hahaha ja ik moest bij de zwangerschapsgym ook in een kringetje op muziek lopen als een soort pinguin!!quote:Op vrijdag 30 maart 2007 18:53 schreef marit1978 het volgende:
Van de week bij de yoga trouwens ook als soort pinquin rondgelopen!
(was dat ook bij p_iglet ? )
De docente noemde het niet zo, maar ik dacht meteen aan het verhaal hier !
quote:Bent u ziek in de periode van zes weken voor de vermoedelijke bevallingsdatum tot de gekozen ingangsdatum van het verlof, dan tellen deze ziektedagen mee voor de termijn van minimaal zestien weken bevallingsuitkering, ongeacht de oorzaak van de ziekte. Uw verlof zal in dat laatste geval eerder afgelopen zijn.
Dat kun je wel zeggenquote:Op zaterdag 31 maart 2007 15:53 schreef kapitein_pannekoek het volgende:
Leuk DeLiedje!
En Beaker, die baas van jouw is echt niet te geloven, wat een l*l de behanger
wel rekening mee houden dat als jouw beeb besluit 2 weken later te komen, jij dus ook 2 weken langer verlof hebt he! dus dat worden dan 18 weken ipv 16. en zo ook natuurlijk als beeb maar 1 week te laat komt. je hebt zoiezo recht op 10 weken na je bevalling. of als je stopt 4 weken ervoor, op 12. en met 5 weken ervoor stoppen dus 11quote:Op zaterdag 31 maart 2007 11:05 schreef Beaker het volgende:
Libel dank!
Er doordat ik nu zwanger ben het een en ander gebeurd op de werkvloer en nu zijn ze een beetje dwars.... vandaar mijn nogal vreemde( onzekere ) vragen!
Je hebt recht op 16 weken verlof ( = 80 dagen ) volgens mijn collega moet ik in augustus weer werken ......
wat goed faja-lobi en is dat nou ondanks die ontsteking van de "handel" bij je man? of was dat ondertussen weer genezen ?quote:Op zondag 1 april 2007 10:44 schreef Faja-Lobi het volgende:
Ging Kleintje niet op vakantie met der vriend??
En mag ikin het lijstje op 8 december 2007![]()
Gefeliciteeeeerd!quote:Op zondag 1 april 2007 10:44 schreef Faja-Lobi het volgende:
Gefeliciteerd!!! Leuke datum ookquote:Op zondag 1 april 2007 10:44 schreef Faja-Lobi het volgende:
Trust me, dit is no way een1 april grapquote:Op zondag 1 april 2007 12:02 schreef Paradijsvogeltje het volgende:
[..]
Gefeliciteeeeerd!
Dit is toch geen Fokking 1 aprilgrap hé?![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |