abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 3 april 2007 @ 14:39:52 #229
37367 Memmel
Beppie, gekke meid.
pi_47963555
Ik voel mijn kleine meid nu heel goed! Trappen in mijn maag leiden tot wat misselijkheid en die trapjes in mijn ribben voelen ook heel raar aan! Ik geloof dat ik haar voor het eerst zo voor de kerst voelde. Met een week of 15/16.
Cavia's zijn geen varkentjes en ze komen niet uit Guinea. Waarom cavia's dan toch als 'biggetjes' werden betiteld is onzeker maar dit heeft waarschijnlijk te maken met de piepende en knorrende geluiden die ze frequent maken.
pi_47968747
quote:
Op dinsdag 3 april 2007 12:04 schreef Deepfreeze het volgende:

[..]

Ik voelde het steeds tussen 10 en 12 's ochtends. Een soort van tintelingen of licht gekriebel aan de voorkant van mijn buik. En het voelde echt anders aan dan darmgerommel. De eerste keer hoop je het, en het kwam daarna steeds vaker terug. Dus als het bij jou ook vaker terug komt, dan zal het de kleine wel zijn die aandacht wil

Is dit eigenlijk je eerste kindje? Meestal voel je de 2e eerder dan de 1e. (Al is het bij mij ook de eerste zwangerschap)
Ja dit is de eerste . Ik zal wel eens zien of het vaker gebeurd... en anders... nog een paar weekjes wachten dan komt het vast ook wel.

Arwen, heel vroeg als in... hoeveel weken ongeveer...? (ik ben heel nieuwsgierig )

Loop ik tussen de middag richting werk, kom ik de buurvrouw tegen...
Goh, ik hoorde blij nieuws... *kijkt me afwachtend aan*. Geen idee of ze het over mn baan had of over mn zwangerschap, maar het was dus het tweede . Hoe ver ik dan was en ze had het al een paar weken geleden gehoord. Ik denk dat ik inmiddels ook wel weet hoe dat kan.
Dat is vast die achterbuur geweest die me toen eens mn moeders voor moeders flessen in de tuin heeft zien zetten en toen heel enthousiast begon te zwaaien.
Ik ken het hele mens niet, maar zij kent mijn buurvrouw volgens mij wel . Hahaha.
Het nieuws gaat snel rond hier .
Fake it till you make it...
pi_47968910
Ha ladies,

Ben net terug uit ziekenhuis. Mijn flensjes doen het erg goed! Ze wegen allebei bijna 1500 gr
Ik ben 29 weken zwanger dus dat gaat de goede kant op!

Morgen naar de gyn voor vragen en standaard controle !
pi_47968953
Dat zijn flinke flensjes in de zin van pannenkoekjes dan KP .
pi_47970576
fijn KP !
dat is goed nieuws!

ik ben echt erg !!!
ik las dat je inmiddels 29weken zwanger bent en dacht echt van WOW! Bij haar schiet het op zeg!

BOEM... opeens realiseerde ik me dat we hier in week 32 zitten!!!!!!
pi_47972639
hahahahaha
  dinsdag 3 april 2007 @ 23:27:11 #235
61800 Rottdog
May all your dreams come true
pi_47987192
Waar hangt Kleintje toch uit
  woensdag 4 april 2007 @ 07:32:54 #236
8152 Gabberhead
Komm in mein Boot
pi_47992773
Bedankt voor de leuke en lieve reacties allemaal

Gisteren een kleine teleurstelling gehad. Vrouw en kind zaten klaar om mee naar huis te gaan, aangekleed en wel, toen de zaalverpleegster zich bedacht dat er nog een hielprik uitslag binnen moest komen. Het resultaat daarvan bleek niet goed te zijn. Naomi's bili-waarden waren te hoog (ze werd inderdaad ook wat geel), dus in plaats van dat ze mee naar huis mocht, ligt ze nu onder de blauwe lamp.
Nog even een paar daagjes geduld dus...
Oracle en Java ontwikkelaars hier melden! http://www.oracletoppers.nl of http://www.javatoppers.nl
Nu ook op http://www.flitspaal.nl
  woensdag 4 april 2007 @ 08:00:09 #237
60568 S-A-I-N-T
Je heb het gelezen ;)
pi_47992956
stiemie@
Dat is idd dan ook wel weer leuk als twee keer mag kijken.

Bij Mara had ik veel echo's 5, 9, 12, 20 en 36 weken dat was leuk om te zien.
Nu dan met 12 en 20 weken.

Ik ben nu toch wel wat zenuwachtig voor morgen gek he. Alles al meegemaakt een keer en toch weer spannend. Alle pijntjes en dingen die je voelt. Maar goed we horen het morgen wel.

Gabberhead@ dat is wel vervelend als je denkt dat ze naar huis mogen en ze moeten nog wat langer blijven. Maar over een paar dagen dan is het zover en komen ze heerlijk thuis bij jou. Blijft je vrouw ook in het zh of gaat ze wel naar huis?

groetjes
pi_47993245
quote:
Op dinsdag 3 april 2007 23:27 schreef Rottdog het volgende:
Daar waren een paar dagen terug ook al vragen over, maar toen merkte iemand op dat ze wellicht op vakantie zou zijn. En daar staat mij ook vaag iets van bij.

Gabberhead, nog een paar daagjes en ik hoop dat je haar dan lekker mee naar huis kan nemen!
  woensdag 4 april 2007 @ 11:02:04 #239
160944 DeLiedje
trotse mama
pi_47997108
Gabberhead wat vervelend! Maar wat Nijna zegt, over een paar dagen heb je ze lekker thuis!

Hier gaat het steeds 'echter' voelen... Ben gisteren begonnen met MvM en heb net een eerste afspraak gemaakt (over 4 weken al!) bij de VK...

Zo raar dat alles ondertussen gewoon doorgaat... Ik zit hier een beetje op mn roze wolk, maar moet natuurlijk wel gewoon aan t werk, de boodschappen doen... Alles gaat zo gewoon door, terwijl in je hoofd de tijd zo stil staat en je met heel andere dingen bezig bent
pi_47997362
Ik heb ook mijn eerste afspraak bij de verloskundige gemaakt, op 2 mei as en vrijdag de 13e komt er een vrouw van Moeders voor Moeders. en de maandag er op kan ik beginnen met piesen in stinkbussen.
pi_47997551
Gabberhead, wat naar zeg. Een paar daagjes zonnebank voor de kleine en dan lekker saampjes naar huis. Is je vrouw eigenlijk al wel naar huis?
pi_47997652
He Gabberhead wat vervelend maar snel zijn ze bij je hoor!!! Lekker bijkleuren en dan gauw met papa mee naar huis en hoe is het met de mama?
Iedere dag is het begin van een nieuwe morgen...
  woensdag 4 april 2007 @ 11:50:30 #243
60568 S-A-I-N-T
Je heb het gelezen ;)
pi_47998765
faja en deliedje

zijn jullie bij die eerste bezoeken dan ook 8 weken zwanger?
  woensdag 4 april 2007 @ 11:56:16 #244
160944 DeLiedje
trotse mama
pi_47998985
Nee, ik dan 9,5 week... Ik heb 3 mei een afspraak.
  FOK!fossiel woensdag 4 april 2007 @ 11:57:33 #245
2628 Karin
pi_47999034
He wat jammer Gabberhead, zit je helemaal klaar om ze mee te nemen en dan moeten ze nog blijven. Hopelijk kan je ze snel meenemen!

Faja en DeLiedje sterkte met de kannen. Ben blij dat die van mij alweer een tijdje de deur uit zijn.

Heb net de Prenatal doos opgehaald. Dat is echt een aanrader!! Zat bijvoorbeeld een pak pampers maatje 1 in, wat is dat klein
  woensdag 4 april 2007 @ 12:00:39 #246
62233 Jelief
ikke lief!
pi_47999148
quote:
Op dinsdag 3 april 2007 23:27 schreef Rottdog het volgende:
Dat vroegik mijvan de week ook af(onder de douche ) Volgens mij is ze met vakantie.
Begin maar gewoon, op hoop van zegen.
Begin maar gewoon,hier en nu.
Je kunt niet alles voorzien.
Begin er maar gewoon aan te werken.
  woensdag 4 april 2007 @ 12:03:31 #247
160944 DeLiedje
trotse mama
pi_47999239
Tot nu toe (ben ook net twee dagen bezig ) vind ik de kannen redelijk meevallen... Ik kokhals van nature al erg snel bij rare luchtjes (en bij poepluiers... hopelijk went dat snel..) dus ik kan me goed voorstellen dat, als je al misselijk bent van je zwangerschap, die groene flessen niet echt een pretje zijn...

Hadden er trouwens meer mensen last van dat ze zo snel vol zijn?? Ik heb vanochtend nog maar twee keer geplast en hij zit echt al over de helft ....
pi_48000293
Ik kan me alleen die lucht van die kannen voor de geest halen maar niet hoe snel vol ze zaten, je krijgt er 6 geloof ik. Ik ben in ieder geval blij dat ik ook mijn steentje weer kan bij dragen dit keer. Ik heb nu zelf mee gemaakt van dichtbij dat zwanger worden niet zo makkelijk hoeft te gaan (2 jaar geprobeerd en nu met hulp van hormonen).. Ik ben als het goed is dan inderdaad 8 weken zwanger als ik langs de verloskundige moet. Ik vind het wel apart dat ik gewoon weet wanneer mijn kind verwekt is, dit doordat ik bij de gyn liep. En ook uit welke eierstok het eitje kwam.
pi_48001715
quote:
Op donderdag 29 maart 2007 11:51 schreef Conekiller het volgende:
Wij verwachten de 2e telg rond 11 juni
Pssst, Conekiller, je bedoelt 11 juLi!

[ Bericht 2% gewijzigd door FoN op 04-04-2007 13:34:51 ]
pi_48009977
Zo, weer terug van het ziekenhuis, dit keer slechts 45 minuten hoeven te wachten. Je moet toch wat met je tijd.....Meneer de dokter tevreden over de echo (van gister) en ook over moeder in spe. Over 2 weken mogen we weer. Uiteraard nog wel even bloedprikken komende week. Je zou eens een hele week overslaan met een zkh bezoekje....

We worden goed in de gaten gehouden!
pi_48010025
oh ja over 2,4 en 6 weken een afspraak staan. Zegt de gyn. doodleuk...."ach,joh hopelijk hoef je over 6 weken niet meer"................ik in schock...over 6 weken al mamma ????
  woensdag 4 april 2007 @ 17:04:27 #252
160778 t_igger
"T I, double G-ER"
pi_48010228
Eng dichtbij komt het al he?
En voor jou vast helemaal aangezien de kans flink klein is dat je flensjes tot 40 weken blijven zitten.

Vandaag werd tijdens mijn teamvergadering nog eens door iedereen benadrukt dat het mijn laatste vergadering was. En dat ik nou echt kon aftellen... Nog 8 diensten werken... (en 4 dagen kamp)

grrr p_iglet hierzo dus, vriendje staat nog ingelogd.
Rabbit: "Tigger where are your manners?"
Tigger: "I don't know but I bet they're havin' more fun than I am."
pi_48011602

Per ongeluk ben ik vandaag op een officiele waarschuwing gestuit gericht aan mij van mijn baas.
Het is duidelijk dat ze nog steeds van me af willen, het is echt een rot brief met erg veel onwaarheden (!!) mocht het een en ander voor 19 april niet verandert zijn dan gaan ze mijn ontslag aanvragen

Nou daar zit je dan al maanden met je goede gedrag, dan is dit je dank!

maarja eigenlijk heb ik die brief natuurlijk helemaal niet gezien ..... heb ik weer
Jouw kleine handje grijpt
mijn grote vinger vast
mooi toch dat mijn vinger
zo in jouw handje past
pi_48012400
oei!
dat is nogal klote!

maar; moet die brief officieel nog wel bij jou terecht komen dan?
lijkt me namelijk niet rechtsgeldig als jij hier officieel niets van zou hebben vernomen, terwijl ze op basis van punten in die brief wel je ontslag willen aanvragen?

Is er een vertrouwenspersoon oid binnen de organisatie?

Vandaag werd bij mij duidelijk: na mijn verlof van collega verlost!!!!!
ze gaat vervangende werkzaamheden krijgen, het is nu duidelijk geworden voor management hoe slecht ze functioneert binnen deze functie.
16april nog een keer met haar werken, hoop dat de sfeer beetje meevalt dan
en daarna is het voorbij!
  woensdag 4 april 2007 @ 18:03:39 #255
60568 S-A-I-N-T
Je heb het gelezen ;)
pi_48012424
ach beaker,

dat is nou net niet waar je op zit te wachten bah. En dan ook nog eens zo gezien dat je er eigelijk niets mee kan.

Geen idee of er al eens over geschreven is. Maar als het geen waarheden zijn kan je dat dan toch als nog aangeven.

En als er iets moet veranderen voor 19 april en jij weet er niets van hoe kan je het dan eventueel veranderen

knuffel
pi_48012581
quote:
Op woensdag 4 april 2007 18:03 schreef marit1978 het volgende:
oei!
dat is nogal klote!

maar; moet die brief officieel nog wel bij jou terecht komen dan?
lijkt me namelijk niet rechtsgeldig als jij hier officieel niets van zou hebben vernomen, terwijl ze op basis van punten in die brief wel je ontslag willen aanvragen?

Is er een vertrouwenspersoon oid binnen de organisatie?
Er is beslist geen vertrouwenspersoon Het gaat inderdaad wel over punten die in de brief staan, maar daar heeft hij me offiicieel nooit mee geconfronteerd..... Het is echt allemaal begonnen toen ik vertelde dat ik zwanger was! Daarnaast moet ik de brief getekend voor ontvangst retour sturen, wat dus ook niet kan als ik hem niet heb gehad. Gelukkig ben ik lid van de FNV ......
mijn grote vinger vast
zo in jouw handje past
pi_48012655
pfffffffff jeetje Beaker, wat een klote situatie.
Succes!!
pi_48014164
hoe klote ook
maar misschien raadzaam om NU vast advies bij FNV in te winnen ?
pi_48014384
Beaker
pi_48014991
quote:
Op woensdag 4 april 2007 18:51 schreef marit1978 het volgende:
hoe klote ook
maar misschien raadzaam om NU vast advies bij FNV in te winnen ?
Heb ik gedaan, maar zolang ik die brief niet officieel heb kan ik weinig doen. Overigens staat mijn werkgever niet in zijn recht mij te ontslaan volgens de FNV. Ik heb hem wat punten uit de brief voorgelezen vandaar

Lief dat jullie zo meedenken
mijn grote vinger vast
zo in jouw handje past
pi_48015167
Ladies, dit jaar is er ook weer een jonge gezinnen beurs (ga daar altijd heen met vriendin van me, behalve na de miskraam verleden jaar). 1 tot en met 4 november 2007, jaarbeurs utrecht, van 10,00-17.00 uur en in de hallen 10 & 11. Misschien leuk om in de agenda te zetten.
  woensdag 4 april 2007 @ 19:17:42 #262
160778 t_igger
"T I, double G-ER"
pi_48015240
Zo Faja je bent iig op tijd met melden
Rabbit: "Tigger where are your manners?"
Tigger: "I don't know but I bet they're havin' more fun than I am."
pi_48015287
Grrr vriendjes zouden een inlog verbod moeten krijgen
pi_48015332
Wie heeft er overigens een link voor me waar ik kan achterhalen over overwerken als je zwanger bent?

In de brief stond namelijk ook dat als ik niet meer overwerk ze op staande voet gaan ontslaan ....
mijn grote vinger vast
zo in jouw handje past
pi_48015524
quote:
Dank!!
mijn grote vinger vast
zo in jouw handje past
pi_48015691
quote:
Op woensdag 4 april 2007 19:17 schreef t_igger het volgende:
Zo Faja je bent iig op tijd met melden
Beter op tijd dan te laat

Ik heb mijn vriendin ook al op de hoogte gebracht. Kan ze zich ook al vast voorbereiden. En hopelijk is tegen die tijd ook een andere vriendin zwanger dan kunnen we lekker met zijn drietjes er op uit.
  woensdag 4 april 2007 @ 20:19:58 #268
8152 Gabberhead
Komm in mein Boot
pi_48018014
quote:
Op woensdag 4 april 2007 08:00 schreef S-A-I-N-T het volgende:
Gabberhead@ dat is wel vervelend als je denkt dat ze naar huis mogen en ze moeten nog wat langer blijven. Maar over een paar dagen dan is het zover en komen ze heerlijk thuis bij jou. Blijft je vrouw ook in het zh of gaat ze wel naar huis?
M'n vrouw moet morgen naar huis. Er is geen medische reden waarom ze nog zou moeten blijven, en dan stopt de verzekering na 5 dagen met betalen. Ook al moet het kind dan nog blijven.

Het zal wel even slikken zijn om morgenavond thuis te slapen naast een leeg babykamertje, maar we plakken gewoon veel foto's van Naomi door het hele huis. Dan kunnen we d'r zien wanneer we willen als we thuis zijn. Maar de planning is wel om zoveel mogelijk in het ziekenhuis te zijn voor voedingen en badderen enzo.
Oracle en Java ontwikkelaars hier melden! http://www.oracletoppers.nl of http://www.javatoppers.nl
  woensdag 4 april 2007 @ 20:24:12 #269
12721 Sugar
...maakt plannen
pi_48018183
Beaker, wat rot dat je werk zo doet!
Ik herinner me nu ook ineens dat je me mailde, sorry dat ik er nooit op heb gereageerd! Ik had die brief over deeltijdwerk aanvragen niet meer, helaas. Sterkte met dit alles.
Dat alle stoplichten groen zijn, de geluiden precies goed, de lucht blauwer dan anders, wind mee en het geluk achterop!
  woensdag 4 april 2007 @ 21:09:30 #270
37367 Memmel
Beppie, gekke meid.
pi_48020119
Lees ik op die arbeidstijdenwet pagina dat je geen consignatie meer mag draaien! Ik ga morgen weer voor 2 weken de dienst in! (Ik moet nog 3 weken werken) Maarja, om nou te zeggen dat ik dat weiger, ik bedoel, het gaat nog wel. En voor hetzelfde geld gaat mijn pieper niet af.
Maar ik zie er wel tegenop hoor.
Cavia's zijn geen varkentjes en ze komen niet uit Guinea. Waarom cavia's dan toch als 'biggetjes' werden betiteld is onzeker maar dit heeft waarschijnlijk te maken met de piepende en knorrende geluiden die ze frequent maken.
pi_48020464
Memmel volgens mij is het in beroepsgroepen waarbij consignatie diensten standaard zijn het zelfde als met nachtdiensten... Het is niet dat je het niet MAG werken, maar ze mogen het niet verplichten. Je mag dat dus inderdaad weigeren. (of gewoon netjes in overleg besluiten dat het niet meer gaat).
pi_48021478
quote:
Op woensdag 4 april 2007 20:24 schreef Sugar het volgende:
Beaker, wat rot dat je werk zo doet!
Ik herinner me nu ook ineens dat je me mailde, sorry dat ik er nooit op heb gereageerd! Ik had die brief over deeltijdwerk aanvragen niet meer, helaas. Sterkte met dit alles.
Geeft niks, ik vind het lief dat je nu even reageerd
Voor alsnog heeft mijn baas weinig poten om op te staan!

Ik hou jullie op de hoogte!!
mijn grote vinger vast
zo in jouw handje past
  woensdag 4 april 2007 @ 21:47:49 #273
168846 Conekiller
Synchroonzwemhooligan
pi_48022029
quote:
Op woensdag 4 april 2007 13:19 schreef FoN het volgende:

[..]

Pssst, Conekiller, je bedoelt 11 juLi!
nee, ik gun tam ook een wat kortere buikentijd
"Downhill Skateboarding: You will get hurt, You might get maimed, You could die, and Girls won't think you're cool."
  donderdag 5 april 2007 @ 08:01:40 #274
118901 Lishe
Verse Soep!
pi_48031065
beaker, wat rot! Ook al heeft hij geen poot om op te staan, het is wel een sfeerverpestende rotsituatie.

en baby2 update... Ik heb 'm gevoeld, gisterenavond. Heel goed! Lief had zijn hand op mijn buik, we konden voelen waar hij zat. En toen, boinggg, voelde ik een soort van trap(peltje ) . En ik vond het weer net zo bijzonder en fijn als bij Luuke. Mijn mini beweegt!!! (En wat ik zelf ook heel vertederend vind, hij zit aan dezelfde kant als waar Zuslief altijd zat. zwemt nog rond natuurlijk, maar Luuk zat 's avonds ppk altijd met haar ruggetje tegen de rechterkant.) Ik ben verliefd. Heul!!
Geluk zit in een klein Wolkje
Wil degene die vroeg om een witte kerst ook even vragen naar een mooie zomer?
pi_48031076
Beaker wat een gedoe zeg, ontzettend lullig dat je baas zo doet. Bah. Laat je maar goed informeren wat je rechten zijn en dergelijken! Sterkte!

Ik ga zo nog even een halve dag werken en dan weekend . Ben er echt aan toe.
  donderdag 5 april 2007 @ 08:32:05 #276
60568 S-A-I-N-T
Je heb het gelezen ;)
pi_48031368
Lishe wat leuk dat je de baby gevoeld hebt. Dat is zo een bijzonder gevoel vond ik. Kan niet wachten. Ik voelde Mara al met 16 wk hopelijk deze baby ook zo snel al.

Zo meteen naar de vk ben benieuwd en daarna komt er iemand van moeders voor moeders en vind het best spannend wat als de test op eens negatief is en en en pfff allelmaal vragen en onzekerheden ben blij als het achter de rug is alle eerste keren.

Tot later
pi_48033626
He Lishe, wat fijn dat je de baby gevoeld hebt.

Beaker, wat naar dat je baas zo naar doet. Hopelijk valt de spanning nog een beetje mee. Gelukkig kan het FNV je ook wel wat dingen vertellen over wat je baas wel en niet kan doen...

Hier is verder alles ook ok. Al slaap ik de laatste 2 weken wel slecht. Wordt regelmatig wakker 's nachts, nadat ik de meest wazige dromen heb gehad. Terwijl ik voorheen 's nachts altijd doorsliep. Maar dat licht slapen schijnt er ook bij te horen... (Maar toch zou een paar nachtjes lekker doorslapen wel lekker zijn )
pi_48034262
na meer dan een jaar "proberen" is mevrouw jestert sinds enige tijd ook in blijde verwachting
't enige wat ik wil is de mogelijkheid om te bewijzen dat veel geld niet gelukkig maakt....
pi_48034427
Gefeliciteerd the_jestert!! Wanneer zijn jullie uitgerekend?
pi_48034476
quote:
Op donderdag 5 april 2007 10:36 schreef Deepfreeze het volgende:
Gefeliciteerd the_jestert!! Wanneer zijn jullie uitgerekend?
12 oktober, morgen 13 weken (dus "veilig" om te vertellen dat we zwanger zijn )
't enige wat ik wil is de mogelijkheid om te bewijzen dat veel geld niet gelukkig maakt....
pi_48034563
Gefeliciteerd the_jestert!!

SAINT, ga je bij de Schoolstraat naar de VK?
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
  donderdag 5 april 2007 @ 10:55:52 #282
31820 Martineke
Mama van Maxim en Romijn
pi_48035018
ze zijn je duidelijk aan het wegpesten Beaker, gelukkig ben je lid van de fnv.
ze hebben ook geen poot om op te staan, je bent zwanger en ze moeten je op zn minst in dienst houden totdat je verlof is afgelopen. dat is zover ik weet dan nou veel succes anyway.
  donderdag 5 april 2007 @ 12:04:41 #283
60568 S-A-I-N-T
Je heb het gelezen ;)
pi_48037186
quote:
Op donderdag 5 april 2007 10:41 schreef Vicky het volgende:
Gefeliciteerd the_jestert!!

SAINT, ga je bij de Schoolstraat naar de VK?
Ja, daar ga ik naar de vk. Ging jij daar ook. Hoor graag je ervaring. Heb met de vorige niet zo een goede ervaring.
Ik ben vandaag in den haag geweest molenwijk maar dat was omdat er nogal haast bij was. De andere keren ga ik naar de schoolstraat.

Alles was goed bloeddruk is altijd wat te hoog nu dus ook. Verder heb ik veel info gekregen en mag ik 20 april voor een echo.

Moeders voor moeders is ook geweest ook daar was de test positief. Kadootje uitgezocht, flessen gekregen en nu maar vol piesen die dingen. Ze staan op balkon te wachten.

the_jestert gefeliciteerd!
pi_48037302
Saint, ik ben idd in de Schoolstraat geweest. Hele lieve meiden daar!
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
  donderdag 5 april 2007 @ 12:34:25 #285
56471 pinquit
oh my lama!
pi_48038269
Lishe wat voel je beeb snel zeg!! hoever ben je nu??
erf de ogen van je kind - kijk erdoor
pi_48038410
Mijn hemel...wat gaat dat rijtje snel...pfffffffff *paniekaanval*
pi_48038860
Inderdaad KP het gaat snel. In mijn hoofd stond ik gisteren nog ergens onderaan. En toch sta ik vandaag al bijna in het midden..
pi_48040840
The jestert, gefeliciteerd . Nog een in-oktober-verwacht-kindje .

Nog 8 wachtenden voor je KP .
  donderdag 5 april 2007 @ 14:38:48 #289
12348 _Flash_
Heeft altijd blackjack
pi_48042887
quote:
Op woensdag 4 april 2007 21:37 schreef Beaker het volgende:

[..]

Geeft niks, ik vind het lief dat je nu even reageerd
Voor alsnog heeft mijn baas weinig poten om op te staan!

Ik hou jullie op de hoogte!!
Ik hoop voor je dat je die brief op passieve wijze onder ogen bent gekomen. Als je hem zelf gepakt hebt of op een andere manier verkregen hebt die niet door de beugel kan is dat alleen al misschien grond voor ontslag op staande voet.. Zeker als je dat soort dingen op internet gaat posten.

Ik vind het niet zo slim van je om die brief te delen met anderen zoals je vakbond en Fok!.
Devil, just come on back if you ever wanna try again, because I told you once you son of a bitch, I'm the best there's ever been!
pi_48043534
Gabberhead..hoe is het met je schatjes ?
Kan me voorstellen dat het balen is om Naomi in het zkh achter te laten, aan de andere kant liever nog even daar, dan dat je een paar dagen thuis bent en dan weer terug moet. Toch ?

Nog maar 8 wachtenden voor me ? * gaat dit controleren * brrrr, mijn vliezen breken en (bijna) van...boehhaha
pi_48043635
SLIK

Dat gaat inderdaad hard !!!!

gisteren trouwens wel een geruststellende yoga-bijeenkomst gehad
ik merk dat ik het erg rustgevend vindt dat er concrete dingen besproken worden!
Hoe concreter hoe beter!
pi_48043826
over die chinese conceptiekalender.. ik zou een jongetje moeten zijn dan.. en jongetjes worden niet zwanger haha en ik heb 3 zussen en 2 broers.. Waarvan de kalender maar 2 goed heeft voorspeld.. en als de verloskundige gelijk heeft klopt et bij mijn babietje ook niet.. dus hier klopt et niet..
  donderdag 5 april 2007 @ 15:50:50 #293
119411 Paradijsvogeltje
is veilig geland!
pi_48045536
quote:
Op donderdag 5 april 2007 12:38 schreef kapitein_pannekoek het volgende:
Mijn hemel...wat gaat dat rijtje snel...pfffffffff *paniekaanval*
In het babietjestopic zijn er ook al zovéél kindjes bij sinds 8 juli vorig jaar.... Dus ik begrijp je
Deze user werd mede mogelijk gemaakt door Yvonne. Bedankt!
Like does the man say 'Is now the time to take of my pants?' ...'Yes.', I said.
  donderdag 5 april 2007 @ 17:08:33 #294
60568 S-A-I-N-T
Je heb het gelezen ;)
pi_48048712
Ik heb ook ff gekeken naar het lijstje maar ik weet nog niet wanneer ik ben uitgerekend. Het zal tussen 12 november en 8 december zijn. Weet het pas na de echo.

liefs
pi_48054904
quote:
Op donderdag 5 april 2007 14:55 schreef kapitein_pannekoek het volgende:
Nog maar 8 wachtenden voor me ? * gaat dit controleren * brrrr, mijn vliezen breken en (bijna) van...boehhaha
Laat die flensjes nog maar eventjes zitten KP .
pi_48056093
Ik ga richting mn bed, volgens mij is mn lijf heel hard aan het roepen dat het naar bed wil. En aangezien het gisteren laat was ga ik er maar lekker gehoor aan geven. Welterusten
pi_48056172
Ennuhh je moet goed luisteren naar je lijf

Slaap lekker Nijna!
♥ A ♥ & ♥ T ♥
  donderdag 5 april 2007 @ 22:46:48 #298
8152 Gabberhead
Komm in mein Boot
pi_48061279
quote:
Op donderdag 5 april 2007 14:55 schreef kapitein_pannekoek het volgende:
Gabberhead..hoe is het met je schatjes ?
Kan me voorstellen dat het balen is om Naomi in het zkh achter te laten, aan de andere kant liever nog even daar, dan dat je een paar dagen thuis bent en dan weer terug moet. Toch ?

Kijk maar uit, je vliezen breken op het moment dat je het het minste verwacht. Over het algemeen over de bekleding van je partners auto... *uit ervaring spreekt*

M'n eerste schatje is nu thuis. Uiteraard met veel tranen bij het achterlaten van Naomi, maar we hebben vandaag wel het goede nieuws meegekregen dat haar bili-waarden zijn gezakt. D'r zonnebankkuurtje begint goed te helpen
pi_48068502
allen dank voor de felicitaties
  vrijdag 6 april 2007 @ 09:22:43 #300
94046 PM-girl
Is geen haartje betoeterd...
pi_48069503
Goed nieuws Gabberhead!
...maar weI in de aap gelogeerd :P
*
Ik stuur al sinds oktober 2006 PM's, word ik dan nu PM-woman?
Laat maar: PMS-girl it is.....
pi_48072262
Heeeeeerlijk geslapen vannacht .

Gabberhead, hopelijk mag Naomi snel met jullie mee naar huis!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')