Dank je wel Slaapmeisje, wij zweven inderdaad op een wolk. Onwijs blij en onwijs moe. Was vergeten hoe dat voelde.quote:Op zondag 1 april 2007 19:17 schreef Slaapmeisje het volgende:
Faja wat een heerlijk, wat een geweldig nieuwsHet is echt een superbericht waar ik een dikke grijns op mijn gezicht van kreeg. Wat zullen jullie in de wolken zijn zeg
Ja ik ben tussen 25 en 30. In mijn omgeving is dat behoorlijk jong... Het maakt me erg onrustig en verdrietig... Ik zeg tegen mezelf heel stoer dat het niet uitmaakt wat anderen vinden, maar eerlijk gezegd maak ik me best druk om de reacties...quote:Op maandag 2 april 2007 13:11 schreef Sugar het volgende:
SAINT van harte!
Misses-DNK, gefeliciteerd en sterkte met het wennen en aangaan van alle reacties. Bedoel je nu dat je tussen de 25 en 30 bent, of bijna 21? Want in het eerste geval is dat toch niet echt heel jong?
Het doet me goed zo'n reactie te horen! Het lijkt me ook heel spannend en leuk! Ik voel me gewoon erg onzeker en emotioneel (misschien de hormonen???). Fijn dat er meer mensen zijn die dit is overkomen en hun ervaringen willen delen!quote:Op maandag 2 april 2007 13:18 schreef Popples het volgende:
misses_DNK ik denk dat je voor je eigen gevoel moet zeggen waar het op staat. als iemand er iets van zegt dan zou ik het ene oor in en andere oor uit of zeggen wat je er van vind.
ik ben 23 en mij vinden ze ook jong maar heb er lekker ..... aan wat anderen vinden.
en zo een kleintje is toch geweldig. ik was ook onverwachts in verwachting. wij hebben zo iets van dikke.... aan wat anderen denken. wij kunnen nu lekker genieten van een heerlijke vrolijke meid(behalve vandaag).
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |