http://www.pathe.nl/acties_events.asp?item_id=1021quote:Koop kaarten voor Pirates of the Caribbean: At World's End en maak kans op een gratis toegangbewijs voor beide Disney Parken.
Koop een kaartje voor Pirates of the Caribbean 3 bij Pathé t/m 10 juni *
Eindigt jouw kaartje op een nul (zie afbeelding)? Gefeliciteerd! Je hebt een gratis toegasnbewijs gewonnen voor Disneyland Paris.
Overhandig je originele bioscoopkaartjeop vertoon van je identiteitsbewijs aan de kassa van Disneyland Resort Paris
en je ontvangt een gratis toegansgbewijs voor 1 dag voor beide Disney parken in de periode van 16 juli t/m 26 augustus 2007
Actievoorwaarden
De actie is alleen geldig bij Pathé bioscopen
De actie is in Pathé Eindhoven NIET geldig voor kaarten die gekocht zijn aan het buffet
De actie is alleen geldig voor toegangskaarten voor de film POTC3 met voorstellingsdata t/m 10 juni 2007
Alleen de originele bioscoopkaarten, eindigend op een 0 (zie afbeelding van een ticket), kunnen op vertoon van een geldig identiteitsbewijs worden ingeleverd tegen 1 gratis toegangsbewijs voor 1 dag beide parken
aan de kassa van Disneyland Parijs
De inwisselperiode is van 16 juli t/m 26 augustus 2007
De prijs is niet inwisselbaar voor contanten
Die kan ik ook niet vinden op de Pathé sitequote:Op woensdag 16 mei 2007 17:09 schreef Djensen het volgende:
zie welke afbeelding ?
In trailers gebruiken ze meestal stock music of muziek uit andere films. Wat je in de trailer hoort, komt dus heel vaak niet in de film terug.quote:Op woensdag 16 mei 2007 21:31 schreef SnakeNL het volgende:
Ik heb net ook geluisterd naar de soundtrack maar ik mis die muziek uit de trailer heb ik er misschien over heen geluisterd
Hij is mooi, he...!!!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |