Nee, wil je ons wat blijer maken?quote:Op dinsdag 27 maart 2007 16:28 schreef PM-girl het volgende:
...Heeft iemand jullie al verteld over het allercharmanste spoelflesje dat je krijgt in het ziekenhuis na de bevalling...
quote:Op dinsdag 27 maart 2007 18:11 schreef p_iglet het volgende:
hihi ik ga net de overbuurman in het portiek geld brengen van de portiekverlichting.
Begint ie heel zenuwachtig, ja ik wil je toch wat zeggen, een beetje een advies geven...
Of ik toch maar niet meer met mijn fiets van de stoep wou fietsen, want hij was bang dat
die kleine in mijn buik dan los zou raken.
Het valt op zich wel mee hoor, het is een klein flesje met een lange gebogen tuit, waarmee je na het plassen alles goed schoon kunt spoelen. Maar ik had er nog nooit van gehoord! Het is een van die dingen die je pas na de bevalling ontdekt!quote:Op dinsdag 27 maart 2007 18:20 schreef Memmel het volgende:
Waar ik dus mee afsloot:
[..]
Nee, wil je ons wat blijer maken?![]()
Davinia, op www.babybrabbel.org, http://tickers.baby-gaga.com/ of www.babybites.nl kan je zelf zo'n tellertje aanmaken. Bij babybrabbel kan je dan bvb de kleur kiezen en een icoontje (buik, baby in eidop, ooievaar...)quote:Op dinsdag 27 maart 2007 18:22 schreef DaviniaHR het volgende:
Als er toch een modje langskomt om de boel te fixen, kan diegene dan ook svp bij mij (22 aug) zo'n tellertje doen? Alvast bedankt!!!
Bij ons stond er expliciet bij vermeld dat je het zelf moest betalen als je niet aanvullend verzekerd was en de basisaanvullende regeling telde daar niet voor mee (IZZ met een afschuwelijke paarsachtig rugzakachtig ding (volgens mij met logo) als luiertasquote:Op dinsdag 27 maart 2007 17:19 schreef jellyrose het volgende:
Uh Nijna? Het kraampakket valt toch bij elke verzekeraar gewoon onder de normale/standaard verzekering - ik dacht dat wettelijk zo geregeld was eigenlijk?![]()
Wel zorgzaam van die overbuurmanquote:Op dinsdag 27 maart 2007 18:11 schreef p_iglet het volgende:
hihi ik ga net de overbuurman in het portiek geld brengen van de portiekverlichting.
Begint ie heel zenuwachtig, ja ik wil je toch wat zeggen, een beetje een advies geven...
Of ik toch maar niet meer met mijn fiets van de stoep wou fietsen, want hij was bang dat
die kleine in mijn buik dan los zou raken.
Paar dagen wachten en nog een keer testen.quote:Op dinsdag 27 maart 2007 19:24 schreef lotusparel het volgende:
Nou ik heb vanmiddag getest en nu twijfel ik nog
Ik had zo`n etostest waarmee je aan twee kanten kan aflezen en aan de voorkant was duidelijk maar 1 streepje te zien, maar aan de achterkant zag ik heel flauw iets wat ook een streepje had moeten zijn.
Ik voel me een beetje een n00b, sorry hoor
Ik beschik (helaas?) over een zeer levendige fantasie... ik ga me zo maar eens even op wat leesvoer storten, ander wordt het een nachtmerriequote:Op dinsdag 27 maart 2007 22:43 schreef YPPY het volgende:
Zo'n netonderbroek staat echt verschrikkelijk. Mijn kamergenote had zoiets aan in combinatie met een erg kort nachthemd en doorlekken.![]()
Bestaat er geen chinese tweeling kalender? Misschien zegt die iets anders...quote:Op woensdag 28 maart 2007 08:48 schreef kapitein_pannekoek het volgende:
Van harte DeLiedje, gezellig dat je je komt melden!
En van dat Chinese ding klopt geen snars, het zegt dat ik 1 jongen krijg..![]()
Spoelflesjes...oh mijn god...het wordt steeds charmanter.
Ik heb er geen idee van eerlijk gezegd. Ik heb zo'n lief die dan gelijk roept: Dat mag jij niet, geef maar hierquote:Op woensdag 28 maart 2007 14:59 schreef Deepfreeze het volgende:
Ik heb nog even een vraagje: Afgelopen weekend heb ik 2 gedroogde worsten meegekregen van mijn moeder. Ik denk zelf dat het eten ervan wel moet kunnen, aangezien door het drogen de bacterien niet overleven. Maar heb ik daar gelijk in?
Anders moet ik ze maar aan vriendlief afstaan
whaaaaaaaaa wat gaafquote:Op dinsdag 27 maart 2007 21:19 schreef DeLiedje het volgende:
![]()
Ik geloof dat ik heel stilletjes hier mag binnen sluipen....
Ik dacht dat je misschien onder verschillende namen post, je naam kwam me niet bekend voor en ik dacht aan de reacties te zien dat anderen je wel langer kennen. Misschien onder een andere naam. Vandaar.quote:Op woensdag 28 maart 2007 09:23 schreef DeLiedje het volgende:
Bedankt iedereen voor de felicitaties ook hier!![]()
@YPPY, een kloon? hoe bedoel je dat?
En en en... was het lekker?quote:Op woensdag 28 maart 2007 15:43 schreef Deepfreeze het volgende:
Ik kwam op internet ook niet ver.. Maar heb zonet (nadat die worsten me aan lagen te staren in de koelkast) het voedingscentrum gebeld.
Die wisten me te vertellen dat die worsten eerst gekookt worden, en daarna gedroogd. Door het koken gaan de bacterien dood, en door het drogen ook. Dus dat was volkomen veilig volgens die dame..
Dus ga zo maar eens een stukje proberen
quote:Op woensdag 28 maart 2007 21:14 schreef kapitein_pannekoek het volgende:
Hebben jullie ook meer dorst dan normaal ?
Hij was heerlijk!!!quote:
Zeker wetenquote:Op woensdag 28 maart 2007 20:44 schreef Lishe het volgende:
Spannend Lotus!
Yppy, DeLiedje is geen kloon. Ze post sinds even mee in het tweede streepjes topic maar is boven alles mijn beste zwangere vriendin.![]()
Progje, cool he? Hij gaat gewoon papa worden! Zien we elkaar bij de beschuiten?
Mijn man is natuurlijk wel in de buurt, maar dat is toch anders. Die zal op een gegeven moment ook wel moeten gaan werken. Mijn zus komt natuurlijk wel naar nederland voor een hele tijd, maar als mijn kind twee weken te laat komt, is zij al een maand in Nederland, dus op een gegeven moment gaat dat ook optellen, natuurlijk. Ze kan hier wel werken, maar met zes uur tijdsverschil schiet het niet helemaal op.quote:Op donderdag 29 maart 2007 08:08 schreef bixister het volgende:
davinia, je partner kan daar ook wel wat aan bijdragen hoor, ik neem aan dat die wel in de buurt is? die kan bijvoorbeeld zorgen dat je aan je dagelijkse portie vers fruit komt. en je kunt zelf ook veel doen om je herstel in die 6 weken te bevorderen: neem voldoende rust (dwing jezelf om elke dag 's middags te rusten) en plan de rest van je bezigheden daaromheen. dus niet teveel kraamvisite, niet teveel huishoudelijke taken, zorg in de eerste plaats voor jezelf (en je baby uiteraard).
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |