Hallo!
Normaal gezien post ik niet zoveel maar lees ik gewoon wat topics door als ik tijd heb, en vooral hier de Ajax topics voor tactiek, opstellingen, nieuwtjes etc, best geinig. Dit doe ik echt al lang, maar de laatste tijd, en met name vandaag, loopt het offtopic geblaat in zoverre de spuigaten uit dat ik er nu eens wat van wil zeggen.
Nu heb ik echt geen probleem met wat offtopic gepraat of een paar trolletjes/geintjes ofzo, dat hoort nu eenmaal bij zo'n community, maar vandaag gingen er 3 topics echt totaal niet over Ajax, maar alleen over die Jorien. Ik snap echt niet hoe jullie dat als mod zomaar kunnen toelaten, en dan ook nog die prive-gegevens niet direct wegmodereren is al helemaal slecht.
Nagoed, 100 man 100 meningen naturlijk, maar ik vind eigenlijk dat er in het Ajax topic het gewoon over Ajax moet gaan, net zoals de inhoud van ieder topic eigenlijk de topictitel zou moeten volgen. Dus gewoon wegmodereren als het helemaal niets met Ajax te maken heeft zou ik zeggen, dat blijft het ook leuk voor mensen die geinteresseerd zijn in Ajax en niet zoveel in anti-psv anti-f. en slowchat etc. Desnoods een Ajaxfan-Cafe-Topic oid maken als er zo'n behoefte is om als Ajacieden onderling offtopic te blaten?
Hetzelfde geldt trouwens zojuist in het PSV-Liverpool topic...gaat totaal niet over de wedstrijd maar 90% trollen van Ajacieden over het kampioenschap etc wat allemaal totaal niet met de wedstrijd te maken heeft...maakt het onleefbaar voor bv PSV supporters, heb er daar bijna geen enkele meer gezien.
enfin, just my 2ct. Ik zou trouwens aan Ray willen adviseren om een stuk harder/doortastender en consequent op te treden, op het moment met die lieve/vriendelijke verzoeken tot orde zie ik regelmatig dat je hier op VBL totaal niet serieus genomen wordt als mod. Wat overigens niet wil zeggen dat ik geen respect voor de hoeveelheid arbeid/tijd/energie heb die jij/jullie erinsteken.
zo dat was t...goodnight, succes en hopelijk volgende keer beter