Jup, bij ons ook de beste compo's. Zijn er dan ook verenigingen waar ze iets van een halve club8, of zelfs een paar wedstro's instoppen?quote:Op zaterdag 31 maart 2007 23:50 schreef cryforhelp het volgende:
Combineert ook lekker met roeien
Nu we de varsity weer naderen, kunnen we het natuurijk over onbelangrijke dingen als de ouwe vier gaan hebben, maar veel interessanter is de overnaedsche vier.
Wat voor mensen starten daar bij jullie in? Bij ons de beste compo's uit de interne competitie, maar ik weet dat er ook verenigingen zijn waar écht snelle boten starten.
Waar roei je in, EJL 8+ of 4+ (die heeft nereus toch ook)quote:Op zondag 1 april 2007 08:44 schreef Schotse_Hooglander het volgende:
even een tvp
En de belofte dat we vanaf nu beter gaan roeien![]()
En Gyas ookquote:Op zondag 1 april 2007 10:03 schreef -Banaan- het volgende:
[..]
Waar roei je in, EJL 8+ of 4+ (die heeft nereus toch ook)
in de 8.quote:Op zondag 1 april 2007 10:03 schreef -Banaan- het volgende:
[..]
Waar roei je in, EJL 8+ of 4+ (die heeft nereus toch ook)
Wat een verschrikkelijk mooie openingszin heb ik toch ooit bedachtquote:Op donderdag 29 maart 2007 09:36 schreef WanEnOonlie het volgende:
En nu allemaal roepen "Ooooh WanEnOonlie" wat een ontzettend mooie OP!!!![]()
![]()
![]()
Overigens, als ik weet hoe ik kan linken via een plaatje [in Replique] dan zou ik dat filmpje van Moreau anders hebben gedaan.
Whehehequote:Op dinsdag 3 april 2007 21:27 schreef Apoc2003 het volgende:
Nou Gyas kunnen we in ieder geval van te voren op de laatste plaats zetten. Omdag Rogier Blink geblesseerd is, gaan ook Jan Willem Gabriels en Paul Drewes niet plaatsnemen in onze oude vier, waardoor er nu een boot op het water ligt die ook in het overnaedsche veld zou mogen starten.....![]()
![]()
![]()
Uhm, wie had je in die boot willen zien dan? Zitten een 2ejaars en twee 3ejaars in en een gast die echt goed is maar niet van het niveau Vellenga...ach, skoll eindigt blijkbaar in ieder geval voor Gyasquote:Op woensdag 4 april 2007 01:06 schreef cryforhelp het volgende:
[..]
Whehehe
Wat versta je onder in het overnaadse veld mogen starten? Blikloos?
Denk dat we skoll ook wel een kansje moeten geven, die kunnen opeens heel hard om de hoek komen zetten in allerlei velden.
Het zijn vier gasten die nooit in training zijn geweest, laat staan dat ze blikken zouden hebben..... er zitten dus eigenlijk gewoon vier originele regioroeiers in onze oude vier.....quote:Op woensdag 4 april 2007 01:06 schreef cryforhelp het volgende:
[..]
Whehehe
Wat versta je onder in het overnaadse veld mogen starten? Blikloos?
Denk dat we skoll ook wel een kansje moeten geven, die kunnen opeens heel hard om de hoek komen zetten in allerlei velden.
Eerst even de finale halenquote:Op woensdag 4 april 2007 17:28 schreef WanEnOonlie het volgende:
Ach, volgens mij is er al genoeg hommeles op Gyas.
Overigens gaat Njord natuurlijk de Varsity winnen. Ik zit niet voor niets op slag!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |