Sidekikker?quote:Op dinsdag 27 maart 2007 10:49 schreef Floripas het volgende:
Woot! Naamtopic.
Ik ben overigens weer weg. Is de anarchistische blauwbilgorgel d'r niet?
Wat boeit mij nou wat die grieken van Mustafa Kemal vinden?quote:Nounou, ouwe Turk van me. Moet jij niet Griekse filmpjes op youtube gaan afzeiken?
*gniffel.quote:Opmerkelijk nieuws uit Turkije. Daar is justitie een onderzoek gestart naar premier Recep Tayyip Erdoğan. De leider van de regerende islamitische AK-partij zou de wet hebben overtreden door veroordeeld PKK-leider Abdullah Öcalan 'mijnheer' te noemen. Daarmee zou Erdoğan schuldig zijn aan het 'verheerlijken van een crimineel'.
Sigme heeft vandaag vrij, die zit in het zonnetjequote:Op dinsdag 27 maart 2007 10:51 schreef Floripas het volgende:
Neehee, sigme!
Ik ben een vrouw. Denk je dat ik voetbal kijk?quote:Op dinsdag 27 maart 2007 10:51 schreef KirmiziBeyaz het volgende:
[..]
Wat boeit mij nou wat die grieken van Mustafa Kemal vinden?
Heb je trouwens hun vernedering op het voetbalveld gezien? 4-1 Maar liefst. De Turken leken net Spartanen daar in Griekenland en de grieken leken net van die verwijfde perzen. We zullen ze ook in Istanbul een warm welkom aanbieden.
Ik nu ook; ik ben jarig. Het schermpje is alleen rot te zien in de zon. Straks ga ik flaneren in een rokje en andere rokjesdragers begluren.quote:Op dinsdag 27 maart 2007 10:52 schreef Elseetje het volgende:
[..]
Sigme heeft vandaag vrij, die zit in het zonnetje![]()
O, die zit te zonnen, maar ik denk ook mee te kijken.quote:Op dinsdag 27 maart 2007 10:51 schreef Floripas het volgende:
Neehee, sigme!
Daar zijn de meningen over verdeeld.quote:
Proficiat!!!quote:Op dinsdag 27 maart 2007 10:54 schreef Floripas het volgende:
[..]
Ik nu ook; ik ben jarig. Het schermpje is alleen rot te zien in de zon. Straks ga ik flaneren in een rokje en andere rokjesdragers begluren.![]()
![]()
![]()
Niet bij mijn bedpartners (m/v)quote:Op dinsdag 27 maart 2007 10:54 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Daar zijn de meningen over verdeeld.
Gefeli!quote:Op dinsdag 27 maart 2007 10:54 schreef Floripas het volgende:
[..]
Ik nu ook; ik ben jarig. Het schermpje is alleen rot te zien in de zon. Straks ga ik flaneren in een rokje en andere rokjesdragers begluren.![]()
![]()
![]()
Doen! En dan er niks onder aan.quote:Op dinsdag 27 maart 2007 10:56 schreef Elseetje het volgende:
[..]
Gefeli!
Ik wil ook flaneren in een rokje![]()
En je bent bi, de droom van elke man!!! (en vrouw)quote:Op dinsdag 27 maart 2007 10:56 schreef Floripas het volgende:
[..]
Dat zijn een hoop smileys alleen voor Flrps.![]()
quote:
Ik vermoed dat KirmiziBeyaz daar anders over denkt.quote:Op dinsdag 27 maart 2007 10:59 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
En je bent bi, de droom van elke man!!! (en vrouw)![]()
![]()
Wie ben jij nou weer? Had ik me jou moeten herinneren? Je hebt blijkbaar niet ál te veel indruk op me gemaakt.quote:Op dinsdag 27 maart 2007 11:01 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Wauw ik ben echt, eerlijk waar, enorm onder de indruk. Wauw.
Boeit dat? Hij droomt er stiekem van.quote:Op dinsdag 27 maart 2007 11:02 schreef Floripas het volgende:
[..]
Ik vermoed dat KirmiziBeyaz daar anders over denkt.
quote:Op dinsdag 27 maart 2007 11:03 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Boeit dat? Hij droomt er stiekem van.
Even kijken...quote:Op dinsdag 27 maart 2007 11:03 schreef Floripas het volgende:
[..]
Hóp, naar buiten. Ik heb gisteren ook in de tuin lesgegeven.
Die kun je huren. Hóp!quote:Op dinsdag 27 maart 2007 11:04 schreef Elseetje het volgende:
[..]
Even kijken...
Terras: check
Draadloze telefoon: check
Laptop: shit
...![]()
Wat dat betreft zou ik dus een bedpartner (m/vquote:Op dinsdag 27 maart 2007 11:02 schreef Floripas het volgende:
[..]
Wie ben jij nou weer? Had ik me jou moeten herinneren? Je hebt blijkbaar niet ál te veel indruk op me gemaakt.
Och, alleraardigst. Me think not, daar ben je niet welbespraakt genoeg voor.quote:Op dinsdag 27 maart 2007 11:06 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Wat dat betreft zou ik dus een bedpartner (m/v) van je kunnen zijn.
quote:Op dinsdag 27 maart 2007 10:53 schreef Floripas het volgende:
[..]
Ik ben een vrouw. Denk je dat ik voetbal kijk?
Het zal je overigens deugd doen om te weten dat ik gisteren een griek in een debat over Byzantium aan het huilen heb gemaakt.
Je leek me al zo'n type dat vooral ouwehoert in bed ja.quote:Op dinsdag 27 maart 2007 11:07 schreef Floripas het volgende:
[..]
Och, alleraardigst. Me think not, daar ben je niet welbespraakt genoeg voor.
Sletje !quote:Op dinsdag 27 maart 2007 11:02 schreef Floripas het volgende:
[..]
Ik vermoed dat KirmiziBeyaz daar anders over denkt.
Als jij een plek weet waar ik er eentje kan huren met de sleutel voor wireless en toegang tot de server hou ik me aanbevolenquote:
Pedantie is voorspel, je wéét tog.quote:Op dinsdag 27 maart 2007 11:08 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Je leek me al zo'n type dat vooral ouwehoert in bed ja.
Ha, dat mag per definitie in SCquote:Op dinsdag 27 maart 2007 11:17 schreef Floripas het volgende:
Het leuke is dat je in oneliners mag praten en geen argumenten hoeft te gebruiken als je jarig bent. Dat staat in de wet.
En nu ben ik weg. Moi!
waar?quote:
Op internet is ook wat, ahum, alternatief werk van haar te vinden toen ze donker haar had.quote:Op dinsdag 27 maart 2007 11:33 schreef Godslasteraar het volgende:
en een werkelijk onbeschrijfelijk lekker kontje![]()
als pberends iets post, dan is er meestal ... eeuh ... meer aan de handquote:Op dinsdag 27 maart 2007 11:38 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Op internet is ook wat, ahum, alternatief werk van haar te vinden toen ze donker haar had.
http://images.google.nl/images?q=sletje&ie=UTF-8&oe=UTF-8&aq=t&rls=org.mozilla:nl:official&client=firefox-a&um=1&sa=N&tab=wiquote:
quote:
Dat soort shots zijn tegen fok policy, net zoals foto's met gespreide benen met uitzicht op een vagina.quote:Op dinsdag 27 maart 2007 11:58 schreef Godslasteraar het volgende:
[..]
zijn er ruim 3 miljard van op de wereld hoor, niks mis mee.
Wat Kirmizi zegt, post dat soort troep in een non-POL topic aub.quote:Op dinsdag 27 maart 2007 11:58 schreef Godslasteraar het volgende:
[..]
zijn er ruim 3 miljard van op de wereld hoor, niks mis mee.
Gentle(wo)men's agreement om geen pikken (en overigens ook geen kutten) te posten, anders loopt het nogal snel uit de hand met bandwidth en non-posts. Daar heb je andere fora voor...quote:
Dat hadden we kunnen weten.quote:Op dinsdag 27 maart 2007 12:14 schreef Godslasteraar het volgende:
kwam overigens van die link van M hoor, ies allemaal zijn schuld
maar snorretjes mogen toch wel?quote:Op dinsdag 27 maart 2007 12:14 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Gentle(wo)men's agreement om geen pikken (en overigens ook geen kutten) te posten, anders loopt het nogal snel uit de hand met bandwidth en non-posts. Daar heb je andere fora voor...
Verder een non-argument om dan anderen zeurpieten te noemen, beetje rollen omdraaien...![]()
Van mij wel hoor, maakt mij geen reet uit allemaal, maar je vervalt met een subforum snel tot raunchy bullshit.quote:Op dinsdag 27 maart 2007 12:15 schreef Godslasteraar het volgende:
[..]
maar snorretjes mogen toch wel?
Het is allemaal veel erger geweest. Heb ik nog een ban voor gekregen, omdat ik protesteerde.quote:Op dinsdag 27 maart 2007 12:17 schreef Aaahikwordgek het volgende:
Van mij wel hoor, maakt mij geen reet uit allemaal, maar je vervalt met een subforum snel tot raunchy bullshit.
Moraalridder!quote:Op dinsdag 27 maart 2007 12:23 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Het is allemaal veel erger geweest. Heb ik nog een ban voor gekregen, omdat ik protesteerde.![]()
Zonder god is alles geoorloofd.quote:Op dinsdag 27 maart 2007 12:19 schreef Reya het volgende:
Normloosheid.
Ignorance is blissquote:Op dinsdag 27 maart 2007 12:20 schreef Godslasteraar het volgende:
[..]
is idd niets voor kleine meisjes
Dat zei de hele pc-meute destijds ook. Stel wat vragen aan de oppersmurf, bannetje.quote:
quote:Op dinsdag 27 maart 2007 12:28 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Dat zij de hele pc-meute destijds ook. Stel wat vragen aan de oppersmurf, bannetje.
quote:Op dinsdag 27 maart 2007 11:13 schreef Monidique het volgende:
'Paddo's hard aanpakken'
Het begint inderdaad té gek te worden.
[afbeelding]
identiteit Ghostrider bekend?quote:Op dinsdag 27 maart 2007 12:19 schreef Reya het volgende:
Normloosheid.
Ze is ook alweer weg... Verjaardag vieren...quote:Op dinsdag 27 maart 2007 12:49 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Aha, ze is weer terug.. Druk gehad?
Krijgen we dat weer, de zon schijnt eens een dagje. Kneuterig land toch eigenlijk.quote:Op dinsdag 27 maart 2007 12:52 schreef Godslasteraar het volgende:
zal ik jullie eens wat vertellen, ik pak een boekje, trui en een badhandoek en ik ga op het strand liggen!
![]()
Waarom werkt er niemand meer tegenwoordig!quote:Op dinsdag 27 maart 2007 12:52 schreef Godslasteraar het volgende:
zal ik jullie eens wat vertellen, ik pak een boekje, trui en een badhandoek en ik ga op het strand liggen!
![]()
Decadentie.quote:Op dinsdag 27 maart 2007 12:53 schreef Elseetje het volgende:
[..]
Waarom werkt er niemand meer tegenwoordig!![]()
Normloosheid.quote:Op dinsdag 27 maart 2007 12:53 schreef Elseetje het volgende:
[..]
Waarom werkt er niemand meer tegenwoordig!![]()
quote:Op dinsdag 27 maart 2007 13:07 schreefhet volgende:
Ik ben omringd door losbandige vrouwen. Het zonnetje schijnt en gelijk kunnen alle onderbroeken en strings weer de kast in om plaats te maken voor meer borsten en billen vertoon. Broeken die laag uitvallen of die zich hebben genesteld in de bilspleet, shirts met een lage v-hals en wat nog meer.
Zou bijna medelijden krijgenquote:Op dinsdag 27 maart 2007 13:07 schreef KirmiziBeyaz het volgende:
Ik ben omringd door losbandige vrouwen. Het zonnetje schijnt en gelijk kunnen alle onderbroeken en strings weer de kast in om plaats te maken voor meer borsten en billen vertoon. Broeken die laag uitvallen of die zich hebben genesteld in de bilspleet, shirts met een lage v-hals en wat nog meer.
Het is verslavend, met name als je geld wilt verdienen en dat wil jij? Toch?quote:Op dinsdag 27 maart 2007 13:04 schreef Monidique het volgende:
De zon schijnt en het is mooi weer, even kijken of mijn Second Life nog een beetje de moeite waard is.
Ff serineus.quote:Op dinsdag 27 maart 2007 14:01 schreef Monidique het volgende:
Drieëntwintig jaar geleden aangevraagd.
Jij wel? Ik experimenteer er mee. Met name de WSE is interessant.quote:
Ik heb er al 4 jaar een account ofzo..quote:Op dinsdag 27 maart 2007 14:20 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Jij wel? Ik experimenteer er mee. Met name de WSE is interessant.
Ik wist niet dat dat al zo lang bestond.quote:Op dinsdag 27 maart 2007 14:20 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Ik heb er al 4 jaar een account ofzo..
Hoe verdien je geld dan op dit moment.quote:Op dinsdag 27 maart 2007 14:25 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Ik wist niet dat dat al zo lang bestond.
Anyway, met wat verdiend geld heb ik nu 10 shares van MTB gekocht.![]()
Kwartiertje dansen en je hebt 10 Linden dollars.quote:Op dinsdag 27 maart 2007 14:29 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Hoe verdien je geld dan op dit moment.
I know.quote:Op dinsdag 27 maart 2007 14:44 schreef Mutant01 het volgende:
Met 10 lindendollars kan je amper iets kopen.
Als je wil vangen kan je het beste vissen in een vijver met hongerige vis.quote:Op dinsdag 27 maart 2007 11:44 schreef Elseetje het volgende:
[..]
Napalm z'n sletjesradar heeft weer iets opgepikt...
http://ebusiness.up.seesa(...)euriautopless018.jpgquote:Op dinsdag 27 maart 2007 13:56 schreef Elseetje het volgende:
Franse nieuwslezeres hot op YouTube
Iets voor pberends?
Te kleine tieten?quote:Op dinsdag 27 maart 2007 14:58 schreef pberends het volgende:
[..]
http://ebusiness.up.seesa(...)euriautopless018.jpg
Ik weet niet, ik mag der niet.
Die reactie van die deelgemeente clownquote:Op dinsdag 27 maart 2007 15:13 schreef KirmiziBeyaz het volgende:
Kinderopvang dicht door teveel witte kinderen
En dat in Rotterdam
Laat hem lekker slapenquote:Op dinsdag 27 maart 2007 15:20 schreef KirmiziBeyaz het volgende:
Pastors zal zich omdraaien in zijn bed
Jij bent een vrouw toch? Mag ik jou wat vragen?quote:
Laatste keer dat ik het controleerde was ik een vrouw ja...quote:Op dinsdag 27 maart 2007 15:48 schreef KirmiziBeyaz het volgende:
[..]
Jij bent een vrouw toch? Mag ik jou wat vragen?
Hoe kan een broek in je bilnaad nou lekker lopenIk zie ze vandaag de hele dag al. Echt allemaal. Van kontloos tot blubberkont. Allemaal. Loopt dat nou gewoon lekker of zijn er andere redenen?
Soms wil mijn hema-onderbroek ook wel tussen mijn bilnaad kruipen, maar dat is zo'n naar gevoel dat ik het gelijk moet rechttrekken. Maar die vrouwen gaan gewoon zo de deur al uit. Wat beweegt die vrouwen om met zoveel ongemak rond te lopen?
Alles wat van god e.d. niet mag moet je vooral doen, dus voornamelijk ook naar vrouwelijke achterwerken kijken die je eigenlijk niet mag zien...quote:Op dinsdag 27 maart 2007 15:50 schreef Autodidact het volgende:
Je hebt vreemde interesses, KB...
Ik maak er dan ook geen geheim van dat ik zondig ben. Al is het met die enorme wiegende achterwerken soms moeilijk om er niet een glimp van op te vangen.quote:Op dinsdag 27 maart 2007 15:56 schreef Elseetje het volgende:
[..]
Alles wat van god e.d. niet mag moet je vooral doen, dus voornamelijk ook naar vrouwelijke achterwerken kijken die je eigenlijk niet mag zien...![]()
Geef maar toe, je doet je best om te kijken...quote:Op dinsdag 27 maart 2007 15:59 schreef KirmiziBeyaz het volgende:
[..]
Ik maak er dan ook geen geheim van dat ik zondig ben. Al is het met die enorme wiegende achterwerken soms moeilijk om er niet een glimp van op te vangen.
quote:Op dinsdag 27 maart 2007 15:55 schreef Elseetje het volgende:
[..]
Laatste keer dat ik het controleerde was ik een vrouw ja...![]()
Er is natuurlijk een groot verschil tussen stof die samenkruipt tussen je billen, en stof die zo strak zit dat het erin snijdt. Dat tweede zit minder irritant![]()
Welke variant bedoelde jij precies? Of bedoel je niet broek maar ondergoed?
Ik geef niets toe.quote:Op dinsdag 27 maart 2007 16:00 schreef Elseetje het volgende:
[..]
Geef maar toe, je doet je best om te kijken...![]()
Tja, het snijdt niet echt, het ziet er alleen zo uit. Het komt omdat die broeken zo strak zijn, en de naad is het minst flexibel (de naad van de broek dus hè!). Overigens, als je een string draagt merk je het niet eens als de broek volgt en zich daar ook nesteltquote:Op dinsdag 27 maart 2007 16:02 schreef KirmiziBeyaz het volgende:
[..]De stof die in je bilnaad snijdt zit minder irritant? Waarom dan die lijdensweg?
Ik bedoel ze dus allebei. Een string die tussen je billen zit zie je niet als je een fatsoenlijke broek aan hebt. Nee, ook de broek moet zich daar nestelen. Dus, wat beweegt die vrouwen toch?
Leugens!quote:Op dinsdag 27 maart 2007 16:06 schreef Elseetje het volgende:
[..]
Tja, het snijdt niet echt, het ziet er alleen zo uit. Het komt omdat die broeken zo strak zijn, en de naad is het minst flexibel (de naad van de broek dus hè!). Overigens, als je een string draagt merk je het niet eens als de broek volgt en zich daar ook nestelt![]()
Ik wist niet dat het om het meest comfortabel ging? Maar als dat je probleem is: comfortabel vinden de meeste vrouwen niet mooi (en de meeste gezonde mannen ook niet)quote:Op dinsdag 27 maart 2007 16:10 schreef KirmiziBeyaz het volgende:
[..]
Leugens!
Hoe kun je de broekstof nou niet voelen tussen je billen? Of je moet er zoveel vet omheen hebben gebouwd dat de zenuwen daar niet meer werken, maar daar ga ik even niet van uit.
Waarom zeg je niet gewoon waarom het vrouwen eigenlijk doen? Laten we wel wezen, een wijde broek met hema slip zit vele malen comfortabeler.
Die lijdensweg bewandel je natuurlijk niet omdat het zo comfortabel is. Een ieder die een lijdensweg bewandelt doet dit om een doel te bereiken.quote:Op dinsdag 27 maart 2007 16:12 schreef Elseetje het volgende:
[..]
Ik wist niet dat het om het meest comfortabel ging? Maar als dat je probleem is: comfortabel vinden de meeste vrouwen niet mooi (en de meeste gezonde mannen ook niet)
Ik dacht dat ik toch wel duidelijk was. Comfortabel is niet mooi, niet meer niet minder. Voor iedereen is het doel anders. Genieten van mooi kleren, genieten van aandacht, genieten van een goed gevoel over jezelf, ga maar door, verzin eens wat! Je kan het zo gek nog niet verzinnen of het kan voor een vrouw een reden zijn om zich met oncomfortabele kleding te pijnigenquote:Op dinsdag 27 maart 2007 16:18 schreef KirmiziBeyaz het volgende:
[..]
Die lijdensweg bewandel je natuurlijk niet omdat het zo comfortabel is. Een ieder die een lijdensweg bewandelt doet dit om een doel te bereiken.
Spreek nou gewoon eens duidelijk uit wat dat doel is, dan val ik je er niet meer mee lastig. Zeg het gewoon.
Waarom zou ik daar nou spijt van moeten krijgenquote:Op dinsdag 27 maart 2007 16:47 schreef Aaahikwordgek het volgende:
KB, zit je zwaar aan de raki of zo? Je gaat spijt krijgen van je opmerkingen.
een loser.quote:
Je komt ietwat overspannen over.quote:Op dinsdag 27 maart 2007 17:00 schreef KirmiziBeyaz het volgende:
[..]
Waarom zou ik daar nou spijt van moeten krijgenIs toch niets mis mee?
Misschien moet hij wat padoo's nemen nu het nog kan.quote:Op dinsdag 27 maart 2007 17:09 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Je komt ietwat overspannen over.
God, ik vergeet steeds dat CDA,VVD, PVV, CU ook een meerderheid is.quote:Op dinsdag 27 maart 2007 18:32 schreef Autodidact het volgende:
Kamer wil alle paddo's verbieden
Ik weet wat; na al de familiedrama's gaan we ouderschap verbieden....Stel je toch eens voor dat er iets met een kind gebeurt.
Onderzoek heeft uitgewezen dat 100% van de Alzheimerpatiënten vroeger minstens één keer adem hebben gehaald.quote:Op dinsdag 27 maart 2007 18:33 schreef Floripas het volgende:
Ik ga leven verbieden. Leven heeft een doodsverwachting van 100%! Aaahhh!
Twee partijen met "vrijheid" in de naamquote:Op dinsdag 27 maart 2007 18:33 schreef Dodecahedron het volgende:
[..]
God, ik vergeet steeds dat CDA,VVD, PVV, CU ook een meerderheid is.
Yes master?quote:Op dinsdag 27 maart 2007 18:33 schreef Floripas het volgende:
Ik ga leven verbieden. Leven heeft een doodsverwachting van 100%! Aaahhh!
Ja, want Nederland is echt een anarchie met al die mensen die in het park kleurtjes zien van de kaalkopjes.quote:Op dinsdag 27 maart 2007 18:37 schreef Sidekick het volgende:
Geen partij met anarchie in de naam.
Ik las: pedo's.quote:Op dinsdag 27 maart 2007 18:52 schreef Sidekick het volgende:
Paddo's hebben ook gevoelens.
Die zijn minder gevoelig!quote:
Vast ook, maar ze hebben vast pijn.quote:Op dinsdag 27 maart 2007 18:53 schreef Dodecahedron het volgende:
Ik las: pedo's.
Pedo's hebben geen humor...quote:Op dinsdag 27 maart 2007 18:58 schreef Sidekick het volgende:
Pas maar op, pedo's nemen het erg nauw met die grapjes.
Jezelf voor lul zetten is best humor.quote:Op dinsdag 27 maart 2007 18:59 schreef Elseetje het volgende:
Pedo's hebben geen humor...
Daarbij denk ik meer aan een potloodventer... En domme blondjes zijn ook vermakelijk, maar denk maar niet dat ze over het algemeen humor hebben hoorquote:Op dinsdag 27 maart 2007 19:01 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Jezelf voor lul zetten is best humor.
Voor de kijkende partij wel .quote:Op dinsdag 27 maart 2007 19:11 schreef Elseetje het volgende:
Daarbij denk ik meer aan een potloodventer... En domme blondjes zijn ook vermakelijk, maar denk maar niet dat ze over het algemeen humor hebben hoor![]()
Het lijken je tieten wel.quote:Op dinsdag 27 maart 2007 18:06 schreef Floripas het volgende:
De zon zakt al.
Ik heb nog een rooie, de blauwe had ik net leeggedronken.quote:
Oh, het is Raymond. Dat had ik kunnen weten, met die Haagse dingetjes. Nee, jij bent die flame aan je aars wel waard, hoor.quote:Op dinsdag 27 maart 2007 19:15 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Het lijken je tieten wel.
Leg die rooie maar op mijn tong, vriend.quote:Op dinsdag 27 maart 2007 19:15 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Ik heb nog een rooie, de blauwe had ik net leeggedronken.![]()
quote:Op dinsdag 27 maart 2007 19:15 schreef sigme het volgende:
Hé, Floripas! En jarig [afbeelding]!
[afbeelding]
[afbeelding] [afbeelding]
He, gezellig. Floripas, X-Ray, ik kan m'n lol niet op.
Welke Haagsche dingetjes?quote:Op dinsdag 27 maart 2007 19:18 schreef Floripas het volgende:
[..]
Oh, het is Raymond. Dat had ik kunnen weten, met die Haagse dingetjes. Nee, jij bent die flame aan je aars wel waard, hoor.
Ja, gaat dan de wekker af?quote:Ná mijn biertijd. En die gaat over vijf minuten in.
ehrm?quote:Op dinsdag 27 maart 2007 19:18 schreef Floripas het volgende:
[..]
Leg die rooie maar op mijn tong, vriend.
Oh, ik dacht dat jij in Canada of zo zat?quote:Op dinsdag 27 maart 2007 19:19 schreef Floripas het volgende:
[..]
Het genoegen is overigens van korte duur. Ik heb vlezen sociale verplichtingen, je weet wel, jaardag.
Hofstad.quote:Op dinsdag 27 maart 2007 19:19 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Welke Haagsche dingetjes?
[..]
Miller time! Maar dan niet het waterige Miller, zeg maar.quote:Ja, gaat dan de wekker af?
Nu niet. In mei weer.quote:Op dinsdag 27 maart 2007 19:20 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Oh, ik dacht dat jij in Canada of zo zat?
Diep en hard?quote:Op dinsdag 27 maart 2007 19:19 schreef Aaahikwordgek het volgende:
ehrm?
Ah, vandaar.quote:
Ja ja ja. Ik heb weer hard gebouwd aan mijn stulpje, je komt maar eens bewonderen.quote:Op dinsdag 27 maart 2007 19:19 schreef Floripas het volgende:
[..]
Het genoegen is overigens van korte duur. Ik heb vlezen sociale verplichtingen, je weet wel, jaardag.
Aaaahhh, veel plezierquote:Op dinsdag 27 maart 2007 19:22 schreef Floripas het volgende:
Nee, vloeibaar op de tong.
Bedankt. Het was wat kort, maar toch.quote:
Je bedoelt zeker iets anders dan pinguins?quote:Op dinsdag 27 maart 2007 19:22 schreef sigme het volgende:
kan die koter van 'm eens bewegende beesten van dichtbij zien.
Sorry maar ik ga niet voor mijn plezier richting het Noorden van NL.quote:Op dinsdag 27 maart 2007 19:22 schreef sigme het volgende:
kan die koter van 'm eens bewegende beesten van dichtbij zien.
Geeft niks, ik had niet gedacht dat je zou komenquote:Op dinsdag 27 maart 2007 19:30 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Sorry maar ik ga niet voor mijn plezier richting het Noorden van NL.
Oh ja, die hebben ze daar aan zee, nietwaar? Badende pinguins.quote:Op dinsdag 27 maart 2007 19:30 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Je bedoelt zeker iets anders dan pinguins?
Helaas wel jaquote:Op dinsdag 27 maart 2007 19:35 schreef sigme het volgende:
[..]
Oh ja, die hebben ze daar aan zee, nietwaar? Badende pinguins.
Heb je liever de vetkleppen?quote:Op dinsdag 27 maart 2007 20:23 schreef Autodidact het volgende:
Obesitaspatiënten welkom in Eindhoven
Nee, dat zijn ze niet.
Vandaar dat de bavianen daar bang zijn.quote:Op dinsdag 27 maart 2007 19:34 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
Ik zit de laatste tijd al zo vaak in Emmen.
Bonjour, ca va?quote:Op dinsdag 27 maart 2007 13:56 schreef Elseetje het volgende:
Franse nieuwslezeres hot op YouTube
Iets voor pberends?
Je bent blauw.quote:
I stand corrected, het blijkt iets voor ons staafje dynamiet te zijnquote:Op dinsdag 27 maart 2007 20:57 schreef Napalm het volgende:
[..]
Bonjour, ca va?
Voulez-vous...?
jummie![]()
Franse meisjes![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
[afbeelding]
warm hier.
Oeps..quote:Op dinsdag 27 maart 2007 22:16 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
Gewoon m'n post verwijderd?
Beginnersfouten, expres!quote:Op dinsdag 27 maart 2007 22:23 schreef sigme het volgende:
[..]
Oeps..
Ik weet van niks, ik ben van Barcelona, waar heb je het over?
Bonuspunten voor wie kan bedenken wat er in de plaats van ons je gijzem zou moeten staan.quote:Als ik een tv-quiz presentator was, dan raade ik af, en buiten de prijzen
Als ik de bijbel niet begreep maar las, dan was ik een vriendje, van ons je gijzem
quote:Op dinsdag 27 maart 2007 20:57 schreef Napalm het volgende:
[..]
Bonjour, ca va?
Voulez-vous...?
jummie![]()
Franse meisjes![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
warm hier.
Deutche Madchen sind auch g@nz ge1l..quote:
Je moet de hele nacht opblijven. Stel je voor dat er weer vuige gasten 's nachts gaan baggeren?quote:Op dinsdag 27 maart 2007 22:46 schreef sigme het volgende:
Maar goed, sigmetjesbedtijd, genoeg gelachen. Morgen weer buitenspelen, ik zie wel of er nog mensen gaan schuimbekken.
Nee, die zijn mooi, maar toch klopt er iets niet.quote:
Ze blijven allemaal staan, fok is haatdragend.quote:Op dinsdag 27 maart 2007 22:48 schreef KirmiziBeyaz het volgende:
Dat gezegd hebbende, verjaren notes na verloop van tijd of is het mogelijk dat je noteslist wordt opgeschoond bij goed gedrag? Niet dat ik me zorgen hoef te maken om mijn notes, maar voor de mensen die hier mee te maken kunnen krijgen.
We moeten wel wat te lachen hebben, ook de nieuwkomers. Blijft staan dusquote:Op dinsdag 27 maart 2007 22:48 schreef KirmiziBeyaz het volgende:
Dat gezegd hebbende, verjaren notes na verloop van tijd of is het mogelijk dat je noteslist wordt opgeschoond bij goed gedrag? Niet dat ik me zorgen hoef te maken om mijn notes, maar voor de mensen die hier mee te maken kunnen krijgen.
quote:Op dinsdag 27 maart 2007 22:48 schreef KirmiziBeyaz het volgende:
Niet dat ik me zorgen hoef te maken om mijn notes [...]
géén idee eigenlijk wat er zoal in Duitsland popi is, behalve dit exemplaar dan:quote:Op dinsdag 27 maart 2007 22:46 schreef Napalm het volgende:
[..]
Deutche Madchen sind auch g@nz ge1l..
gefeliciteerd met gisterquote:Op dinsdag 27 maart 2007 19:19 schreef Floripas het volgende:
[..]
Ik vind eigenlijk alles uit Frankrijk kut.quote:
En, wat vind je d'r van?quote:Op woensdag 28 maart 2007 08:37 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
Sigme mod?
Ik heb nog geen mening gevormd.quote:Op woensdag 28 maart 2007 08:44 schreef sigme het volgende:
En, wat vind je d'r van?
Wat een mega dom hoofd zeg. Waar komt die kerel vandaan? Planet of the Apes?quote:Op woensdag 28 maart 2007 09:39 schreef Autodidact het volgende:
[afbeelding]
Wat nou kaartjes betalen?
Parijse werkloze megoluh.quote:Op woensdag 28 maart 2007 09:42 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
[..]
Wat een mega dom hoofd zeg. Waar komt die kerel vandaan? Planet of the Apes?
Ik denk dat hij z'n professie heeft gemist. Hou zou uitermate goed bij een sloopbedrijf kunnen gaan werken.quote:
Op RTL7 zie ik alleen negertjes. Wat een racisten bij RTL 7.quote:Op woensdag 28 maart 2007 10:19 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
Er zitten dacht ik veel Noord-Afrikaantjes tussen. Ook die mongool op de foto, ziet er niet uit als een negert.
Alle commerciëlen zijn racisten.quote:Op woensdag 28 maart 2007 10:20 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Op RTL7 zie ik alleen negertjes. Wat een racisten bij RTL 7.
Fok-forum.quote:Op woensdag 28 maart 2007 09:42 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
[..]
Wat een mega dom hoofd zeg. Waar komt die kerel vandaan? Planet of the Apes?
Allemaal zelf laten betalen.quote:Op woensdag 28 maart 2007 09:39 schreef Autodidact het volgende:
[afbeelding]
Wat nou kaartjes betalen?
Daarom haalt de APR deze in Adam en omstreken ook uit de luchtquote:Op woensdag 28 maart 2007 10:20 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Op RTL7 zie ik alleen negertjes. Wat een racisten bij RTL 7.
Die otters denken ook "nog nooit een otter gezien die het handje vashoudt van een otter? get a life!"quote:Op woensdag 28 maart 2007 11:01 schreef Monidique het volgende:
http://www.youtube.com/watch?v=epUk3T2Kfno&eurl=http%3A%2F%2Fgristmill%2Egrist%2Eorg%2F.
Zegt de linker tegen de rechter "trek eens aan mijn vinger".quote:Op woensdag 28 maart 2007 11:16 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Die otters denken ook "nog nooit een otter gezien die het handje vashoudt van een otter? get a life!"
Gaat d'r nog wat geneukt worden?quote:Op woensdag 28 maart 2007 11:01 schreef Monidique het volgende:
http://www.youtube.com/watch?v=epUk3T2Kfno&eurl=http%3A%2F%2Fgristmill%2Egrist%2Eorg%2F.
quote:Op woensdag 28 maart 2007 11:52 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
Achmed-Jan gedraag je even.
Ach, zolang ze de boel maar niet onderschijten vind ik het best.quote:Op woensdag 28 maart 2007 12:04 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
Mensen die bidden en denken dat ze dan tegen iemand anders als zichzelf spreken zouden standrechtelijk geexecuteerd moeten worden.
http://www.hetvolk.be/Article/Detail.aspx?ArticleID=8U1A6SVJquote:Amerikaanse wegen opgevuld met resten WTC- slachtoffers
Het puin van de WTC-torens dat werd gebruikt om gaten in de wegen in New York op te vullen, bevatte nog beenderresten van de slachtoffers van de aanslagen van 11 september 2001. Dat blijkt uit een rechtszaak in Manhattan.
De brokstukken van het WTC, meer dan 1,6 miljoen ton, werden na de aanslagen onderzocht op een site op Staten Island. ,,Tijdens de eerste maanden vonden onze mechanische zeefmachines 2.000 beenderen per dag. Voeten, handen en schedels, één keer vonden we zelfs een volledig lichaam van een man in maatpak'', verklaart aannemer Eric Beck. Maar hij werd aangemaand tot een snellere aanpak. ,,Zo hebben we menselijke resten over het hoofd gezien.''
De nabestaanden eisen dat de stad de duizenden overgebleven tonnen puin zorgvuldig nakijkt. Van meer dan 40 procent van de WTC-slachtoffers is nooit enig stoffelijk overschot teruggevonden. (ybr)
Mijn huidige levensmotto.quote:Op woensdag 28 maart 2007 12:42 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
Ik verwacht niks.
quote:Op woensdag 28 maart 2007 12:42 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Mijn huidige levensmotto.
als je het voor wegen ed. gaat gebruiken dan is goed kijken of er nog menselijke resten in zitten zeker op zijn plaats, voorkom je bv. mee dat spelende kinderen en dieren er mee geconfronteerd wordenquote:Op woensdag 28 maart 2007 12:41 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
Ik vind het een non-bericht. Wat verwachten jullie dan? Op een gegeven moment gaat toch echt met groot materiaal de boel opgeruimd en verwerkt worden.
Dit is gewoon puin wat vermalen wordt om als opvulsel te gebruiken waarna eroverheen geasfalteerd wordt. Wat verwacht je?quote:Op woensdag 28 maart 2007 12:53 schreef zakjapannertje het volgende:
[..]
als je het voor wegen ed. gaat gebruiken dan is goed kijken of er nog menselijke resten in zitten zeker op zijn plaats, voorkom je bv. mee dat spelende kinderen en dieren er mee geconfronteerd worden
na vermaling is er nog altijd kans dat er menselijke resten te vinden zijn, je moet het zeven om dat te voorkomenquote:Op woensdag 28 maart 2007 12:56 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Dit is gewoon puin wat vermalen wordt om als opvulsel te gebruiken waarna eroverheen geasfalteerd wordt. Wat verwacht je?
Jeetje zeg.quote:Op woensdag 28 maart 2007 13:01 schreef zakjapannertje het volgende:
[..]
na vermaling is er nog altijd kans dat er menselijke resten te vinden zijn
nietquote:Op woensdag 28 maart 2007 13:21 schreef Aaahikwordgek het volgende:
Zakjappie, ben jij lichtelijk tot zwaar autistisch?
Okay.quote:
Huilie.quote:Op woensdag 28 maart 2007 13:21 schreef Aaahikwordgek het volgende:
Zakjappie, ben jij lichtelijk tot zwaar autistisch?
Kontpoepveger.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |