Is er alleen een download? Geen youtube ofzo?quote:Op woensdag 28 maart 2007 21:04 schreef __Saviour__ het volgende:
trailer moet natuurlijk in de op!
http://d.turboupload.com/d/1627549/POTC3.avi.html
Da's waar, maar wel 'makkelijker'quote:Op woensdag 28 maart 2007 21:10 schreef __Saviour__ het volgende:
jawel http://www.youtube.com/watch?v=L1t52deUYcI
maar youtube's kwaliteit zuigt zwaar aars.
Tuurlijk, maar er zijn grenzen. Bijna 10 euro p.p. voor slechts wat drinken en chips vind ik wel een beetje teveel van het goede.quote:Op woensdag 28 maart 2007 20:06 schreef draakje1984 het volgende:
oja en over eten meenemen naar de bios effe serieus je gaat uit of niet , ik persoonlijk ga niet met tassen lopen zeulen om een paar euries goedkoper uit te zijn hoor , ja met kinderen snap ik het wel , is duur zat , maar als je lekker uitben en je vermaak je maak het niet uit wat het kost toch (mijn mening tenminste)
Tof!quote:Op zondag 15 april 2007 12:00 schreef magnifor het volgende:
Nieuwe beelden:
http://www.youtube.com/watch?v=GjxVCvzW8vw
My God!!quote:Op zondag 15 april 2007 12:00 schreef magnifor het volgende:
Nieuwe beelden:
http://www.youtube.com/watch?v=GjxVCvzW8vw
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Tomatensoep is roder dan groentensoep
quote:Op dinsdag 17 april 2007 09:30 schreef magnifor het volgende:
100 pagina script:
http://rapidshare.com/files/26431845/poc3.pdf.html
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ben benieuwd. Ik kan niet wachten.
[ Bericht 2% gewijzigd door magnifor op 17-04-2007 16:15:26 ]
Is dit dezelfde versie die al eerst was gelekt? Of is dit nu de echte, zoals de film tezien wordt.quote:Op dinsdag 17 april 2007 09:30 schreef magnifor het volgende:
100 pagina script:
http://rapidshare.com/files/26431845/poc3.pdf.html
...dat weten we eind mei...!quote:Op dinsdag 17 april 2007 16:17 schreef Chaos210 het volgende:
[..]
Is dit dezelfde versie die al eerst was gelekt? Of is dit nu de echte, zoals de film tezien wordt.
Eerste was eerste 56 pagina'squote:Op dinsdag 17 april 2007 16:17 schreef Chaos210 het volgende:
[..]
Is dit dezelfde versie die al eerst was gelekt? Of is dit nu de echte, zoals de film tezien wordt.
Gaaafffquote:Op vrijdag 27 april 2007 00:23 schreef magnifor het volgende:
HIer weer nieuwe beelden:
http://www.youtube.com/watch?v=-LVJcVRvSWc
Je bent geweldig!quote:Op vrijdag 27 april 2007 00:23 schreef magnifor het volgende:
HIer weer nieuwe beelden:
Haha, iddquote:Op vrijdag 27 april 2007 15:53 schreef wonderer het volgende:
Bij Walmart kun je het zo gek niet bedenken of er is een pirates versie van. Sleepover rugzakken (met een dekentje enzo), kinder-fauteuils, bidons, cereal (met marshmellow pirates) en vast nog wel meer dat ik snel verdrongen heb
Ik krijg hem niet openquote:Op maandag 30 april 2007 20:36 schreef Zhenar het volgende:
Pirates 3 featurette
Veel hebben we al gezien in de trailers, maar er zit ook wat nieuw spul bij![]()
Gebruik the force van youtube:quote:Op maandag 30 april 2007 21:18 schreef dutch-mamma het volgende:
[..]
Ik krijg hem niet open(en ik heb echt Quicktime)...
Ik draai thuis de dvd van 1 en 2 wel... Want in Almere komt die marathon toch niet, dat weet ik nu al...!quote:Op dinsdag 1 mei 2007 00:48 schreef __Saviour__ het volgende:
ik hoop dat de metropolis een marathon gaat houden. Dat zou echt tof worden
Geweldig, bedankt!quote:Op dinsdag 1 mei 2007 00:50 schreef magnifor het volgende:
[..]
Gebruik the force van youtube:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Pain is my friend. I can trust pain. I can trust pain to make my life utterly miserable."
"My brain is too smart for me."
"We don't need no education." "Yes you do, you just used a double negative."
Whoop, laat maar, heb 'm al gevondenquote:Op vrijdag 27 april 2007 18:52 schreef Chanty87 het volgende:
[..]
Haha, iddHebben ze al badhanddoeken met 't Pirates logo erop? Toen ik vorig jaar op Kos op vakantie was zag ik er zo eentje liggen op een ligstoel (reserveren
) met 't DMC logo, we hebben er toen naar gezocht maar niks te vinden
![]()
http://www.pathe.nl/acties_events.asp?item_id=1021quote:Koop kaarten voor Pirates of the Caribbean: At World's End en maak kans op een gratis toegangbewijs voor beide Disney Parken.
Koop een kaartje voor Pirates of the Caribbean 3 bij Pathé t/m 10 juni *
Eindigt jouw kaartje op een nul (zie afbeelding)? Gefeliciteerd! Je hebt een gratis toegasnbewijs gewonnen voor Disneyland Paris.
Overhandig je originele bioscoopkaartjeop vertoon van je identiteitsbewijs aan de kassa van Disneyland Resort Paris
en je ontvangt een gratis toegansgbewijs voor 1 dag voor beide Disney parken in de periode van 16 juli t/m 26 augustus 2007
Actievoorwaarden
De actie is alleen geldig bij Pathé bioscopen
De actie is in Pathé Eindhoven NIET geldig voor kaarten die gekocht zijn aan het buffet
De actie is alleen geldig voor toegangskaarten voor de film POTC3 met voorstellingsdata t/m 10 juni 2007
Alleen de originele bioscoopkaarten, eindigend op een 0 (zie afbeelding van een ticket), kunnen op vertoon van een geldig identiteitsbewijs worden ingeleverd tegen 1 gratis toegangsbewijs voor 1 dag beide parken
aan de kassa van Disneyland Parijs
De inwisselperiode is van 16 juli t/m 26 augustus 2007
De prijs is niet inwisselbaar voor contanten
Die kan ik ook niet vinden op de Pathé sitequote:Op woensdag 16 mei 2007 17:09 schreef Djensen het volgende:
zie welke afbeelding ?
In trailers gebruiken ze meestal stock music of muziek uit andere films. Wat je in de trailer hoort, komt dus heel vaak niet in de film terug.quote:Op woensdag 16 mei 2007 21:31 schreef SnakeNL het volgende:
Ik heb net ook geluisterd naar de soundtrack maar ik mis die muziek uit de trailer heb ik er misschien over heen geluisterd
Hij is mooi, he...!!!quote:
Yo Ho, Yo Ho, A Pirate's Life For Mequote:Op donderdag 17 mei 2007 01:31 schreef Pumatje het volgende:
ggrrrrrrrrrrr door deze films wil ik al tijden een piraat zijn![]()
quote:Op woensdag 16 mei 2007 17:09 schreef Djensen het volgende:
zie welke afbeelding ?
volgens mij 25 mei..quote:
Premiere ja?quote:Op vrijdag 18 mei 2007 21:46 schreef dutch-mamma het volgende:
Vanmiddag mijn gereserveerde kaartjes opgehaald. Nog 5 nachtjes slapen...!
Woensdagmiddag half 4, want 12 uur was helaas net niet haalbaar...quote:
Gog leuk gedaan. Wat doen die yanks dan toch weer leuker dan in Nederland met hun eeuwigequote:Op zondag 20 mei 2007 12:48 schreef magnifor het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Premiere in Disneyland (USA).
Ik ben niet naar Disneyland geweest hoor? (Kon ik dat maar, maarja kost te veel.)quote:Op zondag 20 mei 2007 15:08 schreef sanni het volgende:
[..]
Gog leuk gedaan. Wat doen die yanks dan toch weer leuker dan in Nederland met hun eeuwige
oudbollige-premieres-in Carre-stijl [afbeelding] Ze hadden ook de premiere van de film Pearl Harbor op een vliegkampschip gedaan en Godzilla in MSG te New York. Laat weten hoe het was!
Tsk tsk tsk... verkeerde prioriteiten gesteld...quote:Op zondag 20 mei 2007 20:49 schreef Relin het volgende:
Sh!t, moet ik nog langer wachten, want vanaf woensdag zit ik in Monaco bij de F1![]()
Laat even weten hoe `t was,ok?quote:Op zondag 20 mei 2007 17:42 schreef Woodpecker het volgende:
Ik ga 'm morgenochtend bekijken (persvoorstelling). Ben zeer benieuwd... Kreng duurt 2 uur en 53 minuten...
Ik kwam er pas geleden achter dat woensdag de Champions League finale isquote:Op zondag 20 mei 2007 20:49 schreef Relin het volgende:
Sh!t, moet ik nog langer wachten, want vanaf woensdag zit ik in Monaco bij de F1![]()
Ben ik het mee eens, sommige stukken zit je echt als een kind te glimlachen, uiteraard blijven zitten tot na de aftiteling?quote:Op maandag 21 mei 2007 15:03 schreef Woodpecker het volgende:
Net gezienEn deel 3 heeft alles wat een blockbuster zou moeten hebben: spanning, actie en een goed verhaal. Het is een volwaardige afsluiter van een epische trilogie en weet de slechte smaak die ik na deel 2 had volledig weg te spoelen. Zwarter dan ooit en de lengte is geen enkel probleem
Meer volgt binnenkort...
Nee, de drie uur was al redelijk veel voor mijn blaas...quote:Op maandag 21 mei 2007 15:25 schreef Tweek het volgende:
[..]
Ben ik het mee eens, sommige stukken zit je echt als een kind te glimlachen, uiteraard blijven zitten tot na de aftiteling?
Niet lezen als je de film nog niet gezien hebt:quote:Op maandag 21 mei 2007 15:49 schreef Woodpecker het volgende:
[..]
Nee, de drie uur was al redelijk veel voor mijn blaas...Licht eens een tipje op? Wat heb ik gemist?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik heb m ook vanmorgen gezien, maar ben heel wat minder positief....quote:Op maandag 21 mei 2007 15:03 schreef Woodpecker het volgende:
Net gezienEn deel 3 heeft alles wat een blockbuster zou moeten hebben: spanning, actie en een goed verhaal. Het is een volwaardige afsluiter van een epische trilogie en weet de slechte smaak die ik na deel 2 had volledig weg te spoelen. Zwarter dan ooit en de lengte is geen enkel probleem
Meer volgt binnenkort...
Wanneer komt de review?quote:Op maandag 21 mei 2007 15:03 schreef Woodpecker het volgende:
Meer volgt binnenkort...
Oke.quote:Op maandag 21 mei 2007 17:27 schreef Woodpecker het volgende:
[..]
Net geschreven, komt morgenochtend online
Eensquote:Op maandag 21 mei 2007 17:42 schreef __Saviour__ het volgende:
we houden deze toch wel hopelijk spoilervrij he.
mensen die de film gezien hebben kunnen in een apart topic het verhaal mooi bespreken.
Misschien handig om dat ook in de TT te zetten? (bijv: "Pirates 3: At Worlds End #2 [Spoilervrij] ")quote:Op maandag 21 mei 2007 17:56 schreef Dark_Angelus het volgende:
Dus, Spoiler vrij houden..
Mensen die de film gezien hebben kunnen in een apart topic het verhaal mooi bespreken.
Dat stelde ik ook al voorquote:Op maandag 21 mei 2007 08:03 schreef miss-scofield het volgende:
Moeten we trouwens niet iets van een 'spoiler'-topic aanmaken? Hadden we bij deel 2 ook!![]()
Is voor de mensen die de film pas later kunnen zien wel wat leuker, anders lezen ze alles al!!
2x, maar eeuh ja.. dan nog: veel gedraait die dagquote:Op dinsdag 22 mei 2007 09:11 schreef __Saviour__ het volgende:
Anders verwachten ze ff veel bezoekers![]()
De film draait 's avonds 4x tegelijk![]()
[afbeelding]
ik heb voor de zekerheid maar gereserveerd, je weet nooitquote:Op dinsdag 22 mei 2007 11:49 schreef __Saviour__ het volgende:
Nee, wel 4x in tegelijk in de vroege avondvoorstelling. Hij start om 19:45 in 2 zalen en om 20:15 in 2 zalen.
Daar moet toch wel een plekje te bemachtigen zijn zonder reserveren
Een mooi cijferquote:
Precies het cijfer wat ik op imdb gaf. Al ligt mijn recensie tussen die van xi en jou in. Denk dat verschil in tussen de film goed en slecht vinden ook ligt in hoe je de film ziet, pure entertainment of een gooi naar de oscars voor verhaal.quote:
Ik ookquote:
Dat is ook waar, het gaat er om hoe je de film ingaat. Maar voor mij was het om puur entertainment te zien, en dat heb ik gemist wat mede met het verhaal te maken had. Ik had t zelf andersom. Vond Spider-Man 3 juist weer erg meevallen en PotC 3 juist wat tegenvallen. Maar ja zoals ik al zei, het kan verschillen van bezoeker tot bezoeker (zolang je het maar onderbouwt he)quote:Op dinsdag 22 mei 2007 16:23 schreef Tweek het volgende:
[..]
Precies het cijfer wat ik op imdb gaf. Al ligt mijn recensie tussen die van xi en jou in. Denk dat verschil in tussen de film goed en slecht vinden ook ligt in hoe je de film ziet, pure entertainment of een gooi naar de oscars voor verhaal.
Maar zoals je ook al aangaf, waar ik bij Spider-Man 3 enigsinds teleurgesteld de bioscoop verliet, liep ik hier weg met een glimlach en wou ik piraatje gaan spelen.
Fok review staat in ieder geval morgen online voor de geintresseerde.
Waar???quote:Op dinsdag 22 mei 2007 20:10 schreef vencodark het volgende:
Heb trouwens een badlaken van potc 2 met jack sparrow ergens kunnen opvissen.![]()
heb je as zaterdag al in pathe arena gezienquote:Op dinsdag 22 mei 2007 09:11 schreef __Saviour__ het volgende:
Anders verwachten ze ff veel bezoekers![]()
De film draait 's avonds 4x tegelijk![]()
[afbeelding]
dat trekt die tape toch nietquote:Op woensdag 23 mei 2007 12:35 schreef miss_bleu het volgende:
[..]
heb je as zaterdag al in pathe arena gezien15 voorstellingen over de hele dag
IMDB kun je absoluut niet serieus nemen met vervolgfilms. Voor de films uit is zijn er al enkele duizenden mensen die de film een 10 geven.quote:Op woensdag 23 mei 2007 12:31 schreef __Saviour__ het volgende:
Maar dat is de score van 'critics'. Die zeiken bijna elke blockbuster af. De userscore is 85 en de imdb is 86
Maar een userscore is bijna altijd belachelijk hoog. En Imdb cijfers zijn voor grote films in het begin altijd heel hoog, maar zakken daarna weg naar een 7,... (nog een goed cijfer, maar goed). Met elke film moet je gewoon bedenken of je m wil zien of niet. Recensies heb je vooral wat aan om te kunnen zien of je hem waarschijnlijk leuk gaat vinden of niet (zo schrijf ik ze iig). De 'belangrijke' critici willen nog weleens overdreven kritisch zijn naar een blockbuster, terwijl dat niet altijd terecht is. Aan de andere kant is het ook niet zo heel raar, je mag er ook flink wat van verwachten dus dan valt het al snel tegen. Kritische recensies zijn er ook vooral omdat deze films toch iedereen naar de bioscoop weet te lokken, waar andere films dat bijna niet lukt. Die laatstgenoemde kunnen veel beter en vermakelijker zijn dan een blockbuster. Zo zag ik zelf vorige week Exiled (Fong Juk), een film die het zou verdienen om veel gezien te worden. Een film die ook nog eens een hoge entertainmentwaarde heeft, maar ja niemand die de film kent...quote:Op woensdag 23 mei 2007 12:31 schreef __Saviour__ het volgende:
Maar dat is de score van 'critics'. Die zeiken bijna elke blockbuster af. De userscore is 85 en de imdb is 86
Vooral voor vervolgfilms idd, maar ook voor films die een grote fanbase hebben. Zo stond Snakes on a plane maanden voor de release al op een heel hoog cijfer, maar nadat de film uitkwam kelderde het cijfer gigantisch. Een Imdb cijfer kan best representatief zijn, maar dan niet eerder dan na een halfjaar.quote:Op woensdag 23 mei 2007 12:47 schreef BMH het volgende:
[..]
IMDB kun je absoluut niet serieus nemen met vervolgfilms. Voor de films uit is zijn er al enkele duizenden mensen die de film een 10 geven.
Helemaal mee eens!quote:Op woensdag 23 mei 2007 12:53 schreef base3ball het volgende:
[..]
Maar een userscore is bijna altijd belachelijk hoog. En Imdb cijfers zijn voor grote films in het begin altijd heel hoog, maar zakken daarna weg naar een 7,... (nog een goed cijfer, maar goed). Met elke film moet je gewoon bedenken of je m wil zien of niet. Recensies heb je vooral wat aan om te kunnen zien of je hem waarschijnlijk leuk gaat vinden of niet (zo schrijf ik ze iig). De 'belangrijke' critici willen nog weleens overdreven kritisch zijn naar een blockbuster, terwijl dat niet altijd terecht is. Aan de andere kant is het ook niet zo heel raar, je mag er ook flink wat van verwachten dus dan valt het al snel tegen. Kritische recensies zijn er ook vooral omdat deze films toch iedereen naar de bioscoop weet te lokken, waar andere films dat bijna niet lukt. Die laatstgenoemde kunnen veel beter en vermakelijker zijn dan een blockbuster. Zo zag ik zelf vorige week Exiled (Fong Juk), een film die het zou verdienen om veel gezien te worden. Een film die ook nog eens een hoge entertainmentwaarde heeft, maar ja niemand die de film kent...
Films moet je gewoon over je heen laten komen, dus gewoon kijken en zien wat je er van vind.
Negeer de 1's & de 10's en bereken het gemiddelde. Dan krijg je vaak een realistisch cijfer.quote:Op woensdag 23 mei 2007 12:56 schreef base3ball het volgende:
[..]
Vooral voor vervolgfilms idd, maar ook voor films die een grote fanbase hebben. Zo stond Snakes on a plane maanden voor de release al op een heel hoog cijfer, maar nadat de film uitkwam kelderde het cijfer gigantisch. Een Imdb cijfer kan best representatief zijn, maar dan niet eerder dan na een halfjaar.
Zoals dat ook bij jurysporten wordt gedaan. Mensen die serieus zijn en een film niks vinden zullen de film eerder een 3 of 4 geven dan een 1. Hetzelfde geld dat de meeste mensen die serieus zijn een film die ze erg goed vinden eerder een 8 of een 9 geven (of beide voor een 8,5) dan een 10. Dus het zou zeker helpen idd.quote:Op woensdag 23 mei 2007 13:06 schreef BMH het volgende:
[..]
Negeer de 1's & de 10's en bereken het gemiddelde. Dan krijg je vaak een realistisch cijfer.
wtf?quote:Op woensdag 23 mei 2007 14:09 schreef ParanoidEv het volgende:
Ik ben nog nooit weggelopen in de bioscoop. Behalve gisteren bij deze film
Ja. Bovendien, ik ben toch niet alle mensen?quote:Op woensdag 23 mei 2007 14:11 schreef 7eVeNL het volgende:
[..]
wtf?![]()
mensen spreken over een blockbuster, doet deel 2 wegvagen, en jij loopt weg??
Typisch gevalletje van voor het zingen de kerk uit. Want in de laatste anderhalf uur komt pas echt de spanning erin. Zeker bij een marathon komt tot uiting dat Dead Man's Chest plotgewijs echt een zinloze film is, die zou in tien minuten samenvatting prima te verteren zijn voor At World's End.quote:Op woensdag 23 mei 2007 14:16 schreef ParanoidEv het volgende:
aaaaa
[..]
Ja. Bovendien, ik ben toch niet alle mensen?
Het was een marathon. En we vonden het 3e deel na 1,5 uur nergens meer over gaan. en toen kwam er weer 15 minuten pauze en oen waren we het beu.
Dat DMC een prutfilm is kwa plot is geen verassing. Ik viel een jaar geleden zelfs in slaap bij het bekijken van die film in de bioscoop. Wat een rampquote:Op woensdag 23 mei 2007 15:17 schreef Woodpecker het volgende:
[..]
Typisch gevalletje van voor het zingen de kerk uit. Want in de laatste anderhalf uur komt pas echt de spanning erin. Zeker bij een marathon komt tot uiting dat Dead Man's Chest plotgewijs echt een zinloze film is, die zou in tien minuten samenvatting prima te verteren zijn voor At World's End.
Er wordt niet gesproken over een blockbuster, het is een blockbuster (gewoon een benaming voor een type film). Er zijn genoeg blockbusters in de geschiedenis geweest die je niet graag ziet.quote:Op woensdag 23 mei 2007 14:11 schreef 7eVeNL het volgende:
[..]
wtf?![]()
mensen spreken over een blockbuster, doet deel 2 wegvagen, en jij loopt weg??
verkeerd woord gebruik, je hoeft mij de defenitie van een blockbuster niet uit te leggen...quote:Op woensdag 23 mei 2007 15:51 schreef base3ball het volgende:
[..]
Er wordt niet gesproken over een blockbuster, het is een blockbuster (gewoon een benaming voor een type film). Er zijn genoeg blockbusters in de geschiedenis geweest die je niet graag ziet.
Dat had ik ook niet verwacht, maar je reactie was zo dom dat jij deze reactie wel verdiendequote:Op woensdag 23 mei 2007 16:00 schreef 7eVeNL het volgende:
[..]
verkeerd woord gebruik, je hoeft mij de defenitie van een blockbuster niet uit te leggen...![]()
Ga `m zeker nog eens in de bios kijkenquote:Pirates Of The Caribbean: At World`s End
Het laatste deel in de Piraten trilogie beloofde op voorhand nog grootster, spectaculairder en langer te worden dan z`n 2 voorgangers. Die beloftes worden meer dan ingelost. Pirates deel 3 is de onbetwiste blockbuster van deze zomer. Maar zonder fouten is ie zeker niet.
Aan het begin van de film, bij de het eerste shot wordt direct de toon gezet voor de rest van de film. Het beloofd een donkere en duistere bedoeling te worden. Deze scene is dan ook prachtig en je zit gelijk goed in de film.
Daarna gaat het tempo alleen maar omhoog om de volle 2 uur en 40 minuten te blijven boeien, met hier en daar een kleine terug val in tempo waarin de film ook gelijk wat inzakt.
Op die momenten wordt het meer dan ooit te voren duidelijk: deze trilogie moet het niet hebben van drama en romantiek maar destemeer van spectaculair gefilmde en uitgevoerde actie scenes.
Die scenes zien er absoluut fenomenaal uit. De effecten zijn in de hele film fantastisch. Ook het acteerwerk is zoals vanouds weer dik in orde en is voorzien van de nodige humor. Johnny Depp doet weer z`n vertrouwde Jack Sparrow ding, al krijg je wel het gevoel dat het wat meer op de automatische piloot gebeurd.
Toch zijn er wel degelijk minpunten. Opvallend genoeg zijn dat dezelfde minpunten die van Dead Man`s Chest nét niet die super film maakten. Opnieuw zijn er te veel personages en verhaal lijntjes, waardoor geen van allen (of ten minste de meeste) niet voldoende uitgewerkt worden. Daardoor komt het wat "on-af" en afgeraffeld over. De verhaallijnen van Tia Dalma en Davy Jones zijn wat mij betreft zelfs overbodig en hadden achterwege gelaten kunnen worden. Met name hier zitten de eerder genoemde scenes in waarin de film z`n tempo verliest en het niveau wat inzakt.
Gelukkig gaat de film daar niet aan ten onder, wat voor een groot deel te danken is aan het briljante laatste deel van de film waarin alles tot een geweldig hoogtepunt komt, waarbij Hans Zimmers` sublieme soundtrack niet onvernoemd kan blijven.
Al met al slaagt Pirates Of The Carribean: At World`s End met vlag en wimpel voor de blockbuster test van deze zomer en doet ie alles wat je ervan kunt verwachten en meer.
Sit back, relax and enjoy the ride.
IMDB Cijfer: 8,6/10
Mijn Cijfer: 8,5/10
Ik vind de OST van AWE een heel stuk beter dan die van DMC hoor. Zal wel een kwestie van persoonlijke smaak zijn dan.quote:Op woensdag 23 mei 2007 15:25 schreef BMH het volgende:
[..]
Dat DMC een prutfilm is kwa plot is geen verassing. Ik viel een jaar geleden zelfs in slaap bij het bekijken van die film in de bioscoop. Wat een ramp.
Zelfs de muziek kon die film niet redden. En als ik de OST van At World's End zo beluister valt die ook nog eens tegen.
Jij een Piratesfan...?!?quote:Op donderdag 24 mei 2007 00:26 schreef magnifor het volgende:
Ben net terug. Film is goed. Morgen een wat uitgebreidere review.
9/10 (ben een Pirates fan)
Do... you... fear... DEATH...?quote:
Helemaal eens met deze review!quote:Op woensdag 23 mei 2007 20:21 schreef Timo20 het volgende:
Gisteravond in de bios gezien, dit schreef ik er net over in het "gezien" topic:
[..]
Ga `m zeker nog eens in de bios kijken![]()
![]()
Normaal doe ik dat ook nooit. Al is het maar omdat ik ervoor betaald heb (Zeeuw, dan mag dat).quote:Op woensdag 23 mei 2007 15:49 schreef base3ball het volgende:
Voor het einde van een film weggaan is nooit echt handig. Zelfs bij de meest saaie en vervelende films blijf ik nog tot het einde zitten. Je weet nooit wat je mist.
Nu weet ik zeker dat ik em niets ga vindenquote:Op donderdag 24 mei 2007 11:40 schreef RaymanNL het volgende:
Wat een geweldige filmHet verhaal begon kut, maar het werd goed bijgetrokken door de rest van het verhaal
8/10![]()
als een lul op een drumstelquote:Op vrijdag 25 mei 2007 13:38 schreef rena het volgende:
Wat een ongelovelijke kutfilmHij is me zwaaaaar tegengevallen.. En ik vond de eerste 2 films echt geweldig
![]()
Maar het verhaal in deze film was superzwak en ze gooiden allerlei verhaallijnen door elkaar heen, waardoor je er soms geen hol meer van snapte.. En het einde sloeg als een lul op een drumstel
![]()
Ik ook in Utrechtquote:
Ik in Helmond maar volgens mij word het rete druk. Dus heb maar gereserveerd en ga die dingen uur van te voren ophalen, anders waren ze miss al opquote:
Ik hoop dat je net als hij voor de film een fles Wiskey achterovergiet, misschien kun je dan zijn rol in sommige scenes begrijpen.quote:Op vrijdag 25 mei 2007 20:55 schreef Frey het volgende:
Ik ben echt benieuwd naar deel 3. Vooral omdat mijn grote favoriet weer terug is: Barbossa![]()
Barbossa is gewoon een gatenvuller die de scčnes vult als Captian Jack Sparrow er niet is.quote:Op vrijdag 25 mei 2007 22:07 schreef Pumatje het volgende:
[..]
Ik hoop dat je net als hij voor de film een fles Wiskey achterovergiet, misschien kun je dan zijn rol in sommige scenes begrijpen.
Ik verklap ook niets,quote:Op vrijdag 25 mei 2007 22:32 schreef Brentmeister het volgende:
Dit is toch het spoilervrije topic?
Wat is daarquote:
Dat er geen voorstelling uitverkocht zijn, omdat er veel voorstellingen per dag zijn!quote:
Of je reserveerd en je zit wel in een uitverkochte zaal?quote:Op maandag 28 mei 2007 16:10 schreef Tinuzzz_Talpa het volgende:
[..]
Dat er geen voorstelling uitverkocht zijn, omdat er veel voorstellingen per dag zijn!
Oftewel, ik hoef geen 2 weken te wachten totdat ik de film zie
quote:Op dinsdag 29 mei 2007 01:05 schreef magnifor het volgende:
Ben vandaag weer naar Pirates 3 geweest en heb echt geluk gehad. Mijn kaartje eindigt op een 0. Ik ga naar Disneyland.
Bedankt.quote:Op dinsdag 29 mei 2007 01:06 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]![]()
Gefeliciteerd man
, gaaf
.
Je maakt vele FOK!ers jaloers.
Depp was daar juist wel heel sterk! Eén van zijn talenten is slapstick-achtig acteren en dat komt daar juist heel goed boven. Verder was de timing geweldig!quote:Op dinsdag 29 mei 2007 01:36 schreef Kjew het volgende:
Ik heb ook zo`n 0-kaartje... Kopen?
(, maar het is wel waar...)
De film was goed, maar sommige scenes konder korter; af en toe werd het saai. Ook Depp`s acteren vond ik in de eerste scenes dat hij er in kwam niet echt sterk...
Je was zeker ook in Pathe de Munt? kutdrukte zegquote:Op dinsdag 29 mei 2007 01:48 schreef Bullebak het volgende:
Ook gezien vandaag, matige filmVeels te langdradig, en gewoon bar slecht op sommige momenten
![]()
Ik kon me benen echt nergens kwijt, me benen waren dus kapot na afloopquote:Op dinsdag 29 mei 2007 02:01 schreef magnifor het volgende:
In scheveningen was het ook druk en er was een dik wijf dat maar niet stil kon zijn.
Ik heb ook een kaartje die op 0 eindigtquote:Op dinsdag 29 mei 2007 01:05 schreef magnifor het volgende:
Ben vandaag weer naar Pirates 3 geweest en heb echt geluk gehad. Mijn kaartje eindigt op een 0. Ik ga naar Disneyland.
Wat is er in disneyland dan?quote:Op dinsdag 29 mei 2007 01:06 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]![]()
Gefeliciteerd man
, gaaf
.
Je maakt vele FOK!ers jaloers.
Daar heb ik helamaal niet op gelet.quote:Op dinsdag 29 mei 2007 06:36 schreef Chanty87 het volgende:
[..]
Ik heb ook een kaartje die op 0 eindigtAlleen wel jammer dat het alleen in 't hoogseizoen geldig is...
Dat hadden 4 van de 7 vrienden van mequote:Op dinsdag 29 mei 2007 01:05 schreef magnifor het volgende:
Ik blijf gewoonquote:Op dinsdag 29 mei 2007 01:49 schreef dutch-mamma het volgende:
[..]
Depp was daar juist wel heel sterk! Eén van zijn talenten is slapstick-achtig acteren en dat komt daar juist heel goed boven. Verder was de timing geweldig!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. voor me zien.![]()
Je verwacht het en hij weet dat je het verwacht... het leek niet naturel in de eerste scenes met hem; later wel weer.quote:Op dinsdag 29 mei 2007 01:49 schreef dutch-mamma het volgende:
[..]
Depp was daar juist wel heel sterk! Eén van zijn talenten is slapstick-achtig acteren en dat komt daar juist heel goed boven. Verder was de timing geweldig!
quote:Op dinsdag 29 mei 2007 20:12 schreef vencodark het volgende:
[..]
Ik blijf gewoonDe scene heeft héél even op Youtube gestaan. HetSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. voor me zien.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. is geweldig
Never explain; your friends do not need it and your enemies will not believe you anyway. (Elbert Hubbard, US author, 1856 - 1915)
quote:Op vrijdag 1 juni 2007 20:36 schreef wonderer het volgende:
Leuk toch, dat je een film nog een keer kan kijken en dan nieuwe dingen ontdekt?
Niet leuk als je er eigenlijk niks van begrijpt.quote:Op vrijdag 1 juni 2007 20:36 schreef wonderer het volgende:
Leuk toch, dat je een film nog een keer kan kijken en dan nieuwe dingen ontdekt?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 6% gewijzigd door Djaser op 02-06-2007 19:53:44 ]
In welk opzicht? Ik had het idee dat het een door egoisme ingegeven daad van altruisme was. Voor Will (en Elisabeth) was het beter dan het alternatief (de dood), en voor hem was het wel praktisch omdat hij dan niet meer tegen Jones hoefde te vechten, maar een schip tot zijn beschikking had om mee te vechten tegen de EIC.quote:Op vrijdag 1 juni 2007 22:27 schreef Djaser het volgende:
[..]
Niet leuk als je er eigenlijk niks van begrijpt.
Maar goed daar had ik zelf weer geen last van.
Was ik de enige die de keuze van Jack om Will Dave Jones te laten doden zo slecht bij zijn karakter vond passen?
Wat dit topic niet spoilervrijquote:Op vrijdag 1 juni 2007 22:27 schreef Djaser het volgende:
[..]
Niet leuk als je er eigenlijk niks van begrijpt.
Maar goed daar had ik zelf weer geen last van.
Was ik de enige die de keuze van Jack om Will Dave Jones te laten doden zo slecht bij zijn karakter vond passen?
Helemaal mee eens.quote:Op dinsdag 29 mei 2007 01:48 schreef Bullebak het volgende:
Ook gezien vandaag, matige filmVeels te langdradig, en gewoon bar slecht op sommige momenten
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.tegenvallerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.tegenvallerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.tegenvaller
Een matige 7 voor deze film.Friends don't let friends remain beardless...![]()
Speelde Jet-Li ook nog mee dan
Ik vond er geen klap aan dus.[b] Op Zaterdag 26 april 2008 22:35 schreef lauwert het volgende:[/b]
[i] Waar zouden we toch zijn zonder onze geliefde D_A O+ [/i]![]()
quote:Op zaterdag 2 juni 2007 10:44 schreef Dizer het volgende:
[..]
Helemaal mee eens.
Slechtste van de drie. Het moest allemaal van Jack en Barbosa komen. De rest was flut.
Zelfs Jet-Li was bleeegh. En het einde was ook flut. Je kon het wel zien aankomen maar alsnog...
Nee, jammer. En de dingen waar ik op zat te verheugen:(...)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.tegenvaller
(...)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Alle respect voor jouw mening, want wat de één geweldig vindt, zal de ander een teleurstelling vinden. Maar het was toch echtSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. volgens mij... Weet je zeker dat je het niet nog eens wil zien omdat je mogelijk e.e.a. hebt gemist?
Never explain; your friends do not need it and your enemies will not believe you anyway. (Elbert Hubbard, US author, 1856 - 1915)![]()
Gisteravond film gezien hij duurde heel lang moet ik zeggen, hij was best leuk en vooral sommige stukken grappig, wat ik nog grappig vond dat aapje in het begin ergens in die kou,
en redelijke 9 voor de film![]()
Oeps *quote:Op vrijdag 1 juni 2007 22:37 schreef wonderer het volgende:
[..]
In welk opzicht? Ik had het idee dat het een door egoisme ingegeven daad van altruisme was. Voor Will (en Elisabeth) was het beter dan het alternatief (de dood), en voor hem was het wel praktisch omdat hij dan niet meer tegen Jones hoefde te vechten, maar een schip tot zijn beschikking had om mee te vechten tegen de EIC.
Neu, vond het wel passen eigenlijk.![]()
[ Bericht 12% gewijzigd door Pumatje op 02-06-2007 15:54:26 ][DEF] SC#8 Pumatje, niet geboren maar door de baas verstrekt![]()
hela er is een topic voor spoilers potverdikkie❤ Rozen zijn rood ❤
❤ Viooltjes zijn blauw ❤
❤ Kristel, ik hou van jou! ❤![]()
* Morpheus2002 gaat vanavond ook voor de 2de keer!
Niets Is Sterker Dan Dat Ene Woord; Feyenoord! Mijn Feyenoord!![]()
Ik dacht al zoietsquote:
[b] Op Zaterdag 26 april 2008 22:35 schreef lauwert het volgende:[/b]
[i] Waar zouden we toch zijn zonder onze geliefde D_A O+ [/i]![]()
Alleen die aapje was vervloekt. Dus hij kan niets voelen. Dus hoe is het mogelijk dat hij het koud heeft?quote:Op zaterdag 2 juni 2007 13:06 schreef Drumpie het volgende:
Gisteravond film gezien hij duurde heel lang moet ik zeggen, hij was best leuk en vooral sommige stukken grappig, wat ik nog grappig vond dat aapje in het begin ergens in die kou,
en redelijke 9 voor de film
[ Bericht 1% gewijzigd door magnifor op 02-06-2007 23:14:59 ]![]()
Goed punt
"Pain is my friend. I can trust pain. I can trust pain to make my life utterly miserable."
"My brain is too smart for me."
"We don't need no education." "Yes you do, you just used a double negative."![]()
Zoiets zat ook in deel 1. Barbassa zei dat de jurk nog steeds warm aanvoelde, toen elisabeth die uittrok voordat ze van de plank sprong.❤ Rozen zijn rood ❤
❤ Viooltjes zijn blauw ❤
❤ Kristel, ik hou van jou! ❤![]()
Misschien zei Barbossa dat als een gezegde zeg maar en meende hij dat niet echt.quote:Op zaterdag 2 juni 2007 23:12 schreef __Saviour__ het volgende:
Zoiets zat ook in deel 1. Barbassa zei dat de jurk nog steeds warm aanvoelde, toen elisabeth die uittrok voordat ze van de plank sprong.
Enige wat ik kan bedenken (naast dat het een plothole kan zijn natuurlijk) is dat Tia Dalma die vloek opgeheven heeft.![]()
![]()
Net terug, de zaal was afgeladen vol. Mooie film, maar springt wel een beetje van hak op tak.Op woensdag 10 juli 2013 01:46 schreef Littlerabbit het volgende:
Djeez is een literaire grootheid. Hij weet op een poëtische wijze zelfs de schoonheid in een kinderverkrachting bloot te leggen. Tuinbeeld kopen?
Forum Opties Forumhop: Hop naar: