Dan heb je goed je best gedaan, want bijna iedereen is door omdat er te weinig ploegen uberhaupt gestart zijn!quote:
Mij nog gezien? Rood t-shirt?quote:Op woensdag 9 mei 2007 07:28 schreef WanEnOonlie het volgende:
Hoezo?
Ik was helemaal vergeten dat het vandaag Ringvaart is. Denk dat ik maar wat mee ga fietsen met ploegen vanaf Leiden.
Wat is er aan de hand? Of wil je daar niet over uitwijden?quote:Op woensdag 9 mei 2007 22:36 schreef ocf81 het volgende:
arg, ik heb een conflict met mijn coaches en nu willen ze helemaal niet meer wardoor ik niet meer kan/mag we!dstrijdroeien
Niet echt. Maar ben vrij hard overal heen doorgecrossed. Denk dat ik 5 minuten op Laga ben geweest, toen weer terug naar huis.quote:
Hulde aan de tillers trouwens, dat is zo relaxed dat mensen niet zelf met hun boot moeten gaan slepen, maar dat er mensen zijn om dat uit handen te nemen.quote:Op dinsdag 8 mei 2007 16:54 schreef seekfaM het volgende:
Wie er woensdag meedoet met de ringvaart ( delft, kaag ) dat rondje, kan mij tegen komen bij leidschendam, bij dat sluisje, de boten helpen overtillen![]()
En het komend wekend gent
Het regende een beetje jaquote:Op donderdag 10 mei 2007 12:32 schreef WanEnOonlie het volgende:
[..]
Niet echt. Maar ben vrij hard overal heen doorgecrossed. Denk dat ik 5 minuten op Laga ben geweest, toen weer terug naar huis.
Ik geloof van wel, maar was dinsdag 14u al vertrokken richting leiderdorp. Dus wist niet dat jij er aanwezig was en dus ook absoluut niet op gelet.quote:
Held! zwemmen en toch doorgaanquote:Op donderdag 10 mei 2007 15:16 schreef Sjobber het volgende:
[..]
Ik geloof van wel, maar was dinsdag 14u al vertrokken richting leiderdorp. Dus wist niet dat jij er aanwezig was en dus ook absoluut niet op gelet.
Man wat een tocht... pijn in me achterwerk, grote teen, nekspieren en blaren op me handen... niet normaal.
En dan volgende week alweer de elfstedentocht
Ik roeide rond in een knalrode skiff, eerste 30km in een geel t-shirt +lange broek, daarna donker blauwe trui en korte broek. Uiteindelijk iets van 10uur en45 min. over gedaan. Mijn doel was om onder de 10 uur te komen, maar dat kon ik na 18km al vergeten.
Ging tot dan toe wel goed, maar toen mijn dol openschoot en de paal eruit kwam kon ik gaan zwemmen... Toen ook niet meer de wil gehad om nog maar onder de 10 uur te komen. Daarnaast kon ik me ritme ook niet hervinden.
ze hebben geen tijd om mij erbij te doen, en ik had toch de behoefte meer gecoached te worden. Ik denk dat ik te hard ben gaan zeuren, en dat ze het wel welletjes vonden.quote:Op donderdag 10 mei 2007 08:15 schreef Keroppi het volgende:
[..]
Wat is er aan de hand? Of wil je daar niet over uitwijden?
Pff, die lui van Proteus Eretes mogen wel opschieten met hun loting zeg... had eigenlijk verwacht dat ie er woensdagavond al op zou staan.
Kom je toch gezellig compo-roeienquote:Op vrijdag 11 mei 2007 08:48 schreef ocf81 het volgende:
[..]
ze hebben geen tijd om mij erbij te doen, en ik had toch de behoefte meer gecoached te worden. Ik denk dat ik te hard ben gaan zeuren, en dat ze het wel welletjes vonden.
Dat speelt ook wel mee. Door mijn blessure heb ik wel achterstand opgelopen waardoor ik nu technisch achter loop. Ik ben nog steeds bloedfanatiek, en ga nog steeds voor de winst. Tja, roeien om leuk mee te varen is niet mijn manier van doen. Als ik geen eerste wordt weet ik heus wel dat ik een achterstand heb, maar dan pas ik mijn doelstelling niet aan, enkel de deadline.quote:Op vrijdag 11 mei 2007 13:02 schreef Delnooz het volgende:
MIchiel, echt super knap van je. Je bent echt de phocas-held van de ringvaart dit jaar
OCF81, klote dat je coaches lastig doen. Als ze zich een jaar aan je vastleggen dan houdt dat toch niet zomaar ineens op lijkt me? Je bent toch niet in je eentje een ouderjaarsgroep lijkt me? Of hebben ze er geen vertrouwen meer in door het blessure geklooi?
Zo, dat kan ik wel even bevestigen jaquote:Op zaterdag 12 mei 2007 01:30 schreef cryforhelp het volgende:
Het stomme is ook dat je na dat klote eind inspanning je rug misschien een beetje pijn doet, of je wat lamme benen hebt. Maar het ergste is de pijn in je kont (is mij verteld)
Die Phocas 2- was van mijn coach!quote:Op vrijdag 11 mei 2007 00:53 schreef cryforhelp het volgende:
Wel goed dat je dan doorgegaan bent Sjobber.![]()
Ik heb nog een tijdje met je volgers meegereden, de phocas 2- ging ongeveer even hard als mijn skiff namelijk
Waarin was je dan ingeschreven? Ik heb bij de njord en de argo inschrijvingen gevonden, maar geen jonkmanquote:Op zondag 13 mei 2007 21:13 schreef WanEnOonlie het volgende:
En weer niet gewonnen. 't Is gewoon niet eerlijk![]()
Maar verloren van de Njord-combi tijdens een door onweer geteisterde wedstrijd? Zoiets heb ik in ieder geval opgevangen. De warmte en het neutrale (bij de ZRB altijd een beladen woord) weer maakten in ieder geval dat er snelle tijden werden gevaren.quote:Op maandag 14 mei 2007 00:08 schreef -Banaan- het volgende:
ZRB was idd gaaf, vooral zondag LSA8+ hebben we echt heerlijk geroeid.
Mjaah het blijft natuurlijk moeilijk te zeggen of het nou ligt aan het feit dat ze een plastic bootje hebben of dat ze gewoon beter roeien/harder trainen. Maar je ziet nu dat bij de meeste verenigingen al de afgedankte wedstrijd gladde vieren naar het compoveld beginnen door te sijbelen. Ik denk dat het bij ons in de heat ongeveer 50/50 was wat betreft hout/kunstof. Maar ik heb dan ook geen idee van welk merk en kwaliteit die dingen zijn.quote:Op maandag 14 mei 2007 12:47 schreef cryforhelp het volgende:
Pluizel, je hebt het wel over 'zware houten boot'tegen een hudson, maar heb je zo'n ding wel eens getild
Die dingen zijn zwaarder dan de meeste van onze houten c4-en.
Keroppi, zijn er al mensen in het club4 veld die in goed plastic varen dan? Wij hebben één plastic bootje, maar die is chinees, 4 jaar oud, en slechter dan sommige houten schepen.
2+ ???quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |