En en en... was het lekker?quote:Op woensdag 28 maart 2007 15:43 schreef Deepfreeze het volgende:
Ik kwam op internet ook niet ver.. Maar heb zonet (nadat die worsten me aan lagen te staren in de koelkast) het voedingscentrum gebeld.
Die wisten me te vertellen dat die worsten eerst gekookt worden, en daarna gedroogd. Door het koken gaan de bacterien dood, en door het drogen ook. Dus dat was volkomen veilig volgens die dame..
Dus ga zo maar eens een stukje proberen
quote:Op woensdag 28 maart 2007 21:14 schreef kapitein_pannekoek het volgende:
Hebben jullie ook meer dorst dan normaal ?
Hij was heerlijk!!!quote:
Zeker wetenquote:Op woensdag 28 maart 2007 20:44 schreef Lishe het volgende:
Spannend Lotus!
Yppy, DeLiedje is geen kloon. Ze post sinds even mee in het tweede streepjes topic maar is boven alles mijn beste zwangere vriendin.![]()
Progje, cool he? Hij gaat gewoon papa worden! Zien we elkaar bij de beschuiten?
Mijn man is natuurlijk wel in de buurt, maar dat is toch anders. Die zal op een gegeven moment ook wel moeten gaan werken. Mijn zus komt natuurlijk wel naar nederland voor een hele tijd, maar als mijn kind twee weken te laat komt, is zij al een maand in Nederland, dus op een gegeven moment gaat dat ook optellen, natuurlijk. Ze kan hier wel werken, maar met zes uur tijdsverschil schiet het niet helemaal op.quote:Op donderdag 29 maart 2007 08:08 schreef bixister het volgende:
davinia, je partner kan daar ook wel wat aan bijdragen hoor, ik neem aan dat die wel in de buurt is? die kan bijvoorbeeld zorgen dat je aan je dagelijkse portie vers fruit komt. en je kunt zelf ook veel doen om je herstel in die 6 weken te bevorderen: neem voldoende rust (dwing jezelf om elke dag 's middags te rusten) en plan de rest van je bezigheden daaromheen. dus niet teveel kraamvisite, niet teveel huishoudelijke taken, zorg in de eerste plaats voor jezelf (en je baby uiteraard).
Ik zat hetzelfde te denkenquote:Op donderdag 29 maart 2007 14:12 schreef DeLiedje het volgende:
Conekiller gefeliciteerd!
ik neem toch niet aan dat je er nu pas achter bent gekomen dat je rond 11 juni de tweede krijgt?
* MP3-Speler met muziek.quote:Op donderdag 29 maart 2007 14:07 schreef kapitein_pannekoek het volgende:
Heeft iemand goede ideeen wat betreft de ziekenhuis meeneemspullen ?
Volgens mij weet ik de standaard dingen wel, maar de meer "oh, had ik dat nou maar meegenomen" dingen...snappie ?
Als er geen prblemen opdoen, denk ik dat je alleen maar blij bent dat je eventjes gewoon zonder mensen om je heen bezig kunt zijn met je kleintje. Zo leer je elkaar het snelst kennen en je kunt dan ook gewoon lekker met de baby meeslapen, zonder bezwaard te voelen dat er nog iemand in huis is. Maar goed. Dat is mijn ervaring geweest. Ik was wel blij dat mjin oudste werd opgevangen door de oppas, maar als het je eerste is....gewoon genieten.quote:Op donderdag 29 maart 2007 15:22 schreef jellyrose het volgende:
Gefeliciteerd Conekiller
Ik heb er eigenlijk helemaal niet bij nagedacht dat ik buiten manlief (en in het begin de kraamverzorgster) nog andere mensen over de vloer zou moeten hebben voor hulp.. is dat normaal dan? Het lijkt me dat ik na de eerste week / anderhalve week toch wel weer een beetje normaal op de been ben (tenzij er iets niet goed gaat natuurlijk, maar in normale gevallen mag je daar toch wel van uit gaan?).
Ja, dat is bij mij ook een beetje de achterliggende gedachte.. het lijkt me juist heerlijk om alleen met de baby te zijn zo vlak na de geboortequote:Op donderdag 29 maart 2007 15:29 schreef chacama het volgende:
[..]
Als er geen prblemen opdoen, denk ik dat je alleen maar blij bent dat je eventjes gewoon zonder mensen om je heen bezig kunt zijn met je kleintje. Zo leer je elkaar het snelst kennen en je kunt dan ook gewoon lekker met de baby meeslapen, zonder bezwaard te voelen dat er nog iemand in huis is. Maar goed. Dat is mijn ervaring geweest. Ik was wel blij dat mjin oudste werd opgevangen door de oppas, maar als het je eerste is....gewoon genieten.
- warme sokkenquote:Op donderdag 29 maart 2007 14:07 schreef kapitein_pannekoek het volgende:
Heeft iemand goede ideeen wat betreft de ziekenhuis meeneemspullen ?
Volgens mij weet ik de standaard dingen wel, maar de meer "oh, had ik dat nou maar meegenomen" dingen...snappie ?
Op www.babybrabbel.nl staat er bij het kopje "interactief" een chinese kalender.quote:Op donderdag 29 maart 2007 10:30 schreef Saffier het volgende:
Karin ik ben voor een zwangere vriendin op zoek naar die chinese geboorte kalender, heb je een linkje voor me?
* iamredleader geeft daviniaHR mentale steunquote:Op donderdag 29 maart 2007 13:45 schreef DaviniaHR het volgende:
*verhaaltje*
ik mocht gebruik maken van de vaste telefoon in het ziekenhuis op kosten van hunquote:Op donderdag 29 maart 2007 21:55 schreef PM-girl het volgende:
Conekiller, gefeliciteerd!
Ik zou zo niets meer weten voor het ziekenhuis, behalve idd iets te eten, lezen, camera en toebehoren. Gsm uiteraard ook, al mocht die bij ons absoluut niet aan van de vk, verpleegkundige en de rest van het personeel! (sms-en gaat prima onder de lakens)
quote:Op vrijdag 30 maart 2007 07:28 schreef kapitein_pannekoek het volgende:
HOEZEE................MIJN LAATSTE WERKDAG !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |