Je zoekt het woord Temerity:quote:Op zaterdag 31 maart 2007 14:14 schreef Dr_Crouton het volgende:
Ik begrijp het woord niet of kan het niet verstaan:
Wanneer Apollo zijn betoog doet over Baltar zegt ie het volgende:
[..]
Wat? 'Temerecy?' 'Tenacity?' 'Tendency?' ehh watte?
quote:Noun 1. temerity - fearless daring
audaciousness, audacity
boldness, hardihood, daring - the trait of being willing to undertake things that involve risk or danger; "the proposal required great boldness"
En dan nu een negen maanden hatius, daar zeg ik tjezus op, want die film van the peggy is een leuke toegevoegde waarde, maar geen vervolg op of Galactica eindelijk eens een paar nukes gaat lanchen.quote:Op maandag 2 april 2007 19:13 schreef ThunderChild het volgende:
Zojuist de laatste twee afleveringen gezien, tjezus zeg wat een einde . . .![]()
Er is een hoop dat je weer kwijtraakt en er zijn voor de zomer nog genoeg series te kijken . . .quote:Op maandag 2 april 2007 21:07 schreef Rhinestone het volgende:
Achja, je kan ook net als ik TOS en S01 en 02 nog eens kijken, ben je ook wel ff zoet mee![]()
Tsjah er zijn genoeg andere series/hobbies waar je je mee kan vermaken. Heroes, 24, prison break. Ik ga beginnen aan Twin Peaks, nog nooit gezien maar wel veel over gehoord ben benieuwd. En verder ga ik starten met de 300 workout en voordat je eht dan weer weet is de BGS Peggy film er.quote:
Nah. Ik heb geen zin om allerlei series te gaan volgen.quote:Op maandag 9 april 2007 13:41 schreef DooD het volgende:
[..]
Tsjah er zijn genoeg andere series/hobbies waar je je mee kan vermaken. Heroes, 24, prison break. Ik ga beginnen aan Twin Peaks, nog nooit gezien maar wel veel over gehoord ben benieuwd. En verder ga ik starten met de 300 workout en voordat je eht dan weer weet is de BGS Peggy film er.
Zeg maar tegen hem dat het spectaculair wordt.quote:Op dinsdag 10 april 2007 00:06 schreef Madine het volgende:
DVD van seizoen 3 laat ook nog wel even op zich wachten helaas. Mijn pa wil natuurlijk ook weten hoe de Cylon-bezetting van New Caprica afloopt :p
Meer budget voor de Pegasus tv-film, dus nieuwe CGI en meer Pegasus setsquote:MTV: The story of Battlestar Pegasus is getting its own television movie later this year. Tell us about that.
Moore: We're doing two extra episodes, and it's my understanding that the network will broadcast them one night, and then they'll be released to DVD either the very next day or two days later, or something like that. It's a story line that picks up a lot of the Pegasus [plot] but also involves Galactica, and eventually it becomes a story that pays off into the fourth season. The script is still being written right now, and we've talked about all of the established Pegasus characters [appearing], but it's still too early in the process to say who will end up in the final draft.
MTV: Since this is going to have a DVD release, have you talked to the studio about providing a larger budget for things like visual effects and larger sets?
Moore: Yeah, it's a separate budget that's not related to our episodic budget. They've set aside a specific pot of money for this release, and it is more than our usual parent show.
MTV: Could you ever see a "Battlestar" theatrical film? Is that something that's ever talked about?
Moore: We've talked about it internally. There's never really been any sort of discussion with Universal Features, and I'm not sure creatively what I would want that to be. Even with these two hours that we're doing for the DVD release, I think of them as tied very specifically into the show. It's hard to come up with what's the completely stand-alone version of "Galactica" that isn't really tied into our mythos. I don't know that there's a great theatrical story out there waiting to be told.
Ik heb het stuk niet gezien, maar vaak gebruiken ze in die serie tenacity: koppigheid in een verwijtende vorm.quote:Op zondag 1 april 2007 01:24 schreef Dr_Crouton het volgende:
[..]
Mijn Engelse woordenschat is weer verrijkt met een nieuw woord.![]()
Mooi.quote:Op dinsdag 10 april 2007 15:02 schreef Kleffe_Dop het volgende:
Stukje uit een interview dat MTV onlangs had met Ronald D. Moore:
[..]
Meer budget voor de Pegasus tv-film, dus nieuwe CGI en meer Pegasus sets
Alleen heb ik nog niets gehoord over de acteurs...
Ik wel, dat het te vroeg is om iets te zeggen over wie terug zullen komen en wie niet.quote:Op dinsdag 10 april 2007 15:02 schreef Kleffe_Dop het volgende:
Alleen heb ik nog niets gehoord over de acteurs...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 55% gewijzigd door Cheiron op 12-04-2007 18:13:00 ]Too lazy to be an evil genius..
PSN ID: Cheironnl
niet kijken, er zit geen einde in volgens mij?quote:Op dinsdag 10 april 2007 17:22 schreef Rock-shocker het volgende:
Ik ben momenteel Space: Above & Beyond aan het kijken. Het is allemaal wel heel erg jaren negentig (vooral de CGI), maar toch is het tof.
Thanks voor het aanraden, Sci-Fi mensen!
Ja klopt. Is na het tweede seizoen gecancelled. Maar ik moet wat te doen hebben deze negen maandenquote:Op vrijdag 13 april 2007 12:20 schreef outcast_within het volgende:
[..]
niet kijken, er zit geen einde in volgens mij?
met CHigZ toch?
Is nog een coole film van om alles af te ronden. Absolute aanrader!quote:Op vrijdag 13 april 2007 15:37 schreef Rock-shocker het volgende:
Laat mij
Firefly was toch ook gecancelled?
mag ik vragen hoe je aan die serie komt? Ik heb al een tijdje zitten zoeken maar zonder succesquote:Op vrijdag 13 april 2007 12:28 schreef Rock-shocker het volgende:
[..]
Ja klopt. Is na het tweede seizoen gecancelled. Maar ik moet wat te doen hebben deze negen maanden
Hij is ook pas net gereleased op DVD in de States, dus voordat 'ie hier uitkomt duurt het nog wel even.quote:Op zondag 15 april 2007 14:44 schreef JaJoah het volgende:
[..]
mag ik vragen hoe je aan die serie komt? Ik heb al een tijdje zitten zoeken maar zonder succes![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |