Verjaardags/feest topics ook altijd maar 24 uur zijn. En in het verleden ook beperkte openingstermijnen op dit soort topics zaten. Als bijv.quote:Op maandag 2 april 2007 17:37 schreef RayMania het volgende:
Waarom?
Oh ja?quote:Op maandag 2 april 2007 17:52 schreef TerroRobbie het volgende:
Verjaardags/feest topics ook altijd maar 24 uur zijn. En dat in het verleden op dit soort topics ook werd toegepast.
Toen waren de mods nog baggerquote:Op maandag 2 april 2007 17:56 schreef golfer het volgende:
[..]
Oh ja?
Er zijn er nog zat open hoor.
Zoals deze 'recente': Feliciteer hier Helmond Sport als herfstkampioen
![]()
dat topic was bijna 2 weken openquote:Op maandag 2 april 2007 17:52 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Verjaardags/feest topics ook altijd maar 24 uur zijn. En in het verleden ook beperkte openingstermijnen op dit soort topics zaten. Als bijv.
Feliciteer hier Excelsior met het kampioenschap
quote:Op maandag 2 april 2007 22:00 schreef BliksemSchigt het volgende:
Het grote Louis van Gaal moet van Basten vervangen-topic!
Volgens mij is er en een Van Gaal topic, en een Van Basten topic en een wie moet de opvolger van Van Basten topic. Wellicht overbodig?
Ik zal het zelf wel ff overzettenquote:Op dinsdag 3 april 2007 00:27 schreef golfer het volgende:
Merge je dan even mijn topic over JC met die van tong?
Oké, thanx.quote:
No problemoquote:
Gesloten, thanksquote:Op dinsdag 3 april 2007 15:40 schreef TerroRobbie het volgende:
Weet niet waar dit vandaan geschopt komt, maar laat het daar gewoon blijven:
Voorspel hier de uitslag !
Zijn al genoeg topics waar over de wedstrijd gepraat word... Voor zover daarvan al sprake is in dat topic.
Achter een link staat zijn naam en toenaam. Maarja I'dont carequote:Op dinsdag 3 april 2007 19:40 schreef RayMania het volgende:
Ik snap er niks van, gevoel alsof ik wat mis ofzo. Anyway, ik zie nergens gegevens ofzo van jorien.
Dank je, aangepast. Had de topics wel doorgelezen, maar niet andere fora (niet mijn jobquote:Op dinsdag 3 april 2007 19:41 schreef Dos37 het volgende:
[..]
Achter een link staat zijn naam en toenaam. Maarja I'dont care
AFC Ajax topic #594 - In de achtervolging!!!
Twee posts boven jouw post.quote:Op dinsdag 3 april 2007 19:49 schreef denthemen het volgende:
haal iig de gegevens weg, er zijn mensen die echt gaan bellen/bestellen
Had het nog niet doorgelezen ja, maar kijk, hij is triest geweest, verdient het om uitgelachen te worden vanwege zijn grote bek maar met die gegevens en zo is niet meer leukquote:
Geloof me, dat valt wel mee.quote:Op dinsdag 3 april 2007 19:49 schreef denthemen het volgende:
haal iig de gegevens weg, er zijn mensen die echt gaan bellen/bestellen
Daar stond zijn naam en achternaam helemaal niet, flikkert eens op joh.quote:Op dinsdag 3 april 2007 19:41 schreef Dos37 het volgende:
[..]
Achter een link staat zijn naam en toenaam. Maarja I'dont care
Dat dus.. Posters in het AJAX topic geven zelf aan als het genoeg geweest is en vragen dan zelf om ontopic posts.quote:Op dinsdag 3 april 2007 19:52 schreef Sethje het volgende:
[..]
Geloof me, dat valt wel mee.
@ Mods. Als je iedereen even laat uitrazen is het zo weer over hoor, waarom bepalen jullie dat wij niet onderling over iets grapjes mogen maken? Komt er nu ook een verplichting wat betreft de inhoud van de topics? Mogen we het alleen maar over de tactiek hebben ? Beetje onzin denk je niet?
Hij is 1.5 week terug wel bedreigd via de telefoonquote:
vind je het vreemd als je zo'n opmerking maaktquote:Op dinsdag 3 april 2007 19:54 schreef denthemen het volgende:
[..]
Hij is 1.5 week terug wel bedreigd via de telefoon
Waar dan wel?quote:Op dinsdag 3 april 2007 19:53 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Daar stond zijn naam en achternaam helemaal niet, flikkert eens op joh.
Dan zijn 2 pizza's wel veel erger natuurlijkquote:Op dinsdag 3 april 2007 19:54 schreef denthemen het volgende:
[..]
Ja dankzij jouw maatquote:Op dinsdag 3 april 2007 19:54 schreef denthemen het volgende:
[..]
Ik zou best wel een pizza lusten eigenlijk.quote:Op dinsdag 3 april 2007 19:55 schreef Superheld het volgende:
[..]
Dan zijn 2 pizza's wel veel erger natuurlijk
Lieve Dennis..quote:Op dinsdag 3 april 2007 19:54 schreef denthemen het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 3 april 2007 19:55 schreef TerroRobbie het volgende:
Gewoon normaal doen joh. Er wordt een scheetje gelaten. Mods menen meteen alle posts moeten gaan editen hier. Terwijl de helft niet eens iets doet wat niet mag.
Waarom is het topic dicht?quote:Op dinsdag 3 april 2007 19:57 schreef RayMania het volgende:
[..]
. Ik heb alleen die links aangepast, en één post van Steve_I. Verder niets, dus waar je die onzin vandaan haalt.
Waarom moet Dos37 dan 'opflikkeren' als hij wel met de goede link komt?quote:Op dinsdag 3 april 2007 19:57 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Alleen in die frfanatics.com. Maarja dat heeft ie zelf op internet laten zetten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |