abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_48033234
He mensen, lurk al een hele tijd mee en ik post ook maar eens mee dacht ik zo. Ben een zware bal van Phocas in een 2-. Was een paar maanden terug ook op het RTC weekend bij Euros? Ik merkte tijdens het posten dat er wel een paar mensen zijn hier die daar ook waren. Erg veel bijgeleerd sindsdien

Maar goed, mijn ploeggenoot is definitief geblesseerd, dus is de 2- nog maar een 1- :S Skiffen is niet echt een optie, dus gaan we nu rondkijken naar combi-partners oid. Weten jullie ploegen die nog een beginneling zware bal kunnen gebruiken?
pi_48034335
In jouw regio niet echt.

* WanEnOonlie maakt mental note om Delnooz aan de lijst roeiers in de OP toe te voegen
Zum nächsten Mal, bitte nicht die Kinder!
pi_48034803
Wan, Ja prima, gooi me er maar bij.

Jij zat tijdens RTC samen met die jongen van Argo in een 2 toch?

Op zich is hene en weer gereis in de weekend niet direct een groot probleem. Mijn ouders wonen bijvoorbeeld in de buurt van Euros. Orca/triton/Argo/Theta zijn iig goed reisbaar.

Er valt natuurlijk elk wedstrijdweekend wel ergens in te vallen als je maar gewoon je pakje meeneemt, maar dat is wel redeljk suf. sluit liever gewoon ergens aan
pi_48045115
Als je geen al te hoge ogen meer wil gooien dit seizoen, is er nog wel een plekje vrij in ons toerploegje
Geloof namelijk dat we nog iemand zoeken voor de NCN...

Magoed, ik hoop opzich wel dat je nog iets vind dit seizoen, naar niveau. Want tis echt zonde dat je 'vorige' combi niet door kan vanwege een blessure.
Geboren als schaap, uitgegroeid tot leider.
pi_48060576
Yo Delnooz, wanneer ga je de Oude Vier starten?
pi_48098728
Delnooz, neem een keer contact op met Arne van Eupen bij Argo, die weet meestal redelijk wat er in de buurt te vinden is. En Wan, je kunt mij ook een volgende keer bij de OP zetten als je wilt.
  zaterdag 7 april 2007 @ 13:51:04 #57
134716 Schotse_Hooglander
Koeien, bedaard in de wei
pi_48108529
Heeft iemand toevallig een linkje om de boat race online te volgen?

Ik heb jammer genoeg geen televisie namelijk
En dat allemaal volledig belangeloos, zonder er iets voor terug te vragen....
  zaterdag 7 april 2007 @ 19:15:41 #58
99724 Pluizel
Pluizig en blond
pi_48116149
Wow, de boatrace was spannend dit jaar! bijna aanvaring, cambridge die zich heeft teruggevochten met een vrouwlijke stuur (zie nou wel dat vrouwen wel kunnen sturen!), kortom een mooie race
Wij haalden opgelucht adem toen zij dat niet meer deden...
  FOK!fossiel zaterdag 7 april 2007 @ 19:29:28 #59
1455 Keroppi
kool kikker
pi_48116511
Pfoe jongens, ben even anderhalve week weg (naar de VS! o.a. New York!) en ik kan jullie gelijk niet meer bijhouden met bijlezen.

Sowieso was het voor mij de laatste tijd al meer lezen dan posten omdat er sinds de Gyas wel een mega gat tot de volgende wedstrijd (Skoll-cup) zit. En nu bekend is wie ervaren en onervaren zijn in het dames 4+ veld wordt een overwinning ook zeer onwaarschijnlijk.

Er zijn namelijk binnen het gehele dames 4+ (ervaren + onervaren) twee ploegen (stukken) sneller dan ons geweest op de Gyas, en die zijn beide ervaren. Er zijn trouwens maarliefst 4(...) ploegen die in deze catagorie starten...
Chick on a mission
pi_48125249
quote:
Op zaterdag 7 april 2007 19:29 schreef Keroppi het volgende:
Er zijn trouwens maarliefst 4(...) ploegen die in deze catagorie starten...
Whoehoe wat een druk veld die ervaren 4+
Maar er zijn maar weinig competitieroeiers die nog zin hebben in een bokaal in hun 3e jaar natuurlijk.

De boatrace was wel leuk en weer wat nieuws geleerd: vrouwelijke stuurtjes mogen ook bij de boatrace. Maar er was een klein beetje oarclashen, maar niks heftigs ofzo. Pas op het moment dat ze hun palen niet meer uit elkaar krijgen gaat de umpire mensen diskwalificeren, beetje clashen moet kunnen .

Enneh, achterstand teruggevochten, Pluizel? Ze hebben gedurende de hele buitenbocht nooit meer dan 3 poppetjes achtergelegen, wetende dat ze nog een enorme binnenbocht kregen. Dus ik zag het toen al wel gebeuren ja. Maar het is weer immer spectaculair .
[edit]
Correctie, ik heb het teruggekeken op de site van ITV en de eerste paar kilometer hebben ze inderdaad achtergelegen.

ITV: http://www.itvtheboatrace(...)deo/0,,12539,00.html

Wel jammer dat het commentaar van Christiaan Scheen weer was. Wanneer leert die jongen z'n bek toch eens houden als er _betere_ engelse commentatoren zijn. En helemaal als er stuurtjes aan het schreeuwen zijn

[ Bericht 9% gewijzigd door cryforhelp op 09-04-2007 00:59:41 ]
  FOK!fossiel zondag 8 april 2007 @ 22:51:10 #61
1455 Keroppi
kool kikker
pi_48129274
quote:
Op zaterdag 7 april 2007 23:16 schreef cryforhelp het volgende:

[..]

Whoehoe wat een druk veld die ervaren 4+
Sowieso, als derdejaars competitieroeier val je al onder 'bejaard'. Veel competitie ploegen/roeiers houden er na max twee jaar wel mee op.
En dan zijn wij ook nog eens een ploeg van gemiddeld 23/24 jaar
Chick on a mission
pi_48139736
Is er ook een apart onervaren 4+ veld dan?
Of wordt die onderscheid alleen gemaakt bij de telling van de Vlietbokaal.

Want wij starten onze wedstrijden geloof ik gewoon in het open H4+ veld, ook al zijn we in ons eerste jaar glad bezig. En dat alleen omdat we niet aan de Vlietbokaal meedoen.
pi_48141503
quote:
Op maandag 9 april 2007 11:19 schreef Sjobber het volgende:
Is er ook een apart onervaren 4+ veld dan?
Of wordt die onderscheid alleen gemaakt bij de telling van de Vlietbokaal.

Want wij starten onze wedstrijden geloof ik gewoon in het open H4+ veld, ook al zijn we in ons eerste jaar glad bezig. En dat alleen omdat we niet aan de Vlietbokaal meedoen.
Er is (helaas) geen apart onervaren gladde vier-veld. Dus ook bij de vlietbokaal niet, de telling is pas achteraf.

Schijnbaar kan er geen extra veld worden uitgeschreven, omdat het niet in de KNRB regelementen staat beschreven
  FOK!fossiel maandag 9 april 2007 @ 16:46:24 #64
1455 Keroppi
kool kikker
pi_48148566
quote:
Op maandag 9 april 2007 12:21 schreef cryforhelp het volgende:

[..]

Er is (helaas) geen apart onervaren gladde vier-veld. Dus ook bij de vlietbokaal niet, de telling is pas achteraf.
Huh bij de vlietbokaal wel hoor! Het heet dan catagorie A en catagorie B. Bij de wedstrijden inderdaad niet, daar wordt vaak geen onderscheid gemaakt tussen cat. A en B hoewel het soms wél gebeurd.
Chick on a mission
  maandag 9 april 2007 @ 18:54:30 #65
149168 WanEnOonlie
Als een ouwe
pi_48151964
Jaap Schouten

Mijn trainingsmaatje
pi_48163084
quote:
Op maandag 9 april 2007 18:54 schreef WanEnOonlie het volgende:
Jaap Schouten

Mijn trainingsmaatje
Hehe , jij nog in de 2- gestart wan?
pi_48167913
Neenee, was in Keulen - met Argo - op trainingsweekend. Wel hard getwee-zonderd daar. 't Is wel even wennen om een 1500 meter in t36 te knallen in een 2-! Ging gelukkig wel ok!
pi_48169014
en nog genoten van de balletjes in de baan in Keulen? Of er steeds tussen weten te blijven
pi_48183224
Stond vanochtend een mooie foto van hamburger in de krant

Ik blijf tot en met de randstad intraining om te kijken of er een ploeg gevonden kan worden, als er dan niets gevonden wordt is het klaar Train nu door in skiff, 2- met coach die erg veel en goede roei-ervaring heeft en af en toe op de race fiets.

Als iemand iets hoort wat mijn seizoen een vervolg kan geven.......het zou een redelijk geschenk uit de hemel zijn!

jw3, zou je mij de contact gegevens van arne van eupen kunnen mailen? op sdelnooz apestaartje gmail punt com. Thanks
pi_48282958
Delnooz, heb je nog blikken getrokken?
  vrijdag 13 april 2007 @ 10:50:49 #71
134716 Schotse_Hooglander
Koeien, bedaard in de wei
pi_48285012
Inhoudelijk mag ik niet op dit topic in gaan , maar 1 ding weet ik wel

En dat allemaal volledig belangeloos, zonder er iets voor terug te vragen....
  vrijdag 13 april 2007 @ 11:07:00 #72
107631 Pikhoofd
What's in a name?
pi_48285565
Ik zou denk ik toch mijn geld op Skadi zetten
pi_48298298
quote:
Op vrijdag 13 april 2007 11:07 schreef Pikhoofd het volgende:
Ik zou denk ik toch mijn geld op Skadi zetten
Hmm...met v/d Linden, Vermeulen en Coenders bij Nereus? Verklaar je nader...
Wie een kuil graaft voor een ander
is een arbeider.
pi_48301666
Njord natuurlijk, en niks anders. Vanavond eerst maar even loting afwachten.
pi_48313001
Finale met loting:

1: Euros, Laga
2: Skadi, Njord
3: Triton, Nereus

[ Bericht 5% gewijzigd door theSummoner op 14-04-2007 01:17:22 (toevoeging) ]
is een arbeider.
pi_48342701
quote:
Op vrijdag 13 april 2007 09:55 schreef ocf81 het volgende:
Delnooz, heb je nog blikken getrokken?
nee, nog geen blik. Ja een stuurblik ooit, op een compowedstrijd op de amstel

Zit nu een keer of 4 per week met een coach in de 2- en dat gaat flink hard! Niveau is snel omhoog aan het gaan, maar het is nog maar de vraag of we ook samen wedstrijden kunnen starten...

Ocf81, jij zat toch in euros zwaar 2005? Ik heb phocas zwaar 2005 gecoached
pi_48343972
Nou, wat betreft de samenstelling van de finale had ik alvast gelijk (+Aegir, wist niet dat er 7 in zitten...)
Nou nog even de winst naar Amsterdam en dan is m'n voorspelling compleet
is een arbeider.
  zondag 15 april 2007 @ 22:27:36 #78
99724 Pluizel
Pluizig en blond
pi_48363377
nou summoner, daar gaat je voorspelling .
Skadi dus. (jaja kom maar met het geblaat van als nereus geen snoek had gehad hadden ze gewonnen)
Oh voor de mensen die hem geroeid hebben: ik was vlothond op vlot 4 tijdens de middagheat, misschien heb ik enkelen van jullie "ontmoet"
pi_48363919

Tijdens een 2K trial voor boten toewijzing, en het is een Empacher geworden
pi_48364234
Carl Douglas 4 life!

Zuigt alleen dat je die niet zomaar toegewezen krijgt bij phocas.

Volgende week ff rammen op de skoll cup in het HCl8+ veld, bij gebrek aan een open veld...
pi_48365668
quote:
Op zondag 15 april 2007 22:27 schreef Pluizel het volgende:
nou summoner, daar gaat je voorspelling .
Skadi dus. (jaja kom maar met het geblaat van als nereus geen snoek had gehad hadden ze gewonnen)
Oh voor de mensen die hem geroeid hebben: ik was vlothond op vlot 4 tijdens de middagheat, misschien heb ik enkelen van jullie "ontmoet"
Pluizel, heb je ons vast gehouden? Je lag iig lekker te zonnen volgens mij. Boord aan boord roeien is echt veel gaver dan zo'n achtervolgings race. Jammer van onze oude 4, die eerste voorwedstrijd was echt veruit het zwakste en als ze daarin hadden geloot dan hadden ze wel finale gehad (maar misschien hadden ze ook wat vaker dan 3x moeten trainen).

En nu dus beginneling af & op de randstad LSA8+ starten, ik heb er nu al zin in

[ Bericht 2% gewijzigd door -Banaan- op 16-04-2007 13:27:56 ]
Proteus-Eretes EJL2007: http://www.ejl2007.nl
pi_48366735
quote:
Op zondag 15 april 2007 10:49 schreef Delnooz het volgende:

[..]

nee, nog geen blik. Ja een stuurblik ooit, op een compowedstrijd op de amstel

Zit nu een keer of 4 per week met een coach in de 2- en dat gaat flink hard! Niveau is snel omhoog aan het gaan, maar het is nog maar de vraag of we ook samen wedstrijden kunnen starten...

Ocf81, jij zat toch in euros zwaar 2005? Ik heb phocas zwaar 2005 gecoached
Ja ik ben van zwaar2005

Ik zat eens te neuzen naar jouw ergotijden van de afgelopen ONEK, maar je gaat niet bijster hard op het droge of wel?

[ Bericht 12% gewijzigd door #ANONIEM op 15-04-2007 23:41:41 ]
pi_48367408
Nee, zeker niet. Ik was ook goed ziek toen!

In 2002 ben was ik in het lichte nieuwelingen veld gestart. Lag tot 1000m 1e, maar eindigde als een van de laatste . Ik ging weg op T40 ofzo toen.

Dit jaar was ik de week vantevoren ziek en gewoon nog niet beter. Heb 'm op T28 geroeid en t was niet best. Mijn richttijd was rond de 6:35. Baal er ook stevig van dat ik toen geen fatsoenlijk PR neer heb ik kunnen zetten
pi_48368777
quote:
Op zondag 15 april 2007 23:14 schreef -Banaan- het volgende:

[..]

Vlothond 4, heb je ons vast gehouden? Je lag iig lekker te zonnen volgens mij. Boord aan boord roeien is echt veel gaver dan zo'n achtervolgings race. Jammer van onze oude 4, die eerste voorwedstrijd was echt veruit het zwakste en als ze daarin hadden geloot dan hadden ze wel finale gehad (maar misschien hadden ze ook wat vaker dan 3x moeten trainen).

Whaaaaah feli je eerste 2K wedstrijd gewonnen, goed werk!

* cryforhelp heeft een middagje heerlijk in de zon gelegen/gezeten, maar voor de overwinningen hoefde ik het niet te doen
Nouja, zwaar van vorig jaar (het restant) is in ieder geval nieuweling geworden in b4+ veld. Maar de rest was redelijk dramatisch
pi_48374744
Hierbij het relaas hoe het is om de finale der Oude Vieren te varen: ongelofelijk gaaf. We hadden met Njord voor het eerst sinds jaren weer een erg goede ploeg die finalekansen had. Winnen van Skadi en Nereus doe je dan waarschijnlijk niet, maar ja, het is de Varsity: alles kan gebeuren!

In de voorwedstrijd moesten we tegen Skadi en Aegir voornamelijk. Theta en Orca waren - hoe lullig het ook klinkt - niet interessant want niet goed genoeg. Theta bleek al binnen 400 meter, Orca klampte nog wel even aan maar moest afhaken. We wisten dat we als overwegende lichte ploeg (3 lichte roeiers, 1 zware bal) niet snel uit de start zouden komen, en dat we het op baanhaal moesten doen. Dat is uiteindelijk gelukt: Aegir kwam in de eindsprint nog opzetten maar wij pareerden en de tweede plaats was veilig: FINALE! Echt onwijs goed gevoel geeft dat.

Tussen de VW en de finale naar de roeigekke en Njord-aanhankelijke familie Algie geweest vlakbij, beentjes omhoog en uitrusten. Toen weer terug naar het terrein, bootje pakken en oproeien naar de 3km. Echt bizar, je roeit steeds meer niemandsland in, en dan lig je daar opeens aan de start met 7 boten, een overhangend touw met klosjes die je zelf moet vasthouden en een kamprechtersbootje. "Finale Oude Vier: Euros boei 1, Aegir boei 2, Laga boei 3, Nereus boei 4, Skadi boei 5, Njord boei 6, Triton boei 7. Vijf minuten"
Kriebel in je onderbuik. Ik als slag ben verantwoordelijk voor het ritme, maar goed: je hebt dit al zo vaak gedaan nu, het moet wel goed gaan. "Vier minuten"
Je kijkt naar links, naar rechts, ziet bomen van kerels, WK-roeiers, Olympische-medaillewinnaars. En daar lig je als 75 kg wegende lichte roeier. "Drie minuten"
De meute met fietsers is tot haar maximum gegroeid. "Twee minuten"
Het wordt langzaam stiller, alle Oude Vieren liggen startklaar. Het moment is bijna daar. Vlak voor de start is het werkelijk OORVERDOVEND stil, je kan een speld horen vallen. Dan de magische woorden: "Euros, Aegir, Laga, Nereus, Skadi, Njord, Triton.... opgelet......AF!!" We spurten weg, maar de anderen gaan zoveel sneller en agressiever weg. We rammen de boot bijna bij Triton naar binnen, en hervinden ons ritme uiteindelijk pas laat in de eerste kilometer. Maar opgeven doen we niet. Op wilskracht en onze (goede) baanhaal schuiven we het veld weer binnen. Eerst Euros gepakt, en we lopen in op Aegir en Laga. In de laatste kilometer zijn het alleen Nereus en Skadi die vooraan varen, dan een klein gat naar Triton en dan een nog kleiner gat naar de rest van de boten. Laga hapert, alles doet pijn, maar we gebruiken het moment om er voorbij te schuiven. 200 meter voor de finish gaat Laga sprinten. 150 meter voor de finish klinkt er een luide kanonslag, Skadi wint. Laga schuift er nog net voorbij, en wij finishen ook.

FUCKING HELL wat was het gaaf om dat meegemaakt te hebben. Een bijna voltallige KNSRB-finale, op Argo na. Njord die binnen het veld finisht, maar ik weet ook dat er meer in had gezeten. Een vierde plek in ieder geval, een derde misschien zelfs. Dat was een stunt geweest. Volgend jaar misschien. Fuck knorrige wedstrijden, de finale van het hoofdnummer beats everything.
  maandag 16 april 2007 @ 11:02:22 #86
99724 Pluizel
Pluizig en blond
pi_48374850
quote:
Op zondag 15 april 2007 23:14 schreef -Banaan- het volgende:

[..]

Vlothond 4, heb je ons vast gehouden? Je lag iig lekker te zonnen volgens mij. Boord aan boord roeien is echt veel gaver dan zo'n achtervolgings race. Jammer van onze oude 4, die eerste voorwedstrijd was echt veruit het zwakste en als ze daarin hadden geloot dan hadden ze wel finale gehad (maar misschien hadden ze ook wat vaker dan 3x moeten trainen).

vlothond 4 zegt ie dan, ik heb een naam hoor!
Anyway, zou best kunnen. Ik was t meisje zonder gipsen poot en de minst grote zonnebril (dat was m'n ploeggenootje nl). De zon op die vlotten was zaaaaalig. Flink bruin geworden, en lekker zitten ouwehoeren met de portofoons. Heb zelfs een zender voor ons verzonnen: VlothondFM
Nog een hele mooie aanvaring gezien tussen 2 eerstejaars lichte achten gezien, wat vervolgens een herstart werd. En toen waren we nog net op tijd terug om bier te halen en de finish van de oude vieren te kijken
  maandag 16 april 2007 @ 11:05:01 #87
107631 Pikhoofd
What's in a name?
pi_48374942
Mooi verslag wanenoonlie, klinkt leuk. Maar ik dacht dat lichten juist sneller starten dan zwaren doordat ze veel minder massa op gang moeten brengen?
pi_48379105
Goed verhaal wan, zeer meeslepend!
pi_48379471
quote:
Op maandag 16 april 2007 11:02 schreef Pluizel het volgende:

[..]

vlothond 4 zegt ie dan, ik heb een naam hoor!
Anyway, zou best kunnen. Ik was t meisje zonder gipsen poot en de minst grote zonnebril (dat was m'n ploeggenootje nl). De zon op die vlotten was zaaaaalig. Flink bruin geworden, en lekker zitten ouwehoeren met de portofoons. Heb zelfs een zender voor ons verzonnen: VlothondFM
Nog een hele mooie aanvaring gezien tussen 2 eerstejaars lichte achten gezien, wat vervolgens een herstart werd. En toen waren we nog net op tijd terug om bier te halen en de finish van de oude vieren te kijken
zo wou ik t niet zeggen, als ik t nu terug lees staat t idd net zo tof En die aanvaring dat was ik
pi_48379486
...
pi_48384519
In een ongestuurd nummer zijn lichte roeiers misschien sneller, in een gestuurd nummer niet. En zeker niet als je redeneert dat Skadi in t50+ wegramt, en wij (hooguit) in t45.
  maandag 16 april 2007 @ 17:26:59 #92
107631 Pikhoofd
What's in a name?
pi_48386395
ok, dat zijn nogal tempi zeg!
pi_48387758
Alsof tempo 50+ effectiever is...

Vandaag weer lekker weertje zeg, niet normaal. Meteen maar even de skiff gepakt en wezen knallen.
Hopelijk op de ringvaart ook zulk mooi weer want heb weinig zin in regen en wind.
pi_48396439
quote:
Op maandag 16 april 2007 18:13 schreef Sjobber het volgende:

Vandaag weer lekker weertje zeg, niet normaal. Meteen maar even de skiff gepakt en wezen knallen.
Hopelijk op de ringvaart ook zulk mooi weer want heb weinig zin in regen en wind.
Tempo 50+ kan zeker effectief zijn, je moet het alleen qua kracht aankunnen.
pi_48413060
quote:
Op maandag 16 april 2007 18:13 schreef Sjobber het volgende:

Tuurlijk is dat effectiever Michiel. Als je haal-kwaliteit hetzelfde blijft ga je harder.

@Ocf81 -> Wat doe jij dit jaar eigenlijk? Jij zat bij dat RTC weekend toch in een skiff bij die trial op zondag-middag?
pi_48413669
Maar de lengte van het haal om haal wordt kleiner. Omdat je op den duur aan je optimum van je kracht zit en de boot per haal dus niet verder weg kan leggen.
Het enige wat je op den duur doet, is de tijd van het doorglijden van de boot verkorten... toch ?
pi_48414933
quote:
Op dinsdag 17 april 2007 12:34 schreef Sjobber het volgende:
Maar de lengte van het haal om haal wordt kleiner. Omdat je op den duur aan je optimum van je kracht zit en de boot per haal dus niet verder weg kan leggen.
Het enige wat je op den duur doet, is de tijd van het doorglijden van de boot verkorten... toch ?
Tempo 50 is fysiologisch gezien niet LANG effectief, omdat je spieren het niet aankunnen de juiste invulling in de haal te geven. En puur gekeken naar het resultaat kan je concluderen dat t50 (als het dat was) bij Skadi wel ergens voor heeft gezorgd.

Natuurlijk kan je vraagtekens plaatsen bij de effectiviteit van de haal als het tempo hoger is dan 45, maar of het nuttig is...? Als het kan, dan kan het. Kan het niet, dan kan het niet.
pi_48426183
Ik zit dit jaar in de skiff
Helaas heb ik nogal veel last van blessures en dat soort ongein.

[ Bericht 53% gewijzigd door #ANONIEM op 17-04-2007 17:18:52 ]
pi_48440062
quote:
Op dinsdag 17 april 2007 13:08 schreef WanEnOonlie het volgende:

[..]

Tempo 50 is fysiologisch gezien niet LANG effectief, omdat je spieren het niet aankunnen de juiste invulling in de haal te geven. En puur gekeken naar het resultaat kan je concluderen dat t50 (als het dat was) bij Skadi wel ergens voor heeft gezorgd.

Natuurlijk kan je vraagtekens plaatsen bij de effectiviteit van de haal als het tempo hoger is dan 45, maar of het nuttig is...? Als het kan, dan kan het. Kan het niet, dan kan het niet.
Het is op z'n minst al leuke psychologische oorlogsvoering, als jij gewoon 5 tempi hoger draait dan je tegenstander dan kunnen ze daar wel enigszins door geïntimideerd raken

Maar zeker in het begin als er nog weinig 'doorloop' is, is een hoog tempo best nuttig, vandaar dat je die eerste halen zo kort maakt
Maar belangrijkste bij tempo is toch dat je het gewoon qua kracht en techniek aankan...
  FOK!fossiel dinsdag 17 april 2007 @ 23:24:25 #100
1455 Keroppi
kool kikker
pi_48441929
Pff ik word hier al geintimideerd door dat gesmijt met tempo's!

Sowieso zijn wij natuurlijk 'maar' compo-roeiers ( ) maar voor ons werkt een iets rustiger tempo in ieder geval beter omdat we dan langere en sterke halen neerzetten. Onze coach heeft ons in het verleden wel eens voor 'dieseltjes' uitgemaakt

Ha, maar van het weekend Skoll-cup ben er benieuwd!
Chick on a mission
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')