Verjaardags/feest topics ook altijd maar 24 uur zijn. En in het verleden ook beperkte openingstermijnen op dit soort topics zaten. Als bijv.quote:Op maandag 2 april 2007 17:37 schreef RayMania het volgende:
Waarom?
Oh ja?quote:Op maandag 2 april 2007 17:52 schreef TerroRobbie het volgende:
Verjaardags/feest topics ook altijd maar 24 uur zijn. En dat in het verleden op dit soort topics ook werd toegepast.
Toen waren de mods nog baggerquote:Op maandag 2 april 2007 17:56 schreef golfer het volgende:
[..]
Oh ja?
Er zijn er nog zat open hoor.
Zoals deze 'recente': Feliciteer hier Helmond Sport als herfstkampioen
![]()
dat topic was bijna 2 weken openquote:Op maandag 2 april 2007 17:52 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Verjaardags/feest topics ook altijd maar 24 uur zijn. En in het verleden ook beperkte openingstermijnen op dit soort topics zaten. Als bijv.
Feliciteer hier Excelsior met het kampioenschap
quote:Op maandag 2 april 2007 22:00 schreef BliksemSchigt het volgende:
Het grote Louis van Gaal moet van Basten vervangen-topic!
Volgens mij is er en een Van Gaal topic, en een Van Basten topic en een wie moet de opvolger van Van Basten topic. Wellicht overbodig?
Ik zal het zelf wel ff overzettenquote:Op dinsdag 3 april 2007 00:27 schreef golfer het volgende:
Merge je dan even mijn topic over JC met die van tong?
Oké, thanx.quote:
No problemoquote:
Gesloten, thanksquote:Op dinsdag 3 april 2007 15:40 schreef TerroRobbie het volgende:
Weet niet waar dit vandaan geschopt komt, maar laat het daar gewoon blijven:
Voorspel hier de uitslag !
Zijn al genoeg topics waar over de wedstrijd gepraat word... Voor zover daarvan al sprake is in dat topic.
Achter een link staat zijn naam en toenaam. Maarja I'dont carequote:Op dinsdag 3 april 2007 19:40 schreef RayMania het volgende:
Ik snap er niks van, gevoel alsof ik wat mis ofzo. Anyway, ik zie nergens gegevens ofzo van jorien.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |