Paar dagen wachten en nog een keer testen.quote:Op dinsdag 27 maart 2007 19:24 schreef lotusparel het volgende:
Nou ik heb vanmiddag getest en nu twijfel ik nog
Ik had zo`n etostest waarmee je aan twee kanten kan aflezen en aan de voorkant was duidelijk maar 1 streepje te zien, maar aan de achterkant zag ik heel flauw iets wat ook een streepje had moeten zijn.
Ik voel me een beetje een n00b, sorry hoor
Ik beschik (helaas?) over een zeer levendige fantasie... ik ga me zo maar eens even op wat leesvoer storten, ander wordt het een nachtmerriequote:Op dinsdag 27 maart 2007 22:43 schreef YPPY het volgende:
Zo'n netonderbroek staat echt verschrikkelijk. Mijn kamergenote had zoiets aan in combinatie met een erg kort nachthemd en doorlekken.![]()
Bestaat er geen chinese tweeling kalender? Misschien zegt die iets anders...quote:Op woensdag 28 maart 2007 08:48 schreef kapitein_pannekoek het volgende:
Van harte DeLiedje, gezellig dat je je komt melden!
En van dat Chinese ding klopt geen snars, het zegt dat ik 1 jongen krijg..![]()
Spoelflesjes...oh mijn god...het wordt steeds charmanter.
Ik heb er geen idee van eerlijk gezegd. Ik heb zo'n lief die dan gelijk roept: Dat mag jij niet, geef maar hierquote:Op woensdag 28 maart 2007 14:59 schreef Deepfreeze het volgende:
Ik heb nog even een vraagje: Afgelopen weekend heb ik 2 gedroogde worsten meegekregen van mijn moeder. Ik denk zelf dat het eten ervan wel moet kunnen, aangezien door het drogen de bacterien niet overleven. Maar heb ik daar gelijk in?
Anders moet ik ze maar aan vriendlief afstaan
whaaaaaaaaa wat gaafquote:Op dinsdag 27 maart 2007 21:19 schreef DeLiedje het volgende:
![]()
Ik geloof dat ik heel stilletjes hier mag binnen sluipen....
Ik dacht dat je misschien onder verschillende namen post, je naam kwam me niet bekend voor en ik dacht aan de reacties te zien dat anderen je wel langer kennen. Misschien onder een andere naam. Vandaar.quote:Op woensdag 28 maart 2007 09:23 schreef DeLiedje het volgende:
Bedankt iedereen voor de felicitaties ook hier!![]()
@YPPY, een kloon? hoe bedoel je dat?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |