quote:
Dat soort shots zijn tegen fok policy, net zoals foto's met gespreide benen met uitzicht op een vagina.quote:Op dinsdag 27 maart 2007 11:58 schreef Godslasteraar het volgende:
[..]
zijn er ruim 3 miljard van op de wereld hoor, niks mis mee.
Wat Kirmizi zegt, post dat soort troep in een non-POL topic aub.quote:Op dinsdag 27 maart 2007 11:58 schreef Godslasteraar het volgende:
[..]
zijn er ruim 3 miljard van op de wereld hoor, niks mis mee.
Gentle(wo)men's agreement om geen pikken (en overigens ook geen kutten) te posten, anders loopt het nogal snel uit de hand met bandwidth en non-posts. Daar heb je andere fora voor...quote:
Dat hadden we kunnen weten.quote:Op dinsdag 27 maart 2007 12:14 schreef Godslasteraar het volgende:
kwam overigens van die link van M hoor, ies allemaal zijn schuld
maar snorretjes mogen toch wel?quote:Op dinsdag 27 maart 2007 12:14 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Gentle(wo)men's agreement om geen pikken (en overigens ook geen kutten) te posten, anders loopt het nogal snel uit de hand met bandwidth en non-posts. Daar heb je andere fora voor...
Verder een non-argument om dan anderen zeurpieten te noemen, beetje rollen omdraaien...![]()
Van mij wel hoor, maakt mij geen reet uit allemaal, maar je vervalt met een subforum snel tot raunchy bullshit.quote:Op dinsdag 27 maart 2007 12:15 schreef Godslasteraar het volgende:
[..]
maar snorretjes mogen toch wel?
Het is allemaal veel erger geweest. Heb ik nog een ban voor gekregen, omdat ik protesteerde.quote:Op dinsdag 27 maart 2007 12:17 schreef Aaahikwordgek het volgende:
Van mij wel hoor, maakt mij geen reet uit allemaal, maar je vervalt met een subforum snel tot raunchy bullshit.
Moraalridder!quote:Op dinsdag 27 maart 2007 12:23 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Het is allemaal veel erger geweest. Heb ik nog een ban voor gekregen, omdat ik protesteerde.![]()
Zonder god is alles geoorloofd.quote:Op dinsdag 27 maart 2007 12:19 schreef Reya het volgende:
Normloosheid.
Ignorance is blissquote:Op dinsdag 27 maart 2007 12:20 schreef Godslasteraar het volgende:
[..]
is idd niets voor kleine meisjes
Dat zei de hele pc-meute destijds ook. Stel wat vragen aan de oppersmurf, bannetje.quote:
quote:Op dinsdag 27 maart 2007 12:28 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Dat zij de hele pc-meute destijds ook. Stel wat vragen aan de oppersmurf, bannetje.
quote:Op dinsdag 27 maart 2007 11:13 schreef Monidique het volgende:
'Paddo's hard aanpakken'
Het begint inderdaad té gek te worden.
[afbeelding]
identiteit Ghostrider bekend?quote:Op dinsdag 27 maart 2007 12:19 schreef Reya het volgende:
Normloosheid.
Ze is ook alweer weg... Verjaardag vieren...quote:Op dinsdag 27 maart 2007 12:49 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Aha, ze is weer terug.. Druk gehad?
Krijgen we dat weer, de zon schijnt eens een dagje. Kneuterig land toch eigenlijk.quote:Op dinsdag 27 maart 2007 12:52 schreef Godslasteraar het volgende:
zal ik jullie eens wat vertellen, ik pak een boekje, trui en een badhandoek en ik ga op het strand liggen!
![]()
Waarom werkt er niemand meer tegenwoordig!quote:Op dinsdag 27 maart 2007 12:52 schreef Godslasteraar het volgende:
zal ik jullie eens wat vertellen, ik pak een boekje, trui en een badhandoek en ik ga op het strand liggen!
![]()
Decadentie.quote:Op dinsdag 27 maart 2007 12:53 schreef Elseetje het volgende:
[..]
Waarom werkt er niemand meer tegenwoordig!![]()
Normloosheid.quote:Op dinsdag 27 maart 2007 12:53 schreef Elseetje het volgende:
[..]
Waarom werkt er niemand meer tegenwoordig!![]()
quote:Op dinsdag 27 maart 2007 13:07 schreefhet volgende:
Ik ben omringd door losbandige vrouwen. Het zonnetje schijnt en gelijk kunnen alle onderbroeken en strings weer de kast in om plaats te maken voor meer borsten en billen vertoon. Broeken die laag uitvallen of die zich hebben genesteld in de bilspleet, shirts met een lage v-hals en wat nog meer.
Zou bijna medelijden krijgenquote:Op dinsdag 27 maart 2007 13:07 schreef KirmiziBeyaz het volgende:
Ik ben omringd door losbandige vrouwen. Het zonnetje schijnt en gelijk kunnen alle onderbroeken en strings weer de kast in om plaats te maken voor meer borsten en billen vertoon. Broeken die laag uitvallen of die zich hebben genesteld in de bilspleet, shirts met een lage v-hals en wat nog meer.
Het is verslavend, met name als je geld wilt verdienen en dat wil jij? Toch?quote:Op dinsdag 27 maart 2007 13:04 schreef Monidique het volgende:
De zon schijnt en het is mooi weer, even kijken of mijn Second Life nog een beetje de moeite waard is.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |