Wanneer komt de review?quote:Op maandag 21 mei 2007 15:03 schreef Woodpecker het volgende:
Net gezienEn deel 3 heeft alles wat een blockbuster zou moeten hebben: spanning, actie en een goed verhaal. Het is een volwaardige afsluiter van een epische trilogie en weet de slechte smaak die ik na deel 2 had volledig weg te spoelen. Zwarter dan ooit en de lengte is geen enkel probleem
Meer volgt binnenkort...
Oke.quote:Op maandag 21 mei 2007 17:27 schreef Woodpecker het volgende:
[..]
Net geschreven, komt morgenochtend online
Eensquote:Op maandag 21 mei 2007 17:42 schreef __Saviour__ het volgende:
we houden deze toch wel hopelijk spoilervrij he.
mensen die de film gezien hebben kunnen in een apart topic het verhaal mooi bespreken.
Misschien handig om dat ook in de TT te zetten? (bijv: "Pirates 3: At Worlds End #2 [Spoilervrij] ")quote:Op maandag 21 mei 2007 17:56 schreef Dark_Angelus het volgende:
Dus, Spoiler vrij houden..
Mensen die de film gezien hebben kunnen in een apart topic het verhaal mooi bespreken.
Dat stelde ik ook al voorquote:Op maandag 21 mei 2007 08:03 schreef miss-scofield het volgende:
Moeten we trouwens niet iets van een 'spoiler'-topic aanmaken? Hadden we bij deel 2 ook!![]()
Is voor de mensen die de film pas later kunnen zien wel wat leuker, anders lezen ze alles al!!
2x, maar eeuh ja.. dan nog: veel gedraait die dagquote:Op dinsdag 22 mei 2007 09:11 schreef __Saviour__ het volgende:
Anders verwachten ze ff veel bezoekers![]()
De film draait 's avonds 4x tegelijk![]()
[afbeelding]
ik heb voor de zekerheid maar gereserveerd, je weet nooitquote:Op dinsdag 22 mei 2007 11:49 schreef __Saviour__ het volgende:
Nee, wel 4x in tegelijk in de vroege avondvoorstelling. Hij start om 19:45 in 2 zalen en om 20:15 in 2 zalen.
Daar moet toch wel een plekje te bemachtigen zijn zonder reserveren
Een mooi cijferquote:
Precies het cijfer wat ik op imdb gaf. Al ligt mijn recensie tussen die van xi en jou in. Denk dat verschil in tussen de film goed en slecht vinden ook ligt in hoe je de film ziet, pure entertainment of een gooi naar de oscars voor verhaal.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |