abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 1 april 2007 @ 14:47:29 #151
103793 kozakken
Living the life
pi_47892106
Faja en voor vriendin-van-Marit (en voor Marit trouwens ook hoor )
pi_47892756
Faja gefeliciteerd
mama van 3 kids!
  zondag 1 april 2007 @ 16:22:08 #153
12721 Sugar
...maakt plannen
pi_47895468
Faja, van harte gefeliciteerd! Wat geweldig dat je weer zwanger bent!!!!
Dat alle stoplichten groen zijn, de geluiden precies goed, de lucht blauwer dan anders, wind mee en het geluk achterop!
  zondag 1 april 2007 @ 16:50:26 #154
24188 Belana
kloon van belana
pi_47896179
Faja!!! woeiiiii !!!! van harte gefeliciteerd!! Ow ik hoop dat alles goed gaat!! wat geweldig!
stormy waters...
sailin'
pi_47897848
Wat ontzettend lief al die felicitaties. Dank jullie wel
  zondag 1 april 2007 @ 17:54:23 #156
19376 LadyS
Help Liam --> SMA2
pi_47897897
Faja Wat geweldig!!!
Gefeliciteerd
Help, deel en doneer! Steun Liam in de strijd tegen SMA2! De tijd dringt!
https://steunliamtegensma2.nl/doneer/
  † In Memoriam † zondag 1 april 2007 @ 19:17:28 #157
3234 Slaapmeisje
Jompels nog es an toe
pi_47900334
Faja wat een heerlijk, wat een geweldig nieuws Het is echt een superbericht waar ik een dikke grijns op mijn gezicht van kreeg. Wat zullen jullie in de wolken zijn zeg
We moeten bereid zijn het leven dat we gepland hebben op te geven om het leven te vinden dat op ons wacht.
  Jubileum moderator zondag 1 april 2007 @ 19:54:13 #158
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_47901557
Faja ook hier van harte! Wat een superzondag zo, met al die streepjes
En als ze lacht, dan lacht de wereld met haar mee....
Eva ♥ en Iris ♥
pi_47901914
quote:
Op zondag 1 april 2007 19:17 schreef Slaapmeisje het volgende:
Faja wat een heerlijk, wat een geweldig nieuws Het is echt een superbericht waar ik een dikke grijns op mijn gezicht van kreeg. Wat zullen jullie in de wolken zijn zeg
Dank je wel Slaapmeisje, wij zweven inderdaad op een wolk. Onwijs blij en onwijs moe. Was vergeten hoe dat voelde.
  zondag 1 april 2007 @ 20:15:05 #160
60568 S-A-I-N-T
Je heb het gelezen ;)
pi_47902269
Hallo allemaal,

Ik kom me hier heel voorzichtig melden. Vanmorgen een mooi plus geplast na heel veel overtijd te zijn. Veel onzekerheid door onregelmatige cyclus lijkt het toch al heel snel raak te zijn. Morgen ga ik de huisarts bellen door de onregelmatigheid heb ik geen idee hoe ver ik ben. Normaal zou ik rond 5 maar ongesteld moeten worden en anders 2 weken later. Dus het is vrij rekbaar.

Hopelijk word ik dan weer doorgestuurd voor een vroege echo. En anders maar wachten.

Even wat over mezelf vertellen. Ik ben joyce schrijf onder de login van mijn man. Ben 28 en samen met Thijs we zijn nu al bijna 12 jaar samen en hebben een dochtertje van 3 jaar en 5 maanden Mara. En nu dus zwanger van nummer 2.

Ga proberen hier regelmatig mee te kletsen erg leuk lijkt me dat.

Groetjes joyce
  zondag 1 april 2007 @ 20:29:18 #161
20436 Jambo
Hakuna Matata
pi_47902785
Faja en S-A-I-N-T van harte gefeliciteerd met jullie streepjes/plusjes
Ik word er wel es mismoedig van dat ik, wat ik voel, niet zeggen kan. (Toon Hermans)
  zondag 1 april 2007 @ 20:31:51 #162
133767 Libel
Mama van Aiken, Iben en Junah
pi_47902879
Faja en S-A-I-N-T gefeliciteerd!!!
  FOK!fossiel zondag 1 april 2007 @ 20:50:29 #163
2628 Karin
pi_47903597
Faja-Lobi en S-A-I-N-T van harte gefeliciteerd Wat ontzettend leuk!
  zondag 1 april 2007 @ 21:00:16 #164
24188 Belana
kloon van belana
pi_47903926
Saint ook van harte
stormy waters...
sailin'
  Jubileum moderator zondag 1 april 2007 @ 21:11:55 #165
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_47904349
Saint van harte! Zodra je een datum weet zetten we die erbij in het lijstje goed?
En als ze lacht, dan lacht de wereld met haar mee....
Eva ♥ en Iris ♥
pi_47904651
Faja Lobi en Saint van harte beide
De jan lul van het geheel.
Alles is gaan hangen, behalve me lach :)
Kutsch; tussen kut en kitsch
Het voelt heerlijk!!!!
  zondag 1 april 2007 @ 21:39:43 #167
62233 Jelief
ikke lief!
pi_47905588
Faja en Saint gefeliciteerd!
Begin maar gewoon, op hoop van zegen.
Begin maar gewoon,hier en nu.
Je kunt niet alles voorzien.
Begin er maar gewoon aan te werken.
pi_47905709
Wat een streepjes weer, gefeliciteerd allen
pi_47906478
saint gefeliciteerd
mama van 3 kids!
  zondag 1 april 2007 @ 22:13:09 #170
8152 Gabberhead
Komm in mein Boot
pi_47907081
Ik mag eindelijk van het bovenste plekje op de lijst af
Ik wil jullie bij deze graag voorstellen aan mijn vannacht geboren dochter Naomi

Uiteraard is ze het allermooiste meisje van de hele wereld
Het was met 5 uurtjes van wee 1 tot geboorte een redelijk korte, maar wel een behoorlijk zware bevalling met allerlei ellende als vacuumpompen (tot 2 keer toe), inknippen en inscheuren, maar ze is er dan toch gekomen. Ze weegt 3475 gram en is 51 cm lang en kerngezond.

http://www.oosterhoef.nl/naomi/naomi.jpg (in verband met grootte even een linkje)

Moeder en kind blijven nog een paar nachtjes in het ziekenhuis om tot rust te komen en om een beetje in de gaten gehouden te worden.
Dan kan ik nog even een paar nachtjes doorslapen, voordat dat de komende 20 jaar niet meer lukt
Oracle en Java ontwikkelaars hier melden! http://www.oracletoppers.nl of http://www.javatoppers.nl
Nu ook op http://www.flitspaal.nl
  zondag 1 april 2007 @ 22:21:44 #171
37367 Memmel
Beppie, gekke meid.
pi_47907401
Alle streepjes van harte gefeliciteerd!
Gabberhead gefeli met de geboorte van Naomi! Wat een scheet!
Cavia's zijn geen varkentjes en ze komen niet uit Guinea. Waarom cavia's dan toch als 'biggetjes' werden betiteld is onzeker maar dit heeft waarschijnlijk te maken met de piepende en knorrende geluiden die ze frequent maken.
pi_47907544
Gabberhead gefeliciteerd met je mooie dochter
pi_47914994
Even crossposten

Het overduidelijke bewijs
  maandag 2 april 2007 @ 08:24:31 #174
3011 E.T.
hormonaal stuiterballetje
pi_47915241
Gabberhead gefeliciteerd!
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.
  maandag 2 april 2007 @ 08:30:20 #175
3142 m@x
Do, a deer, a female deer
pi_47915288
Gabberhead, gefeliciteerd met de geboorte van Naomi
Oops! Did I just roll my eyes out loud?
♥ Huisje, boompje, fietstas ♥
♥ There is no way to happiness, happiness is the way ♥
pi_47915436
Faja-Lobi en S-A-I-N-T, gefeliciteerd met jullie streepje/plusje!

En Gabberhead, gefeliciteerd met de geboorte van jullie dochtertje!
  maandag 2 april 2007 @ 08:44:31 #177
40180 Stiemie
20-07-2007
pi_47915447
Oh wat een hoop nieuwe mensen allemaal. Er komt zowaar een echt babyboom! Allemaal heel erg gefeliciteerd en een hele fijne zwangerschap gewenst!

En Gabberhead gefeliciteerd met je prachtige dochter Naomi!

Hier heeft de baby op mijn verjaardag voor het eerst voelen schoppen! Echt een heel mooi verjaardagscadeautje! Het rare is dat ik 'm pas 1x echt zo hard heb voelen schoppen. Ik voel 'm anders ook wel bewegen, maar niet zo hard.
  maandag 2 april 2007 @ 08:58:11 #178
31820 Martineke
Mama van Maxim en Romijn
pi_47915618
ohh Gabberhead, wat een mooie dochter hebben jullie gekregen gefeliciteerd
  maandag 2 april 2007 @ 09:00:01 #179
160944 DeLiedje
trotse mama
pi_47915659
Gabberhead gefeliciteerd! Wat een mooi meisje!
pi_47915694
Faja en Saint gefeliciteerd met jullie zwangerschap en Faja het is fijn om er meteen een goed gevoel bij te hebben.

Gabberhead wat een lief poppie heb je daar...
Iedere dag is het begin van een nieuwe morgen...
pi_47915701
Gabberhead gefeliciteerd met Naomi
mama van 3 kids!
pi_47915946
Vraagje voor stiemie en deepfreeze (omdat jullie na marlieske het dichtst bij mij zitten qua zwanger zijn)... ik las hier dat jullie vriend/man het kindje al kunnen voelen van buitenaf... hoe lang is dat na dat je het zelf voelde?
Ik voel frummel namelijk al een weekje of twee duidelijk, en vriendlief kan niet wachten tot hij het zelf kan voelen aan de buitenkant. Hij is een beetje jaloers als ik zeg dat frummel wakker/actief is
pi_47916466
Gabberhead van harte!!!
Fake it till you make it...
pi_47916493
Faja-Lobi en S-A-I-N-T, gefeliciteerd met jullie Zwangerschap!!

Gabberhead, gefeliciteerd met de geboorte van Naomi! Lang gewacht, maar een mooi nieuw leventje op deze wereld...

Iksje, Ik voelde de kleine rond de 12/13 weken al "fladderen" (heel zachtjes aan de binnenkant). Dat werd steeds iets harder en vaker. Net iets na de 20 weken voelde ik het voor het eerst door mijn buik heen. En ook dat wordt steeds harder. Ikzelf voel wel meer dan vriendlief. Omdat ik ook voel wat er aan de binnenkant gebeurd, en waar ik moet zijn. Mijn vriend voelt alleen de harde schoppen...
Het hangt ook een beetje af van de ligging van de kleine en de placenta. In mijn geval ligt de placenta aan de rugzijde. En meestal met zijn voetjes net onder met navel. Dus een ideale positie om veel te voelen aan de buikzijde.
De kleine is hier het actiefst als ik ontspannen lig. Dus even op de bank na het eten, 's avonds voor het slapen gaan, midden in de nacht, 's ochtends voor het opstaan. 4 momenten dat ik de kleine zeker voel...
Ik hoop voor je vriend dat hij ook snel mee mag voelen. Het gezicht van mijn vriend is heerlijk als hij de kleine voelt!

Wij hebben afgelopen vrijdag onze babykamer meubeltje uitgezocht. Eigenlijk waren we naar de winkel gegaan om kinderwagens te testen. Maar we werden smoorverliefd op een kamertje. Dus die komt over ongeveer 5 weekjes al..
En zaterdag zijn we de stad in geweest voor kleertjes, de eerste keer dat we echt zelf iets kopen aan kleren. Echt lief wat er allemaal te krijgen is.
  † In Memoriam † maandag 2 april 2007 @ 09:42:56 #185
3234 Slaapmeisje
Jompels nog es an toe
pi_47916497
S-A-I-N-T gefeliciteerd met je plusje

Gabberhead wat een mooi meisje is Naomi zeg. Van harte gefeliciteerd. Het klinkt als een heftige bevalling, maar het resultaat mag er wezen hoor Geniet nog maar lekker van je nachtrust
We moeten bereid zijn het leven dat we gepland hebben op te geven om het leven te vinden dat op ons wacht.
  maandag 2 april 2007 @ 11:37:41 #186
40180 Stiemie
20-07-2007
pi_47919615
Iksje, ik voel de baby zelf eigenlijk pas sinds een week ongeveer. Daarvoor maakte ik me best druk omdat ik niks voelde en vooral omdat iedereen steeds vroeg: en voel je al wat?

Volgens mij was de schop die mijn vriend voelde ook een soort toevalstreffer want normaal gesproken schopt de baby helemaal niet zo hard. Al gaat hij/zij de laatste 2 dagen wel erg vooruit qua schoptechniek en frequentie Bij mij zitten de schopjes trouwens voor mijn gevoel nog wel wat lager dan net onder mijn navel. Eerder echt onderin mijn buik. O ja wat mijn vriend deed was gewoon echt zijn hele arm over mijn onderbuik leggen en een beetje duwen. Zo heb je meer oppervlakte en dus meer kans om een schopje te voelen.

En wat Deepfreeze schrijft klopt bij mij ook. Zodra ik zit/lig en even relax wenst de baby weer te worden vermaakt want dan wiegt hij/zij natuurlijk niet meer lekker mee. Dan voel ik de schopjes het beste. En de ligging van de placenta scheelt ook erg heb ik begrepen. Die van mij ligt ook aan de achterkant.
pi_47922590
Ik ben heel onverwacht in verwachting. ik heb extra een nieuw profiel aangemaakt, omdat ik bang ben dat iemand in mijn omgeving het te weten komt. Ik denk dat ik er blij mee ben, ik maak me alleen zo druk om werk (en het vertellen op mijn werk)... Ik ben ook nog vrij jong, 2e helft 20 dus ik maak me ook druk om wat iedereen ervan gaat vinden...

Hebben jullie dit soort ervaringen ook? Het maakt me zo verdrietig, omdat ik het diep in mijn hart heel erg leuk vind... Ik ben alleen bang voor de reacties om me heen....
  maandag 2 april 2007 @ 13:11:18 #188
12721 Sugar
...maakt plannen
pi_47922717
SAINT van harte!

Misses-DNK, gefeliciteerd en sterkte met het wennen en aangaan van alle reacties. Bedoel je nu dat je tussen de 25 en 30 bent, of bijna 21? Want in het eerste geval is dat toch niet echt heel jong?
Dat alle stoplichten groen zijn, de geluiden precies goed, de lucht blauwer dan anders, wind mee en het geluk achterop!
pi_47922809
quote:
Op maandag 2 april 2007 13:11 schreef Sugar het volgende:
SAINT van harte!

Misses-DNK, gefeliciteerd en sterkte met het wennen en aangaan van alle reacties. Bedoel je nu dat je tussen de 25 en 30 bent, of bijna 21? Want in het eerste geval is dat toch niet echt heel jong?
Ja ik ben tussen 25 en 30. In mijn omgeving is dat behoorlijk jong... Het maakt me erg onrustig en verdrietig... Ik zeg tegen mezelf heel stoer dat het niet uitmaakt wat anderen vinden, maar eerlijk gezegd maak ik me best druk om de reacties...
pi_47922908
misses_DNK ik denk dat je voor je eigen gevoel moet zeggen waar het op staat. als iemand er iets van zegt dan zou ik het ene oor in en andere oor uit of zeggen wat je er van vind.

ik ben 23 en mij vinden ze ook jong maar heb er lekker ..... aan wat anderen vinden.
en zo een kleintje is toch geweldig. ik was ook onverwachts in verwachting. wij hebben zo iets van dikke.... aan wat anderen denken. wij kunnen nu lekker genieten van een heerlijke vrolijke meid(behalve vandaag).
mama van 3 kids!
pi_47923168
quote:
Op maandag 2 april 2007 13:18 schreef Popples het volgende:
misses_DNK ik denk dat je voor je eigen gevoel moet zeggen waar het op staat. als iemand er iets van zegt dan zou ik het ene oor in en andere oor uit of zeggen wat je er van vind.

ik ben 23 en mij vinden ze ook jong maar heb er lekker ..... aan wat anderen vinden.
en zo een kleintje is toch geweldig. ik was ook onverwachts in verwachting. wij hebben zo iets van dikke.... aan wat anderen denken. wij kunnen nu lekker genieten van een heerlijke vrolijke meid(behalve vandaag).
Het doet me goed zo'n reactie te horen! Het lijkt me ook heel spannend en leuk! Ik voel me gewoon erg onzeker en emotioneel (misschien de hormonen???). Fijn dat er meer mensen zijn die dit is overkomen en hun ervaringen willen delen!

Misschien wil ik ook alleen maar graag van jullie horen dat het 'helemaal niet erg is' en dat het er allemaal bij hoort... Ik voel me gewoon zo onzeker!!!
pi_47923325
Allereerst gefeliciteers Misses
Mijn ouders waren er gelukkig al op voorbereid en ik werkte niet (was financieel gelukkig ook niet nodig) dat scheelde al een hoop.
Wat iedereen ervan vind is ook een beetje afhankelijk van jezelf (hoe enthousiast ben je, hoe breng je het nieuws) en mensen die in eerste instantie schrikken draaien waarschijnlijk heel snel bij

[ Bericht 11% gewijzigd door FoN op 02-04-2007 14:04:17 ]
pi_47923394
He Misses_DNK. Eerst gefeliciteerd met je zwangerschap.

Ik ben ook nog jong, 24 jaar. En de eerste van onze vrienden die zwanger is. Daarnaast ben ik ook nog aan het studeren. En misschien/waarschijnlijk krijg ik die net niet af voor de bevalling. Dus ik mag dit najaar gaan afstuderen als de kleine er is..
Hier is er verder weinig van gezegd. Maar we zijn zelf heel open over de zwangerschap en echt laten merken dat we er blij mee zijn. Soms wordt er wel eens wat gezegd over carriere maken, en studie's die niet afgerond worden. Maar ik kreeg ook al een compliment vanwege deze goede planning (geen carriere pauze en lekker voor mijn 50e de kids de deur uit )
pi_47923492
Ach, grote kans dat we jonge oma's worden, leuk toch
pi_47923507
Misschien zie ik ook wel meer 'beren' op de weg dan nodig is... Het is gewoon erg overdonderend als de test laat zien dat het zo is... En ik was er niet echt op voorbereid... Dan is het gewoon een grote schok! Alles gaat veranderen, en er gaat tegenlijkertijd een tijd aanbreken van enthousiasme en hoop... oh tjee, ik heb gewoon geen overzicht wat het allemaal gaat brengen...
pi_47923587
misses, het is zoals fon zegt sommige draaien wel weer bij.
mijn tante had schreeuwde dat ze weer tante werd en anderen hadden zoiets van en je school enz.
maar als ik 's morgens naar het bedje loopt en mijn kleine meid lacht denk ik wat een wonder en een eer dat ik voor haar mag zorgen.

wees er gewoon eerlijk over.
mama van 3 kids!
  maandag 2 april 2007 @ 13:51:50 #197
160944 DeLiedje
trotse mama
pi_47923965
Misses gefeliciteerd!

Ik heb zelf vorige week positief getest. Ik ben net 24, mijn vriend is 4 jaar ouder en het was een heel bewuste keuze.
Ik was ook wel bang (vooral toen we begonnen 3 maanden geleden) dat mensen me te jong zouden vinden, maar ik heb me van dat idee af gezet. Mensen die me goed kennen weten dat is wat me heel gelukkig maakt, wat ik altijd al heb gewild (jong moeder worden).

Het scheelt dat mijn nichtje van net 20 een paar maanden geleden aan de familie vertelde dat ze zwanger was... Nu zullen ze mij wel niet meer zo jong vinden!

Het is natuurlijk heel vervelend om vervelende reacties te krijgen, maar luister naar jezelf!
Als jij (en je partner) er gelukkig mee zijn, wat hebben anderen daar dan eigenlijk over te zeggen!

Succs met het wennen en vertellen misschien al?
  maandag 2 april 2007 @ 13:56:46 #198
160944 DeLiedje
trotse mama
pi_47924140
En ik denk dat je vooral moet wennen aan het feit dat je onverwachts zwanger bent, dan aan het feit dat je jong zwanger bent, want tussen de 25 en 30 is toch niet zo heel jong?

En je moet maar zo denken... In iedereen z'n omgeving moet er toch een de eerste zijn die aan kinderen begint!
Er volgen er vanzelf meer!
pi_47924421
Denk dat DeLiedje ene goed punt heeft, tussen de 25 en de 30 is juist een hele mooie leeftijd, ouder had ik zelf in ieder geval niet willen zijn, maar dat is persoonlijke keuze natuurlijk.
pi_47924630
wat een lieve reacties!!! Dikke knuffels!

En ja, mijn man is er heeeeeeeel blij mee, die vind het echt geweldig.

Ik denk dat je gelijk hebt DeLiedje, misschien moet ik vooral wennen aan het feit dat het onverwachts is gebeurd... Maar daarom is het wonder echt niet kleiner hoor!!!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')