Nee, wil je ons wat blijer maken?quote:Op dinsdag 27 maart 2007 16:28 schreef PM-girl het volgende:
...Heeft iemand jullie al verteld over het allercharmanste spoelflesje dat je krijgt in het ziekenhuis na de bevalling...
quote:Op dinsdag 27 maart 2007 18:11 schreef p_iglet het volgende:
hihi ik ga net de overbuurman in het portiek geld brengen van de portiekverlichting.
Begint ie heel zenuwachtig, ja ik wil je toch wat zeggen, een beetje een advies geven...
Of ik toch maar niet meer met mijn fiets van de stoep wou fietsen, want hij was bang dat
die kleine in mijn buik dan los zou raken.
Het valt op zich wel mee hoor, het is een klein flesje met een lange gebogen tuit, waarmee je na het plassen alles goed schoon kunt spoelen. Maar ik had er nog nooit van gehoord! Het is een van die dingen die je pas na de bevalling ontdekt!quote:Op dinsdag 27 maart 2007 18:20 schreef Memmel het volgende:
Waar ik dus mee afsloot:
[..]
Nee, wil je ons wat blijer maken?![]()
Davinia, op www.babybrabbel.org, http://tickers.baby-gaga.com/ of www.babybites.nl kan je zelf zo'n tellertje aanmaken. Bij babybrabbel kan je dan bvb de kleur kiezen en een icoontje (buik, baby in eidop, ooievaar...)quote:Op dinsdag 27 maart 2007 18:22 schreef DaviniaHR het volgende:
Als er toch een modje langskomt om de boel te fixen, kan diegene dan ook svp bij mij (22 aug) zo'n tellertje doen? Alvast bedankt!!!
Bij ons stond er expliciet bij vermeld dat je het zelf moest betalen als je niet aanvullend verzekerd was en de basisaanvullende regeling telde daar niet voor mee (IZZ met een afschuwelijke paarsachtig rugzakachtig ding (volgens mij met logo) als luiertasquote:Op dinsdag 27 maart 2007 17:19 schreef jellyrose het volgende:
Uh Nijna? Het kraampakket valt toch bij elke verzekeraar gewoon onder de normale/standaard verzekering - ik dacht dat wettelijk zo geregeld was eigenlijk?![]()
Wel zorgzaam van die overbuurmanquote:Op dinsdag 27 maart 2007 18:11 schreef p_iglet het volgende:
hihi ik ga net de overbuurman in het portiek geld brengen van de portiekverlichting.
Begint ie heel zenuwachtig, ja ik wil je toch wat zeggen, een beetje een advies geven...
Of ik toch maar niet meer met mijn fiets van de stoep wou fietsen, want hij was bang dat
die kleine in mijn buik dan los zou raken.
Paar dagen wachten en nog een keer testen.quote:Op dinsdag 27 maart 2007 19:24 schreef lotusparel het volgende:
Nou ik heb vanmiddag getest en nu twijfel ik nog
Ik had zo`n etostest waarmee je aan twee kanten kan aflezen en aan de voorkant was duidelijk maar 1 streepje te zien, maar aan de achterkant zag ik heel flauw iets wat ook een streepje had moeten zijn.
Ik voel me een beetje een n00b, sorry hoor
Ik beschik (helaas?) over een zeer levendige fantasie... ik ga me zo maar eens even op wat leesvoer storten, ander wordt het een nachtmerriequote:Op dinsdag 27 maart 2007 22:43 schreef YPPY het volgende:
Zo'n netonderbroek staat echt verschrikkelijk. Mijn kamergenote had zoiets aan in combinatie met een erg kort nachthemd en doorlekken.![]()
Bestaat er geen chinese tweeling kalender? Misschien zegt die iets anders...quote:Op woensdag 28 maart 2007 08:48 schreef kapitein_pannekoek het volgende:
Van harte DeLiedje, gezellig dat je je komt melden!
En van dat Chinese ding klopt geen snars, het zegt dat ik 1 jongen krijg..![]()
Spoelflesjes...oh mijn god...het wordt steeds charmanter.
Ik heb er geen idee van eerlijk gezegd. Ik heb zo'n lief die dan gelijk roept: Dat mag jij niet, geef maar hierquote:Op woensdag 28 maart 2007 14:59 schreef Deepfreeze het volgende:
Ik heb nog even een vraagje: Afgelopen weekend heb ik 2 gedroogde worsten meegekregen van mijn moeder. Ik denk zelf dat het eten ervan wel moet kunnen, aangezien door het drogen de bacterien niet overleven. Maar heb ik daar gelijk in?
Anders moet ik ze maar aan vriendlief afstaan
whaaaaaaaaa wat gaafquote:Op dinsdag 27 maart 2007 21:19 schreef DeLiedje het volgende:
![]()
Ik geloof dat ik heel stilletjes hier mag binnen sluipen....
Ik dacht dat je misschien onder verschillende namen post, je naam kwam me niet bekend voor en ik dacht aan de reacties te zien dat anderen je wel langer kennen. Misschien onder een andere naam. Vandaar.quote:Op woensdag 28 maart 2007 09:23 schreef DeLiedje het volgende:
Bedankt iedereen voor de felicitaties ook hier!![]()
@YPPY, een kloon? hoe bedoel je dat?
En en en... was het lekker?quote:Op woensdag 28 maart 2007 15:43 schreef Deepfreeze het volgende:
Ik kwam op internet ook niet ver.. Maar heb zonet (nadat die worsten me aan lagen te staren in de koelkast) het voedingscentrum gebeld.
Die wisten me te vertellen dat die worsten eerst gekookt worden, en daarna gedroogd. Door het koken gaan de bacterien dood, en door het drogen ook. Dus dat was volkomen veilig volgens die dame..
Dus ga zo maar eens een stukje proberen
quote:Op woensdag 28 maart 2007 21:14 schreef kapitein_pannekoek het volgende:
Hebben jullie ook meer dorst dan normaal ?
Hij was heerlijk!!!quote:
Zeker wetenquote:Op woensdag 28 maart 2007 20:44 schreef Lishe het volgende:
Spannend Lotus!
Yppy, DeLiedje is geen kloon. Ze post sinds even mee in het tweede streepjes topic maar is boven alles mijn beste zwangere vriendin.![]()
Progje, cool he? Hij gaat gewoon papa worden! Zien we elkaar bij de beschuiten?
Mijn man is natuurlijk wel in de buurt, maar dat is toch anders. Die zal op een gegeven moment ook wel moeten gaan werken. Mijn zus komt natuurlijk wel naar nederland voor een hele tijd, maar als mijn kind twee weken te laat komt, is zij al een maand in Nederland, dus op een gegeven moment gaat dat ook optellen, natuurlijk. Ze kan hier wel werken, maar met zes uur tijdsverschil schiet het niet helemaal op.quote:Op donderdag 29 maart 2007 08:08 schreef bixister het volgende:
davinia, je partner kan daar ook wel wat aan bijdragen hoor, ik neem aan dat die wel in de buurt is? die kan bijvoorbeeld zorgen dat je aan je dagelijkse portie vers fruit komt. en je kunt zelf ook veel doen om je herstel in die 6 weken te bevorderen: neem voldoende rust (dwing jezelf om elke dag 's middags te rusten) en plan de rest van je bezigheden daaromheen. dus niet teveel kraamvisite, niet teveel huishoudelijke taken, zorg in de eerste plaats voor jezelf (en je baby uiteraard).
Ik zat hetzelfde te denkenquote:Op donderdag 29 maart 2007 14:12 schreef DeLiedje het volgende:
Conekiller gefeliciteerd!
ik neem toch niet aan dat je er nu pas achter bent gekomen dat je rond 11 juni de tweede krijgt?
* MP3-Speler met muziek.quote:Op donderdag 29 maart 2007 14:07 schreef kapitein_pannekoek het volgende:
Heeft iemand goede ideeen wat betreft de ziekenhuis meeneemspullen ?
Volgens mij weet ik de standaard dingen wel, maar de meer "oh, had ik dat nou maar meegenomen" dingen...snappie ?
Als er geen prblemen opdoen, denk ik dat je alleen maar blij bent dat je eventjes gewoon zonder mensen om je heen bezig kunt zijn met je kleintje. Zo leer je elkaar het snelst kennen en je kunt dan ook gewoon lekker met de baby meeslapen, zonder bezwaard te voelen dat er nog iemand in huis is. Maar goed. Dat is mijn ervaring geweest. Ik was wel blij dat mjin oudste werd opgevangen door de oppas, maar als het je eerste is....gewoon genieten.quote:Op donderdag 29 maart 2007 15:22 schreef jellyrose het volgende:
Gefeliciteerd Conekiller
Ik heb er eigenlijk helemaal niet bij nagedacht dat ik buiten manlief (en in het begin de kraamverzorgster) nog andere mensen over de vloer zou moeten hebben voor hulp.. is dat normaal dan? Het lijkt me dat ik na de eerste week / anderhalve week toch wel weer een beetje normaal op de been ben (tenzij er iets niet goed gaat natuurlijk, maar in normale gevallen mag je daar toch wel van uit gaan?).
Ja, dat is bij mij ook een beetje de achterliggende gedachte.. het lijkt me juist heerlijk om alleen met de baby te zijn zo vlak na de geboortequote:Op donderdag 29 maart 2007 15:29 schreef chacama het volgende:
[..]
Als er geen prblemen opdoen, denk ik dat je alleen maar blij bent dat je eventjes gewoon zonder mensen om je heen bezig kunt zijn met je kleintje. Zo leer je elkaar het snelst kennen en je kunt dan ook gewoon lekker met de baby meeslapen, zonder bezwaard te voelen dat er nog iemand in huis is. Maar goed. Dat is mijn ervaring geweest. Ik was wel blij dat mjin oudste werd opgevangen door de oppas, maar als het je eerste is....gewoon genieten.
- warme sokkenquote:Op donderdag 29 maart 2007 14:07 schreef kapitein_pannekoek het volgende:
Heeft iemand goede ideeen wat betreft de ziekenhuis meeneemspullen ?
Volgens mij weet ik de standaard dingen wel, maar de meer "oh, had ik dat nou maar meegenomen" dingen...snappie ?
Op www.babybrabbel.nl staat er bij het kopje "interactief" een chinese kalender.quote:Op donderdag 29 maart 2007 10:30 schreef Saffier het volgende:
Karin ik ben voor een zwangere vriendin op zoek naar die chinese geboorte kalender, heb je een linkje voor me?
* iamredleader geeft daviniaHR mentale steunquote:Op donderdag 29 maart 2007 13:45 schreef DaviniaHR het volgende:
*verhaaltje*
ik mocht gebruik maken van de vaste telefoon in het ziekenhuis op kosten van hunquote:Op donderdag 29 maart 2007 21:55 schreef PM-girl het volgende:
Conekiller, gefeliciteerd!
Ik zou zo niets meer weten voor het ziekenhuis, behalve idd iets te eten, lezen, camera en toebehoren. Gsm uiteraard ook, al mocht die bij ons absoluut niet aan van de vk, verpleegkundige en de rest van het personeel! (sms-en gaat prima onder de lakens)
quote:Op vrijdag 30 maart 2007 07:28 schreef kapitein_pannekoek het volgende:
HOEZEE................MIJN LAATSTE WERKDAG !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
hahaha ja ik moest bij de zwangerschapsgym ook in een kringetje op muziek lopen als een soort pinguin!!quote:Op vrijdag 30 maart 2007 18:53 schreef marit1978 het volgende:
Van de week bij de yoga trouwens ook als soort pinquin rondgelopen!
(was dat ook bij p_iglet ? )
De docente noemde het niet zo, maar ik dacht meteen aan het verhaal hier !
quote:Bent u ziek in de periode van zes weken voor de vermoedelijke bevallingsdatum tot de gekozen ingangsdatum van het verlof, dan tellen deze ziektedagen mee voor de termijn van minimaal zestien weken bevallingsuitkering, ongeacht de oorzaak van de ziekte. Uw verlof zal in dat laatste geval eerder afgelopen zijn.
Dat kun je wel zeggenquote:Op zaterdag 31 maart 2007 15:53 schreef kapitein_pannekoek het volgende:
Leuk DeLiedje!
En Beaker, die baas van jouw is echt niet te geloven, wat een l*l de behanger
wel rekening mee houden dat als jouw beeb besluit 2 weken later te komen, jij dus ook 2 weken langer verlof hebt he! dus dat worden dan 18 weken ipv 16. en zo ook natuurlijk als beeb maar 1 week te laat komt. je hebt zoiezo recht op 10 weken na je bevalling. of als je stopt 4 weken ervoor, op 12. en met 5 weken ervoor stoppen dus 11quote:Op zaterdag 31 maart 2007 11:05 schreef Beaker het volgende:
Libel dank!
Er doordat ik nu zwanger ben het een en ander gebeurd op de werkvloer en nu zijn ze een beetje dwars.... vandaar mijn nogal vreemde( onzekere ) vragen!
Je hebt recht op 16 weken verlof ( = 80 dagen ) volgens mijn collega moet ik in augustus weer werken ......
wat goed faja-lobi en is dat nou ondanks die ontsteking van de "handel" bij je man? of was dat ondertussen weer genezen ?quote:Op zondag 1 april 2007 10:44 schreef Faja-Lobi het volgende:
Ging Kleintje niet op vakantie met der vriend??
En mag ikin het lijstje op 8 december 2007![]()
Gefeliciteeeeerd!quote:Op zondag 1 april 2007 10:44 schreef Faja-Lobi het volgende:
Gefeliciteerd!!! Leuke datum ookquote:Op zondag 1 april 2007 10:44 schreef Faja-Lobi het volgende:
Trust me, dit is no way een1 april grapquote:Op zondag 1 april 2007 12:02 schreef Paradijsvogeltje het volgende:
[..]
Gefeliciteeeeerd!
Dit is toch geen Fokking 1 aprilgrap hé?![]()
Dank je wel Slaapmeisje, wij zweven inderdaad op een wolk. Onwijs blij en onwijs moe. Was vergeten hoe dat voelde.quote:Op zondag 1 april 2007 19:17 schreef Slaapmeisje het volgende:
Faja wat een heerlijk, wat een geweldig nieuwsHet is echt een superbericht waar ik een dikke grijns op mijn gezicht van kreeg. Wat zullen jullie in de wolken zijn zeg
Ja ik ben tussen 25 en 30. In mijn omgeving is dat behoorlijk jong... Het maakt me erg onrustig en verdrietig... Ik zeg tegen mezelf heel stoer dat het niet uitmaakt wat anderen vinden, maar eerlijk gezegd maak ik me best druk om de reacties...quote:Op maandag 2 april 2007 13:11 schreef Sugar het volgende:
SAINT van harte!
Misses-DNK, gefeliciteerd en sterkte met het wennen en aangaan van alle reacties. Bedoel je nu dat je tussen de 25 en 30 bent, of bijna 21? Want in het eerste geval is dat toch niet echt heel jong?
Het doet me goed zo'n reactie te horen! Het lijkt me ook heel spannend en leuk! Ik voel me gewoon erg onzeker en emotioneel (misschien de hormonen???). Fijn dat er meer mensen zijn die dit is overkomen en hun ervaringen willen delen!quote:Op maandag 2 april 2007 13:18 schreef Popples het volgende:
misses_DNK ik denk dat je voor je eigen gevoel moet zeggen waar het op staat. als iemand er iets van zegt dan zou ik het ene oor in en andere oor uit of zeggen wat je er van vind.
ik ben 23 en mij vinden ze ook jong maar heb er lekker ..... aan wat anderen vinden.
en zo een kleintje is toch geweldig. ik was ook onverwachts in verwachting. wij hebben zo iets van dikke.... aan wat anderen denken. wij kunnen nu lekker genieten van een heerlijke vrolijke meid(behalve vandaag).
Hoe voelde dat dan? Ik was wakker vannacht en ik dacht ook wat te voelen. Nu was het sowieso wel aan het rommelen in mn buik (lucht) maar het voelde anders. Manlief riep vanmorgen gelijk: dat kan niet hoor, je bent pas 13 weken... Misschien wil ik ook wel heel graag dat het meer was dan dat gerommelquote:Op maandag 2 april 2007 09:42 schreef Deepfreeze het volgende:
Iksje, Ik voelde de kleine rond de 12/13 weken al "fladderen" (heel zachtjes aan de binnenkant). Dat werd steeds iets harder en vaker.
Het was 6.0 en het moet 6.4 zijn dus op zich valt het wel mee! Morgen even bloed prikken voor de zekerheid en dan hoor ik het welquote:Op maandag 2 april 2007 21:43 schreef marit1978 het volgende:
beaker...fijn weer goedgekeurd !
(ik vind wel dat je erg blij kijkt bij de staaltabletten ! ? wat was je Hb ? )
Ik ben nooit zo enorm van de rokjes, maar ik zou natuurlijk allicht eens even kunnen kijken of er wat leuks bij zit, wie weet ga ik nog wel eens omquote:Op maandag 2 april 2007 22:06 schreef YPPY het volgende:
Tip voor degenen die in de zomer zwanger zijn: bij de Sting hangen weer rokjes met een brede band van elastiek. Vorige zomer liep het halve topic ermee, nu zijn ze iets anders, maar zit wel lekker denk ik.
Ik ben nu ongeveer 5/6/7 weken (denk ik). Het is dus ook nog heel pril... Morgen gaan we naar de huisarts (bloeddruk meten en weet ik veel wat nog meer...?!?!) Het is heel onverwachts, maar hoe langer ik het 'weet' hoe meer ik eraan wen. Als ik op tv van die schatjes zie, wordt ik helemaal emotioneel... Ik kan toch al niks meer hebben...quote:Op maandag 2 april 2007 20:48 schreef Nijna het volgende:
[..]
Misses_DNK, welkom hier! 2e helft 20 vind ik niet superjong ofzo... Ik ben zelf 28.Wij zijn er wel heel bewust voor gegaan en het kwam hier dus niet echt onverwacht. Maar niet iedereen om ons heen wist dat we ermee bezig waren.
Toch waren de reacties erg positief. Zelfs op mijn werk, waar ik ontzettend tegenop zag.
Het is voor jezelf denk ik wennen aan het idee (hoe ver ben je nu, of weet je dat nog niet?), je had het niet verwacht. Maar je schrijft dat je het diep in je hart wel heel erg leuk vind en je man ook.
Het is nieuw, het is spannend en ik denk dat twijfels ook wel een beetje erbij horen. Ik hoop dat je ervan kan gaan genieten. Jullie zijn er blij mee en dat is het belangrijkste.
Ik voelde het steeds tussen 10 en 12 's ochtends. Een soort van tintelingen of licht gekriebel aan de voorkant van mijn buik. En het voelde echt anders aan dan darmgerommel. De eerste keer hoop je het, en het kwam daarna steeds vaker terug. Dus als het bij jou ook vaker terug komt, dan zal het de kleine wel zijn die aandacht wilquote:Op maandag 2 april 2007 20:48 schreef Nijna het volgende:
Hoe voelde dat dan? Ik was wakker vannacht en ik dacht ook wat te voelen. Nu was het sowieso wel aan het rommelen in mn buik (lucht) maar het voelde anders. Manlief riep vanmorgen gelijk: dat kan niet hoor, je bent pas 13 weken... Misschien wil ik ook wel heel graag dat het meer was dan dat gerommel.
Telkens als ik zie dat jij hier post denk ik: Zal het.....quote:Op dinsdag 3 april 2007 12:17 schreef _evenstar_ het volgende:
Nijna, ik voelde arwen al heel vroeg. zelfs de zuster in het ziekenhuis voelde haar toen al!
quote:Op dinsdag 3 april 2007 12:34 schreef MeNicole het volgende:
[..]
Telkens als ik zie dat jij hier post denk ik: Zal het.....![]()
Ja dit is de eerstequote:Op dinsdag 3 april 2007 12:04 schreef Deepfreeze het volgende:
[..]
Ik voelde het steeds tussen 10 en 12 's ochtends. Een soort van tintelingen of licht gekriebel aan de voorkant van mijn buik. En het voelde echt anders aan dan darmgerommel. De eerste keer hoop je het, en het kwam daarna steeds vaker terug. Dus als het bij jou ook vaker terug komt, dan zal het de kleine wel zijn die aandacht wil
Is dit eigenlijk je eerste kindje? Meestal voel je de 2e eerder dan de 1e. (Al is het bij mij ook de eerste zwangerschap)
Daar waren een paar dagen terug ook al vragen over, maar toen merkte iemand op dat ze wellicht op vakantie zou zijn. En daar staat mij ook vaag iets van bij.quote:
Dat vroegik mijvan de week ook af(onder de douchequote:
Pssst, Conekiller, je bedoelt 11 juLi!quote:Op donderdag 29 maart 2007 11:51 schreef Conekiller het volgende:
Wij verwachten de 2e telg rond 11 juni
Er is beslist geen vertrouwenspersoonquote:Op woensdag 4 april 2007 18:03 schreef marit1978 het volgende:
oei!
dat is nogal klote!
maar; moet die brief officieel nog wel bij jou terecht komen dan?
lijkt me namelijk niet rechtsgeldig als jij hier officieel niets van zou hebben vernomen, terwijl ze op basis van punten in die brief wel je ontslag willen aanvragen?
Is er een vertrouwenspersoon oid binnen de organisatie?
Heb ik gedaan, maar zolang ik die brief niet officieel heb kan ik weinig doen. Overigens staat mijn werkgever niet in zijn recht mij te ontslaan volgens de FNV. Ik heb hem wat punten uit de brief voorgelezen vandaarquote:Op woensdag 4 april 2007 18:51 schreef marit1978 het volgende:
hoe klote ook
maar misschien raadzaam om NU vast advies bij FNV in te winnen ?
Dank!!quote:Op woensdag 4 april 2007 19:22 schreef p_iglet het volgende:
http://www.arbeidstijdenwet.nl/?menu=3.6.
alsjeblieft
Beter op tijd dan te laatquote:
M'n vrouw moet morgen naar huis. Er is geen medische reden waarom ze nog zou moeten blijven, en dan stopt de verzekering na 5 dagen met betalen. Ook al moet het kind dan nog blijven.quote:Op woensdag 4 april 2007 08:00 schreef S-A-I-N-T het volgende:
Gabberhead@ dat is wel vervelend als je denkt dat ze naar huis mogen en ze moeten nog wat langer blijven. Maar over een paar dagen dan is het zover en komen ze heerlijk thuis bij jou. Blijft je vrouw ook in het zh of gaat ze wel naar huis?
Geeft niks, ik vind het lief dat je nu even reageerdquote:Op woensdag 4 april 2007 20:24 schreef Sugar het volgende:
Beaker, wat rot dat je werk zo doet!![]()
Ik herinner me nu ook ineens dat je me mailde, sorry dat ik er nooit op heb gereageerd! Ik had die brief over deeltijdwerk aanvragen niet meer, helaas. Sterkte met dit alles.![]()
nee, ik gun tam ook een wat kortere buikentijdquote:
12 oktober, morgen 13 weken (dus "veilig" om te vertellen dat we zwanger zijnquote:Op donderdag 5 april 2007 10:36 schreef Deepfreeze het volgende:
Gefeliciteerd the_jestert!! Wanneer zijn jullie uitgerekend?
Ja, daar ga ik naar de vk. Ging jij daar ook. Hoor graag je ervaring. Heb met de vorige niet zo een goede ervaring.quote:Op donderdag 5 april 2007 10:41 schreef Vicky het volgende:
Gefeliciteerd the_jestert!!
SAINT, ga je bij de Schoolstraat naar de VK?
Ik hoop voor je dat je die brief op passieve wijze onder ogen bent gekomen. Als je hem zelf gepakt hebt of op een andere manier verkregen hebt die niet door de beugel kan is dat alleen al misschien grond voor ontslag op staande voet.. Zeker als je dat soort dingen op internet gaat posten.quote:Op woensdag 4 april 2007 21:37 schreef Beaker het volgende:
[..]
Geeft niks, ik vind het lief dat je nu even reageerd![]()
Voor alsnog heeft mijn baas weinig poten om op te staan!
Ik hou jullie op de hoogte!!
In het babietjestopic zijn er ook al zovéél kindjes bij sinds 8 juli vorig jaar....quote:Op donderdag 5 april 2007 12:38 schreef kapitein_pannekoek het volgende:
Mijn hemel...wat gaat dat rijtje snel...pfffffffff *paniekaanval*
Laat die flensjes nog maar eventjes zitten KPquote:Op donderdag 5 april 2007 14:55 schreef kapitein_pannekoek het volgende:
Nog maar 8 wachtenden voor me ? * gaat dit controleren * brrrr, mijn vliezen breken en (bijna) van...boehhaha
Kijk maar uit, je vliezen breken op het moment dat je het het minste verwacht. Over het algemeen over de bekleding van je partners auto... *uit ervaring spreekt*quote:Op donderdag 5 april 2007 14:55 schreef kapitein_pannekoek het volgende:
Gabberhead..hoe is het met je schatjes ?
Kan me voorstellen dat het balen is om Naomi in het zkh achter te laten, aan de andere kant liever nog even daar, dan dat je een paar dagen thuis bent en dan weer terug moet. Toch ?
Nog maar 8 wachtenden voor me ? * gaat dit controleren * brrrr, mijn vliezen breken en (bijna) van...boehhaha
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |