Wilt iemand hier even mijn naam verwijderen? hehe nee ff serieus, ik weet dat het van een ander forum was maar ik bedoel dus dat er hier ook mensen tussen kunnen zitten die écht gaan bellen, voor hem is het niet erg, voor zijn ouders wel.. Maar nu weet men iig wel wat voor grote bek hij altijd heeft maar als het erop aankomt, maar ik vind gegevens te ver gaan, lach hem uit, scheld hem uit, maar ga niet gegevens hier neerzettenquote:Op dinsdag 3 april 2007 19:57 schreef Ordinair het volgende:
[..]
Lieve Dennis..Dat was via een ander forum kerel. Hebben wij dus niks mee te maken?
Ik heb al een nieuwe geopend. Gaan we daar lekker in verderquote:Op dinsdag 3 april 2007 19:59 schreef RayMania het volgende:
Hij gaat zo weer open, even rust. Ben nu enige mod, en ik snap er geen reet van.
Dat laatste is nooit gebeurd, er stonden geen prive gegevens van hem op xboxworld.quote:Op dinsdag 3 april 2007 20:02 schreef golfer het volgende:
Precies.
Kinderachtig gedoe om privé-gegevens van een user hier te plaatsen of om naar toe te linken via een ander forum.
Die eerste post linkt overduidelijk naar een post van mij, die door jou onnodig is aangepast....quote:Op dinsdag 3 april 2007 19:58 schreef RayMania het volgende:
[..]
Waarom moet Dos37 dan 'opflikkeren' als hij wel met de goede link komt?
Ik zie het, geen privegegevens. Maar goed, maakt verder ook niet uit meer.quote:Op dinsdag 3 april 2007 20:04 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Die eerste post linkt overduidelijk naar een post van mij, die door jou onnodig is aangepast....
quote:Op dinsdag 3 april 2007 19:20 schreef Malibu-06 het volgende:
Er wordt een beetje teveel met privé-gegevens gestrooid in de Ajax-topics, ondanks een zeer domme actie van Jorienvandenherik...
quote:Op dinsdag 3 april 2007 19:20 schreef denthemen het volgende:
Haal ff de gegevens van Jorien weg uit het Ajax topic
Lekker, pepperoni graagquote:Op dinsdag 3 april 2007 20:08 schreef TerroRobbie het volgende:
Ok excuses geaccepteerd. Ook een slice of pizza?
Het is allebei triest. Die prive gegevens van Jorientje interesseren me niet. Maar wat hij gedaan heeft was niet zo slim. Maar daar is hij gelukkig nu zelf ook wel achter. Genoeg over gelult en weer verder gaan.quote:Op dinsdag 3 april 2007 20:06 schreef denthemen het volgende:
Bijna net zo triest als ajax fans feliciteren met de dood van een ajax supporter 10 jaar geleden.. maar dat laten we maar in het midden
Pizza shoarma graagquote:Op dinsdag 3 april 2007 20:08 schreef TerroRobbie het volgende:
Ok excuses geaccepteerd. Ook een slice of pizza?
zijn naam en woonplaats zijn genoeg om een nummer te vindenquote:Op dinsdag 3 april 2007 20:09 schreef RayMania het volgende:
Waarom dan deze twee posts, of mis ik iets?
[..]
[..]
Zijn website ook.... Dus dat is onzin.quote:Op dinsdag 3 april 2007 20:10 schreef denthemen het volgende:
[..]
zijn naam en woonplaats zijn genoeg om een nummer te vinden
Daarbij komt dat hij het zelf heeft opgerakeld, door te beginnen over denthemen en zijn maat.quote:Op dinsdag 3 april 2007 20:10 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Het is allebei triest. Die prive gegevens van Jorientje interesseren me niet. Maar wat hij gedaan heeft was niet zo slim.
Zie je.. Jij vindt het ook garpig..quote:Op dinsdag 3 april 2007 20:17 schreef RayMania het volgende:
Eigen schuld, dikke bult noemen we zoiets toch. Moet je maar niet zulke stomme acties doen, dan krijg je dat. Was wel vermakelijk om terug te lezen btw
.
Ik zeg ook nergens dat ik het niet grappig vindquote:
Eén post graag waar ik zeurquote:Op dinsdag 3 april 2007 22:10 schreef Malibu-06 het volgende:
[..]
Moet je ook niet zeuren als anderen over Ajax lopen te trollen wanneer die verliezen![]()
Er is maar 1 modje aanwezig vanavond. Die heeft het druk zat, denk ik.quote:Op dinsdag 3 april 2007 22:12 schreef TerroRobbie het volgende:
Ongelofelijk weer al die trolls in het psv topic. En ingrijpen ho maar.
Precies.quote:Op dinsdag 3 april 2007 22:13 schreef golfer het volgende:
[..]
Er is maar 1 modje aanwezig vanavond. Die heeft het druk zat, denk ik.
Eigenlijk wilde ik offline blijven, maar omdat dndiek en rubber in het stadion zitten, heb ik me na de rust maar opgeofferd. Gaat dus wat langzamerquote:Op dinsdag 3 april 2007 22:12 schreef TerroRobbie het volgende:
Zever nie zoquote:Op dinsdag 3 april 2007 22:15 schreef TerroRobbie het volgende:
Dos37, ga mensen vals beschuldigen ofzo kutboer.
Nu in het Nederlandsquote:Op dinsdag 3 april 2007 22:15 schreef TerroRobbie het volgende:
blij tong80 kuttopic misschien?
Ik word er ook nogal moe van. Af en toe een keer wat zeggen is wel ok, maar kneuzen als camplo blijven aan de gangquote:Op dinsdag 3 april 2007 22:12 schreef TerroRobbie het volgende:
Precies, kan me niet voorstellen dat er ook maar 1 iemand is die het interessant vind wat hij voor mens naam heeft en wat hij op msn tegen ene luc zegt.quote:Op dinsdag 3 april 2007 22:25 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Ik word er ook nogal moe van. Af en toe een keer wat zeggen is wel ok, maar kneuzen als camplo blijven aan de gang
Niemand neemt Camplo en "zijn" Tattoo serieusquote:Op dinsdag 3 april 2007 22:27 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Precies, kan me niet voorstellen dat er ook maar 1 iemand is die het interessant vind wat hij voor mens naam heeft en wat hij op msn tegen ene luc zegt.
er komen er dan nog drie bijquote:Op dinsdag 3 april 2007 22:35 schreef RayMania het volgende:
Acht topics? Nee, dat zie ik, naast AZ, niet echt zitten eigenlijk. Rest kan gewoon in het centrale topic.
Dit stond er dus. Niet je zielige post gaan zitten veranderen.quote:Op dinsdag 3 april 2007 23:33 schreef Vakkie_W het volgende:
Waar ik mij aan erger is dat elk ajax topic compleet word vol geplaatst met foto's van "95. Maar goedSinds "95 hebben ze niets meer gewonnen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |