http://www.pathe.nl/acties_events.asp?item_id=1021quote:Koop kaarten voor Pirates of the Caribbean: At World's End en maak kans op een gratis toegangbewijs voor beide Disney Parken.
Koop een kaartje voor Pirates of the Caribbean 3 bij Pathé t/m 10 juni *
Eindigt jouw kaartje op een nul (zie afbeelding)? Gefeliciteerd! Je hebt een gratis toegasnbewijs gewonnen voor Disneyland Paris.
Overhandig je originele bioscoopkaartjeop vertoon van je identiteitsbewijs aan de kassa van Disneyland Resort Paris
en je ontvangt een gratis toegansgbewijs voor 1 dag voor beide Disney parken in de periode van 16 juli t/m 26 augustus 2007
Actievoorwaarden
De actie is alleen geldig bij Pathé bioscopen
De actie is in Pathé Eindhoven NIET geldig voor kaarten die gekocht zijn aan het buffet
De actie is alleen geldig voor toegangskaarten voor de film POTC3 met voorstellingsdata t/m 10 juni 2007
Alleen de originele bioscoopkaarten, eindigend op een 0 (zie afbeelding van een ticket), kunnen op vertoon van een geldig identiteitsbewijs worden ingeleverd tegen 1 gratis toegangsbewijs voor 1 dag beide parken
aan de kassa van Disneyland Parijs
De inwisselperiode is van 16 juli t/m 26 augustus 2007
De prijs is niet inwisselbaar voor contanten
Die kan ik ook niet vinden op de Pathé sitequote:Op woensdag 16 mei 2007 17:09 schreef Djensen het volgende:
zie welke afbeelding ?
In trailers gebruiken ze meestal stock music of muziek uit andere films. Wat je in de trailer hoort, komt dus heel vaak niet in de film terug.quote:Op woensdag 16 mei 2007 21:31 schreef SnakeNL het volgende:
Ik heb net ook geluisterd naar de soundtrack maar ik mis die muziek uit de trailer heb ik er misschien over heen geluisterd
Hij is mooi, he...!!!quote:
Yo Ho, Yo Ho, A Pirate's Life For Mequote:Op donderdag 17 mei 2007 01:31 schreef Pumatje het volgende:
ggrrrrrrrrrrr door deze films wil ik al tijden een piraat zijn![]()
quote:Op woensdag 16 mei 2007 17:09 schreef Djensen het volgende:
zie welke afbeelding ?
volgens mij 25 mei..quote:
Premiere ja?quote:Op vrijdag 18 mei 2007 21:46 schreef dutch-mamma het volgende:
Vanmiddag mijn gereserveerde kaartjes opgehaald. Nog 5 nachtjes slapen...!
Woensdagmiddag half 4, want 12 uur was helaas net niet haalbaar...quote:
Gog leuk gedaan. Wat doen die yanks dan toch weer leuker dan in Nederland met hun eeuwigequote:Op zondag 20 mei 2007 12:48 schreef magnifor het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Premiere in Disneyland (USA).
Ik ben niet naar Disneyland geweest hoor? (Kon ik dat maar, maarja kost te veel.)quote:Op zondag 20 mei 2007 15:08 schreef sanni het volgende:
[..]
Gog leuk gedaan. Wat doen die yanks dan toch weer leuker dan in Nederland met hun eeuwige
oudbollige-premieres-in Carre-stijl [afbeelding] Ze hadden ook de premiere van de film Pearl Harbor op een vliegkampschip gedaan en Godzilla in MSG te New York. Laat weten hoe het was!
Tsk tsk tsk... verkeerde prioriteiten gesteld...quote:Op zondag 20 mei 2007 20:49 schreef Relin het volgende:
Sh!t, moet ik nog langer wachten, want vanaf woensdag zit ik in Monaco bij de F1![]()
Laat even weten hoe `t was,ok?quote:Op zondag 20 mei 2007 17:42 schreef Woodpecker het volgende:
Ik ga 'm morgenochtend bekijken (persvoorstelling). Ben zeer benieuwd... Kreng duurt 2 uur en 53 minuten...
Ik kwam er pas geleden achter dat woensdag de Champions League finale isquote:Op zondag 20 mei 2007 20:49 schreef Relin het volgende:
Sh!t, moet ik nog langer wachten, want vanaf woensdag zit ik in Monaco bij de F1![]()
Ben ik het mee eens, sommige stukken zit je echt als een kind te glimlachen, uiteraard blijven zitten tot na de aftiteling?quote:Op maandag 21 mei 2007 15:03 schreef Woodpecker het volgende:
Net gezienEn deel 3 heeft alles wat een blockbuster zou moeten hebben: spanning, actie en een goed verhaal. Het is een volwaardige afsluiter van een epische trilogie en weet de slechte smaak die ik na deel 2 had volledig weg te spoelen. Zwarter dan ooit en de lengte is geen enkel probleem
Meer volgt binnenkort...
Nee, de drie uur was al redelijk veel voor mijn blaas...quote:Op maandag 21 mei 2007 15:25 schreef Tweek het volgende:
[..]
Ben ik het mee eens, sommige stukken zit je echt als een kind te glimlachen, uiteraard blijven zitten tot na de aftiteling?
Niet lezen als je de film nog niet gezien hebt:quote:Op maandag 21 mei 2007 15:49 schreef Woodpecker het volgende:
[..]
Nee, de drie uur was al redelijk veel voor mijn blaas...Licht eens een tipje op? Wat heb ik gemist?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik heb m ook vanmorgen gezien, maar ben heel wat minder positief....quote:Op maandag 21 mei 2007 15:03 schreef Woodpecker het volgende:
Net gezienEn deel 3 heeft alles wat een blockbuster zou moeten hebben: spanning, actie en een goed verhaal. Het is een volwaardige afsluiter van een epische trilogie en weet de slechte smaak die ik na deel 2 had volledig weg te spoelen. Zwarter dan ooit en de lengte is geen enkel probleem
Meer volgt binnenkort...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |