ja en rond de avond op allerlei sites, maar toch... ik wil meer afleveringen per weekquote:Op vrijdag 30 maart 2007 03:57 schreef trimoxa het volgende:
iedere maandag ochtend rond 10:00 smorgens op ftd ( newsgroepen ) te vinden
Daar hoef je je nu 9 maanden niet meer druk om te maken...quote:Op vrijdag 30 maart 2007 03:48 schreef dr.dunno het volgende:
waarom duurt het zo lang voor de nieuwe afleveringen te downloaden zijn.
Laatste keer dat ik d'r zag, zag ze er ietsje anders uit.quote:Op vrijdag 30 maart 2007 08:05 schreef MaxiTitan het volgende:
Hier een mooie dual screen wallpaper (2560x1024) van de Galactica.
[[url=http://home.orange.nl/artemis9/forum/bsgdualsmall.jpg]afbeelding][/url]
Valt toch genoeg te speculeren dacht ik zo.quote:Op vrijdag 30 maart 2007 08:43 schreef Zhenar het volgende:
Ben benieuwd of dit topic vol komt in die 9 maanden...
CNP was offline omdat ze in dok lagen bij Scorpio.quote:Op vrijdag 30 maart 2007 09:02 schreef Zhenar het volgende:
Volgens mij is bijna de hele vloot inderdaad in de pan gehakt vanwege die computers die ze hadden.
Hoe is de Pegasus ook alweer ontkomen aan de slachting?
Ze wisten toch dat er 30 battlestars en nog veel meer vipers ten onder waren gegaan?quote:Op vrijdag 30 maart 2007 10:06 schreef DarthNick het volgende:
Nee, waarom zouden ze dat uitzetten? En als ze het zouden hebben uitgezet waren ze blind. CNP was gelinked aan alle andere programma's, vandaar dat de Cylons het zo makkelijk hadden.
quote:Op vrijdag 30 maart 2007 10:48 schreef Rock-shocker het volgende:
Hoi.
IK denk dat ze er gewoon weg geen tijd voor hadden. Ze werden immers al aangevallen.quote:Op vrijdag 30 maart 2007 10:47 schreef PPL het volgende:
[..]
Ze wisten toch dat er 30 battlestars en nog veel meer vipers ten onder waren gegaan?
Ze wisten toch dat die opeens 'rare'problemen ten toon spreidden?
(De raptors van Galactica zagen bijvoorbeeld vanaf een afstandje hoe de MkVII's stuurloos ronddreven. Miniseries.)
Zou Nadala dan zonder ook maar een beetje onderzoek de rest van de vloot er zomaar tegenaan gooien?
Met de enorme kans dat die ook weerloos zouden zijn?
En dan is het cirkeltje weer rond.quote:Op vrijdag 30 maart 2007 11:12 schreef Helo het volgende:
...ala Lost in space
Kan best dat er meer Colonial schepen de aanval hebben overleefd, vast ook Battlestars. Maar is het hen ook gelukt om in de daaropvolgende jaren door te komen?quote:Op vrijdag 30 maart 2007 08:59 schreef PPL het volgende:
Wat is er in hemelsnaam gebeurd met de Colonial Fleet die zich verzamelde bij Virgon onder Admiraal Nadala?
Bij de eerste aanval van de Cylons aanval werd "slechts" een gedeelte van de Fleet vernietigd (volgens Kara zo'n 30 battlestars die 25% van de vloot vormden) zijn die overige 90 zo genadeloos in de pan gehakt bij Virgon?
(En hoe zit het support schepen dan, die niet van de Battlestar-klasse waren?)
Hoeveel Basestars zijn er nodig om zo'n vloot uit te scahkelen (...)
Die spiegel heb ik ookquote:Op vrijdag 30 maart 2007 16:06 schreef Rhinestone het volgende:
Commander Adama has a shaving mirror in his cabin. This mirror is made by IKEA, and is a model called "Fräck" (spelling according to IKEA Web site).
Precies... het lijk me erg voorbarig om aan te nemen dat behalve Galactica en Pegasus alle andere schepen van de Twelve Colonies vernietigd zijn.quote:Op vrijdag 30 maart 2007 16:10 schreef Madine het volgende:
[..]
Kan best dat er meer Colonial schepen de aanval hebben overleefd, vast ook Battlestars. Maar is het hen ook gelukt om in de daaropvolgende jaren door te komen?
Gaat niet gebeuren, komt pas met de soundtrack van s3 uit.quote:Op vrijdag 30 maart 2007 20:12 schreef dapluiz het volgende:
En iemand al de BSG versie van All along the watchtower gevonden ?
ik maakte me er al langer druk om dan 9 maanden en dat verandert echt niet, ook al heb ik aflevering 20 van seizoen 3 net binnen; t gaat niet snel genoegquote:Op vrijdag 30 maart 2007 07:43 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
Daar hoef je je nu 9 maanden niet meer druk om te maken...![]()
Ik kijk weleens om 7 uur 's ochtends en dan staat er 90% van de tijd al een mooie versie klaar op bitmetv.![]()
zou wel mooi zijn idd, zeker als 't zo'n totaal gederangeerde populatie blijkt te zijn als toen met pegasusquote:Op vrijdag 30 maart 2007 16:59 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
Precies... het lijk me erg voorbarig om aan te nemen dat behalve Galactica en Pegasus alle andere schepen van de Twelve Colonies vernietigd zijn.
Er zullen vast een aantal andere schepen in zijn geslaagd om te ontkomen, de vraag is alleen of die self-sustaining zijn zoals Galactica en de Cylons voor kunnen blijven. Maarja... als dat lukt, waar ga je dan naartoe?![]()
I hate youquote:Op vrijdag 30 maart 2007 21:00 schreef versabommie het volgende:
[..]
Gaat niet gebeuren, komt pas met de soundtrack van s3 uit.
Geleuf me, er zijn er al zat op zoek ( forum.scifi.com)![]()
Ja, ik dacht bij die spiegel ook: "Waar heb ik die eerder gezien.."quote:Op vrijdag 30 maart 2007 16:06 schreef Rhinestone het volgende:
Commander Adama has a shaving mirror in his cabin. This mirror is made by IKEA, and is a model called "Fräck" (spelling according to IKEA Web site). This word is similar to "frak" (spelling according to the subtitles with an "a" and without a "c"), which is the primary vulgarity in the Battlestar Galactica universe. "Fräck" is Swedish and can actually mean insolent or shameless but the meaning IKEA is most likely after is striking, which is another interpretation of the word.
Viel me laatst trouwens ook op dat het zeeppompje dat in de wc van Colonial One staat (stond?) in de miniseries, dezelfde is als dat wij die paar jaar terug hadden.
Ik vermoed mijn ouders er dan ook van Cylon te zijn!![]()
Als ze de fans nu écht tevreden willen houden gooien ze 'm over een paar weken als gratis download op de sitequote:Op vrijdag 30 maart 2007 21:00 schreef versabommie het volgende:
[..]
Gaat niet gebeuren, komt pas met de soundtrack van s3 uit.
Geleuf me, er zijn er al zat op zoek ( forum.scifi.com)![]()
Wat? 'Temerecy?' 'Tenacity?' 'Tendency?' ehh watte?quote:"....But not this time, no. Not this time. Not for Gaius Baltar. No. You. YOU have to die. You HAVE to die because, well, because we don't like you very much. Because you're arrogant. Because you're weak. Because you're a coward. And we the mob, we want to thow you out the airlock because you didn't stand up to the Cylons and get yourself killed in the proces, that's justice now! YOU should've been killed back on New Caprica, but since you have the ?....? to live, we're gonna execute you now! THAT'S justice!"
Ik zou in seizoen vier wel een nieuwe battlestar willen zien, of een battlestar group met support schepen, want sinds de peggy opgeblazen is hebben we geen fatsoenlijke spacebattle meer gezien. Sowieso is het hele thema van oppassen want de Cylons kunnen ieder moment opduiken verloren gegaan in seizoen drie. Het hele Cylon gevaar is weg, daarom was ik blij aan het einde van Crossroads part Two "Mister Geata sound action stations". Trouwens mij leek het of er extra vipers werden gelanceerd vanaf andere schepen in de vloot inplaats van Galactica, of zag ik dat fout in dat shot?quote:Op vrijdag 30 maart 2007 16:59 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
Precies... het lijk me erg voorbarig om aan te nemen dat behalve Galactica en Pegasus alle andere schepen van de Twelve Colonies vernietigd zijn.
Er zullen vast een aantal andere schepen in zijn geslaagd om te ontkomen, de vraag is alleen of die self-sustaining zijn zoals Galactica en de Cylons voor kunnen blijven. Maarja... als dat lukt, waar ga je dan naartoe?![]()
That don't make sense... Ik zal eens proberen te luisteren vanavond of zo...quote:Op zaterdag 31 maart 2007 14:42 schreef Rhinestone het volgende:
Zal wel gewoon tendency geweest zijn, als ik het zo lees. Kon het zelf ook niet goed verstaan, maar dacht al dat ie tendency zei, ook het meest logische om te zeggen.
Dat is één mogelijkheid, een andere is zoals op scifi wordt bespeculeerd dat Starbuck door de Mealstrom is heengegaan en is opgepikt door de 13de stam. moge dat het geval zijn dan zijn die vier basestars niet zo problematisch, want dan duiken er ineens een hoop andere Battlestars op om te helpen. Het kan best zo zijn dat de 13de tribe hun lotgenoten in de gaten hebben gehouden. Er wordt zelfs gespeculeerd dat er al aanwijzingen waren van een soort schip wat slecht zichtbaar was in de nnevel. Alles is mogelijk misschien is Starbuck wel een hersenspinsel van Lee.quote:Op zaterdag 31 maart 2007 16:53 schreef Madine het volgende:
Hmmmm... In Maelstrom blaast Starbuck haar Viper toch op? Blijkbaar is ze daar op tijd uitgesprongen. Maar hoe komt ze aan die nieuwe Viper? En waarom is die zo smetteloos, kijk nog maar eens, dat ding staat mooi in de was. Alle schepen zijn inmiddels helemaal zwartgeblakerd.
Mijn theorie is dat ze in Maelstrom is opgepikt door Cylons (Final 5?), blijkbaar naar Aarde is gebracht en afgelopen aflevering met een Basestar naar de locatie van de vloot is gebracht en met een nieuwe Viper (de Cylons beschikken over Coloniale gevechtsschepen, dat was al bekend) naar Lee is gestuurd.
Je zoekt het woord Temerity:quote:Op zaterdag 31 maart 2007 14:14 schreef Dr_Crouton het volgende:
Ik begrijp het woord niet of kan het niet verstaan:
Wanneer Apollo zijn betoog doet over Baltar zegt ie het volgende:
[..]
Wat? 'Temerecy?' 'Tenacity?' 'Tendency?' ehh watte?
quote:Noun 1. temerity - fearless daring
audaciousness, audacity
boldness, hardihood, daring - the trait of being willing to undertake things that involve risk or danger; "the proposal required great boldness"
En dan nu een negen maanden hatius, daar zeg ik tjezus op, want die film van the peggy is een leuke toegevoegde waarde, maar geen vervolg op of Galactica eindelijk eens een paar nukes gaat lanchen.quote:Op maandag 2 april 2007 19:13 schreef ThunderChild het volgende:
Zojuist de laatste twee afleveringen gezien, tjezus zeg wat een einde . . .![]()
Er is een hoop dat je weer kwijtraakt en er zijn voor de zomer nog genoeg series te kijken . . .quote:Op maandag 2 april 2007 21:07 schreef Rhinestone het volgende:
Achja, je kan ook net als ik TOS en S01 en 02 nog eens kijken, ben je ook wel ff zoet mee![]()
Tsjah er zijn genoeg andere series/hobbies waar je je mee kan vermaken. Heroes, 24, prison break. Ik ga beginnen aan Twin Peaks, nog nooit gezien maar wel veel over gehoord ben benieuwd. En verder ga ik starten met de 300 workout en voordat je eht dan weer weet is de BGS Peggy film er.quote:
Nah. Ik heb geen zin om allerlei series te gaan volgen.quote:Op maandag 9 april 2007 13:41 schreef DooD het volgende:
[..]
Tsjah er zijn genoeg andere series/hobbies waar je je mee kan vermaken. Heroes, 24, prison break. Ik ga beginnen aan Twin Peaks, nog nooit gezien maar wel veel over gehoord ben benieuwd. En verder ga ik starten met de 300 workout en voordat je eht dan weer weet is de BGS Peggy film er.
Zeg maar tegen hem dat het spectaculair wordt.quote:Op dinsdag 10 april 2007 00:06 schreef Madine het volgende:
DVD van seizoen 3 laat ook nog wel even op zich wachten helaas. Mijn pa wil natuurlijk ook weten hoe de Cylon-bezetting van New Caprica afloopt :p
Meer budget voor de Pegasus tv-film, dus nieuwe CGI en meer Pegasus setsquote:MTV: The story of Battlestar Pegasus is getting its own television movie later this year. Tell us about that.
Moore: We're doing two extra episodes, and it's my understanding that the network will broadcast them one night, and then they'll be released to DVD either the very next day or two days later, or something like that. It's a story line that picks up a lot of the Pegasus [plot] but also involves Galactica, and eventually it becomes a story that pays off into the fourth season. The script is still being written right now, and we've talked about all of the established Pegasus characters [appearing], but it's still too early in the process to say who will end up in the final draft.
MTV: Since this is going to have a DVD release, have you talked to the studio about providing a larger budget for things like visual effects and larger sets?
Moore: Yeah, it's a separate budget that's not related to our episodic budget. They've set aside a specific pot of money for this release, and it is more than our usual parent show.
MTV: Could you ever see a "Battlestar" theatrical film? Is that something that's ever talked about?
Moore: We've talked about it internally. There's never really been any sort of discussion with Universal Features, and I'm not sure creatively what I would want that to be. Even with these two hours that we're doing for the DVD release, I think of them as tied very specifically into the show. It's hard to come up with what's the completely stand-alone version of "Galactica" that isn't really tied into our mythos. I don't know that there's a great theatrical story out there waiting to be told.
Ik heb het stuk niet gezien, maar vaak gebruiken ze in die serie tenacity: koppigheid in een verwijtende vorm.quote:Op zondag 1 april 2007 01:24 schreef Dr_Crouton het volgende:
[..]
Mijn Engelse woordenschat is weer verrijkt met een nieuw woord.![]()
Mooi.quote:Op dinsdag 10 april 2007 15:02 schreef Kleffe_Dop het volgende:
Stukje uit een interview dat MTV onlangs had met Ronald D. Moore:
[..]
Meer budget voor de Pegasus tv-film, dus nieuwe CGI en meer Pegasus sets
Alleen heb ik nog niets gehoord over de acteurs...
Ik wel, dat het te vroeg is om iets te zeggen over wie terug zullen komen en wie niet.quote:Op dinsdag 10 april 2007 15:02 schreef Kleffe_Dop het volgende:
Alleen heb ik nog niets gehoord over de acteurs...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 55% gewijzigd door Cheiron op 12-04-2007 18:13:00 ]Too lazy to be an evil genius..
PSN ID: Cheironnl
niet kijken, er zit geen einde in volgens mij?quote:Op dinsdag 10 april 2007 17:22 schreef Rock-shocker het volgende:
Ik ben momenteel Space: Above & Beyond aan het kijken. Het is allemaal wel heel erg jaren negentig (vooral de CGI), maar toch is het tof.
Thanks voor het aanraden, Sci-Fi mensen!
Ja klopt. Is na het tweede seizoen gecancelled. Maar ik moet wat te doen hebben deze negen maandenquote:Op vrijdag 13 april 2007 12:20 schreef outcast_within het volgende:
[..]
niet kijken, er zit geen einde in volgens mij?
met CHigZ toch?
Is nog een coole film van om alles af te ronden. Absolute aanrader!quote:Op vrijdag 13 april 2007 15:37 schreef Rock-shocker het volgende:
Laat mij
Firefly was toch ook gecancelled?
mag ik vragen hoe je aan die serie komt? Ik heb al een tijdje zitten zoeken maar zonder succesquote:Op vrijdag 13 april 2007 12:28 schreef Rock-shocker het volgende:
[..]
Ja klopt. Is na het tweede seizoen gecancelled. Maar ik moet wat te doen hebben deze negen maanden
Hij is ook pas net gereleased op DVD in de States, dus voordat 'ie hier uitkomt duurt het nog wel even.quote:Op zondag 15 april 2007 14:44 schreef JaJoah het volgende:
[..]
mag ik vragen hoe je aan die serie komt? Ik heb al een tijdje zitten zoeken maar zonder succes![]()
Niet zo heel gek als die van Bear McCreary nog niet eens uit is.quote:Op maandag 23 april 2007 01:36 schreef Madine het volgende:
Opvallend genoeg heeft de maker voor All along the watchtower, de Jimi Hendrix-versie, gekozen als achtergrondmuziek.
Bear McCreary he, je hebt tot de herfst om 3 seizoenen in te halenquote:Op maandag 30 april 2007 00:01 schreef Dizer het volgende:
Ik moet wel zeggen. De muziek is wel ontzettend goed.
Is zo gebeurt. Je kent me nog niet. Soms gooi ik zo 10 afleveringen op een dagquote:Op maandag 30 april 2007 10:58 schreef DooD het volgende:
[..]
Bear McCreary he, je hebt tot de herfst om 3 seizoenen in te halen
quote:Op maandag 30 april 2007 19:42 schreef Dizer het volgende:
Trouwens, ik ben benieuwd naar Grace Park. De ene site heet ze Boomer en de andere site heet ze Athena. Ik wil het niet weten, maar ik ben we benieuwd. Want ik vind haar tot nu wel de tofste.
quote:Op maandag 30 april 2007 19:42 schreef Dizer het volgende:
Trouwens, ik ben benieuwd naar Grace Park. De ene site heet ze Boomer en de andere site heet ze Athena. Ik wil het niet weten, maar ik ben we benieuwd. Want ik vind haar tot nu wel de tofste.
Ik lees de posts ook niet. Reageer hier wat ik wil plaatsen en lees de replies op mijn reacties.quote:Op maandag 30 april 2007 20:16 schreef Zhenar het volgende:
[..]Dizer
je gaat zo hard om voor deze serie, ik weet het zeker
![]()
Maar je loopt wel het gevaar heel veel tofheid te verpesten als je hier leest. BSG heeft een paar heerlijke twists voor je in petto waar je van tevoren maar beter niets kan afweten![]()
De humor is wat subtieler. Een beetje als bij X-Files, niet laugh-out-loud funny, maar wel grappig. Vooral Balthar is hilarisch. En er is ook een zekere dinner party die ik erg grappig vondquote:Op maandag 30 april 2007 21:20 schreef Dizer het volgende:
[..]
Ik lees de posts ook niet. Reageer hier wat ik wil plaatsen en lees de replies op mijn reacties..
Er lopen hier toffere users dan in het andere (NL) topic.![]()
.
Fuck he. Het is wel heel erg spannend zeg. Ik begin nu ook af en toe wel te lachen om dingen. Tis geen Joss Whedon humor, maar er zit wel wat potentie in.
Ik ben benieuwd. Ik zit met een hoop vragen. Zoals hoe de commander aan dat ene briefje kwam waarin stond dat er iets van 7 soorten Cylons bestaan.quote:Op maandag 30 april 2007 22:05 schreef Zhenar het volgende:
[..]
De humor is wat subtieler. Een beetje als bij X-Files, niet laugh-out-loud funny, maar wel grappig. Vooral Balthar is hilarisch. En er is ook een zekere dinner party die ik erg grappig vond![]()
quote:Op maandag 30 april 2007 22:43 schreef Dizer het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd. Ik zit met een hoop vragen. Zoals hoe de commander aan dat ene briefje kwam waarin stond dat er iets van 7 soorten Cylons bestaan.
En welke versie van Boomer nou blijft. En iedereen kan gewoon een Cylon zijn. Geweldig. Ik wil het niet weten maar het is zoo tof. En misschien gaat er nog een Cylon-Human geboren worden of zo!
.
Maar ik wil het allemaal niet weten.
Misschien een non-scifi serie?quote:Op maandag 30 april 2007 23:17 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Ik heb een scifi shortage momenteel......
Iemand nog tips om het gat te vullen?
Farscape.quote:Op maandag 30 april 2007 23:17 schreef Grrrrrrrr het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Als ik het bij elkaar optel kom ik ineens aan dertien modellen.quote:Op woensdag 2 mei 2007 06:29 schreef Dizer het volgende:
Hmm. Inmiddels na 1 aflevering heb ik vernomen het volgende:
Starbuck is een Cylon.
Waarom? Omdat toen ze Leoben Conoy aan het ondervragen was, heeft hij een aantal hinten achtergelaten. Zoals dat haar tijd nog niet is. En dat ze nog wat gaat betekenen. Maar ook dat zij zo sterk is. Lekker makkelijk een Cylon battlecruiserdinges wist te vliegen.
Daarbij had ik sterk het vermoeden dat een van de Adama een Cylon is en dat werd bevestigd in Tigh Me Up, Tigh Me Down. Maar wie? Want dat wordt niet gezegd door Conoy. Dat wordt lastig.
quote:Het verhaal gaat makkelijk richting The Admiral. Maar het zou zo kunnen dat het dus de Captain is. Omdat je dat juist niet verwacht.
Maar ik wil het niet weten.
SPANNEND!!!!!!1111!!!!!.
Dizer is nog met seizoen 1 bezig, dus hij heeft een wat andere blik op de seriequote:Op woensdag 2 mei 2007 08:30 schreef PPL het volgende:
[..]
Als ik het bij elkaar optel kom ik ineens aan dertien modellen.
7 + 4 + Starbuck + een Odama Adama.
Dan toch dertien modellen (net als 13 tribes)?
Of is het dertiende model de Cylon God (...) ?
Welke Adama bedoel je trouwens met "Captain"?
Volgens mij hebben we een Admiral en een Major.
[..]
sebbo gaf mij het advies om Heroes te downloaden. Dat schijnt ook wel een aardige serie te zijn.quote:Op woensdag 2 mei 2007 10:25 schreef Jarno het volgende:
Twee duizend fuckin' acht.
Werkelijk. What's up met die season breaks van driekwart jaar..
Ik lees heerlijk eroverheenquote:Op woensdag 2 mei 2007 10:24 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Dizer is nog met seizoen 1 bezig, dus hij heeft een wat andere blik op de serie![]()
En hij is makkelijk gespoilerd, maar dan moet 'ie maar niet hier lezen![]()
Ja maar er komt een Untitled Battlestar Galactica TV Special van 2 uur om de gap tussen seizoen 3 en 4 te verhelpen en die staat gepland voor 2007quote:Op woensdag 2 mei 2007 10:25 schreef Jarno het volgende:
Twee duizend fuckin' acht.
Werkelijk. What's up met die season breaks van driekwart jaar..
oh dan is het goedquote:Op woensdag 2 mei 2007 11:21 schreef Dizer het volgende:
[..]
Ja maar er komt een Untitled Battlestar Galactica TV Special van 2 uur om de gap tussen seizoen 3 en 4 te verhelpen en die staat gepland voor 2007.
Volgens mij heeft Moore tijdens de nasleep van Maelstrom nooit expliciet toegegeven dat Sachhoff uit de serie zou verdwijnen.quote:Op woensdag 2 mei 2007 10:11 schreef Rhinestone het volgende:
Apollo begon de serie met Captain als rank
En wat Starbuck betreft... Moore zei in diezelfde podcast ook dat Katee Sackhoff uit de serie werd geschreven... Dus dat ze "fucking dead!" is zal dan ook wel meevallen.
Captain Adama: So, what are you in the brig for?quote:Op zondag 29 april 2007 22:29 schreef Dizer het volgende:
Zo, ik heb net de miniserie achter de rug (dvd 1 van de eerste boxset).
Ik moet zeggen, het begin was interessant. Toen was het nog even ontdekken hoe het allemaal in elkaar zat en zo. Halverwege was het nogal slaapverwekkend en nogal langdradig. Het einde van de miniserie begon weer lekker spannend te zijn. Ik ga nu aan aflevering 1 van seizoen 1 beginnen. Na de miniseries dus. Ik ben benieuwd. Dit is de eerste serie die ik volg waar zowat geen humor in voorkomt. Dat is echt ontzettend wennen. Het is tevens ook de eerste serie waar het niet om een "gang" of een "duo" gaat.
Maar het bevalt wel om door te gaan met kijken.
Dat is humor, maar de humor waar ik naar doelde is bijvoorbeeld... dat iedereen puppets wordt.quote:Op woensdag 2 mei 2007 16:49 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Captain Adama: So, what are you in the brig for?
Starbuck: For striking a superior assholehoezo geen humor...
quote:Op woensdag 2 mei 2007 18:50 schreef Dizer het volgende:
[..]
Maar ik heb rotgelachen om Gauis wanneer hij "droomde" dat ie 6 aan het neuken was en dat Starbuck binnenkomt.
OMG I KNEW IT!!!! Boomer is gewoon zwangerquote:Op maandag 30 april 2007 22:43 schreef Dizer het volgende:
En misschien gaat er nog een Cylon-Human geboren worden of zo!
Pin me er niet op vast, maar ik meen toch echt dat Moore in zijn podcast en tijdens interviews dusdanige antwoorden heeft gegeven waarin hij niet letterlijk zei dat Sackhoff definitief uit de serie verdween.quote:Op woensdag 2 mei 2007 16:41 schreef Rhinestone het volgende:
Het moest iig lijken alsof Starbuck eruit geschreven was, vandaar dat Sackhoff ook niet meer bij de openingscredits stond.
Je zit in een aardige rush. vergeet af en toe niet te eten en te slapen en zonder iets te vertellen, vertel ik je wel dat de gaskraan in seizoen twee verder open gaat. Veel succes ik hoor wel wat je van de finale van seizoen twee vond, en de mid season finale vans eizoen twee aflevering 2.10 is dat.quote:Op woensdag 2 mei 2007 22:39 schreef Dizer het volgende:![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Smack me up and call me Judywat een einde
Snel naar seizoen 2.
Sunshine draait momenteel in de bios, is zeker niet verkeerd.quote:Op maandag 30 april 2007 23:17 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Dan zal je het begin van seizoen 3 wel niks vinden, zitten wat van de beste Tigh performances in de eerste paar afleveringen . . .quote:Op vrijdag 4 mei 2007 23:11 schreef Dizer het volgende:Saul Tigh
Ik heb net dus 2x03 achter de rug... Damn wat haat ik die gast in die aflevering.
Overigens wordt ik af en toe wel ziek van Gaius en Six in zijn gedachtes...
In het begin van seizoen 2 haatte ik Tigh ookquote:Op zaterdag 5 mei 2007 00:42 schreef Madine het volgende:
Hoe kan iemand Tigh nu haten?Toch zeker een van mijn favoriete personages samen met Adama, Athena en Lampkin.
Inner-Six zal minder worden bij Gaius trouwens...
Geweldig kansloze seriequote:Op zondag 6 mei 2007 22:42 schreef Madine het volgende:
Overigens weer eens een verwijzing naar Battlestar Galactica in The Office US: http://www.youtube.com/watch?v=CqmlxKR0xlA
Niet fokken met The Office ja?!quote:Op zondag 6 mei 2007 23:02 schreef Rhinestone het volgende:
[..]
Geweldig kansloze serie
En ik schijt op je avatar, maar daar is dit het verkeerde topic voor, helaas.
Die zijn booooringquote:Op zondag 6 mei 2007 23:14 schreef Dizer het volgende:
Het gaat hier niet om The Office.
Hebben jullie ook de Web episodes gezien? Zijn 10 stuks van 5 min each. Bij elkaar ongeveer 1 aflevering? Heb ze net binnen
Who fucking cares... elke seconde meer dat je kijkt is een fantastisch moment. Battlestar Galacticaquote:Op zondag 6 mei 2007 23:16 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Die zijn booooring![]()
Naja... misschien wel leuk als je ze allemaal achter elkaar kijkt, dan is het één episode, soort van.
Het geeft net iets meer achtergrond voor het begin van s3, maar het is niet essentieel...
Daar heb je wel gelijk inquote:Op zondag 6 mei 2007 23:18 schreef Dizer het volgende:
[..]
Who fucking cares... elke seconde meer dat je kijkt is een fantastisch moment. Battlestar Galactica.
. I'm hooked
.
Ik heb net seizoen 1 van Supernatural besteldquote:
Ik zal Farscape eens gaan proberen.quote:Op zondag 6 mei 2007 23:28 schreef Dizer het volgende:
[..]
Ik heb net seizoen 1 van Supernatural besteld.
Jij bent mijn TV Shows advisor geworden.
Trouwens, voor jou een tip: Farscape!!!!
Oh fuck. Die wou ik dus kopen. Ik dacht dat je Supernatural had geadviseerd, maar je had dus Heros gezegdquote:Op zondag 6 mei 2007 23:42 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Ik zal Farscape eens gaan proberen.
Ik heb je overigens nooit Supernatural geadviseerd hoor! Die heb ik zelf nog nooit gezien namelijk![]()
Maar je moet wel Heroes gaan kijken, dat ga je geweldig vinden![]()
The Office en BSG delen, lijkt het, dezelfde fanbase en daar zijn ze bij The Office ook achter, want ze stoppen steeds meer verwijzingen naar BSG in de serie. Sorry dat ik dat leuk vind en sorry dat ik dat hier even post. Want aangezien we midden in de zomerstop van Battlestar zitten is er ook zoveel ander nieuws om te posten he?quote:
Zeg, en nu weer lief doenquote:Op maandag 7 mei 2007 00:10 schreef Madine het volgende:
Sorry dat ik dat leuk vind en sorry dat ik dat hier even post. Want aangezien we midden in de zomerstop van Battlestar zitten is er ook zoveel ander nieuws om te posten he?
Ja, dat bedoel ik idd.quote:Op zondag 6 mei 2007 23:12 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Niet fokken met The Office ja?!Briljante serie
![]()
![]()
Slecht voor je nachtrust he??? ik heb pilot, s01 en s02 in 1 week toen ik ziek thuis zat gekeken......heb nu een dikke maand later nog afkickverschijnselen...s03 ligt 3 september in de winkel!quote:Op zondag 6 mei 2007 23:18 schreef Dizer het volgende:
[..]
Who fucking cares... elke seconde meer dat je kijkt is een fantastisch moment. Battlestar Galactica.
. I'm hooked
.
Ik droom er elke nacht overquote:Op maandag 7 mei 2007 22:33 schreef DaBuzzzzz het volgende:
[..]
Slecht voor je nachtrust he??? ik heb pilot, s01 en s02 in 1 week toen ik ziek thuis zat gekeken......heb nu een dikke maand later nog afkickverschijnselen...s03 ligt 3 september in de winkel!
ej! hoe doe je dat?? op dvd?quote:Op maandag 7 mei 2007 22:35 schreef Dizer het volgende:
[..]
Ik droom er elke nacht over.
Seizoen 3 heb ik over 2 dagen binnen. Ik kan niet wachten.
Downloaden.quote:
Hoe voelt het, om je bij ons aan de Dark Side te scharen?quote:Op maandag 7 mei 2007 22:41 schreef Dizer het volgende:
[..]
Downloaden.
Ik heb 300+ originele dvd's. Heb seizoen 1 en 2 gewoon op DVD gekocht. Maar eerlijk is eerlijk... ik kan echt niet tot september wachten.
Je bedoelt het downloaden side? Tsssk... als de DVD uitkomt, koop ik er 4 versies van om mijn fout goed te maken. EN ik geef ook nog eens 1 versie kado weg. En de rest verkoop ik met verlies en hou ik zelf een over. De illigale download versie, wat daarmee gebeurt.. die belandt op de brandstaperl met mijn computer erbij.quote:Op maandag 7 mei 2007 22:49 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Hoe voelt het, om je bij ons aan de Dark Side te scharen?![]()
Ah, je gaat boeten voor je zondenquote:Op maandag 7 mei 2007 22:51 schreef Dizer het volgende:
[..]
Je bedoelt het downloaden side? Tsssk... als de DVD uitkomt, koop ik er 4 versies van om mijn fout goed te maken. EN ik geef ook nog eens 1 versie kado weg. En de rest verkoop ik met verlies en hou ik zelf een over. De illigale download versie, wat daarmee gebeurt.. die belandt op de brandstaperl met mijn computer erbij..
Dude ik heb gekocht:quote:Op maandag 7 mei 2007 22:54 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Ah, je gaat boeten voor je zonden![]()
Ik koop ook alle dvd's uiteindelijk wel: heb de miniseries en seizoen 1 al liggen; wacht met de rest totdat die goedkoper wordt... Hee, ik blijf wel Hollander he![]()
Ken je mij nog nietquote:Op maandag 7 mei 2007 23:31 schreef outcast_within het volgende:
als je iets koopt wat je gedownload hebt omdat je het zo goed vond. kijk je het vaak niet meer
Het karakter zal dan ongetwijfeld ook voorkomen in de Pegasus film.quote:New character in "Battlestar Galactica" season 4 premiere
By CassyHavens
May 6th, 2007
"Battlestar Galactica" returns in season four with a two-part episode entitled "Razor," and with it, comes a new female character.
For this episode only, we are introduced to Kendra Taggert, a Major from the now-destroyed Pegasus, who lost it when the war with the Cylons started, and is somewhat unhinged now. Her mother was a Quorum delegate who had to call in a few favors to get her aboard the Pegasus, with the expectation Kendra would command the fleet eventually. Another chick in her late 20s, Kendra should fit in with the other female leads on Galactica now, not to mention the fact that she could relate to Lee Adama, given their similar circumstances.
The last season of Galactica drew some criticism from fans and critics alike for its unbalanced portrayal of its normally strong female characters. President Roslin’s cancer has relapsed and she had little to do during Gaius Baltar s trial; Starbuck went more nuts and died only to return in the final moments of the season; and Roslins assistant, Tory, who has had nothing to do after rigging the presidential election during season 2, was revealed as a Cylon. With this new addition, are we being set up for more of the same? The Amazonian Cylon women also seemed shortchanged last season. I wouldn't mind a little more asskicking.
We can also expect a few flashback scenes with a 20-something Admiral Adama, back when he was a rookie fighter pilot.
The two-part season premiere starts filming next week.
http://www.filmjerk.com/news/article.php?id_new=509
Zeker TV series. Allemaal leuk en aardig hoor, maar ik moet nu al tijd vinden om te kijken wat ik wil kijken, laat staan dat ik tijd (en zin!) zou hebben om nog eens een keer alles te kijken. Nee, downloaden is ideaal wat dat betreft.quote:Op maandag 7 mei 2007 23:31 schreef outcast_within het volgende:
als je iets koopt wat je gedownload hebt omdat je het zo goed vond. kijk je het vaak niet meer
Dubbele aflevering genaamd 'Razor'. Zo noemde Cain haar meest trouwe en geharde mariniers. Wellicht dat het nieuwe personage hiertoe behoorde? En misschien waren het deze razors die de burgervloot van Pegasus plunderden.quote:Op dinsdag 8 mei 2007 09:40 schreef Kleffe_Dop het volgende:
Eindelijk weer wat nieuws omtrent seizoen 4!
Bevalt wel enkele spoilers!
[..]
Het karakter zal dan ongetwijfeld ook voorkomen in de Pegasus film.![]()
Goed nieuws dat ze volgende week alweer beginnen met het schieten van seizoen vier. Vroeger of later komt het toch uit denk ik dat Tigh enzo een Cylon is. De Xo spot zal dan zeker verandert worden. ik denk zelfs dat Lee Xo wordt en die nieuwe major de nieuwe CAG. Met het bovenstaande verhaaltje wordt dat in ieder geval al wel opgezet. Helo voldoet in mijn ogen niet als XO. Ik heb trouwens de seizoensfinale weer gekeken en er werden wel degelijk alert vipers vanaf een ander schip gelanceerd dan Galactica.quote:Op dinsdag 8 mei 2007 09:40 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
Lee left all his fighters to guard the civillian fleet zei Adama in exodus part two. één landingpot van de Galactica is uitgeschakeld en in gebruik voor vluchtelingen, dus Adama kan nooit zijn hele airwing plus die van Pegasus kwijt aan één kant. Het zou mij niks verbazen dat er extra vipers en misschien piloten van Pegasus in Rtf gestationeerd zijn behalve op Galactica.quote:Op dinsdag 8 mei 2007 20:07 schreef Madine het volgende:
Ik weet het niet. Doel je hierop: http://www.youtube.com/watch?v=u4T1lrgtx2Y (v.a. 01:26)? Ik denk dat dat gewoon een raar shot van de flight pod van Galactica is. Je ziet er ook alleen maar Raptors uitkomen. De Vipers zie je gewoon uit de launch tubes komen. Maar je kan ook gelijk hebben natuurlijk, al vraag ik me af waarom Adama Vipers op andere schepen heeft gestationeerd. Misschien om de fleet te kunnen beschermen indien Galactica naar een andere locactie gejumped is?
En de X.O hoort gewoon Tigh te zijn, Cylon of niet.
Treurig om te zien hoe mensen door BREIN ed gehersenspoeld wordenquote:Op maandag 7 mei 2007 22:51 schreef Dizer het volgende:
[..]
Je bedoelt het downloaden side? Tsssk... als de DVD uitkomt, koop ik er 4 versies van om mijn fout goed te maken. EN ik geef ook nog eens 1 versie kado weg. En de rest verkoop ik met verlies en hou ik zelf een over. De illigale download versie, wat daarmee gebeurt.. die belandt op de brandstaperl met mijn computer erbij..
quote:Op dinsdag 8 mei 2007 20:32 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Treurig om te zien hoe mensen door BREIN ed gehersenspoeld worden.
Lijkt mij idd ook gewoon dat de vipers uit de launch tubes komen. En Tigh hoort idd XO te zijn, of Kelly, maar die zal wel in de brig zitten, en Helo is al held aan het zijn als CAG.quote:Op dinsdag 8 mei 2007 20:07 schreef Madine het volgende:
Ik weet het niet. Doel je hierop: http://www.youtube.com/watch?v=u4T1lrgtx2Y (v.a. 01:26)? Ik denk dat dat gewoon een raar shot van de flight pod van Galactica is. Je ziet er ook alleen maar Raptors uitkomen. De Vipers zie je gewoon uit de launch tubes komen. Maar je kan ook gelijk hebben natuurlijk, al vraag ik me af waarom Adama Vipers op andere schepen heeft gestationeerd. Misschien om de fleet te kunnen beschermen indien Galactica naar een andere locactie gejumped is?
En de X.O hoort gewoon Tigh te zijn, Cylon of niet.
Good point. Maar had Galactica een volledige Viper-bezetting voordat de squadrons van Pegasus erbij kwamen? Ik denk eerlijk gezegd van niet. Maar je kan gelijk hebben dat er nu een overbezetting iis en dat er Vipers verblijven op andere schepen. We hebben ergens in seizoen 1 al gezien dat er Vipers vanaf een ander schip werden gelanceerd. Maar als ik die beelden uit Crossroads pt.2 bekijk dan lijkt me dat gewoon Galactica te zijn hoor.quote:Op dinsdag 8 mei 2007 20:20 schreef DooD het volgende:
[..]
Lee left all his fighters to guard the civillian fleet zei Adama in exodus part two. één landingpot van de Galactica is uitgeschakeld en in gebruik voor vluchtelingen, dus Adama kan nooit zijn hele airwing plus die van Pegasus kwijt aan één kant. Het zou mij niks verbazen dat er extra vipers en misschien piloten van Pegasus in Rtf gestationeerd zijn behalve op Galactica.
Dat zie ik niet snel gebeuren; Vader en zoon die de controle hebben over het complete militaire apparaat? Dat lijkt me een onverstandig idee.quote:Op dinsdag 8 mei 2007 18:22 schreef DooD het volgende:
[..]
ik denk zelfs dat Lee Xo wordt en die nieuwe major de nieuwe CAG.
Helo is idd compleet ongeschikt als XO. Ik zou graag zien dat er voor verandering eens consequenties aan zijn acties hangen en dat hij er niet zo makkelijk meer mee wegkomt als in seizoen 3.quote:Helo voldoet in mijn ogen niet als XO.
Lee en Bill hadden al de complete controle over het militaire apparaat. Ze hadden namelijk beide de laatste battlestars, of het op één schip zou werken weet ik niet, maar het zou wel mooie strijd opleveren en zeker meer actie in CiC.quote:Op woensdag 9 mei 2007 15:33 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
Dat zie ik niet snel gebeuren; Vader en zoon die de controle hebben over het complete militaire apparaat? Dat lijkt me een onverstandig idee.
[..]
Helo is idd compleet ongeschikt als XO. Ik zou graag zien dat er voor verandering eens consequenties aan zijn acties hangen en dat hij er niet zo makkelijk meer mee wegkomt als in seizoen 3.
Na 4 seizoenen en 2 miniseries? Maak er dan iets van 6 seizoenen van of zo...quote:Op vrijdag 11 mei 2007 11:45 schreef Jarno het volgende:
Mooi zo. Quit while you're ahead.
Dat is voor de kwaliteit misschien beter, maar zo werkt het niet in het echt!quote:Op vrijdag 11 mei 2007 11:55 schreef Jarno het volgende:
Waarom? Als je klaar bent met vertellen, ben je klaar. De main story line (aarde) wordt waarschijnlijk komend seizoen getackled, de Cylons zijn niet meer zo mysterieus als ze waren, ik kan me voorstellen dat ze er zo ongeveer wel uit zijn na S4. beter dat dan die series die zich maar voortslepen om het voortslepen (24, anyone?).
Niet voor series als Lost en BSG.quote:Op vrijdag 11 mei 2007 11:57 schreef Zhenar het volgende:
[..]
"Zolang er geld te halen valt, worden er afleveringen gemaakt" is een betere stelregel, vrees ik.![]()
Die series lopen nog, dus daar is nog niets zeker.quote:Op vrijdag 11 mei 2007 11:59 schreef Rock-shocker het volgende:
[..]
Niet voor series als Lost en BSG.
Maar het is ook geen liefdadigheidsproject.quote:Op vrijdag 11 mei 2007 12:43 schreef Rock-shocker het volgende:
Zoveel geld brengt Battlestar niet op hoor.
Volgens Starbuck is het dus toch ook "all 'bout the money"quote:Galactica" Last Season Official
By Garth Franklin
Friday May 11th 2007 12:14am
It doesn't come as a surprise, but still it's disappointing to hear that the upcoming fourth season "Battlestar Galactica" will definitely be the last.
Stars Edward James Olmos and Katee Sackhoff told The IESB at the Saturn Awards Thursday night that the SciFi Channel will officially pull the plug on the show following its fourth season, which begins in January.
Olmos says "This will probably be the most extraordinary season of 'Battlestar'. It's the final season, so it's definitely going to be the most vicious. As far as we know, in respects of the way we have this show constructed, this is the final season."
Sackhoff says "I think part of the problem is that it's an expensive show. It is [a great show], but we don't have the viewership that a great show should get."
pegasus film?quote:Op dinsdag 8 mei 2007 09:40 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
gvd, beste sci-fi serie ooit wordt al na 4 seizoenen afgerond, dat mag niet!quote:Op vrijdag 11 mei 2007 11:23 schreef Zhenar het volgende:
Olmos heeft aangekondigd dat het vierde seizoen het laatste zal zijn!![]()
bron
Hm...quote:Flight of Battlestar Continues
Battlestar Galactica's search for Earth continues to be an open-ended adventure, executive producer David Eick said.
Contrary to comments by Edward James Olmos (Adm. Adama) at the Saturn Awards on May10, no end has been announced for the award-winning show. Battlestar Galactica is preparing to film its fourth season, one that will include 22 episodes, rather than the previously announced 13.
"For those of you who have been paying attention over the years, this is not the first time Eddie has made an announcement about the possibility of the show's end," chuckled Eick. "I promise you that when [executiuve producer] Ron [Moore] and I make a decision about Galactica's future, we'll let you know."
Vind je echt? Die verhaallijnen zijn zo ondoorzichtig als het maar kan en tegelijkertijd zo onvoorspelbaar dat het bijna niet mogelijk is over de afloop te speculeren. En dat vind ik juist weer leuk aan series als BSG, waar de plot niet rammelt, ook veel actie is, maar tegelijkertijd ook af en toe belangrijke morele afwegingen moeten worden gemaakt. Bijv. Tigh's beslissing om een deel van de romp van de Galactica af te stoten om zo de rest van het schip te redden, of de keuzes van de jury die oorlogsmisdadigers uit de luchtsluis gooit. De personages zijn ook gewoon goed ontwikkeld, wat ik bij Heroes minder het geval vind. Maar goed, het blijft een kwestie van smaak hoor.quote:Op zaterdag 12 mei 2007 10:39 schreef Rhinestone het volgende:
Heroes pulp!?Veel betere Amerikaanse series met wat aktie erin zul je niet snel krijgen
![]()
Ik snap je punt. De personages in BSG hebben inderdaad sneller en beter verdieping gekregen, terwijl de personages van Heroes vaker "typetjes" zijn en ook nog eens voornamelijk gedefinieerd worden door hetgeen hen overkomt in plaats van hetgeen dat ze zelf zijn. Maar het verhaal in Heroes is wel briljant (zeker naarmate je meer episodes hebt gezien). Het is gewoon een extreem cool stripverhaal in serievorm, waarbij de plot meer centraal staat dan de personages.quote:Op zaterdag 12 mei 2007 10:55 schreef the_mind het volgende:
[..]
Vind je echt? Die verhaallijnen zijn zo ondoorzichtig als het maar kan en tegelijkertijd zo onvoorspelbaar dat het bijna niet mogelijk is over de afloop te speculeren. En dat vind ik juist weer leuk aan series als BSG, waar de plot niet rammelt, ook veel actie is, maar tegelijkertijd ook af en toe belangrijke morele afwegingen moeten worden gemaakt. Bijv. Tigh's beslissing om een deel van de romp van de Galactica af te stoten om zo de rest van het schip te redden, of de keuzes van de jury die oorlogsmisdadigers uit de luchtsluis gooit. De personages zijn ook gewoon goed ontwikkeld, wat ik bij Heroes minder het geval vind. Maar goed, het blijft een kwestie van smaak hoor.
Uiteindelijk draait het natuurlijk allemaal om geld, maar er is nog een factor die zwaar kan wegen en dat is de uitstraling van de show voor het network.quote:Op vrijdag 11 mei 2007 14:22 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Maar het is ook geen liefdadigheidsproject.
Het is een commercieel televisieprogramma dat maar om één reden inspeelt op de wensen/behoeftes van de kijkers en dat is: meer kijkers = duurdere commercials = meer winst.
Het was ook mijn gok dat ze voor de 100 afleveringen zouden gaan voor syndication.quote:Een vijfde seizoen zou de serie volgens mij op 100 episodes brengen, wat het geschikt maakt voor syndication (wat doorgaans veel meer winst oplevert dan de oorspronkelijke uitzendingen!)
Dus ik zou nog maar even afwachten of dat vijfde seizoen er echt niet komt...![]()
Jaquote:
Heroes pulp? ik hoop dat je een grapje maaktquote:Op zaterdag 12 mei 2007 10:27 schreef the_mind het volgende:
Ik heb een paar afleveringen van Torchwood en Heroes gekeken, om de wekelijkse BSG dosis te vervangen. Maar het is allemaal ondermaatse pulp. Ik denk dat ik maar gewoon een half jaar (?) wacht met series kijken tot het vierde seizoen begint.
Neequote:Op zaterdag 12 mei 2007 21:30 schreef ThunderChild het volgende:
Ben ik nou de enige die Heroes nog niet gezien heeft ??![]()
![]()
Herhalingen. In de VS vinden ze series met minstens 100 episodes ideaal daarvoor. Het is geen vereiste overigens. Ik verwacht dat BSG ook wel in aanmerking komt daarvoor zonder die 100 te halen.quote:Op zaterdag 12 mei 2007 20:08 schreef Rock-shocker het volgende:
Syndication?
Heroes heeft nog nieteens één compleet seizoen en draait nu al op andere kanalen (waaronder SciFi), dus BSG zal dan idd ook vast wel aantrekkelijk zijn om te herhalen.quote:Op zondag 13 mei 2007 00:20 schreef Madine het volgende:
[..]
Herhalingen. In de VS vinden ze series met minstens 100 episodes ideaal daarvoor. Het is geen vereiste overigens. Ik verwacht dat BSG ook wel in aanmerking komt daarvoor zonder die 100 te halen.
Die aflevering is ook echt wel tofheid-overkillquote:Op zondag 13 mei 2007 19:23 schreef Dizer het volgende:
Season 3, Episode 4: Exodus: Part 2
OMG ik heb gewoon zowat lopen janken. Mooiste aflevering uit de hele serie.
Ja man. Ik kon het amper droog houden. Ik had echt niet verwacht dat het allemaal ging lukken. En oh wat was ik blij dat Sharon weer helemaal terug isquote:Op zondag 13 mei 2007 19:40 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Die aflevering is ook echt wel tofheid-overkill![]()
Dat fragment was zo frakking briljant... ik vond het FTL jump vlak boven de planeet al meesterlijk, maar dit was nog net effe een tandje beter.quote:Op maandag 14 mei 2007 00:27 schreef Madine het volgende:
Mijn absolute favoriete stukje uit die aflevering, en misschien wel uit de hele serie, is het moment dat Galatica zwaar op de zak krijgt, ze uitzoomen onder zo'n droevig muziekje, je een paar missiles door het beeld ziet vliegen en Battlestar Pegasus onder tromgeroffel komt aanstormen. Damn, damn, damn. Dat fragmentje heb ik echt 20 keer opnieuw gekeken. Iedereen die Exodus pt. 2 aan het kijken was wist gewoon dat Pegasus Galactica te hulp zou komen, maar omdat ze het zo geweldig in beeld wisten te brengen zat ik gewoon te juichen achter mijn beeldscherm.
Die ken ik nog wel ja, staat nog steeds op m'n usb stick.quote:Op maandag 14 mei 2007 11:26 schreef Zhenar het volgende:
Ik heb nog een muziekvideo gemaakt van die eerste vier episodes!Heb 'em nog hier gepost geloof ik; vond 'em best geslaagd
![]()
Ik heb snel gepost en ik ben gelijk weggegaan. Damn wat een hoop spoilersquote:Op vrijdag 25 mei 2007 21:16 schreef Zhenar het volgende:
[Tournament] Gaafste Televisiemoment 06/07[USA] (nominaties)
BSG is nog ondervertegenwoordigd...
Nomineren maar!![]()
Dapper!quote:Op vrijdag 25 mei 2007 23:18 schreef Dizer het volgende:
[..]
Ik heb snel gepost en ik ben gelijk weggegaan. Damn wat een hoop spoilers
Mogen klonen meedoen?quote:Op zaterdag 26 mei 2007 00:26 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Dapper!![]()
![]()
BSG heeft nog maar 1 moment dat door is naar de eerste ronde en drie momenten die slechts 1 ondersteuning van die ronde verwijderd zijn... Wie helpt verder nog?!![]()
Nee!quote:
Ik vrees dat je mijn klonen wel kentquote:Op zaterdag 26 mei 2007 00:30 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Nee!![]()
Tenzij ik niet weet dat het een kloon is natuurlijk![]()
Dat vrees ik ookquote:Op zaterdag 26 mei 2007 00:31 schreef Dizer het volgende:
[..]
Ik vrees dat je mijn klonen wel kent.
Sorry, ik tikte te snel. Dat was dus Kat. zonder equote:Op zaterdag 26 mei 2007 22:45 schreef Madine het volgende:
Kate? Heb je het nog steeds over BSG en bedoel je Starbuck/Kara Thrace/Katee Sackhoff ?
Ik denk het wel.
Ok, nog 7 afleveringen en dan weet ik het ook. Het zijn er geloof ik 4 die bekend worden als ik het goed heb begrepen. Ik speculeer het volgende:quote:Op zondag 27 mei 2007 01:05 schreef Madine het volgende:
Ze is verdacht ja. Misschien te verdacht. Who knows? Er zijn nu Cylons bekend die waarschijnlijk op weinig lijstjes van mensen hebben gestaan.
R.D. Moore heeft altijd gezegd dat Bill Adama en Laura Roslin geen Cylons zouden zijn.. maar goed, die kerel zegt veel.quote:Op zondag 27 mei 2007 01:15 schreef Dizer het volgende:Ik speculeer het volgende:
Nooit van gehoord.quote:Op zondag 27 mei 2007 18:19 schreef Rhinestone het volgende:
Geen Painkiller Jane deze week?Of ben ik hier de enige die dat volgt?
Je gaat vast flippen zoquote:Op zondag 27 mei 2007 18:26 schreef Dizer het volgende:
Chips? Check!
Nootjes? Check!
Cola? Check!
Laatste twee episodes? Check!
Tot over twee uurtjes.
Welkom bij de 'club'quote:Op zondag 27 mei 2007 18:40 schreef SaskiaR het volgende:
Hier nog een nieuwe fan! Gisteren 1e seizoen gekocht en heb nu de miniserie + eerste 5 afleveringen gezien, geweldig!!! Deze week snel de rest bekijken, en dan seizoen 2 en 3 aanschaffen
Probeer over de spoilers heen te lezen. Heb ik ook gedaan.quote:Op zondag 27 mei 2007 18:40 schreef SaskiaR het volgende:
Hier nog een nieuwe fan! Gisteren 1e seizoen gekocht en heb nu de miniserie + eerste 5 afleveringen gezien, geweldig!!! Deze week snel de rest bekijken, en dan seizoen 2 en 3 aanschaffen
Laatste afledveringquote:
quote:
quote:Op zondag 27 mei 2007 13:52 schreef PPL het volgende:
Voor de liefhebber die lezen leuk vind.
http://www.fanfiction.net/s/3514068/1/
De tofheidquote:Op zondag 27 mei 2007 20:03 schreef Dizer het volgende:
AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAHHHHHHHHHHHHHHHH!!!!
Holy cow crap my ass wtf![]()
!
De laatste vier van de vijf![]()
Kara terugWTF!!!!!!!!
!
Earth![]()
![]()
De muziek![]()
FRACK!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!11111!!!!!!!!!!!!1
Daar kan zelfs Buffy niet voor zorgen. Damn... de spanningquote:Op zondag 27 mei 2007 20:32 schreef Zhenar het volgende:
[..]
De tofheid![]()
BSG is echt Heer en Meester in het bezorgen van briljante season finales![]()
Oh ja! Die tv movie zou al in september komen ofzo!quote:Op zondag 27 mei 2007 20:34 schreef Dizer het volgende:
[..]
Daar kan zelfs Buffy niet voor zorgen. Damn... de spanningde sensatie
.
Frack. Ik kan niet wachten. En wanneer komt die fracking tv-movie??????
Ja, in 2007 nog. Iets van twee tot drie episodes die tot een tv-film gevormd werden. Het zou de gap tussen seizoen 3 en 4 moeten vullen. Ik ben benieuwdquote:Op zondag 27 mei 2007 20:36 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Oh ja! Die tv movie zou al in september komen ofzo!![]()
Amen als ik de Heroes finale bekeek afgelopen week dan was dat een zeer slechte seizoensfinale. ik hoorde dat Lost ook flink uitpakte dit seizoen, moet seizoen 3 nog helemaal kijken dus dat is voor de zomer en de SGA seizoensfinale vond ik ook aardig. BSG inderdaad heer en meester in seizoens finale'squote:Op zondag 27 mei 2007 20:32 schreef Zhenar het volgende:
[..]
De tofheid![]()
BSG is echt Heer en Meester in het bezorgen van briljante season finales![]()
Volgens mij zou het een prequel worden. Iets overquote:Op zondag 27 mei 2007 20:42 schreef Dizer het volgende:
[..]
Ja, in 2007 nog. Iets van twee tot drie episodes die tot een tv-film gevormd werden. Het zou de gap tussen seizoen 3 en 4 moeten vullen. Ik ben benieuwd.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.toch?[b]Op maandag 12 december 2005 22:25 schreef MissBliss het volgende:[/b]
Ik sta in niemands sig ;(
En ze zetten dingen in de Pegasus film op die in seizoen vier een belangrijke rol gaan spelen.quote:Op zondag 27 mei 2007 20:42 schreef Dizer het volgende:
[..]
Ja, in 2007 nog. Iets van twee tot drie episodes die tot een tv-film gevormd werden. Het zou de gap tussen seizoen 3 en 4 moeten vullen. Ik ben benieuwd.
quote:Op zondag 27 mei 2007 20:43 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Volgens mij zou het een prequel worden. Iets overOh ja, Frack! Het was iets met Pegasus. Wordt het echt een Prequel?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.toch?!
Friends don't let friends remain beardless...
Ik heb ze op Soulseek gevonden. Maar het meeste is gewoon troep. Dus echt alleen maar achtergrondmuziekjes waar op zichzelf niet zo veel aan is.quote:Op zondag 27 mei 2007 20:40 schreef Dizer het volgende:
Ik kan nergens de soundtracks vinden van seizoen 2 en 3. Alleen seizoen 1.
Doe maar niet. Anders moet ik je laten bannenquote:Op zondag 27 mei 2007 20:45 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ik heb ze op Soulseek gevonden. Maar het meeste is gewoon troep. Dus echt alleen maar achtergrondmuziekjes waar op zichzelf niet zo veel aan is.
De 3 nummers die ik hier net noem zijn de stukken:
Kara Thrace in apartment on earth
Music in the opera visions
En een soortgelijk stuk dat wordt gespeeld tijdens terug -en vooruitblikken
Ik kan je wel een linkje PM-en?
quote:Op zondag 27 mei 2007 20:48 schreef Dizer het volgende:
[..]
Doe maar niet. Anders moet ik je laten bannen.
quote:Op zondag 27 mei 2007 20:39 schreef Nembrionic het volgende:
The Shape of Things to Come
De avonturen van Battlestar Pegasus van het moment dat de Colonies werden aangevallen tot het moment dat ze Galactica tegen het lijf liepen, en dan in de vorm van flashbacks vanaf Galactica, en ik neem dan aan dat Galactica zich dan ergens in de periode tussen de ontdekking van Pegasus en de season finale van seizoen 3 bevindt. De personages van Pegasus (Cain, Fisk, Laird, Garner, Fisk, Gina?) zullen dan centraal staan, maar de rest van de cast zal in mindere mate ook aanwezig zijn. De gebeurtenissen aan boord van Pegasus zullen weer van belang zijn in seizoen 4.quote:Op zondag 27 mei 2007 20:45 schreef Dizer het volgende:
[..]
Oh ja, Frack! Het was iets met Pegasus. Wordt het echt een Prequel?!
3 is nog niet uit, 2 heb ik wel ergens op mp3 voor je. Aangezien je mod bent, kan je die natuurlijk "kopen" in mijn online retailshop op rapidfiledingequote:Op zondag 27 mei 2007 20:40 schreef Dizer het volgende:
Ik kan nergens de soundtracks vinden van seizoen 2 en 3. Alleen seizoen 1.
Het is typisch zo'n under-the-radar serie, die een beetje wegvalt in de hype die om series als 24, Heroes en PB ontstaat en die ook door de titelnaam een beetje afschrikt ('ķhnee al weer zo'n flauwe sci-fi serie')quote:Op zondag 27 mei 2007 21:29 schreef Madine het volgende:
Ik moet overigens zeggen dat ik het leuk vind dat we nu een hoop mensen in het topic mogen verwelkomen die BSG pas sinds kort ontdekt hebben, zo blijft het hier tenminste wat levendig![]()
Bron: mania.comquote:GALACTICA Will End After Fourth Season
Sci Fi Channel and the producers of BATTLESTAR GALACTICA have announced the show will end after the upcoming fourth season -- 22 episodes.
Ronald Moore and David Eick said in a joint statement, "This show was always meant to have a beginning, a middle and finally, an end. Over the course of the last year, the story and the characters have been moving strongly toward that end and we've decided to listen to those internal voices and conclude the show on our own terms. And while we know our fans will be saddened to know the end is coming, they should brace themselves for a wild ride getting there - we're going out with a bang."
The fourth and final season of GALACTICA will start this November.
Vroeger werden series gecancelled vanwege uitmelkerij en het wegvallen van commercieel succes. Het lijkt erop dat schrijvers en makers dit tegenwoordig voor willen zijn, m.i. een zeer postiieve ontwikkeling. Hoe jammer het ook is als een serie als BSG afgelopen is, schrijvers van dit caliber komen wel weer met iets anders.quote:Op vrijdag 1 juni 2007 12:14 schreef dapluiz het volgende:
Begint een beetje rage te worden, dat "ending on our own terms"
Prima. Dan zit er tenminste zeker een einde aan.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |