Ja dit is de eerstequote:Op dinsdag 3 april 2007 12:04 schreef Deepfreeze het volgende:
[..]
Ik voelde het steeds tussen 10 en 12 's ochtends. Een soort van tintelingen of licht gekriebel aan de voorkant van mijn buik. En het voelde echt anders aan dan darmgerommel. De eerste keer hoop je het, en het kwam daarna steeds vaker terug. Dus als het bij jou ook vaker terug komt, dan zal het de kleine wel zijn die aandacht wil
Is dit eigenlijk je eerste kindje? Meestal voel je de 2e eerder dan de 1e. (Al is het bij mij ook de eerste zwangerschap)
Daar waren een paar dagen terug ook al vragen over, maar toen merkte iemand op dat ze wellicht op vakantie zou zijn. En daar staat mij ook vaag iets van bij.quote:
Dat vroegik mijvan de week ook af(onder de douchequote:
Pssst, Conekiller, je bedoelt 11 juLi!quote:Op donderdag 29 maart 2007 11:51 schreef Conekiller het volgende:
Wij verwachten de 2e telg rond 11 juni
Er is beslist geen vertrouwenspersoonquote:Op woensdag 4 april 2007 18:03 schreef marit1978 het volgende:
oei!
dat is nogal klote!
maar; moet die brief officieel nog wel bij jou terecht komen dan?
lijkt me namelijk niet rechtsgeldig als jij hier officieel niets van zou hebben vernomen, terwijl ze op basis van punten in die brief wel je ontslag willen aanvragen?
Is er een vertrouwenspersoon oid binnen de organisatie?
Heb ik gedaan, maar zolang ik die brief niet officieel heb kan ik weinig doen. Overigens staat mijn werkgever niet in zijn recht mij te ontslaan volgens de FNV. Ik heb hem wat punten uit de brief voorgelezen vandaarquote:Op woensdag 4 april 2007 18:51 schreef marit1978 het volgende:
hoe klote ook
maar misschien raadzaam om NU vast advies bij FNV in te winnen ?
Dank!!quote:Op woensdag 4 april 2007 19:22 schreef p_iglet het volgende:
http://www.arbeidstijdenwet.nl/?menu=3.6.
alsjeblieft
Beter op tijd dan te laatquote:
M'n vrouw moet morgen naar huis. Er is geen medische reden waarom ze nog zou moeten blijven, en dan stopt de verzekering na 5 dagen met betalen. Ook al moet het kind dan nog blijven.quote:Op woensdag 4 april 2007 08:00 schreef S-A-I-N-T het volgende:
Gabberhead@ dat is wel vervelend als je denkt dat ze naar huis mogen en ze moeten nog wat langer blijven. Maar over een paar dagen dan is het zover en komen ze heerlijk thuis bij jou. Blijft je vrouw ook in het zh of gaat ze wel naar huis?
Geeft niks, ik vind het lief dat je nu even reageerdquote:Op woensdag 4 april 2007 20:24 schreef Sugar het volgende:
Beaker, wat rot dat je werk zo doet!![]()
Ik herinner me nu ook ineens dat je me mailde, sorry dat ik er nooit op heb gereageerd! Ik had die brief over deeltijdwerk aanvragen niet meer, helaas. Sterkte met dit alles.![]()
nee, ik gun tam ook een wat kortere buikentijdquote:
12 oktober, morgen 13 weken (dus "veilig" om te vertellen dat we zwanger zijnquote:Op donderdag 5 april 2007 10:36 schreef Deepfreeze het volgende:
Gefeliciteerd the_jestert!! Wanneer zijn jullie uitgerekend?
Ja, daar ga ik naar de vk. Ging jij daar ook. Hoor graag je ervaring. Heb met de vorige niet zo een goede ervaring.quote:Op donderdag 5 april 2007 10:41 schreef Vicky het volgende:
Gefeliciteerd the_jestert!!
SAINT, ga je bij de Schoolstraat naar de VK?
Ik hoop voor je dat je die brief op passieve wijze onder ogen bent gekomen. Als je hem zelf gepakt hebt of op een andere manier verkregen hebt die niet door de beugel kan is dat alleen al misschien grond voor ontslag op staande voet.. Zeker als je dat soort dingen op internet gaat posten.quote:Op woensdag 4 april 2007 21:37 schreef Beaker het volgende:
[..]
Geeft niks, ik vind het lief dat je nu even reageerd![]()
Voor alsnog heeft mijn baas weinig poten om op te staan!
Ik hou jullie op de hoogte!!
In het babietjestopic zijn er ook al zovéél kindjes bij sinds 8 juli vorig jaar....quote:Op donderdag 5 april 2007 12:38 schreef kapitein_pannekoek het volgende:
Mijn hemel...wat gaat dat rijtje snel...pfffffffff *paniekaanval*
Laat die flensjes nog maar eventjes zitten KPquote:Op donderdag 5 april 2007 14:55 schreef kapitein_pannekoek het volgende:
Nog maar 8 wachtenden voor me ? * gaat dit controleren * brrrr, mijn vliezen breken en (bijna) van...boehhaha
Kijk maar uit, je vliezen breken op het moment dat je het het minste verwacht. Over het algemeen over de bekleding van je partners auto... *uit ervaring spreekt*quote:Op donderdag 5 april 2007 14:55 schreef kapitein_pannekoek het volgende:
Gabberhead..hoe is het met je schatjes ?
Kan me voorstellen dat het balen is om Naomi in het zkh achter te laten, aan de andere kant liever nog even daar, dan dat je een paar dagen thuis bent en dan weer terug moet. Toch ?
Nog maar 8 wachtenden voor me ? * gaat dit controleren * brrrr, mijn vliezen breken en (bijna) van...boehhaha
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |