abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_47997551
Gabberhead, wat naar zeg. Een paar daagjes zonnebank voor de kleine en dan lekker saampjes naar huis. Is je vrouw eigenlijk al wel naar huis?
pi_47997652
He Gabberhead wat vervelend maar snel zijn ze bij je hoor!!! Lekker bijkleuren en dan gauw met papa mee naar huis en hoe is het met de mama?
Iedere dag is het begin van een nieuwe morgen...
  woensdag 4 april 2007 @ 11:50:30 #243
60568 S-A-I-N-T
Je heb het gelezen ;)
pi_47998765
faja en deliedje

zijn jullie bij die eerste bezoeken dan ook 8 weken zwanger?
  woensdag 4 april 2007 @ 11:56:16 #244
160944 DeLiedje
trotse mama
pi_47998985
Nee, ik dan 9,5 week... Ik heb 3 mei een afspraak.
  FOK!fossiel woensdag 4 april 2007 @ 11:57:33 #245
2628 Karin
pi_47999034
He wat jammer Gabberhead, zit je helemaal klaar om ze mee te nemen en dan moeten ze nog blijven. Hopelijk kan je ze snel meenemen!

Faja en DeLiedje sterkte met de kannen. Ben blij dat die van mij alweer een tijdje de deur uit zijn.

Heb net de Prenatal doos opgehaald. Dat is echt een aanrader!! Zat bijvoorbeeld een pak pampers maatje 1 in, wat is dat klein
  woensdag 4 april 2007 @ 12:00:39 #246
62233 Jelief
ikke lief!
pi_47999148
quote:
Op dinsdag 3 april 2007 23:27 schreef Rottdog het volgende:
Waar hangt Kleintje toch uit
Dat vroegik mijvan de week ook af(onder de douche ) Volgens mij is ze met vakantie.
Begin maar gewoon, op hoop van zegen.
Begin maar gewoon,hier en nu.
Je kunt niet alles voorzien.
Begin er maar gewoon aan te werken.
  woensdag 4 april 2007 @ 12:03:31 #247
160944 DeLiedje
trotse mama
pi_47999239
Tot nu toe (ben ook net twee dagen bezig ) vind ik de kannen redelijk meevallen... Ik kokhals van nature al erg snel bij rare luchtjes (en bij poepluiers... hopelijk went dat snel..) dus ik kan me goed voorstellen dat, als je al misselijk bent van je zwangerschap, die groene flessen niet echt een pretje zijn...

Hadden er trouwens meer mensen last van dat ze zo snel vol zijn?? Ik heb vanochtend nog maar twee keer geplast en hij zit echt al over de helft ....
pi_48000293
Ik kan me alleen die lucht van die kannen voor de geest halen maar niet hoe snel vol ze zaten, je krijgt er 6 geloof ik. Ik ben in ieder geval blij dat ik ook mijn steentje weer kan bij dragen dit keer. Ik heb nu zelf mee gemaakt van dichtbij dat zwanger worden niet zo makkelijk hoeft te gaan (2 jaar geprobeerd en nu met hulp van hormonen).. Ik ben als het goed is dan inderdaad 8 weken zwanger als ik langs de verloskundige moet. Ik vind het wel apart dat ik gewoon weet wanneer mijn kind verwekt is, dit doordat ik bij de gyn liep. En ook uit welke eierstok het eitje kwam.
pi_48001715
quote:
Op donderdag 29 maart 2007 11:51 schreef Conekiller het volgende:
Wij verwachten de 2e telg rond 11 juni
Pssst, Conekiller, je bedoelt 11 juLi!

[ Bericht 2% gewijzigd door FoN op 04-04-2007 13:34:51 ]
pi_48009977
Zo, weer terug van het ziekenhuis, dit keer slechts 45 minuten hoeven te wachten. Je moet toch wat met je tijd.....Meneer de dokter tevreden over de echo (van gister) en ook over moeder in spe. Over 2 weken mogen we weer. Uiteraard nog wel even bloedprikken komende week. Je zou eens een hele week overslaan met een zkh bezoekje....

We worden goed in de gaten gehouden!
pi_48010025
oh ja over 2,4 en 6 weken een afspraak staan. Zegt de gyn. doodleuk...."ach,joh hopelijk hoef je over 6 weken niet meer"................ik in schock...over 6 weken al mamma ????
  woensdag 4 april 2007 @ 17:04:27 #252
160778 t_igger
"T I, double G-ER"
pi_48010228
Eng dichtbij komt het al he?
En voor jou vast helemaal aangezien de kans flink klein is dat je flensjes tot 40 weken blijven zitten.

Vandaag werd tijdens mijn teamvergadering nog eens door iedereen benadrukt dat het mijn laatste vergadering was. En dat ik nou echt kon aftellen... Nog 8 diensten werken... (en 4 dagen kamp)

grrr p_iglet hierzo dus, vriendje staat nog ingelogd.
Rabbit: "Tigger where are your manners?"
Tigger: "I don't know but I bet they're havin' more fun than I am."
pi_48011602

Per ongeluk ben ik vandaag op een officiele waarschuwing gestuit gericht aan mij van mijn baas.
Het is duidelijk dat ze nog steeds van me af willen, het is echt een rot brief met erg veel onwaarheden (!!) mocht het een en ander voor 19 april niet verandert zijn dan gaan ze mijn ontslag aanvragen

Nou daar zit je dan al maanden met je goede gedrag, dan is dit je dank!

maarja eigenlijk heb ik die brief natuurlijk helemaal niet gezien ..... heb ik weer
Jouw kleine handje grijpt
mijn grote vinger vast
mooi toch dat mijn vinger
zo in jouw handje past
pi_48012400
oei!
dat is nogal klote!

maar; moet die brief officieel nog wel bij jou terecht komen dan?
lijkt me namelijk niet rechtsgeldig als jij hier officieel niets van zou hebben vernomen, terwijl ze op basis van punten in die brief wel je ontslag willen aanvragen?

Is er een vertrouwenspersoon oid binnen de organisatie?

Vandaag werd bij mij duidelijk: na mijn verlof van collega verlost!!!!!
ze gaat vervangende werkzaamheden krijgen, het is nu duidelijk geworden voor management hoe slecht ze functioneert binnen deze functie.
16april nog een keer met haar werken, hoop dat de sfeer beetje meevalt dan
en daarna is het voorbij!
  woensdag 4 april 2007 @ 18:03:39 #255
60568 S-A-I-N-T
Je heb het gelezen ;)
pi_48012424
ach beaker,

dat is nou net niet waar je op zit te wachten bah. En dan ook nog eens zo gezien dat je er eigelijk niets mee kan.

Geen idee of er al eens over geschreven is. Maar als het geen waarheden zijn kan je dat dan toch als nog aangeven.

En als er iets moet veranderen voor 19 april en jij weet er niets van hoe kan je het dan eventueel veranderen

knuffel
pi_48012581
quote:
Op woensdag 4 april 2007 18:03 schreef marit1978 het volgende:
oei!
dat is nogal klote!

maar; moet die brief officieel nog wel bij jou terecht komen dan?
lijkt me namelijk niet rechtsgeldig als jij hier officieel niets van zou hebben vernomen, terwijl ze op basis van punten in die brief wel je ontslag willen aanvragen?

Is er een vertrouwenspersoon oid binnen de organisatie?
Er is beslist geen vertrouwenspersoon Het gaat inderdaad wel over punten die in de brief staan, maar daar heeft hij me offiicieel nooit mee geconfronteerd..... Het is echt allemaal begonnen toen ik vertelde dat ik zwanger was! Daarnaast moet ik de brief getekend voor ontvangst retour sturen, wat dus ook niet kan als ik hem niet heb gehad. Gelukkig ben ik lid van de FNV ......
mijn grote vinger vast
zo in jouw handje past
pi_48012655
pfffffffff jeetje Beaker, wat een klote situatie.
Succes!!
pi_48014164
hoe klote ook
maar misschien raadzaam om NU vast advies bij FNV in te winnen ?
pi_48014384
Beaker
pi_48014991
quote:
Op woensdag 4 april 2007 18:51 schreef marit1978 het volgende:
hoe klote ook
maar misschien raadzaam om NU vast advies bij FNV in te winnen ?
Heb ik gedaan, maar zolang ik die brief niet officieel heb kan ik weinig doen. Overigens staat mijn werkgever niet in zijn recht mij te ontslaan volgens de FNV. Ik heb hem wat punten uit de brief voorgelezen vandaar

Lief dat jullie zo meedenken
mijn grote vinger vast
zo in jouw handje past
pi_48015167
Ladies, dit jaar is er ook weer een jonge gezinnen beurs (ga daar altijd heen met vriendin van me, behalve na de miskraam verleden jaar). 1 tot en met 4 november 2007, jaarbeurs utrecht, van 10,00-17.00 uur en in de hallen 10 & 11. Misschien leuk om in de agenda te zetten.
  woensdag 4 april 2007 @ 19:17:42 #262
160778 t_igger
"T I, double G-ER"
pi_48015240
Zo Faja je bent iig op tijd met melden
Rabbit: "Tigger where are your manners?"
Tigger: "I don't know but I bet they're havin' more fun than I am."
pi_48015287
Grrr vriendjes zouden een inlog verbod moeten krijgen
pi_48015332
Wie heeft er overigens een link voor me waar ik kan achterhalen over overwerken als je zwanger bent?

In de brief stond namelijk ook dat als ik niet meer overwerk ze op staande voet gaan ontslaan ....
mijn grote vinger vast
zo in jouw handje past
pi_48015524
quote:
Dank!!
mijn grote vinger vast
zo in jouw handje past
pi_48015691
quote:
Op woensdag 4 april 2007 19:17 schreef t_igger het volgende:
Zo Faja je bent iig op tijd met melden
Beter op tijd dan te laat

Ik heb mijn vriendin ook al op de hoogte gebracht. Kan ze zich ook al vast voorbereiden. En hopelijk is tegen die tijd ook een andere vriendin zwanger dan kunnen we lekker met zijn drietjes er op uit.
  woensdag 4 april 2007 @ 20:19:58 #268
8152 Gabberhead
Komm in mein Boot
pi_48018014
quote:
Op woensdag 4 april 2007 08:00 schreef S-A-I-N-T het volgende:
Gabberhead@ dat is wel vervelend als je denkt dat ze naar huis mogen en ze moeten nog wat langer blijven. Maar over een paar dagen dan is het zover en komen ze heerlijk thuis bij jou. Blijft je vrouw ook in het zh of gaat ze wel naar huis?
M'n vrouw moet morgen naar huis. Er is geen medische reden waarom ze nog zou moeten blijven, en dan stopt de verzekering na 5 dagen met betalen. Ook al moet het kind dan nog blijven.

Het zal wel even slikken zijn om morgenavond thuis te slapen naast een leeg babykamertje, maar we plakken gewoon veel foto's van Naomi door het hele huis. Dan kunnen we d'r zien wanneer we willen als we thuis zijn. Maar de planning is wel om zoveel mogelijk in het ziekenhuis te zijn voor voedingen en badderen enzo.
Oracle en Java ontwikkelaars hier melden! http://www.oracletoppers.nl of http://www.javatoppers.nl
Nu ook op http://www.flitspaal.nl
  woensdag 4 april 2007 @ 20:24:12 #269
12721 Sugar
...maakt plannen
pi_48018183
Beaker, wat rot dat je werk zo doet!
Ik herinner me nu ook ineens dat je me mailde, sorry dat ik er nooit op heb gereageerd! Ik had die brief over deeltijdwerk aanvragen niet meer, helaas. Sterkte met dit alles.
Dat alle stoplichten groen zijn, de geluiden precies goed, de lucht blauwer dan anders, wind mee en het geluk achterop!
  woensdag 4 april 2007 @ 21:09:30 #270
37367 Memmel
Beppie, gekke meid.
pi_48020119
Lees ik op die arbeidstijdenwet pagina dat je geen consignatie meer mag draaien! Ik ga morgen weer voor 2 weken de dienst in! (Ik moet nog 3 weken werken) Maarja, om nou te zeggen dat ik dat weiger, ik bedoel, het gaat nog wel. En voor hetzelfde geld gaat mijn pieper niet af.
Maar ik zie er wel tegenop hoor.
Cavia's zijn geen varkentjes en ze komen niet uit Guinea. Waarom cavia's dan toch als 'biggetjes' werden betiteld is onzeker maar dit heeft waarschijnlijk te maken met de piepende en knorrende geluiden die ze frequent maken.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')