abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_47881169
We hebben geen OV boten, echt bagger. Als er een nummer was waar ik graag in zou willen starten dan was het dat nummer wel. Geloof ook dat Phocas geen toestemming geeft tot het starten van dat nummer.
Magoed, inschrijvingen voor de ringvaart zijn ook weer geopend sinds vandaag. Nog mensen die ik daar kan tegenkomen toevallig? Of past dat niet in het "trainings schema"?
Geboren als schaap, uitgegroeid tot leider.
  zondag 1 april 2007 @ 08:44:00 #27
134716 Schotse_Hooglander
Koeien, bedaard in de wei
pi_47883971
even een tvp
En de belofte dat we vanaf nu beter gaan roeien
En dat allemaal volledig belangeloos, zonder er iets voor terug te vragen....
pi_47884052
quote:
Op zaterdag 31 maart 2007 23:50 schreef cryforhelp het volgende:
Combineert ook lekker met roeien

Nu we de varsity weer naderen, kunnen we het natuurijk over onbelangrijke dingen als de ouwe vier gaan hebben, maar veel interessanter is de overnaedsche vier.
Wat voor mensen starten daar bij jullie in? Bij ons de beste compo's uit de interne competitie, maar ik weet dat er ook verenigingen zijn waar écht snelle boten starten.
Jup, bij ons ook de beste compo's. Zijn er dan ook verenigingen waar ze iets van een halve club8, of zelfs een paar wedstro's instoppen?
Proteus-Eretes EJL2007: http://www.ejl2007.nl
pi_47884654
quote:
Op zondag 1 april 2007 08:44 schreef Schotse_Hooglander het volgende:
even een tvp
En de belofte dat we vanaf nu beter gaan roeien
Waar roei je in, EJL 8+ of 4+ (die heeft nereus toch ook)
  zondag 1 april 2007 @ 10:16:32 #30
149168 WanEnOonlie
Als een ouwe
pi_47884858
Wedstrijdroeiers mogen niet Ov4+ starten, alleen compoploegen.
Zum nächsten Mal, bitte nicht die Kinder!
pi_47887871
Volgens mij haalt Triton wel eens wat trucjes uit, oud-wedstrijdroeiers erin ofzo. Tot 3 jaar geleden won Euros nog wel eens wat, volgens mij werden ze daar chagrijnig van, dat er knorren vaak wonnen, en zijn ze maatregelen gaan nemen.
  zondag 1 april 2007 @ 12:31:04 #32
58060 Apoc2003
Er gaat niets boven groningen!
pi_47887984
quote:
Op zondag 1 april 2007 10:03 schreef -Banaan- het volgende:

[..]

En Gyas ook

Afgelopen week even niet op de weegschaal gestaan, omdat we 3 weken hadden tot de varsity waardoor ik even lekker heb gegeten wat ik wou! Vandaag toch weer even er op gestaan en de schade viel nog reuze mee: 73,5 kilo!

Gelukkig gaan we vanaf vandaag weer lekker intensief trainen, met komend weekend een trainingsweekend in assen en het weekend erna vier trainingen op ons eigen kanaal. Hopelijk met het gewenste effect: top 3 varen in het kortebaan seizoen.
"Something hidden. Go and find it. Go and look behind the Ranges. Something lost behind the Ranges. Lost and wating for you. Go!"
-Rudyard Kipling
pi_47891239
Van Gyas wist ik het

Qua gewicht, voor mij geldt hetzelfde. Ik heb deze week goed benut, lekker veel eten omdat het kan voor mij sloeg de teller van de weegschaal uit naar 74,0. Dat is "maar" 3 kg boven mijn streefgewicht. Komende weken lekker trainen voor het kortebaan seizoen, ik heb er wel zin in. Het lijkt me supermooi om met een hele rits boten naast elkaar klaar te liggen voor de start, en dan helemaal los te gaan
  zondag 1 april 2007 @ 15:45:00 #34
134716 Schotse_Hooglander
Koeien, bedaard in de wei
pi_47894228
quote:
Op zondag 1 april 2007 10:03 schreef -Banaan- het volgende:

[..]

in de 8.
Een 4 hebben we inderdaad ook. Hoewel dat met de heineken een combi 8 was geworden met okeanos, op de head zou dat ook zo zijn, maar dat is uiteindelijk niet doorgegaan.
En dat allemaal volledig belangeloos, zonder er iets voor terug te vragen....
pi_47896877
Er zijn wel veel lichte untis hier zeg.
Ben momenteel helaas ff uit de running door een blessure :S echt zuur met de Varsity zo snel al...

Owja: prima OP hoor!
pi_47904761
jaja licht heerst!
pi_47925891
quote:
Op donderdag 29 maart 2007 09:36 schreef WanEnOonlie het volgende:
En nu allemaal roepen "Ooooh WanEnOonlie" wat een ontzettend mooie OP!!!

Overigens, als ik weet hoe ik kan linken via een plaatje [in Replique] dan zou ik dat filmpje van Moreau anders hebben gedaan.
Wat een verschrikkelijk mooie openingszin heb ik toch ooit bedacht

Maar kudos2you voor de rest van de post

[ Bericht 10% gewijzigd door #ANONIEM op 02-04-2007 14:59:22 ]
pi_47972914
Hmm, geen jool in Rotterdam dit jaar...Nereus is vast geschrokken van vorig jaar en heeft de kanonnen weer opgesteld:

http://www.varsity.nl/new/index.php?id=128,0,0,1,0,0

Zullen we een poultje beginnen, wie durft het aan? Amsterdam of Rotterdam? Komt u maar
Wie een kuil graaft voor een ander
is een arbeider.
pi_47973960
Rotterdam, ik weiger ten alle tijde op Nereïden in te zetten .

Plus dat ze toch te knorrig zijn om een jool te geven :/
pi_47977528
Ik zeg ook Rotterdam! Zijn er naast Nereus & Skadi nog outsiders die een kans kunnen maken?
  dinsdag 3 april 2007 @ 21:27:06 #41
58060 Apoc2003
pi_47980410
Nou Gyas kunnen we in ieder geval van te voren op de laatste plaats zetten. Omdag Rogier Blink geblesseerd is, gaan ook Jan Willem Gabriels en Paul Drewes niet plaatsnemen in onze oude vier, waardoor er nu een boot op het water ligt die ook in het overnaedsche veld zou mogen starten.....
"Something hidden. Go and find it. Go and look behind the Ranges. Something lost behind the Ranges. Lost and wating for you. Go!"
-Rudyard Kipling
pi_47990987
quote:
Op dinsdag 3 april 2007 21:27 schreef Apoc2003 het volgende:
Nou Gyas kunnen we in ieder geval van te voren op de laatste plaats zetten. Omdag Rogier Blink geblesseerd is, gaan ook Jan Willem Gabriels en Paul Drewes niet plaatsnemen in onze oude vier, waardoor er nu een boot op het water ligt die ook in het overnaedsche veld zou mogen starten.....
Whehehe
Wat versta je onder in het overnaadse veld mogen starten? Blikloos?
Denk dat we skoll ook wel een kansje moeten geven, die kunnen opeens heel hard om de hoek komen zetten in allerlei velden.
pi_48002892
quote:
Op woensdag 4 april 2007 01:06 schreef cryforhelp het volgende:

[..]

Whehehe
Denk dat we skoll ook wel een kansje moeten geven, die kunnen opeens heel hard om de hoek komen zetten in allerlei velden.
Uhm, wie had je in die boot willen zien dan? Zitten een 2ejaars en twee 3ejaars in en een gast die echt goed is maar niet van het niveau Vellenga...ach, skoll eindigt blijkbaar in ieder geval voor Gyas
is een arbeider.
  woensdag 4 april 2007 @ 16:14:14 #44
58060 Apoc2003
pi_48008117
quote:
Op woensdag 4 april 2007 01:06 schreef cryforhelp het volgende:

[..]

Whehehe
Het zijn vier gasten die nooit in training zijn geweest, laat staan dat ze blikken zouden hebben..... er zitten dus eigenlijk gewoon vier originele regioroeiers in onze oude vier.....

Vraag me trouwens niet waarom..... ik snap er ook niets van.
-Rudyard Kipling
pi_48009018
Nooit in training geweest Nou snap ik er ook echt de ballen van

Op zich kun je een tik krijgen van de varsity-cie, als je niet je een slecht schip aan de start legt. Dan gaat het om getoond gebrek aan respect voor de Oude Vier. Kun je weer leuk een tijdje niet meedoen
pi_48011123
Ach, volgens mij is er al genoeg hommeles op Gyas.

Overigens gaat Njord natuurlijk de Varsity winnen. Ik zit niet voor niets op slag!
pi_48011774
quote:
Op woensdag 4 april 2007 17:28 schreef WanEnOonlie het volgende:
Ach, volgens mij is er al genoeg hommeles op Gyas.

Overigens gaat Njord natuurlijk de Varsity winnen. Ik zit niet voor niets op slag!
Eerst even de finale halen geef jullie zeker een kans, mijn lijstje van finalisten (in willekeurige volgorde):

Nereus
Skadi
Orca
Laga
Aegir
En voor de laatste plek keuze uit drie:
-PE
-Njord
-Triton

Brengt allen uw alternatieven in!
is een arbeider.
pi_48020741
PE en Njord erin, Orca eruit.
pi_48025927
Orca gaat idd niet de finale halen (als het aan mij ligt).
pi_48031079
Nereus
Skadi
Laga
Euros
Aegir
-iemand anders

[ Bericht 16% gewijzigd door #ANONIEM op 05-04-2007 08:03:08 ]
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar: