Precies. Ik kreeg het op de een of andere manier niet gedaanquote:Op donderdag 29 maart 2007 10:28 schreef -Banaan- het volgende:
Ooooh WanEnOonlie, wat een mooie op!
Zoiets bedoelde je?
[[url=http://www.coupdepelle.com/images/Capture/moyen4.jpg]afbeelding][/url]
Maar 5:59 voor een lichte pik is best een aardige ergometertijdEn voor een lichte eerstejaars acht is het ook wel een prima tijd
Ach, dat scheelt nog maar een minuutje johquote:Op donderdag 29 maart 2007 15:02 schreef seekfaM het volgende:
Een leuke lieve tvp![]()
ja 5.59 is damn snel.
Van onze jongens ploeg is de snelste tijd 6:57.
één keer raden door wie hij getrapt is.
Ze houden niet van roeienquote:Op vrijdag 30 maart 2007 15:55 schreef nogeenmaarten het volgende:
streeftijd staat in de topictitel, maar probeer eerst maar eens onder de 6:27.6 te komen.
een mooie openingspost, maar waarom gaan de roeitopics zo snel dicht? vroeger ging het toch tot een pagina of 12/13?
Bij elke 300ste post sluit het topic automatischquote:Op vrijdag 30 maart 2007 15:58 schreef -Banaan- het volgende:
[..]
Ze houden niet van roeien
Nee ik denk dat het komt omdat er meer posts per pagina staan, alles gaat na 7 dicht toch?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wan, zie ik daar nou breien als hobby staan?![]()
quote:Op zaterdag 31 maart 2007 17:54 schreef cryforhelp het volgende:
Vroeger, toen een LSA4- nog 5:45 moest doen om de A-finale te halenPunniken toch?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wan, zie ik daar nou breien als hobby staan?![]()
Ik moest toch wat invullen, en we waren toen in een vrij melige bui
Zum nächsten Mal, bitte nicht die Kinder!
Jup, bij ons ook de beste compo's. Zijn er dan ook verenigingen waar ze iets van een halve club8, of zelfs een paar wedstro's instoppen?quote:Op zaterdag 31 maart 2007 23:50 schreef cryforhelp het volgende:
Combineert ook lekker met roeien
Nu we de varsity weer naderen, kunnen we het natuurijk over onbelangrijke dingen als de ouwe vier gaan hebben, maar veel interessanter is de overnaedsche vier.
Wat voor mensen starten daar bij jullie in? Bij ons de beste compo's uit de interne competitie, maar ik weet dat er ook verenigingen zijn waar écht snelle boten starten.
Waar roei je in, EJL 8+ of 4+ (die heeft nereus toch ook)quote:Op zondag 1 april 2007 08:44 schreef Schotse_Hooglander het volgende:
even een tvp
En de belofte dat we vanaf nu beter gaan roeien![]()
En Gyas ookquote:Op zondag 1 april 2007 10:03 schreef -Banaan- het volgende:
[..]
Waar roei je in, EJL 8+ of 4+ (die heeft nereus toch ook)
in de 8.quote:Op zondag 1 april 2007 10:03 schreef -Banaan- het volgende:
[..]
Waar roei je in, EJL 8+ of 4+ (die heeft nereus toch ook)
Wat een verschrikkelijk mooie openingszin heb ik toch ooit bedachtquote:Op donderdag 29 maart 2007 09:36 schreef WanEnOonlie het volgende:
En nu allemaal roepen "Ooooh WanEnOonlie" wat een ontzettend mooie OP!!!![]()
![]()
![]()
Overigens, als ik weet hoe ik kan linken via een plaatje [in Replique] dan zou ik dat filmpje van Moreau anders hebben gedaan.
Whehehequote:Op dinsdag 3 april 2007 21:27 schreef Apoc2003 het volgende:
Nou Gyas kunnen we in ieder geval van te voren op de laatste plaats zetten. Omdag Rogier Blink geblesseerd is, gaan ook Jan Willem Gabriels en Paul Drewes niet plaatsnemen in onze oude vier, waardoor er nu een boot op het water ligt die ook in het overnaedsche veld zou mogen starten.....![]()
![]()
![]()
Uhm, wie had je in die boot willen zien dan? Zitten een 2ejaars en twee 3ejaars in en een gast die echt goed is maar niet van het niveau Vellenga...ach, skoll eindigt blijkbaar in ieder geval voor Gyasquote:Op woensdag 4 april 2007 01:06 schreef cryforhelp het volgende:
[..]
Whehehe
Wat versta je onder in het overnaadse veld mogen starten? Blikloos?
Denk dat we skoll ook wel een kansje moeten geven, die kunnen opeens heel hard om de hoek komen zetten in allerlei velden.
Het zijn vier gasten die nooit in training zijn geweest, laat staan dat ze blikken zouden hebben..... er zitten dus eigenlijk gewoon vier originele regioroeiers in onze oude vier.....quote:Op woensdag 4 april 2007 01:06 schreef cryforhelp het volgende:
[..]
Whehehe
Wat versta je onder in het overnaadse veld mogen starten? Blikloos?
Denk dat we skoll ook wel een kansje moeten geven, die kunnen opeens heel hard om de hoek komen zetten in allerlei velden.
Eerst even de finale halenquote:Op woensdag 4 april 2007 17:28 schreef WanEnOonlie het volgende:
Ach, volgens mij is er al genoeg hommeles op Gyas.
Overigens gaat Njord natuurlijk de Varsity winnen. Ik zit niet voor niets op slag!
Whoehoequote:Op zaterdag 7 april 2007 19:29 schreef Keroppi het volgende:
Er zijn trouwens maarliefst 4(...) ploegen die in deze catagorie starten...
Sowieso, als derdejaars competitieroeier val je al onder 'bejaard'. Veel competitie ploegen/roeiers houden er na max twee jaar wel mee op.quote:Op zaterdag 7 april 2007 23:16 schreef cryforhelp het volgende:
[..]
Whoehoewat een druk veld die ervaren 4+
Er is (helaas) geen apart onervaren gladde vier-veld. Dus ook bij de vlietbokaal niet, de telling is pas achteraf.quote:Op maandag 9 april 2007 11:19 schreef Sjobber het volgende:
Is er ook een apart onervaren 4+ veld dan?
Of wordt die onderscheid alleen gemaakt bij de telling van de Vlietbokaal.
Want wij starten onze wedstrijden geloof ik gewoon in het open H4+ veld, ook al zijn we in ons eerste jaar glad bezig. En dat alleen omdat we niet aan de Vlietbokaal meedoen.
Huh bij de vlietbokaal wel hoor! Het heet dan catagorie A en catagorie B. Bij de wedstrijden inderdaad niet, daar wordt vaak geen onderscheid gemaakt tussen cat. A en B hoewel het soms wél gebeurd.quote:Op maandag 9 april 2007 12:21 schreef cryforhelp het volgende:
[..]
Er is (helaas) geen apart onervaren gladde vier-veld. Dus ook bij de vlietbokaal niet, de telling is pas achteraf.
Hmm...met v/d Linden, Vermeulen en Coenders bij Nereus? Verklaar je nader...quote:Op vrijdag 13 april 2007 11:07 schreef Pikhoofd het volgende:
Ik zou denk ik toch mijn geld op Skadi zetten
nee, nog geen blik. Ja een stuurblik ooit, op een compowedstrijd op de amstelquote:Op vrijdag 13 april 2007 09:55 schreef ocf81 het volgende:
Delnooz, heb je nog blikken getrokken?
Pluizel, heb je ons vast gehouden? Je lag iig lekker te zonnen volgens mij. Boord aan boord roeien is echt veel gaver dan zo'n achtervolgings race. Jammer van onze oude 4, die eerste voorwedstrijd was echt veruit het zwakste en als ze daarin hadden geloot dan hadden ze wel finale gehad (maar misschien hadden ze ook wat vaker dan 3x moeten trainen).quote:Op zondag 15 april 2007 22:27 schreef Pluizel het volgende:
nou summoner, daar gaat je voorspelling.
Skadi dus. (jaja kom maar met het geblaat van als nereus geen snoek had gehad hadden ze gewonnen)
Oh voor de mensen die hem geroeid hebben: ik was vlothond op vlot 4 tijdens de middagheat, misschien heb ik enkelen van jullie "ontmoet"
Ja ik ben van zwaar2005quote:Op zondag 15 april 2007 10:49 schreef Delnooz het volgende:
[..]
nee, nog geen blik. Ja een stuurblik ooit, op een compowedstrijd op de amstel![]()
Zit nu een keer of 4 per week met een coach in de 2- en dat gaat flink hard! Niveau is snel omhoog aan het gaan, maar het is nog maar de vraag of we ook samen wedstrijden kunnen starten...
Ocf81, jij zat toch in euros zwaar 2005? Ik heb phocas zwaar 2005 gecoached![]()
Whaaaaah feliquote:Op zondag 15 april 2007 23:14 schreef -Banaan- het volgende:
[..]
Vlothond 4, heb je ons vast gehouden? Je lag iig lekker te zonnen volgens mij. Boord aan boord roeien is echt veel gaver dan zo'n achtervolgings race. Jammer van onze oude 4, die eerste voorwedstrijd was echt veruit het zwakste en als ze daarin hadden geloot dan hadden ze wel finale gehad (maar misschien hadden ze ook wat vaker dan 3x moeten trainen).
En nu dus beginneling af & op de randstad LSA8+ starten, ik heb er nu al zin in
vlothond 4 zegt ie dan, ik heb een naam hoor!quote:Op zondag 15 april 2007 23:14 schreef -Banaan- het volgende:
[..]
Vlothond 4, heb je ons vast gehouden? Je lag iig lekker te zonnen volgens mij. Boord aan boord roeien is echt veel gaver dan zo'n achtervolgings race. Jammer van onze oude 4, die eerste voorwedstrijd was echt veruit het zwakste en als ze daarin hadden geloot dan hadden ze wel finale gehad (maar misschien hadden ze ook wat vaker dan 3x moeten trainen).
En nu dus beginneling af & op de randstad LSA8+ starten, ik heb er nu al zin in
zo wou ik t niet zeggen, als ik t nu terug lees staat t idd net zo tofquote:Op maandag 16 april 2007 11:02 schreef Pluizel het volgende:
[..]
vlothond 4 zegt ie dan, ik heb een naam hoor!
Anyway, zou best kunnen. Ik was t meisje zonder gipsen poot en de minst grote zonnebril(dat was m'n ploeggenootje nl). De zon op die vlotten was zaaaaalig. Flink bruin geworden, en lekker zitten ouwehoeren met de portofoons. Heb zelfs een zender voor ons verzonnen: VlothondFM
![]()
Nog een hele mooie aanvaring gezien tussen 2 eerstejaars lichte achten gezien, wat vervolgens een herstart werd. En toen waren we nog net op tijd terug om bier te halen en de finish van de oude vieren te kijken
Tempo 50+ kan zeker effectief zijn, je moet het alleen qua kracht aankunnen.quote:Op maandag 16 april 2007 18:13 schreef Sjobber het volgende:
Alsof tempo 50+ effectiever is...
Vandaag weer lekker weertje zeg, niet normaal. Meteen maar even de skiff gepakt en wezen knallen.
Hopelijk op de ringvaart ook zulk mooi weer want heb weinig zin in regen en wind.
Tuurlijk is dat effectiever Michiel. Als je haal-kwaliteit hetzelfde blijft ga je harder.quote:Op maandag 16 april 2007 18:13 schreef Sjobber het volgende:
Alsof tempo 50+ effectiever is...
Vandaag weer lekker weertje zeg, niet normaal. Meteen maar even de skiff gepakt en wezen knallen.
Hopelijk op de ringvaart ook zulk mooi weer want heb weinig zin in regen en wind.
Tempo 50 is fysiologisch gezien niet LANG effectief, omdat je spieren het niet aankunnen de juiste invulling in de haal te geven. En puur gekeken naar het resultaat kan je concluderen dat t50 (als het dat was) bij Skadi wel ergens voor heeft gezorgd.quote:Op dinsdag 17 april 2007 12:34 schreef Sjobber het volgende:
Maar de lengte van het haal om haal wordt kleiner. Omdat je op den duur aan je optimum van je kracht zit en de boot per haal dus niet verder weg kan leggen.
Het enige wat je op den duur doet, is de tijd van het doorglijden van de boot verkorten... toch ?
Het is op z'n minst al leuke psychologische oorlogsvoering, als jij gewoon 5 tempi hoger draait dan je tegenstander dan kunnen ze daar wel enigszins door geïntimideerd rakenquote:Op dinsdag 17 april 2007 13:08 schreef WanEnOonlie het volgende:
[..]
Tempo 50 is fysiologisch gezien niet LANG effectief, omdat je spieren het niet aankunnen de juiste invulling in de haal te geven. En puur gekeken naar het resultaat kan je concluderen dat t50 (als het dat was) bij Skadi wel ergens voor heeft gezorgd.
Natuurlijk kan je vraagtekens plaatsen bij de effectiviteit van de haal als het tempo hoger is dan 45, maar of het nuttig is...? Als het kan, dan kan het. Kan het niet, dan kan het niet.
Welke vereniging?quote:Op woensdag 18 april 2007 08:13 schreef oddman het volgende:
Goede 's middags allen,
Ex-wedstrijdroeier hier.
Alleen junioren, helaas, want toen ik na een jaar een poging deed om in het seniorenveld wat te presteren kwam ik terecht bij beginnelingen met vergelijkbare conditie en kracht maar zwaar inferieure techniek en een coach met een kwart van de ervaring die ik zelf had. Nogal demotiverend. "wat nou niet te snel wegzetten na de uitpik?! Juist wél snel wegzetten!" "Wie is hier nou de coach?" "Wie heeft hier nou 7 jaar roeiervaring?"
Ach ja. De tragiek van het juniorenroeien.
Inferieur betekent slechterquote:Op woensdag 18 april 2007 12:19 schreef Sjobber het volgende:
Oddman; ik neem aan dat je met je inferieure techniek ook meteen je eerste wedstrijd gewonnen had?
Daarnaast mag je blij zijn dat er nog iemand je wil coachen als ik dit zo lees.
Orca. Ik heb me inderdaad laten vertellen dat Orca aan langzaam wegzetten doet, maar dat doet niet af aan het feit dat de 'coach' (met precies 2 jaar compoervaring) hamerde op de 1e stop terwijl er veel fundamentelere dingen mis zaten. Zoals de volgorde.quote:Op woensdag 18 april 2007 11:15 schreef nogeenmaarten het volgende:
[..]
Welke vereniging?
*te* snel wegzetten is uiteraard niet goed. Onze Ringvaartcoach vertelde dat een lichte hapering in de 1e stoppositie (net na de uitpik) een coachtruc is om een net gevormde ploeg op zeer korte termijn bij elkaar te krijgen. Handig als je binnen een paar weken al een eerste wedstrijd/'roeiontmoeting' hebt. Het verlies door de trage wegzet wordt dan gecompenseerd doordat de ploeg beter bij elkaar zit, zo is de theorie.
Orca? Zeer benieuwd wie jij dan bent en wie je coach destijds was (weet niet wanneer je bij Orca hebt geroeid, waarschijnlijk voordat ik kwam)quote:Op woensdag 18 april 2007 13:02 schreef oddman het volgende:
[..]
Orca. Ik heb me inderdaad laten vertellen dat Orca aan langzaam wegzetten doet, maar dat doet niet af aan het feit dat de 'coach' (met precies 2 jaar compoervaring) hamerde op de 1e stop terwijl er veel fundamentelere dingen mis zaten. Zoals de volgorde.
Ach, ik had gewoon moeten gaan skiffen. Of naar Triton moeten gaan.
Je hebt natuurlijk ergens wel gelijkquote:Op woensdag 18 april 2007 13:56 schreef Sjobber het volgende:
Niet zo miepen keroppi.
Wij met onze 'leuk om eens in een acht te roeien 8' zullen in het HCl8+ veld moeten starten in gebrek van een open 8+ veld.
Maar dat weerhoud ons er niet van om het hele veld aan te vegen...
En wij als 2de jaars roeiers zullen de zondag ook nog tegen de ervaren H4+ moeten roeien. Wat ook niet helemaal eerlijk is, maar we gaan gewoon ons best doen. We weten wat we kunnen en hopen dan ook erboven te kunnen stijgen
Waarom heb je dat niet gedaan dan? (Skiffen/Triton/(Wedstrijdroeien?))quote:Op woensdag 18 april 2007 13:02 schreef oddman het volgende:
[..]
Orca. Ik heb me inderdaad laten vertellen dat Orca aan langzaam wegzetten doet, maar dat doet niet af aan het feit dat de 'coach' (met precies 2 jaar compoervaring) hamerde op de 1e stop terwijl er veel fundamentelere dingen mis zaten. Zoals de volgorde.
Ach, ik had gewoon moeten gaan skiffen. Of naar Triton moeten gaan.
Nou de ervaren dames mogen wel uitslapen! Wij starten pas om 15.15 (en in de heat ligt naast ons een ex-WK roeister, dat dan weer wel...)quote:Op woensdag 18 april 2007 17:47 schreef Pluizel het volgende:
Jahoor, natuurlijk moet ik zondag weer in de eerste heat starten. Waarom mogen de jongens altijd uitslapen en moeten wij altijd in de vroege ochtendheats. Het skollfeest is me ook al door m'n neus geboord, en dan moeten we ook nog eens zo vroeg starten. Niet eerlijk!!! Als onvrijwillige comporoeier eis ik dan iig nog een feest!
nee, ik ga na de randstad weer aan de slag. de randstad komt nog net te vroeg denk ik.quote:Op donderdag 19 april 2007 14:28 schreef Delnooz het volgende:
@Ocf81: Blessures zijn kut...heb je al wedstrijden gestart dit jaar
Michelquote:Op donderdag 19 april 2007 12:23 schreef horney_dorney het volgende:
zo, na een weekendje weg even de uitslagen van de Varsity gechecked, die 1e jrs 8 van Okeanos is dus zo slecht nog niet.
Mooi verhaal van de oude 4 finale Michel, gaaf om het vanuit dat perspectief te horen!
A.s. vrijdag weer eens in een 2- stappen sinds...errr....heel, heel lang...![]()
Volgens mij is het 9 keer. Doordeweeks elke dag 1 keer en in de weekends elke dag 2...quote:Op donderdag 19 april 2007 14:28 schreef Delnooz het volgende:
@horney_dorney: het gerucht gaat dat okeanos 12 keer per week traint. Kan het me werkelijk niet voorstellen, want dat zou compleet belachelijk zijn met een eerstejaarsploeg. Het vervolg-gerucht is ook dat de helft nu al zwaar overtraind aan het raken is
Mwah, ze gaan er niet echt langzaam van, en ik denk dat die coaches wel ervaren genoeg zijn om overtraining te herkennen en te voorkomenquote:Op donderdag 19 april 2007 16:31 schreef Pikhoofd het volgende:
[..]
Volgens mij is het 9 keer. Doordeweeks elke dag 1 keer en in de weekends elke dag 2...
Is dat 'ronduit misbruiken' niet wat overtrokken?quote:Op donderdag 19 april 2007 19:46 schreef De_Brok het volgende:
Ik denk niet dat de coaches malen om een overtrainde jongen meer of minder bij dé acht. Ze hebben niet voor niets een reserve-4 die ze ronduit misbruiken.
@Pluizel: zat je 's ochtends ook al aan vlot 4? Mijn ploeg is namelijk wel vanaf 4 gestart in de voorwedstrijd.
Och, het blijft Talpa.quote:Op vrijdag 20 april 2007 16:01 schreef WanEnOonlie het volgende:
[..]
Is dat 'ronduit misbruiken' niet wat overtrokken?
tot morgen, 16.55. We zullen nog wel even zien of je het hele veld aanveegt. Ik zit in de blauwe boot van Nereusquote:Op woensdag 18 april 2007 13:56 schreef Sjobber het volgende:
Niet zo miepen keroppi.
Wij met onze 'leuk om eens in een acht te roeien 8' zullen in het HCl8+ veld moeten starten in gebrek van een open 8+ veld.
Maar dat weerhoud ons er niet van om het hele veld aan te vegen...
En wij als 2de jaars roeiers zullen de zondag ook nog tegen de ervaren H4+ moeten roeien. Wat ook niet helemaal eerlijk is, maar we gaan gewoon ons best doen. We weten wat we kunnen en hopen dan ook erboven te kunnen stijgen
Nope, ik heb alleen 's middags een smeltsessie gedaan op dat vlot. Moet zeggen, met anderhalve liter lauw water was het eigenlijk best goed te doenquote:Op donderdag 19 april 2007 19:46 schreef De_Brok het volgende:
@Pluizel: zat je 's ochtends ook al aan vlot 4? Mijn ploeg is namelijk wel vanaf 4 gestart in de voorwedstrijd.
quote:Op vrijdag 20 april 2007 23:08 schreef Sjobber het volgende:
Pfft, prutsers. Bij voorbaat denken dat je kans maakt tegen ons...
Wat kut man! Ik snap wel dat je die beslissing neemt, je mist dan meer dan de helft van alle korte baan wedstrijden. Die Skollie die met jullie meeroeide wordt het iig niet? Dat is natuurlijk ook niet te doen met trainingen enzo. Onze coach kent een coach van jullie en hij had gehoord dat het wel goed liep bij jullie en hij verwachte ook nog wel veel van jullie, maar dan is zoiets echt heel vervelend.quote:Op vrijdag 20 april 2007 13:23 schreef Apoc2003 het volgende:
Slecht nieuws, een van de roeiers uit onze ploeg die geblesseerd was, heeft te horen gekregen dat hij 2 maanden rust moet houden.... Als gevolgd daarvan heeft hij besloten om te stoppen met wedstrijdroeien![]()
Natuurlijk is het verstandig om dit te besluiten, maar het is ook erg jammer dat je het seizoen niet eindigd met de 8 waarmee je het seizoen bent begonnen. Bijkomend punt is dat we hard op zoek moeten naar een geschikte vervanger.![]()
Neen, er is iets van 5 keer met elkaar getraind, waarvan 1 of 2 keer met deze voltallige boot. En dat was 3 weken geleden...quote:Op zondag 22 april 2007 15:05 schreef Slachtkalf het volgende:
[..]
![]()
![]()
(zijn jullie nou een clubacht, of niet? Starten jullie ook andere wedstrijden?)
Ik was overigens dat pluisje op 2
Ik weet niet waar jij je wijsheid vandaan haalt, maar Aegir heeft geen eigele jasjes. Omdat ik binnen seconden moest instappen had ik idd niet de tijd om ff m'n wedstrijdvel weer aan te trekken. *ik zat in het groen met witte stippenquote:Op maandag 23 april 2007 23:43 schreef jw3 het volgende:
Yo Pluizel,
Was jij een van degene die niet in een mooi eigeel jasje wist te sturen?
Wij hebben een hoop gladde voorgestuurde viertjes en ik heb echt hele flinke meiden daarin zien passen. Juist makkelijker dan bij boten met een zittende stuur waar de heupbreedte inderdaad voor problemen kan zorgen.quote:Op dinsdag 24 april 2007 12:21 schreef Sjobber het volgende:
Misschien was de slag van die triton boot wel te groot om de boot te gaan sturen vanuit de voorzijde? Niet iedereen past daar zo makkelijk in toch?
Onze gladde voorgestuurde vier is niet echt geschikt voor brede heupjes. Ikzelf ben een behoorlijke lichte unit maar zit er lekker strak in...quote:Op dinsdag 24 april 2007 14:20 schreef Keroppi het volgende:
[..]
Wij hebben een hoop gladde voorgestuurde viertjes en ik heb echt hele flinke meiden daarin zien passen. Juist makkelijker dan bij boten met een zittende stuur waar de heupbreedte inderdaad voor problemen kan zorgen.
Lengte is ook enigszins nadelig, met mijn 1,90 stuur ik nog weleens onze ~10 jaar oude empacher, en dat gaat redelijk, maar de nieuwe voorgestuurde filippi wordt waarschijnlijk erg lastig. Dan komt de boeg met zijn rug tegen mijn hoofd aan.quote:Op dinsdag 24 april 2007 14:40 schreef De_Brok het volgende:
[..]
Onze gladde voorgestuurde vier is niet echt geschikt voor brede heupjes. Ikzelf ben een behoorlijke lichte unit maar zit er lekker strak in...
Daarnaast zijn die stuurplekjes niet bedoeld voor mensen zwaarder dan 70kg. Als je een zware bal erin propt wil de boot het misschien nog weleens begeven![]()
Ik ben 1.84 en pas prima in de houten empachers die onze competitievloot rijk isquote:Op dinsdag 24 april 2007 15:47 schreef cryforhelp het volgende:
[..]
Lengte is ook enigszins nadelig, met mijn 1,90 stuur ik nog weleens onze ~10 jaar oude empacher, en dat gaat redelijk, maar de nieuwe voorgestuurde filippi wordt waarschijnlijk erg lastig. Dan komt de boeg met zijn rug tegen mijn hoofd aan.
Haha, de driegatenbrugquote:Op dinsdag 24 april 2007 20:08 schreef nanana het volgende:
Wat een gezellige drukte hier weer!!! Ga ook maar weer meedoen. Vorige week maandag voor het eerst sinds oktober weer in een bootje gestapt en het ging nog niet eens zo heel slecht! Alleen jammer dat het steeds harder ging waaien en ik echt 3x nodig had om onder de brug door te komen en dat de 3de keer ook nog heel moeilijk ging omdat ik helemaal vast lag
....(om bij ons op het roeiwater te komen, moet je eerst onder een brug door die te smal is om gewoon door te blijven roeien).
Morgenochtend ga ik weer skiffen! heb er nu al weer zin in!
Nou, aan beide kanten van Asopos zit zo'n brug waar je je palen in moet trekken, maar voor de ringvaart moet je onder de driegatenbrug door. En ik neem aan dat nanana de andere kant op ging, dat is wat rustiger, vlakker waterquote:Op woensdag 25 april 2007 15:04 schreef Keroppi het volgende:
Maar het gaat toch om die brug waar je een aanloopje moet nemen, dan je riemen moet intrekken en hopen dat je het red?
Waarschijnlijk mag ik de Asopos driekamp niet starten (we moeten een beetje rouleren binnen onze ploeg) erg jammer want ik vind het wel echt een leuke wedstrijd![]()
quote:Op donderdag 19 april 2007 15:54 schreef WanEnOonlie het volgende:
[..]
Michel![]()
't is Michiel verdorie!!
Ja, john-boegkanon deed het niet slecht toch?quote:Op zondag 29 april 2007 19:49 schreef De_Brok het volgende:
Woooow, wat een gaaf weekend!
Mijn ploeg (zonder mijzelf dus, maar op de ZRB ben ik er weer) heeft bij de beginnelingen de tweede stek veroverd. Vanochtend werd op minder dan een seconde de A-finale niet gehaald van de nieuwelingen. Al met al een lekker weekend. Op naar de ZRB!
Welk nummer start jij dan? Ik kan het allemaal niet meer onthouden hier...quote:Op maandag 30 april 2007 10:22 schreef Pikhoofd het volgende:
[..]
Ja, john-boegkanon deed het niet slecht toch?![]()
Wij hebben zaterdag erg slecht gevaren. Gisteren ging het wel goed, al misten we de b-finale op 18 honderdsteWE lagen vierde in onze voorwedstrijd en werden (?) op de finish geklopt door argo. Eerst werd er omgeroepen dat we wel door waren, maar later is dit gecorrigeerd en ging argo door. De finishfoto wilden ze niet laten zien ondanks dat er protest aangetekend is.
Een beetje vreemd allemaal, helemaal doordat de hoofdkamprechter van Argo was. Maar goed we hebben het aan onszelf te wijten, we lagen eerst duidelijk voor en hadden hun eindsprint beter moeten afslaan.
Al met al wel een leerzaam weekend waarin we duidelijk vooruit zijn gegaan
De Muda's varen erg goed, heb bewondering voor ze, maar ze hadden ook wel de beste baan om te kunnen eindsprinten.quote:Op maandag 30 april 2007 15:25 schreef Boomrups het volgende:
Kut voor je dat je steeds negatieve boeien had. Maar de finale van de LSA2- was echt leuk om te zien. De eindsprint van de Muda broertjes was echt ongelooflijk.
Welke plek in de boot?quote:Op maandag 30 april 2007 17:04 schreef Pikhoofd het volgende:
ik start in de zware 8 van asopos
Gefeliciteerd met je blik wan, wat voor combinatie lsa8 was dat deze keer?quote:Op maandag 30 april 2007 17:52 schreef WanEnOonlie het volgende:
[..]
De Muda's varen erg goed, heb bewondering voor ze, maar ze hadden ook wel de beste baan om te kunnen eindsprinten.
Hebben ze geen leuk burgerclubje waar je kinderachtig kan gaan doen daar in nijmegen?quote:Op dinsdag 1 mei 2007 11:52 schreef Sjobber het volgende:
Man wat haat ik deze zooi. Ik zou echt bijna voor de grap een skiff in het water dumpen tijdens die doping en er ernaast gaan zwemmen onder het motto "zwemmen mag wel, en wat ik daarbij meeneem het water in zou niets moeten uitmaken".
Inderdaad.quote:Op dinsdag 1 mei 2007 16:10 schreef cryforhelp het volgende:
[..]
Hebben ze geen leuk burgerclubje waar je kinderachtig kan gaan doen daar in nijmegen?![]()
Wedstrijdroeiers, die zijn verwend; dus je hebt in dat opzicht makkelijk pratenquote:Op dinsdag 1 mei 2007 16:20 schreef WanEnOonlie het volgende:
[..]
Sorry hoor, Sjobber, maar wees blij dat er nieuwe boten worden aangeschaft op je vereniging en dat je materiaal hebt om in te roeien. Niet de verwende puber uithangen hier.
Het was zegma beter geweest als ze het een week van te voren hadden aangekondigd ipv op de dag zelf. Anders kon ik me schema nog aanpassen... daar gaat het mij meer om.quote:Op dinsdag 1 mei 2007 14:41 schreef De_Brok het volgende:
Verstandig idee ja...
Hmm ben bang van niet. Ik moet het allemaal nog maar zien.quote:Op dinsdag 1 mei 2007 19:11 schreef theSummoner het volgende:
Mooie bondsachtGaat flink geheersd worden op de internationale wateren door team Emke!
Wrom ben je bang van niet? Jaap wordt evt. geselecteerd voor de lichte skiff toch?quote:Op dinsdag 1 mei 2007 20:11 schreef WanEnOonlie het volgende:
[..]
Hmm ben bang van niet. Ik moet het allemaal nog maar zien.
Anyway, ff flink duimen voor Jaap. Aanstaande donderdag hoort-ie of hij mag starten in Linz.
Onervaren hoe? Samenvarend of per individu?quote:Op dinsdag 1 mei 2007 21:14 schreef Pikhoofd het volgende:
Die acht lijkt me best 'onervaren' eigenlijk.
Nou ja, ben niet bang, maar de bond is natuurlijk grillig in haar besluitvorming. Maar qua tijden en progressie heeft Jaap natuurlijk voldoende credits.quote:Op dinsdag 1 mei 2007 20:20 schreef theSummoner het volgende:
[..]
Wrom ben je bang van niet? Jaap wordt evt. geselecteerd voor de lichte skiff toch?
Gewoon. Internationaal onervaren. Hoe makkelijk het ook klinkt: internationale wedstrijden varen gewoon anders. Je raakt gewoon onder de indruk van je eigen bondspakje, van allerlei landen om je heen, de media-poeha, vanalles. Take it from me, je wil daar gewoon ervaring hebben liggen. Mensen als Mitchel, Olaf, Gerritjan, die kennen de klappen van de zweep wel, maar iemand als Willem-Jan niet echt.quote:Op dinsdag 1 mei 2007 21:51 schreef theSummoner het volgende:
[..]
Onervaren hoe? Samenvarend of per individu?
Bedoelde die twee opmerkingen eigenlijk los van elkaarquote:Op dinsdag 1 mei 2007 22:08 schreef WanEnOonlie het volgende:
[..]
Nou ja, ben niet bang, maar de bond is natuurlijk grillig in haar besluitvorming. Maar qua tijden en progressie heeft Jaap natuurlijk voldoende credits.
Ja is ook wel zo, beter nu dan op écht belangrijke momenten. Op het WK wil je namelijk je Olympische startbewijs afdwingen. Ik kan alleen niet in Emkes hoofd kijken om te zien of dit de sterkste acht is. Je kan namelijk niet blijven experimenteren, en de jongens hebben nou niet bepaald iets laten zien vorig jaar. En blijven roepen "Ja, maar de Grand dan [op Henley]?" heeft ook weinig zin. De Duitse acht die daar tweede was werd tenminste nog wereldkampioen en blijft progressie tonen.quote:Op woensdag 2 mei 2007 09:35 schreef theSummoner het volgende:
[..]
Bedoelde die twee opmerkingen eigenlijk los van elkaar![]()
Maar over de bondsacht: is nu niet eerder het moment om te 'experimenteren' en vooral om mensen als Willemjan die ervaring op te laten doen? In ieder geval beter moment dat Rotsee regatta of WK (of OS)
(Mooi stuk over NK trouwens Wan)
Met mij gaat het op zich prima qua selecties. A.s. zondag moet ik op de BB verschijnen voor een trainingsdag met de groep, en dan gaan er al gelijk 4 man uitgeknikkerd worden. Op dat moment houden we er in principe nog 16 over, maar feitelijk gezien 10 man van boven de 23. Joris Pijs en Joeri Bruschinski komen namelijk allebei nog in aanmerking voor de LSB4-, maar of die eerste daar nog zin in heeft weet ik niet. Wellicht als de Muda's erin plaats gaan nemen en nog iemand anders van voldoende kaliber. Dan heeft die vier namelijk best veel potentie, meer iig dan onze vier vorig jaar. Dat was - en dan ben ik heel eerlijk - een samengeraapt zootje. Nog een wonder dat we redelijk hebben gepresteerd, zeker gezien Daan Hennemans ziekte een dag voor de halve finale.quote:Op woensdag 2 mei 2007 09:50 schreef -Banaan- het volgende:
Wan, hoe gaat het met jou selecties verder, je gaat toch voor een plek in de LM8+? Wij gaan dus ook LSA8+ starten komende wedstrijden dus misschien mogen we wel een keer tegen jullie dan
Hm je kan bijna zeggen dat Emke een luxeprobleem heeft met zoveel individueel goede mensen, hij worstelt er idd alleen behoorlijk mee om ze in de juiste combi te gietenquote:
Joris en Dennis kunnen heel veel willen in hun tweetje, maar ik denk niet dat ze de sprong nog gaan maken om in de twee naar het WK te gaan (of überhaupt een uitzending krijgen naar een Worldcup). Daarvoor gaan ze namelijk niet hard genoeg. Sowieso is er de lichte vier die harder gaat in tweetjes, de beoogde reservetwee (Roeland Lievens en Paul Drewes) die harder gaan, de mogelijkheid bestaat ook nog dat Alwin Snijders en Marshall Godschalk in de twee kunnen stappen. Ook die hebben dan - alleen al vanwege hun selectie voor de vier - meer aanspraak op uitzending. En dan begin ik nog niet eens over de Muda's die meer potentie hebben dan Joris en Dennis.quote:Op donderdag 3 mei 2007 14:13 schreef Boomrups het volgende:
Het zegt natuurlijk wel wat dat Emke mensen zoals Blink meeneemt naar Varese. Dat betekent dat de Acht voor Peking dus nog niet definitief is en misschien dat er zelfs nog een verschuiving plaats gaat vinden voor het komende Werelbekerseizoen.
Wat betreft de LM8+, ik hoop voor je dat je erin komt Wan. Ik meende te weten dat Joris en Dennis (Beemsterboer) als tweetje uitgezonden wilden worden, maar dan moesten ze wel duidelijk beter zijn dan de rest van het veld. Dat is op de RR nog niet gelukt. Een vierde plaats is respectabel, maar het moet harder en ik denk dat ze die sprong nog wel kunnen maken. Misschien dat hun plannen inmiddels gewijzigd zijn hoor, ik ben benieuwd.
Maar wat ik maf vind is dat de helft van de Holland Acht uit roeiers van Skadi bestaat. Goed bezig daar in Rotterdam zou je zeggen.
Ik ben altijd vrij ongenuanceerd, dus vandaar het zwart-witte in mijn uitspraken. Gerrit is ongetwijfeld een prima coach, dat ontken ik ook niet, maar voor mij zou hij niet echt werken. Hij is ontzettend terughoudend in zijn complimenten (van wat ik heb meegekregen) over roeiers, en ik krijg het idee dat hij een beetje uitgeblust is, en dat Joris en Dennis niet echt vooruit zijn gegaan wat betreft vorig jaar.quote:Op donderdag 3 mei 2007 14:41 schreef Boomrups het volgende:
Het kan zijn dat ik de plannen van Joris en Dennis verkeerd begrepen heb. Na de RR leek het mij inderdaad al onwaarschijnlijk dat zij met z'n tweeën uitgezonden zouden worden boven Paul en Roeland. Maar dat Gerrit een grote vinger in de pap heeft vind ik niet raar, hij is hun coach. Bovendien heeft hij ook Blink en Gabriëls naar de top van het Nederlandse roeien gecoacht dus Gerrit kan wel wat.
De vier-zonder in de acht? Interessante optie, maar ik denk niet dat dat gaat gebeuren. Zeker niet als het alleen maar is om de acht harder te laten gaan. De focus ligt duidelijk bij de vier-zonder op dit moment.
En voor mijn gevoel zijn Mitchel en Olaf net zoveel Skadi-roeiers als Joris Gyas-roeier is.
Van het LSB-project weet ik alleen dat de A-boot een LM4- is, en dat ze daarvoor (op dit moment) al een aantal mensen voor opzij houden, waaronder Vincent en Tycho, maar ook Joeri Bruschinski en Joris Pijs. Waarom die eerste (Joeri) een hand boven het hoofd wordt gehouden is mij een vraag, want zo fantastisch vind ik hem ook niet.quote:Op donderdag 3 mei 2007 16:35 schreef jw3 het volgende:
Ik hou mij af en toe wat stil, maar zou tocht wel willen zeggen dat de ontwikkeling van Olaf en Mitchel voor een groot deel wel op het conto van Skadi te zetten is. Olaf heeft zelfs zijn juniorentijd al bij Skadi gevaren, en ook Mitchel werd in die tijd al door Camiel gecoached. Dat het natuurlijk ook erg prettig varen is op de binnenmaas doet daar niks aan af.
Volgens mij proberen de Muda's een uitzending te pakken te krijgen naar Essen en willen die zich voorlopig op de 2- storten zolang er nog geen duidelijk LSB programma is bij de bond.
None taken natuurlijk, maar ik moet voor mezelf zeggen dat dit soort dingen mij allemaal minder boeien. Ik mis eigenlijk eigenlijk het competitie-roeiende-deel een beetje. Of die mensen zijn wat minder actief / beleven op het moment minder, maar ik zelf merk dat ik niet zo snel meer reageer... Tussen al dat WK en Olympisch geweld lijkt de PE in het Lang opeens een stuk minder interessant ofzoquote:Op donderdag 3 mei 2007 16:12 schreef WanEnOonlie het volgende:
[..]
Ben erg blij dat er nog een roeigek (die alle feitjes en dingetjes kent) op FOK! zit. Praat toch een stuk makkelijk (no offense naar de anderen, natuurlijk)
Misschien iets met Jaap. Maar vooralsnog niks.quote:Op donderdag 3 mei 2007 16:55 schreef jw3 het volgende:
In ieder geval moet er de komende tijd steeds meer duidelijkheid gaan komen voor het LSB veld, Ik weet dat er dus een aanvraag van de Muda's ligt om naar Essen te mogen in de 2- bij gebrek aan verder LSB programma. Dat van de 4- is nergens officieel gecommuniceerd in ieder geval.
Wat zijn jou verwachtingen wat er bij licht LSA gaat gebeuren, gaan we nog een echte poging zijn tot een LSA 2X?
Ik fiets mee, heb vorig jaar mijn RR blik al binnengesleept, ééntje is wel genoeg wat mij betreftquote:Op donderdag 3 mei 2007 18:37 schreef Sjobber het volgende:
Of de Ringvaart van volgende week![]()
Nog meer die hem starten?
Er zijn genoeg competitieroeiers (en wedstrijdroeiers evenzo) die bepaalde dingen niet in perspectief zetten. Maar ik heb wel een hekel aan compo-roeiers die een standbeeld willen voor het winnen van de Peil.quote:Op vrijdag 4 mei 2007 00:47 schreef cryforhelp het volgende:
[..]
Ik fiets mee, heb vorig jaar mijn RR blik al binnengesleept, ééntje is wel genoeg wat mij betreft.
Maar er kan toch prima tussen het nationale geweld over clubwedstrijden worden geluld, dat kan prima samen.
Alhoewel er verenigingen schijnen te zijn waar dat niet zo is
Ach, dat WK gebrabbel is nu even omdat de NK kleine nummers net geweest zijn en omdat de Holland Acht selectie bekend is geworden.quote:Op donderdag 3 mei 2007 18:05 schreef Keroppi het volgende:
[..]
None taken natuurlijk, maar ik moet voor mezelf zeggen dat dit soort dingen mij allemaal minder boeien. Ik mis eigenlijk eigenlijk het competitie-roeiende-deel een beetje. Of die mensen zijn wat minder actief / beleven op het moment minder, maar ik zelf merk dat ik niet zo snel meer reageer... Tussen al dat WK en Olympisch geweld lijkt de PE in het Lang opeens een stuk minder interessant ofzo
Overal worden beide takken van de dezelfde sport beoefend. Wel is er denk ik op bijna elke vereniging een enorme kloof tussen de wedstrijdsectie en de competitiesectie. Dat is zo en dat blijft zo, daar doe je vrij weinig aan.quote:Op vrijdag 4 mei 2007 00:47 schreef cryforhelp het volgende:
[..]
Ik fiets mee, heb vorig jaar mijn RR blik al binnengesleept, ééntje is wel genoeg wat mij betreft.
Maar er kan toch prima tussen het nationale geweld over clubwedstrijden worden geluld, dat kan prima samen.
Alhoewel er verenigingen schijnen te zijn waar dat niet zo is
Jaaaah, SRG olé!quote:Op vrijdag 4 mei 2007 01:37 schreef Vanitas het volgende:
Tvp. Ben zelf competitieroeier bij Triton. Zaterdag de Studenten Groningen Roeiregatta!
Hee! Iemand 'van de buren'quote:Op vrijdag 4 mei 2007 01:37 schreef Vanitas het volgende:
Tvp. Ben zelf competitieroeier bij Triton. Zaterdag de Studenten Groningen Roeiregatta!
We starten 'm dit jaar voor de derde keer (tweede jaar gladde vier). Wat onze concurentie betreft, dat is eigenlijk een groot raadsel. De ploeg die bij de Gyas-Hunze het snelst was, had op de Skoll de langzaamste tijd. En andersom gold dat ook, van de drie actieve ploegen in het 'ervaren' gladde vieren veld, waren wij op de Gyas de langzaamste en op de Skoll cup de snelste. Wat dus inhoud dat we allemaal precies evenveel punten hebben behaaldquote:Op vrijdag 4 mei 2007 08:48 schreef Boomrups het volgende:
Maar vertel eens over de PEiL. Wat verwacht je? Wie zijn je grootste tegenstanders? Heb je goed getraind? etc.
Die organiseer ikquote:Op vrijdag 4 mei 2007 01:37 schreef Vanitas het volgende:
Kloptquote:Op dinsdag 8 mei 2007 12:00 schreef Boomrups het volgende:
Alleen lichte pikken hebben last van wind tegen![]()
Morgen nog starters van de Ringvaart?quote:Op dinsdag 8 mei 2007 11:23 schreef WanEnOonlie het volgende:
Regen maakt het water altijd onwijs vlak, maar kan funest zijn voor je handen.
De ringvaar in een wherry, pfoe wat een heldenquote:Op dinsdag 8 mei 2007 13:17 schreef nogeenmaarten het volgende:
... single wherry...
Daar ben ik ook. Zie ik je dan welquote:Op dinsdag 8 mei 2007 16:54 schreef seekfaM het volgende:
Wie er woensdag meedoet met de ringvaart ( delft, kaag ) dat rondje, kan mij tegen komen bij leidschendam, bij dat sluisje, de boten helpen overtillen![]()
En het komend wekend gent
Hoezo?quote:Op dinsdag 8 mei 2007 11:23 schreef WanEnOonlie het volgende:
Regen maakt het water altijd onwijs vlak [...]
Lange jongen, bleek uiterlijk, ingevallen wangen, donker haar (weet niet hoe lang, misschien dat ik nog naar de kapper ga). Anouk en Willemijn weten wel wie ik ben (tenzij ze er niet zijn, dat heb ik niet gecontroleerd).quote:Op dinsdag 8 mei 2007 19:09 schreef seekfaM het volgende:
[..]
Lange jongen, middellang haar en bril, temidden van een grotere groep jongensvan DDS
* seekfaM bekijkt foboquote:Op dinsdag 8 mei 2007 21:35 schreef WanEnOonlie het volgende:
[..]
Lange jongen, bleek uiterlijk, ingevallen wangen, donker haar (weet niet hoe lang, misschien dat ik nog naar de kapper ga). Anouk en Willemijn weten wel wie ik ben (tenzij ze er niet zijn, dat heb ik niet gecontroleerd).
Voor een recente foto moet je maar in het fotoboek van NLroei kijken. Kerstboomcombi-LSA8+ met de titel "Lustrumblik". Ik zit op 7.quote:
Dan heb je goed je best gedaan, want bijna iedereen is door omdat er te weinig ploegen uberhaupt gestart zijn!quote:
Mij nog gezien? Rood t-shirt?quote:Op woensdag 9 mei 2007 07:28 schreef WanEnOonlie het volgende:
Hoezo?
Ik was helemaal vergeten dat het vandaag Ringvaart is. Denk dat ik maar wat mee ga fietsen met ploegen vanaf Leiden.
Wat is er aan de hand? Of wil je daar niet over uitwijden?quote:Op woensdag 9 mei 2007 22:36 schreef ocf81 het volgende:
arg, ik heb een conflict met mijn coaches en nu willen ze helemaal niet meer wardoor ik niet meer kan/mag we!dstrijdroeien
Niet echt. Maar ben vrij hard overal heen doorgecrossed. Denk dat ik 5 minuten op Laga ben geweest, toen weer terug naar huis.quote:
Hulde aan de tillers trouwens, dat is zo relaxed dat mensen niet zelf met hun boot moeten gaan slepen, maar dat er mensen zijn om dat uit handen te nemen.quote:Op dinsdag 8 mei 2007 16:54 schreef seekfaM het volgende:
Wie er woensdag meedoet met de ringvaart ( delft, kaag ) dat rondje, kan mij tegen komen bij leidschendam, bij dat sluisje, de boten helpen overtillen![]()
En het komend wekend gent
Het regende een beetje jaquote:Op donderdag 10 mei 2007 12:32 schreef WanEnOonlie het volgende:
[..]
Niet echt. Maar ben vrij hard overal heen doorgecrossed. Denk dat ik 5 minuten op Laga ben geweest, toen weer terug naar huis.
Ik geloof van wel, maar was dinsdag 14u al vertrokken richting leiderdorp. Dus wist niet dat jij er aanwezig was en dus ook absoluut niet op gelet.quote:
Held! zwemmen en toch doorgaanquote:Op donderdag 10 mei 2007 15:16 schreef Sjobber het volgende:
[..]
Ik geloof van wel, maar was dinsdag 14u al vertrokken richting leiderdorp. Dus wist niet dat jij er aanwezig was en dus ook absoluut niet op gelet.
Man wat een tocht... pijn in me achterwerk, grote teen, nekspieren en blaren op me handen... niet normaal.
En dan volgende week alweer de elfstedentocht
Ik roeide rond in een knalrode skiff, eerste 30km in een geel t-shirt +lange broek, daarna donker blauwe trui en korte broek. Uiteindelijk iets van 10uur en45 min. over gedaan. Mijn doel was om onder de 10 uur te komen, maar dat kon ik na 18km al vergeten.
Ging tot dan toe wel goed, maar toen mijn dol openschoot en de paal eruit kwam kon ik gaan zwemmen... Toen ook niet meer de wil gehad om nog maar onder de 10 uur te komen. Daarnaast kon ik me ritme ook niet hervinden.
ze hebben geen tijd om mij erbij te doen, en ik had toch de behoefte meer gecoached te worden. Ik denk dat ik te hard ben gaan zeuren, en dat ze het wel welletjes vonden.quote:Op donderdag 10 mei 2007 08:15 schreef Keroppi het volgende:
[..]
Wat is er aan de hand? Of wil je daar niet over uitwijden?
Pff, die lui van Proteus Eretes mogen wel opschieten met hun loting zeg... had eigenlijk verwacht dat ie er woensdagavond al op zou staan.
Kom je toch gezellig compo-roeienquote:Op vrijdag 11 mei 2007 08:48 schreef ocf81 het volgende:
[..]
ze hebben geen tijd om mij erbij te doen, en ik had toch de behoefte meer gecoached te worden. Ik denk dat ik te hard ben gaan zeuren, en dat ze het wel welletjes vonden.
Dat speelt ook wel mee. Door mijn blessure heb ik wel achterstand opgelopen waardoor ik nu technisch achter loop. Ik ben nog steeds bloedfanatiek, en ga nog steeds voor de winst. Tja, roeien om leuk mee te varen is niet mijn manier van doen. Als ik geen eerste wordt weet ik heus wel dat ik een achterstand heb, maar dan pas ik mijn doelstelling niet aan, enkel de deadline.quote:Op vrijdag 11 mei 2007 13:02 schreef Delnooz het volgende:
MIchiel, echt super knap van je. Je bent echt de phocas-held van de ringvaart dit jaar
OCF81, klote dat je coaches lastig doen. Als ze zich een jaar aan je vastleggen dan houdt dat toch niet zomaar ineens op lijkt me? Je bent toch niet in je eentje een ouderjaarsgroep lijkt me? Of hebben ze er geen vertrouwen meer in door het blessure geklooi?
Zo, dat kan ik wel even bevestigen jaquote:Op zaterdag 12 mei 2007 01:30 schreef cryforhelp het volgende:
Het stomme is ook dat je na dat klote eind inspanning je rug misschien een beetje pijn doet, of je wat lamme benen hebt. Maar het ergste is de pijn in je kont (is mij verteld)
Die Phocas 2- was van mijn coach!quote:Op vrijdag 11 mei 2007 00:53 schreef cryforhelp het volgende:
Wel goed dat je dan doorgegaan bent Sjobber.![]()
Ik heb nog een tijdje met je volgers meegereden, de phocas 2- ging ongeveer even hard als mijn skiff namelijk
Waarin was je dan ingeschreven? Ik heb bij de njord en de argo inschrijvingen gevonden, maar geen jonkmanquote:Op zondag 13 mei 2007 21:13 schreef WanEnOonlie het volgende:
En weer niet gewonnen. 't Is gewoon niet eerlijk![]()
Maar verloren van de Njord-combi tijdens een door onweer geteisterde wedstrijd? Zoiets heb ik in ieder geval opgevangen. De warmte en het neutrale (bij de ZRB altijd een beladen woord) weer maakten in ieder geval dat er snelle tijden werden gevaren.quote:Op maandag 14 mei 2007 00:08 schreef -Banaan- het volgende:
ZRB was idd gaaf, vooral zondag LSA8+ hebben we echt heerlijk geroeid.
Mjaah het blijft natuurlijk moeilijk te zeggen of het nou ligt aan het feit dat ze een plastic bootje hebben of dat ze gewoon beter roeien/harder trainen. Maar je ziet nu dat bij de meeste verenigingen al de afgedankte wedstrijd gladde vieren naar het compoveld beginnen door te sijbelen. Ik denk dat het bij ons in de heat ongeveer 50/50 was wat betreft hout/kunstof. Maar ik heb dan ook geen idee van welk merk en kwaliteit die dingen zijn.quote:Op maandag 14 mei 2007 12:47 schreef cryforhelp het volgende:
Pluizel, je hebt het wel over 'zware houten boot'tegen een hudson, maar heb je zo'n ding wel eens getild
Die dingen zijn zwaarder dan de meeste van onze houten c4-en.
Keroppi, zijn er al mensen in het club4 veld die in goed plastic varen dan? Wij hebben één plastic bootje, maar die is chinees, 4 jaar oud, en slechter dan sommige houten schepen.
2+ ???quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |