Ajax gaat voorquote:Op dinsdag 3 april 2007 18:57 schreef YoshiBignose het volgende:
[..]
jij hebt geen recht van spreken, niet 40 euro terug betalende jood![]()
>>>>>>LULquote:
Jorien heeft het iig niet van een vreemde.quote:Op dinsdag 3 april 2007 18:44 schreef markthemen het volgende:
hier de mail van marcels ma
goedenavnd heer mijn achternaam,
Ik ken u niet.ik neem aan dat ik u vanavond aan de telefoon had.ik verstond u haast niet door de herrie.u zei dat u een klasgenoot van mijn zoon was.Ik gaf hem aan U.Ik hoorde toen een vloek .Marcel legde de telefoon neer.Ik schrok erg van dit telefoontje.Ik heb later gevraagd wat er aan de hand was.Het gaat geloof ik over de dood van de ajax fan piccori van 10 jaar geleden.Wat er precies op de site stond weet ik niet.Naar ik begrepen heb was dit niet netjes.Ik keur het dan ook af.Marcel heeft ook zijn excuus aangeboden aan U.Ik hoop dat U dit kan accepteren.Verder wens ik u veel succes met uw club.met vr groeten moeder van marcel.
Op het politie bureau, hij krijgt zo een lollyquote:
quote:Nu is het genoeg met dat gekloot in deze thread, jullie zijn per direct permanent gebanned.
quote:Op dinsdag 3 april 2007 19:00 schreef TerroRobbie het volgende:
http://forum.xboxworld.nl/showthread.php
Daar vanaf de 5e post.
xbw?quote:Op dinsdag 3 april 2007 18:55 schreef TerroRobbie het volgende:
Kan iemand ook even het desbetreffende topic op xbw posten?
Daar gaat ze levenquote:Op dinsdag 3 april 2007 19:00 schreef TerroRobbie het volgende:
http://forum.xboxworld.nl/showthread.php
Daar vanaf de 5e post.
Is maar van korte duur trouwens
[..]
![]()
Maar die bastio heeft hem dus gebeld?![]()
Ik eet wel achter de PC, is té mooi hier..quote:Op dinsdag 3 april 2007 19:00 schreef Ordinair het volgende:
Ik ga ff eten, ik zie jullie straks wel in deel 595.Bijna 600 topics alweer trouwens!
Ik heb daar lang gezeten, maar niet echt actief.quote:Op dinsdag 3 april 2007 19:02 schreef jmac het volgende:
[..]
xbw?
oh zie t al, xboxworld . zit je daar ook?
Schoolvoorbeeld van een internethoolie dusquote:Op dinsdag 3 april 2007 19:01 schreef denthemen het volgende:
even een vriendelijk verzoek, ga Jorien niet bellen, hij denkt dat jullie nu gaan bellen omdat ik er over begonnen ben dus niet bellen!!
Maar even serieus, niet gaan bellen of zo, niemand weet waar die vandaan komt maar als hij echt bedreigt is is het zwak
Nee ik ken 'm niet, maar ik zag z'n hyves ooitquote:Op dinsdag 3 april 2007 19:01 schreef MrDoegewoon het volgende:
[..]
Aangezien het LoekB was en het uit Raalte kwam moet het hem wel zijn
Ken jij hem?
Mooi medium, dat internet..quote:Op dinsdag 3 april 2007 19:07 schreef cultheld het volgende:
[..]
Nee ik ken 'm niet, maar ik zag z'n hyves ooit.
Het is best vermakelijkquote:Op dinsdag 3 april 2007 19:09 schreef koningdavid het volgende:
Genoeg Jorien in dit topic nu wel lijk me?
Erg anoniem jaquote:Op dinsdag 3 april 2007 19:01 schreef denthemen het volgende:
Maar even serieus, niet gaan bellen of zo, niemand weet waar die vandaan komt
Je hoeft inderdaad geen sherlock holmes te zijn om achter zijn adres en telefoonnr te komen.quote:Op dinsdag 3 april 2007 19:11 schreef plae het volgende:
[..]
kontjeneuken uit poepsex. Erg anoniem ja![]()
Z'n website zal wel gewhoised zijn, tsja dan krijg je alle gegevensquote:
quote:
Ah je bent ook het googlenquote:
Jorien is gebeld door iemand n.a.v. een uitdaging over Picornie. Daar schrok hij van. Jorien dacht dat dit mark was en toen heeft z'n moeder hem ge-emaild oid. Wat ik ervan begrijpquote:Op dinsdag 3 april 2007 19:13 schreef YoshiBignose het volgende:
ik snap nog steeds niet wat er aan de hand iskan iemand niet een beknopte samenvatting over de hele gebeurtenis geven
Die smileysquote:
Welke mand, hij is al zo vaak voor lul gezet hierquote:Op dinsdag 3 april 2007 19:06 schreef Ordinair het volgende:
Jorien is door de mand gevallen kunnen we nu wel stellen..?
Iedereen weet het toch wel, is zo te vindenquote:Op dinsdag 3 april 2007 19:16 schreef denthemen het volgende:
Ey het gaat nou wel te ver, er hoeven hier geen gegevens te komen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |