Bonuspunten voor wie kan bedenken wat er in de plaats van ons je gijzem zou moeten staan.quote:Als ik een tv-quiz presentator was, dan raade ik af, en buiten de prijzen
Als ik de bijbel niet begreep maar las, dan was ik een vriendje, van ons je gijzem
quote:Op dinsdag 27 maart 2007 20:57 schreef Napalm het volgende:
[..]
Bonjour, ca va?
Voulez-vous...?
jummie![]()
Franse meisjes![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
warm hier.
Deutche Madchen sind auch g@nz ge1l..quote:
Je moet de hele nacht opblijven. Stel je voor dat er weer vuige gasten 's nachts gaan baggeren?quote:Op dinsdag 27 maart 2007 22:46 schreef sigme het volgende:
Maar goed, sigmetjesbedtijd, genoeg gelachen. Morgen weer buitenspelen, ik zie wel of er nog mensen gaan schuimbekken.
Nee, die zijn mooi, maar toch klopt er iets niet.quote:
Ze blijven allemaal staan, fok is haatdragend.quote:Op dinsdag 27 maart 2007 22:48 schreef KirmiziBeyaz het volgende:
Dat gezegd hebbende, verjaren notes na verloop van tijd of is het mogelijk dat je noteslist wordt opgeschoond bij goed gedrag? Niet dat ik me zorgen hoef te maken om mijn notes, maar voor de mensen die hier mee te maken kunnen krijgen.
We moeten wel wat te lachen hebben, ook de nieuwkomers. Blijft staan dusquote:Op dinsdag 27 maart 2007 22:48 schreef KirmiziBeyaz het volgende:
Dat gezegd hebbende, verjaren notes na verloop van tijd of is het mogelijk dat je noteslist wordt opgeschoond bij goed gedrag? Niet dat ik me zorgen hoef te maken om mijn notes, maar voor de mensen die hier mee te maken kunnen krijgen.
quote:Op dinsdag 27 maart 2007 22:48 schreef KirmiziBeyaz het volgende:
Niet dat ik me zorgen hoef te maken om mijn notes [...]
géén idee eigenlijk wat er zoal in Duitsland popi is, behalve dit exemplaar dan:quote:Op dinsdag 27 maart 2007 22:46 schreef Napalm het volgende:
[..]
Deutche Madchen sind auch g@nz ge1l..
gefeliciteerd met gisterquote:Op dinsdag 27 maart 2007 19:19 schreef Floripas het volgende:
[..]
Het genoegen is overigens van korte duur. Ik heb vlezen sociale verplichtingen, je weet wel, jaardag.
Ik vind eigenlijk alles uit Frankrijk kut.quote:
En, wat vind je d'r van?quote:Op woensdag 28 maart 2007 08:37 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
Sigme mod?
Ik heb nog geen mening gevormd.quote:Op woensdag 28 maart 2007 08:44 schreef sigme het volgende:
En, wat vind je d'r van?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |