Wat is daarquote:
Dat er geen voorstelling uitverkocht zijn, omdat er veel voorstellingen per dag zijn!quote:
Of je reserveerd en je zit wel in een uitverkochte zaal?quote:Op maandag 28 mei 2007 16:10 schreef Tinuzzz_Talpa het volgende:
[..]
Dat er geen voorstelling uitverkocht zijn, omdat er veel voorstellingen per dag zijn!
Oftewel, ik hoef geen 2 weken te wachten totdat ik de film zie
quote:Op dinsdag 29 mei 2007 01:05 schreef magnifor het volgende:
Ben vandaag weer naar Pirates 3 geweest en heb echt geluk gehad. Mijn kaartje eindigt op een 0. Ik ga naar Disneyland.
Bedankt.quote:Op dinsdag 29 mei 2007 01:06 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]![]()
Gefeliciteerd man
, gaaf
.
Je maakt vele FOK!ers jaloers.
Depp was daar juist wel heel sterk! Eén van zijn talenten is slapstick-achtig acteren en dat komt daar juist heel goed boven. Verder was de timing geweldig!quote:Op dinsdag 29 mei 2007 01:36 schreef Kjew het volgende:
Ik heb ook zo`n 0-kaartje... Kopen?
(, maar het is wel waar...)
De film was goed, maar sommige scenes konder korter; af en toe werd het saai. Ook Depp`s acteren vond ik in de eerste scenes dat hij er in kwam niet echt sterk...
Je was zeker ook in Pathe de Munt? kutdrukte zegquote:Op dinsdag 29 mei 2007 01:48 schreef Bullebak het volgende:
Ook gezien vandaag, matige filmVeels te langdradig, en gewoon bar slecht op sommige momenten
![]()
Ik kon me benen echt nergens kwijt, me benen waren dus kapot na afloopquote:Op dinsdag 29 mei 2007 02:01 schreef magnifor het volgende:
In scheveningen was het ook druk en er was een dik wijf dat maar niet stil kon zijn.
Ik heb ook een kaartje die op 0 eindigtquote:Op dinsdag 29 mei 2007 01:05 schreef magnifor het volgende:
Ben vandaag weer naar Pirates 3 geweest en heb echt geluk gehad. Mijn kaartje eindigt op een 0. Ik ga naar Disneyland.
Wat is er in disneyland dan?quote:Op dinsdag 29 mei 2007 01:06 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]![]()
Gefeliciteerd man
, gaaf
.
Je maakt vele FOK!ers jaloers.
Daar heb ik helamaal niet op gelet.quote:Op dinsdag 29 mei 2007 06:36 schreef Chanty87 het volgende:
[..]
Ik heb ook een kaartje die op 0 eindigtAlleen wel jammer dat het alleen in 't hoogseizoen geldig is...
Dat hadden 4 van de 7 vrienden van mequote:Op dinsdag 29 mei 2007 01:05 schreef magnifor het volgende:
Ik blijf gewoonquote:Op dinsdag 29 mei 2007 01:49 schreef dutch-mamma het volgende:
[..]
Depp was daar juist wel heel sterk! Eén van zijn talenten is slapstick-achtig acteren en dat komt daar juist heel goed boven. Verder was de timing geweldig!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. voor me zien.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |