Sidekikker?quote:Op dinsdag 27 maart 2007 10:49 schreef Floripas het volgende:
Woot! Naamtopic.
Ik ben overigens weer weg. Is de anarchistische blauwbilgorgel d'r niet?
Wat boeit mij nou wat die grieken van Mustafa Kemal vinden?quote:Nounou, ouwe Turk van me. Moet jij niet Griekse filmpjes op youtube gaan afzeiken?
*gniffel.quote:Opmerkelijk nieuws uit Turkije. Daar is justitie een onderzoek gestart naar premier Recep Tayyip Erdoğan. De leider van de regerende islamitische AK-partij zou de wet hebben overtreden door veroordeeld PKK-leider Abdullah Öcalan 'mijnheer' te noemen. Daarmee zou Erdoğan schuldig zijn aan het 'verheerlijken van een crimineel'.
Sigme heeft vandaag vrij, die zit in het zonnetjequote:Op dinsdag 27 maart 2007 10:51 schreef Floripas het volgende:
Neehee, sigme!
Ik ben een vrouw. Denk je dat ik voetbal kijk?quote:Op dinsdag 27 maart 2007 10:51 schreef KirmiziBeyaz het volgende:
[..]
Wat boeit mij nou wat die grieken van Mustafa Kemal vinden?
Heb je trouwens hun vernedering op het voetbalveld gezien? 4-1 Maar liefst. De Turken leken net Spartanen daar in Griekenland en de grieken leken net van die verwijfde perzen. We zullen ze ook in Istanbul een warm welkom aanbieden.
Ik nu ook; ik ben jarig. Het schermpje is alleen rot te zien in de zon. Straks ga ik flaneren in een rokje en andere rokjesdragers begluren.quote:Op dinsdag 27 maart 2007 10:52 schreef Elseetje het volgende:
[..]
Sigme heeft vandaag vrij, die zit in het zonnetje![]()
O, die zit te zonnen, maar ik denk ook mee te kijken.quote:Op dinsdag 27 maart 2007 10:51 schreef Floripas het volgende:
Neehee, sigme!
Daar zijn de meningen over verdeeld.quote:
Proficiat!!!quote:Op dinsdag 27 maart 2007 10:54 schreef Floripas het volgende:
[..]
Ik nu ook; ik ben jarig. Het schermpje is alleen rot te zien in de zon. Straks ga ik flaneren in een rokje en andere rokjesdragers begluren.![]()
![]()
![]()
Niet bij mijn bedpartners (m/v)quote:Op dinsdag 27 maart 2007 10:54 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Daar zijn de meningen over verdeeld.
Gefeli!quote:Op dinsdag 27 maart 2007 10:54 schreef Floripas het volgende:
[..]
Ik nu ook; ik ben jarig. Het schermpje is alleen rot te zien in de zon. Straks ga ik flaneren in een rokje en andere rokjesdragers begluren.![]()
![]()
![]()
Doen! En dan er niks onder aan.quote:Op dinsdag 27 maart 2007 10:56 schreef Elseetje het volgende:
[..]
Gefeli!
Ik wil ook flaneren in een rokje![]()
En je bent bi, de droom van elke man!!! (en vrouw)quote:Op dinsdag 27 maart 2007 10:56 schreef Floripas het volgende:
[..]
Dat zijn een hoop smileys alleen voor Flrps.![]()
quote:
Ik vermoed dat KirmiziBeyaz daar anders over denkt.quote:Op dinsdag 27 maart 2007 10:59 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
En je bent bi, de droom van elke man!!! (en vrouw)![]()
![]()
Wie ben jij nou weer? Had ik me jou moeten herinneren? Je hebt blijkbaar niet ál te veel indruk op me gemaakt.quote:Op dinsdag 27 maart 2007 11:01 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Wauw ik ben echt, eerlijk waar, enorm onder de indruk. Wauw.
Boeit dat? Hij droomt er stiekem van.quote:Op dinsdag 27 maart 2007 11:02 schreef Floripas het volgende:
[..]
Ik vermoed dat KirmiziBeyaz daar anders over denkt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |