Precies. Ik kreeg het op de een of andere manier niet gedaanquote:Op donderdag 29 maart 2007 10:28 schreef -Banaan- het volgende:
Ooooh WanEnOonlie, wat een mooie op!
Zoiets bedoelde je?
[[url=http://www.coupdepelle.com/images/Capture/moyen4.jpg]afbeelding][/url]
Maar 5:59 voor een lichte pik is best een aardige ergometertijdEn voor een lichte eerstejaars acht is het ook wel een prima tijd
Ach, dat scheelt nog maar een minuutje johquote:Op donderdag 29 maart 2007 15:02 schreef seekfaM het volgende:
Een leuke lieve tvp![]()
ja 5.59 is damn snel.
Van onze jongens ploeg is de snelste tijd 6:57.
één keer raden door wie hij getrapt is.
Ze houden niet van roeienquote:Op vrijdag 30 maart 2007 15:55 schreef nogeenmaarten het volgende:
streeftijd staat in de topictitel, maar probeer eerst maar eens onder de 6:27.6 te komen.
een mooie openingspost, maar waarom gaan de roeitopics zo snel dicht? vroeger ging het toch tot een pagina of 12/13?
Bij elke 300ste post sluit het topic automatischquote:Op vrijdag 30 maart 2007 15:58 schreef -Banaan- het volgende:
[..]
Ze houden niet van roeien
Nee ik denk dat het komt omdat er meer posts per pagina staan, alles gaat na 7 dicht toch?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wan, zie ik daar nou breien als hobby staan?![]()
quote:Op zaterdag 31 maart 2007 17:54 schreef cryforhelp het volgende:
Vroeger, toen een LSA4- nog 5:45 moest doen om de A-finale te halenPunniken toch?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wan, zie ik daar nou breien als hobby staan?![]()
Ik moest toch wat invullen, en we waren toen in een vrij melige bui
Zum nächsten Mal, bitte nicht die Kinder!
Jup, bij ons ook de beste compo's. Zijn er dan ook verenigingen waar ze iets van een halve club8, of zelfs een paar wedstro's instoppen?quote:Op zaterdag 31 maart 2007 23:50 schreef cryforhelp het volgende:
Combineert ook lekker met roeien
Nu we de varsity weer naderen, kunnen we het natuurijk over onbelangrijke dingen als de ouwe vier gaan hebben, maar veel interessanter is de overnaedsche vier.
Wat voor mensen starten daar bij jullie in? Bij ons de beste compo's uit de interne competitie, maar ik weet dat er ook verenigingen zijn waar écht snelle boten starten.
Waar roei je in, EJL 8+ of 4+ (die heeft nereus toch ook)quote:Op zondag 1 april 2007 08:44 schreef Schotse_Hooglander het volgende:
even een tvp
En de belofte dat we vanaf nu beter gaan roeien![]()
En Gyas ookquote:Op zondag 1 april 2007 10:03 schreef -Banaan- het volgende:
[..]
Waar roei je in, EJL 8+ of 4+ (die heeft nereus toch ook)
in de 8.quote:Op zondag 1 april 2007 10:03 schreef -Banaan- het volgende:
[..]
Waar roei je in, EJL 8+ of 4+ (die heeft nereus toch ook)
Wat een verschrikkelijk mooie openingszin heb ik toch ooit bedachtquote:Op donderdag 29 maart 2007 09:36 schreef WanEnOonlie het volgende:
En nu allemaal roepen "Ooooh WanEnOonlie" wat een ontzettend mooie OP!!!![]()
![]()
![]()
Overigens, als ik weet hoe ik kan linken via een plaatje [in Replique] dan zou ik dat filmpje van Moreau anders hebben gedaan.
Whehehequote:Op dinsdag 3 april 2007 21:27 schreef Apoc2003 het volgende:
Nou Gyas kunnen we in ieder geval van te voren op de laatste plaats zetten. Omdag Rogier Blink geblesseerd is, gaan ook Jan Willem Gabriels en Paul Drewes niet plaatsnemen in onze oude vier, waardoor er nu een boot op het water ligt die ook in het overnaedsche veld zou mogen starten.....![]()
![]()
![]()
Uhm, wie had je in die boot willen zien dan? Zitten een 2ejaars en twee 3ejaars in en een gast die echt goed is maar niet van het niveau Vellenga...ach, skoll eindigt blijkbaar in ieder geval voor Gyasquote:Op woensdag 4 april 2007 01:06 schreef cryforhelp het volgende:
[..]
Whehehe
Wat versta je onder in het overnaadse veld mogen starten? Blikloos?
Denk dat we skoll ook wel een kansje moeten geven, die kunnen opeens heel hard om de hoek komen zetten in allerlei velden.
Het zijn vier gasten die nooit in training zijn geweest, laat staan dat ze blikken zouden hebben..... er zitten dus eigenlijk gewoon vier originele regioroeiers in onze oude vier.....quote:Op woensdag 4 april 2007 01:06 schreef cryforhelp het volgende:
[..]
Whehehe
Wat versta je onder in het overnaadse veld mogen starten? Blikloos?
Denk dat we skoll ook wel een kansje moeten geven, die kunnen opeens heel hard om de hoek komen zetten in allerlei velden.
Eerst even de finale halenquote:Op woensdag 4 april 2007 17:28 schreef WanEnOonlie het volgende:
Ach, volgens mij is er al genoeg hommeles op Gyas.
Overigens gaat Njord natuurlijk de Varsity winnen. Ik zit niet voor niets op slag!
Whoehoequote:Op zaterdag 7 april 2007 19:29 schreef Keroppi het volgende:
Er zijn trouwens maarliefst 4(...) ploegen die in deze catagorie starten...
Sowieso, als derdejaars competitieroeier val je al onder 'bejaard'. Veel competitie ploegen/roeiers houden er na max twee jaar wel mee op.quote:Op zaterdag 7 april 2007 23:16 schreef cryforhelp het volgende:
[..]
Whoehoewat een druk veld die ervaren 4+
Er is (helaas) geen apart onervaren gladde vier-veld. Dus ook bij de vlietbokaal niet, de telling is pas achteraf.quote:Op maandag 9 april 2007 11:19 schreef Sjobber het volgende:
Is er ook een apart onervaren 4+ veld dan?
Of wordt die onderscheid alleen gemaakt bij de telling van de Vlietbokaal.
Want wij starten onze wedstrijden geloof ik gewoon in het open H4+ veld, ook al zijn we in ons eerste jaar glad bezig. En dat alleen omdat we niet aan de Vlietbokaal meedoen.
Huh bij de vlietbokaal wel hoor! Het heet dan catagorie A en catagorie B. Bij de wedstrijden inderdaad niet, daar wordt vaak geen onderscheid gemaakt tussen cat. A en B hoewel het soms wél gebeurd.quote:Op maandag 9 april 2007 12:21 schreef cryforhelp het volgende:
[..]
Er is (helaas) geen apart onervaren gladde vier-veld. Dus ook bij de vlietbokaal niet, de telling is pas achteraf.
Hmm...met v/d Linden, Vermeulen en Coenders bij Nereus? Verklaar je nader...quote:Op vrijdag 13 april 2007 11:07 schreef Pikhoofd het volgende:
Ik zou denk ik toch mijn geld op Skadi zetten
nee, nog geen blik. Ja een stuurblik ooit, op een compowedstrijd op de amstelquote:Op vrijdag 13 april 2007 09:55 schreef ocf81 het volgende:
Delnooz, heb je nog blikken getrokken?
Pluizel, heb je ons vast gehouden? Je lag iig lekker te zonnen volgens mij. Boord aan boord roeien is echt veel gaver dan zo'n achtervolgings race. Jammer van onze oude 4, die eerste voorwedstrijd was echt veruit het zwakste en als ze daarin hadden geloot dan hadden ze wel finale gehad (maar misschien hadden ze ook wat vaker dan 3x moeten trainen).quote:Op zondag 15 april 2007 22:27 schreef Pluizel het volgende:
nou summoner, daar gaat je voorspelling.
Skadi dus. (jaja kom maar met het geblaat van als nereus geen snoek had gehad hadden ze gewonnen)
Oh voor de mensen die hem geroeid hebben: ik was vlothond op vlot 4 tijdens de middagheat, misschien heb ik enkelen van jullie "ontmoet"
Ja ik ben van zwaar2005quote:Op zondag 15 april 2007 10:49 schreef Delnooz het volgende:
[..]
nee, nog geen blik. Ja een stuurblik ooit, op een compowedstrijd op de amstel![]()
Zit nu een keer of 4 per week met een coach in de 2- en dat gaat flink hard! Niveau is snel omhoog aan het gaan, maar het is nog maar de vraag of we ook samen wedstrijden kunnen starten...
Ocf81, jij zat toch in euros zwaar 2005? Ik heb phocas zwaar 2005 gecoached![]()
Whaaaaah feliquote:Op zondag 15 april 2007 23:14 schreef -Banaan- het volgende:
[..]
Vlothond 4, heb je ons vast gehouden? Je lag iig lekker te zonnen volgens mij. Boord aan boord roeien is echt veel gaver dan zo'n achtervolgings race. Jammer van onze oude 4, die eerste voorwedstrijd was echt veruit het zwakste en als ze daarin hadden geloot dan hadden ze wel finale gehad (maar misschien hadden ze ook wat vaker dan 3x moeten trainen).
En nu dus beginneling af & op de randstad LSA8+ starten, ik heb er nu al zin in
vlothond 4 zegt ie dan, ik heb een naam hoor!quote:Op zondag 15 april 2007 23:14 schreef -Banaan- het volgende:
[..]
Vlothond 4, heb je ons vast gehouden? Je lag iig lekker te zonnen volgens mij. Boord aan boord roeien is echt veel gaver dan zo'n achtervolgings race. Jammer van onze oude 4, die eerste voorwedstrijd was echt veruit het zwakste en als ze daarin hadden geloot dan hadden ze wel finale gehad (maar misschien hadden ze ook wat vaker dan 3x moeten trainen).
En nu dus beginneling af & op de randstad LSA8+ starten, ik heb er nu al zin in
zo wou ik t niet zeggen, als ik t nu terug lees staat t idd net zo tofquote:Op maandag 16 april 2007 11:02 schreef Pluizel het volgende:
[..]
vlothond 4 zegt ie dan, ik heb een naam hoor!
Anyway, zou best kunnen. Ik was t meisje zonder gipsen poot en de minst grote zonnebril(dat was m'n ploeggenootje nl). De zon op die vlotten was zaaaaalig. Flink bruin geworden, en lekker zitten ouwehoeren met de portofoons. Heb zelfs een zender voor ons verzonnen: VlothondFM
![]()
Nog een hele mooie aanvaring gezien tussen 2 eerstejaars lichte achten gezien, wat vervolgens een herstart werd. En toen waren we nog net op tijd terug om bier te halen en de finish van de oude vieren te kijken
Tempo 50+ kan zeker effectief zijn, je moet het alleen qua kracht aankunnen.quote:Op maandag 16 april 2007 18:13 schreef Sjobber het volgende:
Alsof tempo 50+ effectiever is...
Vandaag weer lekker weertje zeg, niet normaal. Meteen maar even de skiff gepakt en wezen knallen.
Hopelijk op de ringvaart ook zulk mooi weer want heb weinig zin in regen en wind.
Tuurlijk is dat effectiever Michiel. Als je haal-kwaliteit hetzelfde blijft ga je harder.quote:Op maandag 16 april 2007 18:13 schreef Sjobber het volgende:
Alsof tempo 50+ effectiever is...
Vandaag weer lekker weertje zeg, niet normaal. Meteen maar even de skiff gepakt en wezen knallen.
Hopelijk op de ringvaart ook zulk mooi weer want heb weinig zin in regen en wind.
Tempo 50 is fysiologisch gezien niet LANG effectief, omdat je spieren het niet aankunnen de juiste invulling in de haal te geven. En puur gekeken naar het resultaat kan je concluderen dat t50 (als het dat was) bij Skadi wel ergens voor heeft gezorgd.quote:Op dinsdag 17 april 2007 12:34 schreef Sjobber het volgende:
Maar de lengte van het haal om haal wordt kleiner. Omdat je op den duur aan je optimum van je kracht zit en de boot per haal dus niet verder weg kan leggen.
Het enige wat je op den duur doet, is de tijd van het doorglijden van de boot verkorten... toch ?
Het is op z'n minst al leuke psychologische oorlogsvoering, als jij gewoon 5 tempi hoger draait dan je tegenstander dan kunnen ze daar wel enigszins door geïntimideerd rakenquote:Op dinsdag 17 april 2007 13:08 schreef WanEnOonlie het volgende:
[..]
Tempo 50 is fysiologisch gezien niet LANG effectief, omdat je spieren het niet aankunnen de juiste invulling in de haal te geven. En puur gekeken naar het resultaat kan je concluderen dat t50 (als het dat was) bij Skadi wel ergens voor heeft gezorgd.
Natuurlijk kan je vraagtekens plaatsen bij de effectiviteit van de haal als het tempo hoger is dan 45, maar of het nuttig is...? Als het kan, dan kan het. Kan het niet, dan kan het niet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |