abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_48679991
Wat een gezellige drukte hier weer !!! Ga ook maar weer meedoen. Vorige week maandag voor het eerst sinds oktober weer in een bootje gestapt en het ging nog niet eens zo heel slecht! Alleen jammer dat het steeds harder ging waaien en ik echt 3x nodig had om onder de brug door te komen en dat de 3de keer ook nog heel moeilijk ging omdat ik helemaal vast lag ....(om bij ons op het roeiwater te komen, moet je eerst onder een brug door die te smal is om gewoon door te blijven roeien).

Morgenochtend ga ik weer skiffen! heb er nu al weer zin in!
  FOK!fossiel woensdag 25 april 2007 @ 08:36:30 #152
1455 Keroppi
kool kikker
pi_48694073
quote:
Op dinsdag 24 april 2007 15:47 schreef cryforhelp het volgende:

[..]

Lengte is ook enigszins nadelig, met mijn 1,90 stuur ik nog weleens onze ~10 jaar oude empacher, en dat gaat redelijk, maar de nieuwe voorgestuurde filippi wordt waarschijnlijk erg lastig. Dan komt de boeg met zijn rug tegen mijn hoofd aan.
Ik ben 1.84 en pas prima in de houten empachers die onze competitievloot rijk is Maar het verschilt wel per boot want bij eentje krijg je dan inderdaad bij elke haal de rug van de boeg tegen je hoofd (au!)
Chick on a mission
pi_48701123
quote:
Op dinsdag 24 april 2007 20:08 schreef nanana het volgende:
Wat een gezellige drukte hier weer !!! Ga ook maar weer meedoen. Vorige week maandag voor het eerst sinds oktober weer in een bootje gestapt en het ging nog niet eens zo heel slecht! Alleen jammer dat het steeds harder ging waaien en ik echt 3x nodig had om onder de brug door te komen en dat de 3de keer ook nog heel moeilijk ging omdat ik helemaal vast lag ....(om bij ons op het roeiwater te komen, moet je eerst onder een brug door die te smal is om gewoon door te blijven roeien).

Morgenochtend ga ik weer skiffen! heb er nu al weer zin in!
Haha, de driegatenbrug

Schurftig kutding :/ Die heeft me toch mooi opgebroken bij het oproeien voor de ringvaart vorig jaar
Dat jullie na al die jaren dat ding niet verander hebben gekregen snap ik niet
pi_48704175
niet de driegatenbrug....de brug aan de andere kant.......maar die aan de andere kant is volgens mij wel wat breder dan de driegatenbrug!
  woensdag 25 april 2007 @ 14:28:32 #155
107631 Pikhoofd
What's in a name?
pi_48705313
de driegatenbrug is volgens mij ook smaller dan die aan de andere kant. Ging jij vanochtend om een uur of 9 skiffen nanana? dan heb ik je gezien
  FOK!fossiel woensdag 25 april 2007 @ 15:04:26 #156
1455 Keroppi
kool kikker
pi_48706271
Maar het gaat toch om die brug waar je een aanloopje moet nemen, dan je riemen moet intrekken en hopen dat je het red?

Waarschijnlijk mag ik de Asopos driekamp niet starten (we moeten een beetje rouleren binnen onze ploeg) erg jammer want ik vind het wel echt een leuke wedstrijd
Chick on a mission
  woensdag 25 april 2007 @ 18:12:46 #157
107631 Pikhoofd
What's in a name?
pi_48712157
quote:
Op woensdag 25 april 2007 15:04 schreef Keroppi het volgende:
Maar het gaat toch om die brug waar je een aanloopje moet nemen, dan je riemen moet intrekken en hopen dat je het red?

Waarschijnlijk mag ik de Asopos driekamp niet starten (we moeten een beetje rouleren binnen onze ploeg) erg jammer want ik vind het wel echt een leuke wedstrijd
Nou, aan beide kanten van Asopos zit zo'n brug waar je je palen in moet trekken, maar voor de ringvaart moet je onder de driegatenbrug door. En ik neem aan dat nanana de andere kant op ging, dat is wat rustiger, vlakker water
pi_48712254
ja pikhoofd, dat was ik inderdaad. heerlijk 1,25 baantje geroeid! jullie kwamen net terug van training he? ging het lekker?

keroppi, voor allebei de bruggen moet je een aanloopje nemen en palen intrekken. bij de ene brug ga je de DW op (waar ook de driekamp op wordt verroeid) en bij de andere brug (de driegatenbrug) ga je de zijl op.

jammer dat je de driekamp waarschijnlijk niet kan/mag starten....zelf ga ik hem ook niet starten, maar als ik niet moet werken ben ik wel aanwezig, dan ga ik ehbo'en!
pi_48712288
bijna tegelijkertijd gepost! ik was het dus ook al aan het intypen, maar je was me voor!

maar inderdaad, ik ging lekker de DW op. Zie mezelf nog niet in een skiffje op de zijl! en zo op woensdagochtend is het vaak nog lekker rustig op de DW!
  woensdag 25 april 2007 @ 19:05:05 #160
107631 Pikhoofd
What's in a name?
pi_48713848
Wij kwamen idd net terug van de training. Het begin was niet zo denderend, het einde ging wel goed.

@delnooz: start jij met orca mee van het weekend?
pi_48726223
Zozo... die Delnooz is heul wat van plan dus. Hopelijk pakt het goed voor je uit. Is dit overigens voor de rest van je wedstrijd jaar zo dat je met Orca meeknoeit; of zet je er ene punt achter na de Randstad Regatta?

@Pluizel: Bedankt dat je evt wel wil sturen.
Momenteel zijn we nog wel aan het zoeken binnen de vereniging, omdat we het liefst geen last willen leggen op mensen van buiten de vereniging die wij zelf ook niet/nauwelijks kennen. Momenteel lijkt het erop dat een bestuurslid ons gaat sturen, maar die zit liever op de Randstad Regatte geloof ik... Maar morgen overleg met de rest van het team.
Geboren als schaap, uitgegroeid tot leider.
pi_48728442
Memorabele dagen nu: ik ben weer voor het eerst sinds tijden licht. Écht licht dus, onder de 72.5. Aanstaande zondag moet ik 71 zijn.... laatste keer dat ik dat woog was bijna een jaar geleden.
Zum nächsten Mal, bitte nicht die Kinder!
pi_48731543
Whehehe, jij hebt altijd veel moeite met gewicht verliezen?

Ik had zo'n huisgenoot, die was daar ook zo'n held in, de week ná de wedstrijden was hij zich aan het volvreten, en dan at hij vanaf de woensdagavond vóór het weekend niet meer, omdat hij anders niet kon inwegen .
  donderdag 26 april 2007 @ 16:20:28 #164
30733 horney_dorney
Illiud Latine dici non potest
pi_48742720
quote:
Op donderdag 19 april 2007 15:54 schreef WanEnOonlie het volgende:

[..]

Michel

't is Michiel verdorie!!

typo!

Gisteren, na vrijdag in een 2- over de Amstel te hebben gezwabberd, hebben m'n vaste roeimaat en ik het eens in een 2x geprobeerd. Ditmaal ik op slag. Ging wel ok maar fuckerdefuck wat was het gigantisch druk met roeibootjes... Nu nog een leuke 2- vriendelijke wedstrijd voor burgers in de zomer opsporen!

[ Bericht 21% gewijzigd door horney_dorney op 26-04-2007 16:27:37 ]
Jesus loves you...everyone else thinks you're an asshole
http://www.evertdoorn.nl
http://www.evertdoorn.nl/blog
pi_48743566
Leer, eind augustus
pi_48846730
Woooow, wat een gaaf weekend!
Mijn ploeg (zonder mijzelf dus, maar op de ZRB ben ik er weer) heeft bij de beginnelingen de tweede stek veroverd. Vanochtend werd op minder dan een seconde de A-finale niet gehaald van de nieuwelingen. Al met al een lekker weekend. Op naar de ZRB!
  maandag 30 april 2007 @ 10:22:02 #167
107631 Pikhoofd
What's in a name?
pi_48859276
quote:
Op zondag 29 april 2007 19:49 schreef De_Brok het volgende:
Woooow, wat een gaaf weekend!
Mijn ploeg (zonder mijzelf dus, maar op de ZRB ben ik er weer) heeft bij de beginnelingen de tweede stek veroverd. Vanochtend werd op minder dan een seconde de A-finale niet gehaald van de nieuwelingen. Al met al een lekker weekend. Op naar de ZRB!
Ja, john-boegkanon deed het niet slecht toch?

Wij hebben zaterdag erg slecht gevaren. Gisteren ging het wel goed, al misten we de b-finale op 18 honderdste WE lagen vierde in onze voorwedstrijd en werden (?) op de finish geklopt door argo. Eerst werd er omgeroepen dat we wel door waren, maar later is dit gecorrigeerd en ging argo door. De finishfoto wilden ze niet laten zien ondanks dat er protest aangetekend is.

Een beetje vreemd allemaal, helemaal doordat de hoofdkamprechter van Argo was. Maar goed we hebben het aan onszelf te wijten, we lagen eerst duidelijk voor en hadden hun eindsprint beter moeten afslaan.

Al met al wel een leerzaam weekend waarin we duidelijk vooruit zijn gegaan

[ Bericht 4% gewijzigd door Pikhoofd op 30-04-2007 10:36:02 ]
  maandag 30 april 2007 @ 11:33:20 #168
8185 Boomrups
Kabbelt rustig voort
pi_48860491
Grootste verassing van de Randstad?

Ik denk dat het de uitslag van de SA2- is, waarbij de twee helften van het 'vlaggeschip' van het Nederlandse roeien niet wist te winnen van 'gelegenheidstwee' Eggenkamp en Steenman. Zou dit iets veranderen voor het komende World Cup seizoen?

Verder vond ik het ook best verrassend dat Theta het B8+ veld won op zaterdag en nu dus nieuweling zijn geworden...
Think of how stupid the average person is...and then realise that half of them is even more stupid than that!
  maandag 30 april 2007 @ 11:40:28 #169
107631 Pikhoofd
What's in a name?
pi_48860634
Hee, weer een nieuwe poster. Roei je zelf ook?

De winst van Theta was zeker een verrassing, ik had toch eerder op Nereus of Vidar gegokt
  maandag 30 april 2007 @ 14:25:40 #170
149168 WanEnOonlie
Als een ouwe
pi_48863666
De winst van Eggenkamp en Steenman is idd verrassend, had toch echt op een winst (met overmacht) van Vermeulen en Gabriëls ingezet.

Verder een redelijk weekend voor mij: twee keer redelijk makkelijk ingewogen: LSA2- (71 kg) en LSA8+ (71.5). De voorwedstrijd van LSA2- ging eigenlijk niet best, de eerste 500 ging nog wel goed, maar daarna liepen RIC en Proteus/Skoll (Greidanus + Blankert) weg. Gelukkig wel snelste 3e dus door naar de finale. Daarin ging het een stuk beter. Waren als snelste uit de start en de 500 (volgens de tijden), bleven bij tot 1200 meter, maar konden daarna niet goed meer anticiperen op de windvlagen en het klotewater. Na 1500 meter hadden we nog steeds uitzicht op een tweede plaats, maar toen haakte ik in een balletje en lagen we volledig stil. De achterstand op de rest was daarom enigzins (negatief) flatterend.

De LSA8+ ging ook niet best, maar wel gewonnen. Was vrij moe van de races hiervoor, en in het middenstuk (waar we weg wilden lopen) kwam Aegir juist weer opzetten. Echt spannend is het nooit geweest gelukkig, dus makkelijke winst. Nog één voor SA (maar niet op de ZRB).

Verder even een klacht over de klote-loting: heb de hele dag in de negatieve boeien gezeten: baan 6 in de VW LSA2-, baan 7 in de finale LSA2- en baan 5 voor de LSA8+.
  maandag 30 april 2007 @ 15:25:20 #171
8185 Boomrups
Kabbelt rustig voort
pi_48864524
Kut voor je dat je steeds negatieve boeien had. Maar de finale van de LSA2- was echt leuk om te zien. De eindsprint van de Muda broertjes was echt ongelooflijk.
Think of how stupid the average person is...and then realise that half of them is even more stupid than that!
pi_48864625
quote:
Op maandag 30 april 2007 10:22 schreef Pikhoofd het volgende:

[..]

Ja, john-boegkanon deed het niet slecht toch?

Wij hebben zaterdag erg slecht gevaren. Gisteren ging het wel goed, al misten we de b-finale op 18 honderdste WE lagen vierde in onze voorwedstrijd en werden (?) op de finish geklopt door argo. Eerst werd er omgeroepen dat we wel door waren, maar later is dit gecorrigeerd en ging argo door. De finishfoto wilden ze niet laten zien ondanks dat er protest aangetekend is.

Een beetje vreemd allemaal, helemaal doordat de hoofdkamprechter van Argo was. Maar goed we hebben het aan onszelf te wijten, we lagen eerst duidelijk voor en hadden hun eindsprint beter moeten afslaan.

Al met al wel een leerzaam weekend waarin we duidelijk vooruit zijn gegaan
Welk nummer start jij dan? Ik kan het allemaal niet meer onthouden hier...

Maare John deed het idd niet zo slecht nee. Ik vond het mooiste nog wel dat hij AV er tot 3x toe eraf heeft gepaald en allerlei asopossers Allez John riepen. Nu mag ik laten zien dat ik nog beter ben dan John

Owja: net voor de derde keer ooit geskifft en omgegaan. Het water was niet eens uberkoud ofzo, maar wel ff aankloten om de boot weer in te komen.

Weet iemand nog sites waarop foto's staan van de Randstad??
pi_48864846
Ons weekend was niet heel relaxed, sowieso omdat we maar 1 keer konden starten dankzij de incapabele wedstrijd leiding die het LB8+ veld niet om kon/wilde ruilen met het LEj8+ veld. Dus zondag de eerste en enige races van het weekend.

De voorwedstrijd met redelijke voorsprong gewonnen, samen met Gyas en Skoll (die hun puntje jammer genoeg net voor Njord konden drukken in de eindsprint) naar de A-finale.

In de A-finale lagen we in baan 5, ondanks de snoek in de start toch het snelst weg samen met Skoll die in baan 2 lagen. Op 600m nog een gruwelijke snoek (bij de finish ging gejuich op schijnt) en meteen daarna op t andere boord ook nog, dus toen pakte skoll nog meer op ons. En ze hielden het vast, we kwamen niet veel dichter bij meer. Dus 2e geworden, met een klein positief puntje dat we wel 4 a 5 boten voorlagen op Vidar (3e) dus dat we samen met Skoll wel duidelijk het sterkst waren van het veld.

Ik heb nu alweer zin in de ZRB, ik wil wel eens een goeie race laten zien (zonder zoveel wind hopelijk).
Proteus-Eretes EJL2007: http://www.ejl2007.nl
  maandag 30 april 2007 @ 17:04:31 #174
107631 Pikhoofd
What's in a name?
pi_48865959
ik start in de zware 8 van asopos
  maandag 30 april 2007 @ 17:52:19 #175
149168 WanEnOonlie
Als een ouwe
pi_48866767
quote:
Op maandag 30 april 2007 15:25 schreef Boomrups het volgende:
Kut voor je dat je steeds negatieve boeien had. Maar de finale van de LSA2- was echt leuk om te zien. De eindsprint van de Muda broertjes was echt ongelooflijk.
De Muda's varen erg goed, heb bewondering voor ze, maar ze hadden ook wel de beste baan om te kunnen eindsprinten.
  maandag 30 april 2007 @ 19:53:42 #176
8185 Boomrups
Kabbelt rustig voort
pi_48869263
quote:
Op maandag 30 april 2007 17:04 schreef Pikhoofd het volgende:
ik start in de zware 8 van asopos
Welke plek in de boot?
  maandag 30 april 2007 @ 20:40:24 #177
107631 Pikhoofd
What's in a name?
pi_48870512
quote:
Op maandag 30 april 2007 19:53 schreef Boomrups het volgende:

[..]

Welke plek in de boot?
op plaats 5, hoezo?
pi_48871283
quote:
Op maandag 30 april 2007 17:52 schreef WanEnOonlie het volgende:

[..]

De Muda's varen erg goed, heb bewondering voor ze, maar ze hadden ook wel de beste baan om te kunnen eindsprinten.
Gefeliciteerd met je blik wan, wat voor combinatie lsa8 was dat deze keer?
pi_48872380
Ik gok de kerstboom LSA8+
pi_48872523
quote:
Op maandag 30 april 2007 21:40 schreef De_Brok het volgende:
Ik gok de kerstboom LSA8+
Kerstboom?
Wasda?
Wie een kuil graaft voor een ander
is een arbeider.
pi_48873333
iets met o.a. een Proteër, Argonaut, Orcaan en roeiers van Njord in 1 boot

[ Bericht 12% gewijzigd door -Banaan- op 01-05-2007 08:33:59 ]
pi_48875004
Ah, een fuif8 ofzo?
is een arbeider.
pi_48884354
Supervet weekend dat het was bij de Nereus Carpit Noctum!
De hele dag ook beetje liggen domineren daar op het water onder het genot van een fel brandende zon
Maar die finale zeg, jeetje wat geweldig is dat; knallen in het donker voor al dat publiek.

Wel even 2 dagen rust gehouden want me handen zitten onder de blaren omdat ik sinds lange tijd weer eens bakboord heb zitten roeien... en dan wil het wel onder zo een hete zon.
Magoed, wil ik vanavond lekker stukkie gaan skiffen (vandaag twee tentamens dus moet er ook tussenuit); is er ineens een vaarverbod ivm een botendoop.
En dat terwijl ik echt weer eens moet gaan skiffen, anders is me hele trainingsschema ook weer naar de klote.

Man wat haat ik deze zooi. Ik zou echt bijna voor de grap een skiff in het water dumpen tijdens die doping en er ernaast gaan zwemmen onder het motto "zwemmen mag wel, en wat ik daarbij meeneem het water in zou niets moeten uitmaken".
pi_48889698
Verstandig idee ja...
pi_48892647
quote:
Op dinsdag 1 mei 2007 11:52 schreef Sjobber het volgende:
Man wat haat ik deze zooi. Ik zou echt bijna voor de grap een skiff in het water dumpen tijdens die doping en er ernaast gaan zwemmen onder het motto "zwemmen mag wel, en wat ik daarbij meeneem het water in zou niets moeten uitmaken".
Hebben ze geen leuk burgerclubje waar je kinderachtig kan gaan doen daar in nijmegen?
  dinsdag 1 mei 2007 @ 16:20:46 #186
149168 WanEnOonlie
Als een ouwe
pi_48893029
quote:
Op dinsdag 1 mei 2007 16:10 schreef cryforhelp het volgende:

[..]

Hebben ze geen leuk burgerclubje waar je kinderachtig kan gaan doen daar in nijmegen?
Inderdaad.

Sorry hoor, Sjobber, maar wees blij dat er nieuwe boten worden aangeschaft op je vereniging en dat je materiaal hebt om in te roeien. Niet de verwende puber uithangen hier.
  dinsdag 1 mei 2007 @ 17:05:34 #187
99724 Pluizel
Pluizig en blond
pi_48894555
De randstad was leuk! Ben alleen zondag even geweest, en heb ook niet geroeid, maar toch.
Heb de hele middag een beetje rondgehangen met een vriendinnetje dat in de eerstejaars dames 8 van Euros zit, en heb tijdens haar laatste race die dag (B-finale) de race ook helemaal gezien (ze had een lift voor me geregeld ) Verder een ander vriendinnetje dat in de bonds meisjesacht zit zien blikken in het SA veld.
en natuurlijk lekker nóg bruiner geworden
Wij haalden opgelucht adem toen zij dat niet meer deden...
pi_48895722
quote:
Op dinsdag 1 mei 2007 16:20 schreef WanEnOonlie het volgende:

[..]
Sorry hoor, Sjobber, maar wees blij dat er nieuwe boten worden aangeschaft op je vereniging en dat je materiaal hebt om in te roeien. Niet de verwende puber uithangen hier.
Wedstrijdroeiers, die zijn verwend; dus je hebt in dat opzicht makkelijk praten . Onze compo afdeling heeft maar 2 gladde boten voor 7 vaste ploegen.
Waarvan er ook nog eens 1 uit de vaart is momenteel.

Onze wedstrijdafdeling heeft er iets van 5, voor maar 2 ploegen.
Voor een vereniging waar het overgrote deel compo afdeling is vind ik die verhouding weer een beetje scheef.
En er schuift vast een keer een 4 door, maar liever vandaag dan morgen om eerlijk te zijn. Niet zozeer omdat er beter compo-materiaal moet komen, maar meer omdat er een boot nodig is (ter back-up van bijv. een boot uit de vaart).
Volgend jaar is het vast anders, maar zo is de situatie nu.

Zo zie ik het, maar dat zie ik vast ook weer verkeerd...
Ik vind de verhouding gewoon erg scheef liggen.
quote:
Op dinsdag 1 mei 2007 14:41 schreef De_Brok het volgende:
Verstandig idee ja...
Het was zegma beter geweest als ze het een week van te voren hadden aangekondigd ipv op de dag zelf. Anders kon ik me schema nog aanpassen... daar gaat het mij meer om.

[ Bericht 8% gewijzigd door Sjobber op 01-05-2007 17:49:22 ]
pi_48898342
Mooie bondsacht Gaat flink geheersd worden op de internationale wateren door team Emke!
is een arbeider.
  dinsdag 1 mei 2007 @ 20:11:39 #190
149168 WanEnOonlie
Als een ouwe
pi_48900631
quote:
Op dinsdag 1 mei 2007 19:11 schreef theSummoner het volgende:
Mooie bondsacht Gaat flink geheersd worden op de internationale wateren door team Emke!
Hmm ben bang van niet. Ik moet het allemaal nog maar zien.

Anyway, ff flink duimen voor Jaap. Aanstaande donderdag hoort-ie of hij mag starten in Linz.
pi_48900990
quote:
Op dinsdag 1 mei 2007 20:11 schreef WanEnOonlie het volgende:

[..]

Hmm ben bang van niet. Ik moet het allemaal nog maar zien.

Anyway, ff flink duimen voor Jaap. Aanstaande donderdag hoort-ie of hij mag starten in Linz.
Wrom ben je bang van niet? Jaap wordt evt. geselecteerd voor de lichte skiff toch?
is een arbeider.
  dinsdag 1 mei 2007 @ 21:14:49 #192
107631 Pikhoofd
What's in a name?
pi_48903290
Die acht lijkt me best 'onervaren' eigenlijk.
pi_48904984
quote:
Op dinsdag 1 mei 2007 21:14 schreef Pikhoofd het volgende:
Die acht lijkt me best 'onervaren' eigenlijk.
Onervaren hoe? Samenvarend of per individu?
is een arbeider.
  dinsdag 1 mei 2007 @ 22:08:44 #194
149168 WanEnOonlie
Als een ouwe
pi_48905882
quote:
Op dinsdag 1 mei 2007 20:20 schreef theSummoner het volgende:

[..]

Wrom ben je bang van niet? Jaap wordt evt. geselecteerd voor de lichte skiff toch?
Nou ja, ben niet bang, maar de bond is natuurlijk grillig in haar besluitvorming. Maar qua tijden en progressie heeft Jaap natuurlijk voldoende credits.
  dinsdag 1 mei 2007 @ 22:10:11 #195
149168 WanEnOonlie
Als een ouwe
pi_48905955
quote:
Op dinsdag 1 mei 2007 21:51 schreef theSummoner het volgende:

[..]

Onervaren hoe? Samenvarend of per individu?
Gewoon. Internationaal onervaren. Hoe makkelijk het ook klinkt: internationale wedstrijden varen gewoon anders. Je raakt gewoon onder de indruk van je eigen bondspakje, van allerlei landen om je heen, de media-poeha, vanalles. Take it from me, je wil daar gewoon ervaring hebben liggen. Mensen als Mitchel, Olaf, Gerritjan, die kennen de klappen van de zweep wel, maar iemand als Willem-Jan niet echt.
pi_48907020
Blik op randstad
  woensdag 2 mei 2007 @ 07:51:27 #197
149168 WanEnOonlie
Als een ouwe
pi_48915751
quote:
Op dinsdag 1 mei 2007 22:30 schreef seekfaM het volgende:
Blik op randstad
Welk veld? J164x?
pi_48917289
quote:
Op dinsdag 1 mei 2007 22:08 schreef WanEnOonlie het volgende:

[..]

Nou ja, ben niet bang, maar de bond is natuurlijk grillig in haar besluitvorming. Maar qua tijden en progressie heeft Jaap natuurlijk voldoende credits.
Bedoelde die twee opmerkingen eigenlijk los van elkaar
Maar over de bondsacht: is nu niet eerder het moment om te 'experimenteren' en vooral om mensen als Willemjan die ervaring op te laten doen? In ieder geval beter moment dat Rotsee regatta of WK (of OS)
(Mooi stuk over NK trouwens Wan)

[ Bericht 3% gewijzigd door theSummoner op 02-05-2007 09:38:53 (toevoeging) ]
is een arbeider.
pi_48917641
Wan, hoe gaat het met jou selecties verder, je gaat toch voor een plek in de LM8+? Wij gaan dus ook LSA8+ starten komende wedstrijden dus misschien mogen we wel een keer tegen jullie dan
  woensdag 2 mei 2007 @ 11:52:38 #200
149168 WanEnOonlie
Als een ouwe
pi_48921516
quote:
Op woensdag 2 mei 2007 09:35 schreef theSummoner het volgende:

[..]

Bedoelde die twee opmerkingen eigenlijk los van elkaar
Maar over de bondsacht: is nu niet eerder het moment om te 'experimenteren' en vooral om mensen als Willemjan die ervaring op te laten doen? In ieder geval beter moment dat Rotsee regatta of WK (of OS)
(Mooi stuk over NK trouwens Wan)
Ja is ook wel zo, beter nu dan op écht belangrijke momenten. Op het WK wil je namelijk je Olympische startbewijs afdwingen. Ik kan alleen niet in Emkes hoofd kijken om te zien of dit de sterkste acht is. Je kan namelijk niet blijven experimenteren, en de jongens hebben nou niet bepaald iets laten zien vorig jaar. En blijven roepen "Ja, maar de Grand dan [op Henley]?" heeft ook weinig zin. De Duitse acht die daar tweede was werd tenminste nog wereldkampioen en blijft progressie tonen.

* WEO mompelt iets over eendagsvlieg / beginnersgeluk

Los daarvan zijn belangrijke schakels als Rogier Blink, Peter Vos en Jurriën Rom Colthoff geblesseerd. Zeker die laatste komt dit seizoen niet meer in actie, en de winst van Blink & Vos in de SA2x mag misschien alleen maar gezien worden als blijk van trainingsarbeid, niet van wereldse vorm. Naar mijn weten mogen ze wél mee naar het trainingskamp in Varese, Italië.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')