Sidekikker?quote:Op dinsdag 27 maart 2007 10:49 schreef Floripas het volgende:
Woot! Naamtopic.
Ik ben overigens weer weg. Is de anarchistische blauwbilgorgel d'r niet?
Wat boeit mij nou wat die grieken van Mustafa Kemal vinden?quote:Nounou, ouwe Turk van me. Moet jij niet Griekse filmpjes op youtube gaan afzeiken?
*gniffel.quote:Opmerkelijk nieuws uit Turkije. Daar is justitie een onderzoek gestart naar premier Recep Tayyip Erdoğan. De leider van de regerende islamitische AK-partij zou de wet hebben overtreden door veroordeeld PKK-leider Abdullah Öcalan 'mijnheer' te noemen. Daarmee zou Erdoğan schuldig zijn aan het 'verheerlijken van een crimineel'.
Sigme heeft vandaag vrij, die zit in het zonnetjequote:Op dinsdag 27 maart 2007 10:51 schreef Floripas het volgende:
Neehee, sigme!
Ik ben een vrouw. Denk je dat ik voetbal kijk?quote:Op dinsdag 27 maart 2007 10:51 schreef KirmiziBeyaz het volgende:
[..]
Wat boeit mij nou wat die grieken van Mustafa Kemal vinden?
Heb je trouwens hun vernedering op het voetbalveld gezien? 4-1 Maar liefst. De Turken leken net Spartanen daar in Griekenland en de grieken leken net van die verwijfde perzen. We zullen ze ook in Istanbul een warm welkom aanbieden.
Ik nu ook; ik ben jarig. Het schermpje is alleen rot te zien in de zon. Straks ga ik flaneren in een rokje en andere rokjesdragers begluren.quote:Op dinsdag 27 maart 2007 10:52 schreef Elseetje het volgende:
[..]
Sigme heeft vandaag vrij, die zit in het zonnetje![]()
O, die zit te zonnen, maar ik denk ook mee te kijken.quote:Op dinsdag 27 maart 2007 10:51 schreef Floripas het volgende:
Neehee, sigme!
Daar zijn de meningen over verdeeld.quote:
Proficiat!!!quote:Op dinsdag 27 maart 2007 10:54 schreef Floripas het volgende:
[..]
Ik nu ook; ik ben jarig. Het schermpje is alleen rot te zien in de zon. Straks ga ik flaneren in een rokje en andere rokjesdragers begluren.![]()
![]()
![]()
Niet bij mijn bedpartners (m/v)quote:Op dinsdag 27 maart 2007 10:54 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Daar zijn de meningen over verdeeld.
Gefeli!quote:Op dinsdag 27 maart 2007 10:54 schreef Floripas het volgende:
[..]
Ik nu ook; ik ben jarig. Het schermpje is alleen rot te zien in de zon. Straks ga ik flaneren in een rokje en andere rokjesdragers begluren.![]()
![]()
![]()
Doen! En dan er niks onder aan.quote:Op dinsdag 27 maart 2007 10:56 schreef Elseetje het volgende:
[..]
Gefeli!
Ik wil ook flaneren in een rokje![]()
En je bent bi, de droom van elke man!!! (en vrouw)quote:Op dinsdag 27 maart 2007 10:56 schreef Floripas het volgende:
[..]
Dat zijn een hoop smileys alleen voor Flrps.![]()
quote:
Ik vermoed dat KirmiziBeyaz daar anders over denkt.quote:Op dinsdag 27 maart 2007 10:59 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
En je bent bi, de droom van elke man!!! (en vrouw)![]()
![]()
Wie ben jij nou weer? Had ik me jou moeten herinneren? Je hebt blijkbaar niet ál te veel indruk op me gemaakt.quote:Op dinsdag 27 maart 2007 11:01 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Wauw ik ben echt, eerlijk waar, enorm onder de indruk. Wauw.
Boeit dat? Hij droomt er stiekem van.quote:Op dinsdag 27 maart 2007 11:02 schreef Floripas het volgende:
[..]
Ik vermoed dat KirmiziBeyaz daar anders over denkt.
quote:Op dinsdag 27 maart 2007 11:03 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Boeit dat? Hij droomt er stiekem van.
Even kijken...quote:Op dinsdag 27 maart 2007 11:03 schreef Floripas het volgende:
[..]
Hóp, naar buiten. Ik heb gisteren ook in de tuin lesgegeven.
Die kun je huren. Hóp!quote:Op dinsdag 27 maart 2007 11:04 schreef Elseetje het volgende:
[..]
Even kijken...
Terras: check
Draadloze telefoon: check
Laptop: shit
...![]()
Wat dat betreft zou ik dus een bedpartner (m/vquote:Op dinsdag 27 maart 2007 11:02 schreef Floripas het volgende:
[..]
Wie ben jij nou weer? Had ik me jou moeten herinneren? Je hebt blijkbaar niet ál te veel indruk op me gemaakt.
Och, alleraardigst. Me think not, daar ben je niet welbespraakt genoeg voor.quote:Op dinsdag 27 maart 2007 11:06 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Wat dat betreft zou ik dus een bedpartner (m/v) van je kunnen zijn.
quote:Op dinsdag 27 maart 2007 10:53 schreef Floripas het volgende:
[..]
Ik ben een vrouw. Denk je dat ik voetbal kijk?
Het zal je overigens deugd doen om te weten dat ik gisteren een griek in een debat over Byzantium aan het huilen heb gemaakt.
Je leek me al zo'n type dat vooral ouwehoert in bed ja.quote:Op dinsdag 27 maart 2007 11:07 schreef Floripas het volgende:
[..]
Och, alleraardigst. Me think not, daar ben je niet welbespraakt genoeg voor.
Sletje !quote:Op dinsdag 27 maart 2007 11:02 schreef Floripas het volgende:
[..]
Ik vermoed dat KirmiziBeyaz daar anders over denkt.
Als jij een plek weet waar ik er eentje kan huren met de sleutel voor wireless en toegang tot de server hou ik me aanbevolenquote:
Pedantie is voorspel, je wéét tog.quote:Op dinsdag 27 maart 2007 11:08 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Je leek me al zo'n type dat vooral ouwehoert in bed ja.
Ha, dat mag per definitie in SCquote:Op dinsdag 27 maart 2007 11:17 schreef Floripas het volgende:
Het leuke is dat je in oneliners mag praten en geen argumenten hoeft te gebruiken als je jarig bent. Dat staat in de wet.
En nu ben ik weg. Moi!
waar?quote:
Op internet is ook wat, ahum, alternatief werk van haar te vinden toen ze donker haar had.quote:Op dinsdag 27 maart 2007 11:33 schreef Godslasteraar het volgende:
en een werkelijk onbeschrijfelijk lekker kontje![]()
als pberends iets post, dan is er meestal ... eeuh ... meer aan de handquote:Op dinsdag 27 maart 2007 11:38 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Op internet is ook wat, ahum, alternatief werk van haar te vinden toen ze donker haar had.
http://images.google.nl/images?q=sletje&ie=UTF-8&oe=UTF-8&aq=t&rls=org.mozilla:nl:official&client=firefox-a&um=1&sa=N&tab=wiquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |