Yo Ho, Yo Ho, A Pirate's Life For Mequote:Op donderdag 17 mei 2007 01:31 schreef Pumatje het volgende:
ggrrrrrrrrrrr door deze films wil ik al tijden een piraat zijn![]()
quote:Op woensdag 16 mei 2007 17:09 schreef Djensen het volgende:
zie welke afbeelding ?
volgens mij 25 mei..quote:
Premiere ja?quote:Op vrijdag 18 mei 2007 21:46 schreef dutch-mamma het volgende:
Vanmiddag mijn gereserveerde kaartjes opgehaald. Nog 5 nachtjes slapen...!
Woensdagmiddag half 4, want 12 uur was helaas net niet haalbaar...quote:
Gog leuk gedaan. Wat doen die yanks dan toch weer leuker dan in Nederland met hun eeuwigequote:Op zondag 20 mei 2007 12:48 schreef magnifor het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Premiere in Disneyland (USA).
Ik ben niet naar Disneyland geweest hoor? (Kon ik dat maar, maarja kost te veel.)quote:Op zondag 20 mei 2007 15:08 schreef sanni het volgende:
[..]
Gog leuk gedaan. Wat doen die yanks dan toch weer leuker dan in Nederland met hun eeuwige
oudbollige-premieres-in Carre-stijl [afbeelding] Ze hadden ook de premiere van de film Pearl Harbor op een vliegkampschip gedaan en Godzilla in MSG te New York. Laat weten hoe het was!
Tsk tsk tsk... verkeerde prioriteiten gesteld...quote:Op zondag 20 mei 2007 20:49 schreef Relin het volgende:
Sh!t, moet ik nog langer wachten, want vanaf woensdag zit ik in Monaco bij de F1![]()
Laat even weten hoe `t was,ok?quote:Op zondag 20 mei 2007 17:42 schreef Woodpecker het volgende:
Ik ga 'm morgenochtend bekijken (persvoorstelling). Ben zeer benieuwd... Kreng duurt 2 uur en 53 minuten...
Ik kwam er pas geleden achter dat woensdag de Champions League finale isquote:Op zondag 20 mei 2007 20:49 schreef Relin het volgende:
Sh!t, moet ik nog langer wachten, want vanaf woensdag zit ik in Monaco bij de F1![]()
Ben ik het mee eens, sommige stukken zit je echt als een kind te glimlachen, uiteraard blijven zitten tot na de aftiteling?quote:Op maandag 21 mei 2007 15:03 schreef Woodpecker het volgende:
Net gezienEn deel 3 heeft alles wat een blockbuster zou moeten hebben: spanning, actie en een goed verhaal. Het is een volwaardige afsluiter van een epische trilogie en weet de slechte smaak die ik na deel 2 had volledig weg te spoelen. Zwarter dan ooit en de lengte is geen enkel probleem
Meer volgt binnenkort...
Nee, de drie uur was al redelijk veel voor mijn blaas...quote:Op maandag 21 mei 2007 15:25 schreef Tweek het volgende:
[..]
Ben ik het mee eens, sommige stukken zit je echt als een kind te glimlachen, uiteraard blijven zitten tot na de aftiteling?
Niet lezen als je de film nog niet gezien hebt:quote:Op maandag 21 mei 2007 15:49 schreef Woodpecker het volgende:
[..]
Nee, de drie uur was al redelijk veel voor mijn blaas...Licht eens een tipje op? Wat heb ik gemist?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik heb m ook vanmorgen gezien, maar ben heel wat minder positief....quote:Op maandag 21 mei 2007 15:03 schreef Woodpecker het volgende:
Net gezienEn deel 3 heeft alles wat een blockbuster zou moeten hebben: spanning, actie en een goed verhaal. Het is een volwaardige afsluiter van een epische trilogie en weet de slechte smaak die ik na deel 2 had volledig weg te spoelen. Zwarter dan ooit en de lengte is geen enkel probleem
Meer volgt binnenkort...
Wanneer komt de review?quote:Op maandag 21 mei 2007 15:03 schreef Woodpecker het volgende:
Meer volgt binnenkort...
Oke.quote:Op maandag 21 mei 2007 17:27 schreef Woodpecker het volgende:
[..]
Net geschreven, komt morgenochtend online
Eensquote:Op maandag 21 mei 2007 17:42 schreef __Saviour__ het volgende:
we houden deze toch wel hopelijk spoilervrij he.
mensen die de film gezien hebben kunnen in een apart topic het verhaal mooi bespreken.
Misschien handig om dat ook in de TT te zetten? (bijv: "Pirates 3: At Worlds End #2 [Spoilervrij] ")quote:Op maandag 21 mei 2007 17:56 schreef Dark_Angelus het volgende:
Dus, Spoiler vrij houden..
Mensen die de film gezien hebben kunnen in een apart topic het verhaal mooi bespreken.
Dat stelde ik ook al voorquote:Op maandag 21 mei 2007 08:03 schreef miss-scofield het volgende:
Moeten we trouwens niet iets van een 'spoiler'-topic aanmaken? Hadden we bij deel 2 ook!![]()
Is voor de mensen die de film pas later kunnen zien wel wat leuker, anders lezen ze alles al!!
2x, maar eeuh ja.. dan nog: veel gedraait die dagquote:Op dinsdag 22 mei 2007 09:11 schreef __Saviour__ het volgende:
Anders verwachten ze ff veel bezoekers![]()
De film draait 's avonds 4x tegelijk![]()
[afbeelding]
ik heb voor de zekerheid maar gereserveerd, je weet nooitquote:Op dinsdag 22 mei 2007 11:49 schreef __Saviour__ het volgende:
Nee, wel 4x in tegelijk in de vroege avondvoorstelling. Hij start om 19:45 in 2 zalen en om 20:15 in 2 zalen.
Daar moet toch wel een plekje te bemachtigen zijn zonder reserveren
Een mooi cijferquote:
Precies het cijfer wat ik op imdb gaf. Al ligt mijn recensie tussen die van xi en jou in. Denk dat verschil in tussen de film goed en slecht vinden ook ligt in hoe je de film ziet, pure entertainment of een gooi naar de oscars voor verhaal.quote:
Ik ookquote:
Dat is ook waar, het gaat er om hoe je de film ingaat. Maar voor mij was het om puur entertainment te zien, en dat heb ik gemist wat mede met het verhaal te maken had. Ik had t zelf andersom. Vond Spider-Man 3 juist weer erg meevallen en PotC 3 juist wat tegenvallen. Maar ja zoals ik al zei, het kan verschillen van bezoeker tot bezoeker (zolang je het maar onderbouwt he)quote:Op dinsdag 22 mei 2007 16:23 schreef Tweek het volgende:
[..]
Precies het cijfer wat ik op imdb gaf. Al ligt mijn recensie tussen die van xi en jou in. Denk dat verschil in tussen de film goed en slecht vinden ook ligt in hoe je de film ziet, pure entertainment of een gooi naar de oscars voor verhaal.
Maar zoals je ook al aangaf, waar ik bij Spider-Man 3 enigsinds teleurgesteld de bioscoop verliet, liep ik hier weg met een glimlach en wou ik piraatje gaan spelen.
Fok review staat in ieder geval morgen online voor de geintresseerde.
Waar???quote:Op dinsdag 22 mei 2007 20:10 schreef vencodark het volgende:
Heb trouwens een badlaken van potc 2 met jack sparrow ergens kunnen opvissen.![]()
heb je as zaterdag al in pathe arena gezienquote:Op dinsdag 22 mei 2007 09:11 schreef __Saviour__ het volgende:
Anders verwachten ze ff veel bezoekers![]()
De film draait 's avonds 4x tegelijk![]()
[afbeelding]
dat trekt die tape toch nietquote:Op woensdag 23 mei 2007 12:35 schreef miss_bleu het volgende:
[..]
heb je as zaterdag al in pathe arena gezien15 voorstellingen over de hele dag
IMDB kun je absoluut niet serieus nemen met vervolgfilms. Voor de films uit is zijn er al enkele duizenden mensen die de film een 10 geven.quote:Op woensdag 23 mei 2007 12:31 schreef __Saviour__ het volgende:
Maar dat is de score van 'critics'. Die zeiken bijna elke blockbuster af. De userscore is 85 en de imdb is 86
Maar een userscore is bijna altijd belachelijk hoog. En Imdb cijfers zijn voor grote films in het begin altijd heel hoog, maar zakken daarna weg naar een 7,... (nog een goed cijfer, maar goed). Met elke film moet je gewoon bedenken of je m wil zien of niet. Recensies heb je vooral wat aan om te kunnen zien of je hem waarschijnlijk leuk gaat vinden of niet (zo schrijf ik ze iig). De 'belangrijke' critici willen nog weleens overdreven kritisch zijn naar een blockbuster, terwijl dat niet altijd terecht is. Aan de andere kant is het ook niet zo heel raar, je mag er ook flink wat van verwachten dus dan valt het al snel tegen. Kritische recensies zijn er ook vooral omdat deze films toch iedereen naar de bioscoop weet te lokken, waar andere films dat bijna niet lukt. Die laatstgenoemde kunnen veel beter en vermakelijker zijn dan een blockbuster. Zo zag ik zelf vorige week Exiled (Fong Juk), een film die het zou verdienen om veel gezien te worden. Een film die ook nog eens een hoge entertainmentwaarde heeft, maar ja niemand die de film kent...quote:Op woensdag 23 mei 2007 12:31 schreef __Saviour__ het volgende:
Maar dat is de score van 'critics'. Die zeiken bijna elke blockbuster af. De userscore is 85 en de imdb is 86
Vooral voor vervolgfilms idd, maar ook voor films die een grote fanbase hebben. Zo stond Snakes on a plane maanden voor de release al op een heel hoog cijfer, maar nadat de film uitkwam kelderde het cijfer gigantisch. Een Imdb cijfer kan best representatief zijn, maar dan niet eerder dan na een halfjaar.quote:Op woensdag 23 mei 2007 12:47 schreef BMH het volgende:
[..]
IMDB kun je absoluut niet serieus nemen met vervolgfilms. Voor de films uit is zijn er al enkele duizenden mensen die de film een 10 geven.
Helemaal mee eens!quote:Op woensdag 23 mei 2007 12:53 schreef base3ball het volgende:
[..]
Maar een userscore is bijna altijd belachelijk hoog. En Imdb cijfers zijn voor grote films in het begin altijd heel hoog, maar zakken daarna weg naar een 7,... (nog een goed cijfer, maar goed). Met elke film moet je gewoon bedenken of je m wil zien of niet. Recensies heb je vooral wat aan om te kunnen zien of je hem waarschijnlijk leuk gaat vinden of niet (zo schrijf ik ze iig). De 'belangrijke' critici willen nog weleens overdreven kritisch zijn naar een blockbuster, terwijl dat niet altijd terecht is. Aan de andere kant is het ook niet zo heel raar, je mag er ook flink wat van verwachten dus dan valt het al snel tegen. Kritische recensies zijn er ook vooral omdat deze films toch iedereen naar de bioscoop weet te lokken, waar andere films dat bijna niet lukt. Die laatstgenoemde kunnen veel beter en vermakelijker zijn dan een blockbuster. Zo zag ik zelf vorige week Exiled (Fong Juk), een film die het zou verdienen om veel gezien te worden. Een film die ook nog eens een hoge entertainmentwaarde heeft, maar ja niemand die de film kent...
Films moet je gewoon over je heen laten komen, dus gewoon kijken en zien wat je er van vind.
Negeer de 1's & de 10's en bereken het gemiddelde. Dan krijg je vaak een realistisch cijfer.quote:Op woensdag 23 mei 2007 12:56 schreef base3ball het volgende:
[..]
Vooral voor vervolgfilms idd, maar ook voor films die een grote fanbase hebben. Zo stond Snakes on a plane maanden voor de release al op een heel hoog cijfer, maar nadat de film uitkwam kelderde het cijfer gigantisch. Een Imdb cijfer kan best representatief zijn, maar dan niet eerder dan na een halfjaar.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |