Hoe voelde dat dan? Ik was wakker vannacht en ik dacht ook wat te voelen. Nu was het sowieso wel aan het rommelen in mn buik (lucht) maar het voelde anders. Manlief riep vanmorgen gelijk: dat kan niet hoor, je bent pas 13 weken... Misschien wil ik ook wel heel graag dat het meer was dan dat gerommelquote:Op maandag 2 april 2007 09:42 schreef Deepfreeze het volgende:
Iksje, Ik voelde de kleine rond de 12/13 weken al "fladderen" (heel zachtjes aan de binnenkant). Dat werd steeds iets harder en vaker.
Het was 6.0 en het moet 6.4 zijn dus op zich valt het wel mee! Morgen even bloed prikken voor de zekerheid en dan hoor ik het welquote:Op maandag 2 april 2007 21:43 schreef marit1978 het volgende:
beaker...fijn weer goedgekeurd !
(ik vind wel dat je erg blij kijkt bij de staaltabletten ! ? wat was je Hb ? )
Ik ben nooit zo enorm van de rokjes, maar ik zou natuurlijk allicht eens even kunnen kijken of er wat leuks bij zit, wie weet ga ik nog wel eens omquote:Op maandag 2 april 2007 22:06 schreef YPPY het volgende:
Tip voor degenen die in de zomer zwanger zijn: bij de Sting hangen weer rokjes met een brede band van elastiek. Vorige zomer liep het halve topic ermee, nu zijn ze iets anders, maar zit wel lekker denk ik.
Ik ben nu ongeveer 5/6/7 weken (denk ik). Het is dus ook nog heel pril... Morgen gaan we naar de huisarts (bloeddruk meten en weet ik veel wat nog meer...?!?!) Het is heel onverwachts, maar hoe langer ik het 'weet' hoe meer ik eraan wen. Als ik op tv van die schatjes zie, wordt ik helemaal emotioneel... Ik kan toch al niks meer hebben...quote:Op maandag 2 april 2007 20:48 schreef Nijna het volgende:
[..]
Misses_DNK, welkom hier! 2e helft 20 vind ik niet superjong ofzo... Ik ben zelf 28.Wij zijn er wel heel bewust voor gegaan en het kwam hier dus niet echt onverwacht. Maar niet iedereen om ons heen wist dat we ermee bezig waren.
Toch waren de reacties erg positief. Zelfs op mijn werk, waar ik ontzettend tegenop zag.
Het is voor jezelf denk ik wennen aan het idee (hoe ver ben je nu, of weet je dat nog niet?), je had het niet verwacht. Maar je schrijft dat je het diep in je hart wel heel erg leuk vind en je man ook.
Het is nieuw, het is spannend en ik denk dat twijfels ook wel een beetje erbij horen. Ik hoop dat je ervan kan gaan genieten. Jullie zijn er blij mee en dat is het belangrijkste.
Ik voelde het steeds tussen 10 en 12 's ochtends. Een soort van tintelingen of licht gekriebel aan de voorkant van mijn buik. En het voelde echt anders aan dan darmgerommel. De eerste keer hoop je het, en het kwam daarna steeds vaker terug. Dus als het bij jou ook vaker terug komt, dan zal het de kleine wel zijn die aandacht wilquote:Op maandag 2 april 2007 20:48 schreef Nijna het volgende:
Hoe voelde dat dan? Ik was wakker vannacht en ik dacht ook wat te voelen. Nu was het sowieso wel aan het rommelen in mn buik (lucht) maar het voelde anders. Manlief riep vanmorgen gelijk: dat kan niet hoor, je bent pas 13 weken... Misschien wil ik ook wel heel graag dat het meer was dan dat gerommel.
Telkens als ik zie dat jij hier post denk ik: Zal het.....quote:Op dinsdag 3 april 2007 12:17 schreef _evenstar_ het volgende:
Nijna, ik voelde arwen al heel vroeg. zelfs de zuster in het ziekenhuis voelde haar toen al!
quote:Op dinsdag 3 april 2007 12:34 schreef MeNicole het volgende:
[..]
Telkens als ik zie dat jij hier post denk ik: Zal het.....![]()
Ja dit is de eerstequote:Op dinsdag 3 april 2007 12:04 schreef Deepfreeze het volgende:
[..]
Ik voelde het steeds tussen 10 en 12 's ochtends. Een soort van tintelingen of licht gekriebel aan de voorkant van mijn buik. En het voelde echt anders aan dan darmgerommel. De eerste keer hoop je het, en het kwam daarna steeds vaker terug. Dus als het bij jou ook vaker terug komt, dan zal het de kleine wel zijn die aandacht wil
Is dit eigenlijk je eerste kindje? Meestal voel je de 2e eerder dan de 1e. (Al is het bij mij ook de eerste zwangerschap)
Daar waren een paar dagen terug ook al vragen over, maar toen merkte iemand op dat ze wellicht op vakantie zou zijn. En daar staat mij ook vaag iets van bij.quote:
Dat vroegik mijvan de week ook af(onder de douchequote:
Pssst, Conekiller, je bedoelt 11 juLi!quote:Op donderdag 29 maart 2007 11:51 schreef Conekiller het volgende:
Wij verwachten de 2e telg rond 11 juni
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |