Je verwacht het en hij weet dat je het verwacht... het leek niet naturel in de eerste scenes met hem; later wel weer.quote:Op dinsdag 29 mei 2007 01:49 schreef dutch-mamma het volgende:
[..]
Depp was daar juist wel heel sterk! Eén van zijn talenten is slapstick-achtig acteren en dat komt daar juist heel goed boven. Verder was de timing geweldig!
quote:Op dinsdag 29 mei 2007 20:12 schreef vencodark het volgende:
[..]
Ik blijf gewoonDe scene heeft héél even op Youtube gestaan. HetSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. voor me zien.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. is geweldig
Never explain; your friends do not need it and your enemies will not believe you anyway. (Elbert Hubbard, US author, 1856 - 1915)
quote:Op vrijdag 1 juni 2007 20:36 schreef wonderer het volgende:
Leuk toch, dat je een film nog een keer kan kijken en dan nieuwe dingen ontdekt?
Niet leuk als je er eigenlijk niks van begrijpt.quote:Op vrijdag 1 juni 2007 20:36 schreef wonderer het volgende:
Leuk toch, dat je een film nog een keer kan kijken en dan nieuwe dingen ontdekt?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 6% gewijzigd door Djaser op 02-06-2007 19:53:44 ]
In welk opzicht? Ik had het idee dat het een door egoisme ingegeven daad van altruisme was. Voor Will (en Elisabeth) was het beter dan het alternatief (de dood), en voor hem was het wel praktisch omdat hij dan niet meer tegen Jones hoefde te vechten, maar een schip tot zijn beschikking had om mee te vechten tegen de EIC.quote:Op vrijdag 1 juni 2007 22:27 schreef Djaser het volgende:
[..]
Niet leuk als je er eigenlijk niks van begrijpt.
Maar goed daar had ik zelf weer geen last van.
Was ik de enige die de keuze van Jack om Will Dave Jones te laten doden zo slecht bij zijn karakter vond passen?
Wat dit topic niet spoilervrijquote:Op vrijdag 1 juni 2007 22:27 schreef Djaser het volgende:
[..]
Niet leuk als je er eigenlijk niks van begrijpt.
Maar goed daar had ik zelf weer geen last van.
Was ik de enige die de keuze van Jack om Will Dave Jones te laten doden zo slecht bij zijn karakter vond passen?
Helemaal mee eens.quote:Op dinsdag 29 mei 2007 01:48 schreef Bullebak het volgende:
Ook gezien vandaag, matige filmVeels te langdradig, en gewoon bar slecht op sommige momenten
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.tegenvallerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.tegenvallerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.tegenvaller
Een matige 7 voor deze film.Friends don't let friends remain beardless...![]()
Speelde Jet-Li ook nog mee dan
Ik vond er geen klap aan dus.[b] Op Zaterdag 26 april 2008 22:35 schreef lauwert het volgende:[/b]
[i] Waar zouden we toch zijn zonder onze geliefde D_A O+ [/i]![]()
quote:Op zaterdag 2 juni 2007 10:44 schreef Dizer het volgende:
[..]
Helemaal mee eens.
Slechtste van de drie. Het moest allemaal van Jack en Barbosa komen. De rest was flut.
Zelfs Jet-Li was bleeegh. En het einde was ook flut. Je kon het wel zien aankomen maar alsnog...
Nee, jammer. En de dingen waar ik op zat te verheugen:(...)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.tegenvaller
(...)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Alle respect voor jouw mening, want wat de één geweldig vindt, zal de ander een teleurstelling vinden. Maar het was toch echtSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. volgens mij... Weet je zeker dat je het niet nog eens wil zien omdat je mogelijk e.e.a. hebt gemist?
Never explain; your friends do not need it and your enemies will not believe you anyway. (Elbert Hubbard, US author, 1856 - 1915)![]()
Gisteravond film gezien hij duurde heel lang moet ik zeggen, hij was best leuk en vooral sommige stukken grappig, wat ik nog grappig vond dat aapje in het begin ergens in die kou,
en redelijke 9 voor de film![]()
Oeps *quote:Op vrijdag 1 juni 2007 22:37 schreef wonderer het volgende:
[..]
In welk opzicht? Ik had het idee dat het een door egoisme ingegeven daad van altruisme was. Voor Will (en Elisabeth) was het beter dan het alternatief (de dood), en voor hem was het wel praktisch omdat hij dan niet meer tegen Jones hoefde te vechten, maar een schip tot zijn beschikking had om mee te vechten tegen de EIC.
Neu, vond het wel passen eigenlijk.![]()
[ Bericht 12% gewijzigd door Pumatje op 02-06-2007 15:54:26 ][DEF] SC#8 Pumatje, niet geboren maar door de baas verstrekt![]()
hela er is een topic voor spoilers potverdikkie❤ Rozen zijn rood ❤
❤ Viooltjes zijn blauw ❤
❤ Kristel, ik hou van jou! ❤![]()
* Morpheus2002 gaat vanavond ook voor de 2de keer!
Niets Is Sterker Dan Dat Ene Woord; Feyenoord! Mijn Feyenoord!![]()
Ik dacht al zoietsquote:
[b] Op Zaterdag 26 april 2008 22:35 schreef lauwert het volgende:[/b]
[i] Waar zouden we toch zijn zonder onze geliefde D_A O+ [/i]![]()
Alleen die aapje was vervloekt. Dus hij kan niets voelen. Dus hoe is het mogelijk dat hij het koud heeft?quote:Op zaterdag 2 juni 2007 13:06 schreef Drumpie het volgende:
Gisteravond film gezien hij duurde heel lang moet ik zeggen, hij was best leuk en vooral sommige stukken grappig, wat ik nog grappig vond dat aapje in het begin ergens in die kou,
en redelijke 9 voor de film
[ Bericht 1% gewijzigd door magnifor op 02-06-2007 23:14:59 ]![]()
Goed punt
"Pain is my friend. I can trust pain. I can trust pain to make my life utterly miserable."
"My brain is too smart for me."
"We don't need no education." "Yes you do, you just used a double negative."![]()
Zoiets zat ook in deel 1. Barbassa zei dat de jurk nog steeds warm aanvoelde, toen elisabeth die uittrok voordat ze van de plank sprong.❤ Rozen zijn rood ❤
❤ Viooltjes zijn blauw ❤
❤ Kristel, ik hou van jou! ❤![]()
Misschien zei Barbossa dat als een gezegde zeg maar en meende hij dat niet echt.quote:Op zaterdag 2 juni 2007 23:12 schreef __Saviour__ het volgende:
Zoiets zat ook in deel 1. Barbassa zei dat de jurk nog steeds warm aanvoelde, toen elisabeth die uittrok voordat ze van de plank sprong.
Enige wat ik kan bedenken (naast dat het een plothole kan zijn natuurlijk) is dat Tia Dalma die vloek opgeheven heeft.![]()
Forum Opties Forumhop: Hop naar: