quote:
Op maandag 21 mei 2007 15:03 schreef Woodpecker het volgende:Net gezien
![]()
En deel 3 heeft alles wat een blockbuster zou moeten hebben: spanning, actie en een goed verhaal. Het is een volwaardige afsluiter van een epische trilogie en weet de slechte smaak die ik na deel 2 had volledig weg te spoelen. Zwarter dan ooit en de lengte is geen enkel probleem
![]()
Meer volgt binnenkort...
Ik heb m ook vanmorgen gezien, maar ben heel wat minder positief....
Ik vind de film erg rommelig, het aantal personages is nog groter dan in deel 2, terwijl het er daar al veel te veel waren.
Het verhaal vond ik eigenlijk vrij zwak, ik kreeg meer de indruk dat ze niet wisten wat ze wilden en nu maar alles bij elkaar geschraapt hebben wat ze konden bedenken. Het is idd een wat zwartere film dan de voorgaande delen, maar echt goed werken doet het niet. Het is voor mij een poging tot een grauwere film, en dan vooral doordat de momenten die 'zwaarmoediger' zijn zo kort duren. Hierdoor is de impact ervan heel beperkt. Ook vond ik de humor niet meer zo heel scherp, de meeste grappen zijn leuk, maar erg snel vergeten. Ook komen de hoofdpersonages niet goed uit de verf, omdat er steeds weer geswitched wordt tussen alle partijen.
De vormgeving is als vanouds weer heel erg mooi en het geluid is ook weer top. Echt spectaculair zijn de meeste scènes niet, buiten het slotgevecht en de scènes met de Black Pearl in Davy Jones Lock. Prachtig vormgegeven, maar verder vind ik het een vrij matige film die best vermakelijk is maar toch echt te lang duurt.
Maar ja dat is mijn mening
![]()
. Iedereen gaat m toch wel zien, dus doet dit er niet echt veel toe. Iig iedereen veel kijkplezier wanneer ze gaan.
Everybody has a talent, most people just don't know what it is.
www.xi-online.nl