Ik ben 1.84 en pas prima in de houten empachers die onze competitievloot rijk isquote:Op dinsdag 24 april 2007 15:47 schreef cryforhelp het volgende:
[..]
Lengte is ook enigszins nadelig, met mijn 1,90 stuur ik nog weleens onze ~10 jaar oude empacher, en dat gaat redelijk, maar de nieuwe voorgestuurde filippi wordt waarschijnlijk erg lastig. Dan komt de boeg met zijn rug tegen mijn hoofd aan.
Haha, de driegatenbrugquote:Op dinsdag 24 april 2007 20:08 schreef nanana het volgende:
Wat een gezellige drukte hier weer!!! Ga ook maar weer meedoen. Vorige week maandag voor het eerst sinds oktober weer in een bootje gestapt en het ging nog niet eens zo heel slecht! Alleen jammer dat het steeds harder ging waaien en ik echt 3x nodig had om onder de brug door te komen en dat de 3de keer ook nog heel moeilijk ging omdat ik helemaal vast lag
....(om bij ons op het roeiwater te komen, moet je eerst onder een brug door die te smal is om gewoon door te blijven roeien).
Morgenochtend ga ik weer skiffen! heb er nu al weer zin in!
Nou, aan beide kanten van Asopos zit zo'n brug waar je je palen in moet trekken, maar voor de ringvaart moet je onder de driegatenbrug door. En ik neem aan dat nanana de andere kant op ging, dat is wat rustiger, vlakker waterquote:Op woensdag 25 april 2007 15:04 schreef Keroppi het volgende:
Maar het gaat toch om die brug waar je een aanloopje moet nemen, dan je riemen moet intrekken en hopen dat je het red?
Waarschijnlijk mag ik de Asopos driekamp niet starten (we moeten een beetje rouleren binnen onze ploeg) erg jammer want ik vind het wel echt een leuke wedstrijd![]()
quote:Op donderdag 19 april 2007 15:54 schreef WanEnOonlie het volgende:
[..]
Michel![]()
't is Michiel verdorie!!
Ja, john-boegkanon deed het niet slecht toch?quote:Op zondag 29 april 2007 19:49 schreef De_Brok het volgende:
Woooow, wat een gaaf weekend!
Mijn ploeg (zonder mijzelf dus, maar op de ZRB ben ik er weer) heeft bij de beginnelingen de tweede stek veroverd. Vanochtend werd op minder dan een seconde de A-finale niet gehaald van de nieuwelingen. Al met al een lekker weekend. Op naar de ZRB!
Welk nummer start jij dan? Ik kan het allemaal niet meer onthouden hier...quote:Op maandag 30 april 2007 10:22 schreef Pikhoofd het volgende:
[..]
Ja, john-boegkanon deed het niet slecht toch?![]()
Wij hebben zaterdag erg slecht gevaren. Gisteren ging het wel goed, al misten we de b-finale op 18 honderdsteWE lagen vierde in onze voorwedstrijd en werden (?) op de finish geklopt door argo. Eerst werd er omgeroepen dat we wel door waren, maar later is dit gecorrigeerd en ging argo door. De finishfoto wilden ze niet laten zien ondanks dat er protest aangetekend is.
Een beetje vreemd allemaal, helemaal doordat de hoofdkamprechter van Argo was. Maar goed we hebben het aan onszelf te wijten, we lagen eerst duidelijk voor en hadden hun eindsprint beter moeten afslaan.
Al met al wel een leerzaam weekend waarin we duidelijk vooruit zijn gegaan
De Muda's varen erg goed, heb bewondering voor ze, maar ze hadden ook wel de beste baan om te kunnen eindsprinten.quote:Op maandag 30 april 2007 15:25 schreef Boomrups het volgende:
Kut voor je dat je steeds negatieve boeien had. Maar de finale van de LSA2- was echt leuk om te zien. De eindsprint van de Muda broertjes was echt ongelooflijk.
Welke plek in de boot?quote:Op maandag 30 april 2007 17:04 schreef Pikhoofd het volgende:
ik start in de zware 8 van asopos
Gefeliciteerd met je blik wan, wat voor combinatie lsa8 was dat deze keer?quote:Op maandag 30 april 2007 17:52 schreef WanEnOonlie het volgende:
[..]
De Muda's varen erg goed, heb bewondering voor ze, maar ze hadden ook wel de beste baan om te kunnen eindsprinten.
Hebben ze geen leuk burgerclubje waar je kinderachtig kan gaan doen daar in nijmegen?quote:Op dinsdag 1 mei 2007 11:52 schreef Sjobber het volgende:
Man wat haat ik deze zooi. Ik zou echt bijna voor de grap een skiff in het water dumpen tijdens die doping en er ernaast gaan zwemmen onder het motto "zwemmen mag wel, en wat ik daarbij meeneem het water in zou niets moeten uitmaken".
Inderdaad.quote:Op dinsdag 1 mei 2007 16:10 schreef cryforhelp het volgende:
[..]
Hebben ze geen leuk burgerclubje waar je kinderachtig kan gaan doen daar in nijmegen?![]()
Wedstrijdroeiers, die zijn verwend; dus je hebt in dat opzicht makkelijk pratenquote:Op dinsdag 1 mei 2007 16:20 schreef WanEnOonlie het volgende:
[..]
Sorry hoor, Sjobber, maar wees blij dat er nieuwe boten worden aangeschaft op je vereniging en dat je materiaal hebt om in te roeien. Niet de verwende puber uithangen hier.
Het was zegma beter geweest als ze het een week van te voren hadden aangekondigd ipv op de dag zelf. Anders kon ik me schema nog aanpassen... daar gaat het mij meer om.quote:Op dinsdag 1 mei 2007 14:41 schreef De_Brok het volgende:
Verstandig idee ja...
Hmm ben bang van niet. Ik moet het allemaal nog maar zien.quote:Op dinsdag 1 mei 2007 19:11 schreef theSummoner het volgende:
Mooie bondsachtGaat flink geheersd worden op de internationale wateren door team Emke!
Wrom ben je bang van niet? Jaap wordt evt. geselecteerd voor de lichte skiff toch?quote:Op dinsdag 1 mei 2007 20:11 schreef WanEnOonlie het volgende:
[..]
Hmm ben bang van niet. Ik moet het allemaal nog maar zien.
Anyway, ff flink duimen voor Jaap. Aanstaande donderdag hoort-ie of hij mag starten in Linz.
Onervaren hoe? Samenvarend of per individu?quote:Op dinsdag 1 mei 2007 21:14 schreef Pikhoofd het volgende:
Die acht lijkt me best 'onervaren' eigenlijk.
Nou ja, ben niet bang, maar de bond is natuurlijk grillig in haar besluitvorming. Maar qua tijden en progressie heeft Jaap natuurlijk voldoende credits.quote:Op dinsdag 1 mei 2007 20:20 schreef theSummoner het volgende:
[..]
Wrom ben je bang van niet? Jaap wordt evt. geselecteerd voor de lichte skiff toch?
Gewoon. Internationaal onervaren. Hoe makkelijk het ook klinkt: internationale wedstrijden varen gewoon anders. Je raakt gewoon onder de indruk van je eigen bondspakje, van allerlei landen om je heen, de media-poeha, vanalles. Take it from me, je wil daar gewoon ervaring hebben liggen. Mensen als Mitchel, Olaf, Gerritjan, die kennen de klappen van de zweep wel, maar iemand als Willem-Jan niet echt.quote:Op dinsdag 1 mei 2007 21:51 schreef theSummoner het volgende:
[..]
Onervaren hoe? Samenvarend of per individu?
Bedoelde die twee opmerkingen eigenlijk los van elkaarquote:Op dinsdag 1 mei 2007 22:08 schreef WanEnOonlie het volgende:
[..]
Nou ja, ben niet bang, maar de bond is natuurlijk grillig in haar besluitvorming. Maar qua tijden en progressie heeft Jaap natuurlijk voldoende credits.
Ja is ook wel zo, beter nu dan op écht belangrijke momenten. Op het WK wil je namelijk je Olympische startbewijs afdwingen. Ik kan alleen niet in Emkes hoofd kijken om te zien of dit de sterkste acht is. Je kan namelijk niet blijven experimenteren, en de jongens hebben nou niet bepaald iets laten zien vorig jaar. En blijven roepen "Ja, maar de Grand dan [op Henley]?" heeft ook weinig zin. De Duitse acht die daar tweede was werd tenminste nog wereldkampioen en blijft progressie tonen.quote:Op woensdag 2 mei 2007 09:35 schreef theSummoner het volgende:
[..]
Bedoelde die twee opmerkingen eigenlijk los van elkaar![]()
Maar over de bondsacht: is nu niet eerder het moment om te 'experimenteren' en vooral om mensen als Willemjan die ervaring op te laten doen? In ieder geval beter moment dat Rotsee regatta of WK (of OS)
(Mooi stuk over NK trouwens Wan)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |