook het onmogelijke plaatje voor je dat drie mods dag en nacht online zijn, altijd hetzelfde doen en áltijd consequent zijn... Dat kan natuurlijk niet...
Dat ze niet allemaal tegelijk en altijd online zijn is logisch. Maar een beetje eenduidig beleid lijkt me geen overbodige luxe. Tuurljk is het nooit 100 consequent maar dit zijn toch wel 2 uitersten.quote:Op woensdag 4 april 2007 11:43 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Ligt natuurlijk ook aan in welk topic de posts zijn verwijderd. Persoonlijk houd ik niet van verwijderen uit livescoretopics, omdat ik dan niet meer terug kan lezen. Quotes van valse tussenstanden of schelden verwijder ik weer wel, maar 'de hoofdpost niet'. Offtopic in bijv. Ajax topic kan makkelijk weggehaald worden.quote:Op woensdag 4 april 2007 11:41 schreef TerroRobbie het volgende:
Wat me wel opvalt is dat de ene keer word er een half topic gedelete, waarbij niemand word ontzien. (vooral dndiek is hier goed in) terwijl er de andere keer niks of nauwelijks iets gebeurt zoals bijv. gisteren.
Vind ik niet in alle gevallen het geval. Een scheidsrechter geeft de ene wedstrijd wel een gele kaart voor een bepaalde overtreding, maar doet dat in een andere wedstrijd niet omdat het de wedstrijd niet naar is. Hij is dan niet consequent bezig, maar doet wel het goede.quote:Op woensdag 4 april 2007 11:46 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Consequentheid zou wel een hoop duidelijk geven naar wat wel en niet kan.
Modden in de geest van de wedstrijdquote:Op woensdag 4 april 2007 11:47 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Vind ik niet in alle gevallen het geval. Een scheidsrechter geeft de ene wedstrijd wel een gele kaart voor een bepaalde overtreding, maar doet dat in een andere wedstrijd niet omdat het de wedstrijd niet naar is. Hij is dan niet consequent bezig, maar doet wel het goede.
Meer dan waarschuwen kan een mod niet. Maar dit verhaal is al ontelbare keren langsgekomen.quote:Op woensdag 4 april 2007 11:50 schreef TerroRobbie het volgende:
Tegenwoordig hopen de trollers erop dat alleen Raymania alleen online is. Die blijft waarschuwen tot ie een ons weegt en niemand trekt zich er ook maar iets van aan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |