Ff serineus.quote:Op dinsdag 27 maart 2007 14:01 schreef Monidique het volgende:
Drieëntwintig jaar geleden aangevraagd.
Jij wel? Ik experimenteer er mee. Met name de WSE is interessant.quote:
Ik heb er al 4 jaar een account ofzo..quote:Op dinsdag 27 maart 2007 14:20 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Jij wel? Ik experimenteer er mee. Met name de WSE is interessant.
Ik wist niet dat dat al zo lang bestond.quote:Op dinsdag 27 maart 2007 14:20 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Ik heb er al 4 jaar een account ofzo..
Hoe verdien je geld dan op dit moment.quote:Op dinsdag 27 maart 2007 14:25 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Ik wist niet dat dat al zo lang bestond.
Anyway, met wat verdiend geld heb ik nu 10 shares van MTB gekocht.![]()
Kwartiertje dansen en je hebt 10 Linden dollars.quote:Op dinsdag 27 maart 2007 14:29 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Hoe verdien je geld dan op dit moment.
I know.quote:Op dinsdag 27 maart 2007 14:44 schreef Mutant01 het volgende:
Met 10 lindendollars kan je amper iets kopen.
Als je wil vangen kan je het beste vissen in een vijver met hongerige vis.quote:Op dinsdag 27 maart 2007 11:44 schreef Elseetje het volgende:
[..]
Napalm z'n sletjesradar heeft weer iets opgepikt...
http://ebusiness.up.seesa(...)euriautopless018.jpgquote:Op dinsdag 27 maart 2007 13:56 schreef Elseetje het volgende:
Franse nieuwslezeres hot op YouTube
Iets voor pberends?
Te kleine tieten?quote:Op dinsdag 27 maart 2007 14:58 schreef pberends het volgende:
[..]
http://ebusiness.up.seesa(...)euriautopless018.jpg
Ik weet niet, ik mag der niet.
Die reactie van die deelgemeente clownquote:Op dinsdag 27 maart 2007 15:13 schreef KirmiziBeyaz het volgende:
Kinderopvang dicht door teveel witte kinderen
En dat in Rotterdam
Laat hem lekker slapenquote:Op dinsdag 27 maart 2007 15:20 schreef KirmiziBeyaz het volgende:
Pastors zal zich omdraaien in zijn bed
Jij bent een vrouw toch? Mag ik jou wat vragen?quote:
Laatste keer dat ik het controleerde was ik een vrouw ja...quote:Op dinsdag 27 maart 2007 15:48 schreef KirmiziBeyaz het volgende:
[..]
Jij bent een vrouw toch? Mag ik jou wat vragen?
Hoe kan een broek in je bilnaad nou lekker lopenIk zie ze vandaag de hele dag al. Echt allemaal. Van kontloos tot blubberkont. Allemaal. Loopt dat nou gewoon lekker of zijn er andere redenen?
Soms wil mijn hema-onderbroek ook wel tussen mijn bilnaad kruipen, maar dat is zo'n naar gevoel dat ik het gelijk moet rechttrekken. Maar die vrouwen gaan gewoon zo de deur al uit. Wat beweegt die vrouwen om met zoveel ongemak rond te lopen?
Alles wat van god e.d. niet mag moet je vooral doen, dus voornamelijk ook naar vrouwelijke achterwerken kijken die je eigenlijk niet mag zien...quote:Op dinsdag 27 maart 2007 15:50 schreef Autodidact het volgende:
Je hebt vreemde interesses, KB...
Ik maak er dan ook geen geheim van dat ik zondig ben. Al is het met die enorme wiegende achterwerken soms moeilijk om er niet een glimp van op te vangen.quote:Op dinsdag 27 maart 2007 15:56 schreef Elseetje het volgende:
[..]
Alles wat van god e.d. niet mag moet je vooral doen, dus voornamelijk ook naar vrouwelijke achterwerken kijken die je eigenlijk niet mag zien...![]()
Geef maar toe, je doet je best om te kijken...quote:Op dinsdag 27 maart 2007 15:59 schreef KirmiziBeyaz het volgende:
[..]
Ik maak er dan ook geen geheim van dat ik zondig ben. Al is het met die enorme wiegende achterwerken soms moeilijk om er niet een glimp van op te vangen.
quote:Op dinsdag 27 maart 2007 15:55 schreef Elseetje het volgende:
[..]
Laatste keer dat ik het controleerde was ik een vrouw ja...![]()
Er is natuurlijk een groot verschil tussen stof die samenkruipt tussen je billen, en stof die zo strak zit dat het erin snijdt. Dat tweede zit minder irritant![]()
Welke variant bedoelde jij precies? Of bedoel je niet broek maar ondergoed?
Ik geef niets toe.quote:Op dinsdag 27 maart 2007 16:00 schreef Elseetje het volgende:
[..]
Geef maar toe, je doet je best om te kijken...![]()
Tja, het snijdt niet echt, het ziet er alleen zo uit. Het komt omdat die broeken zo strak zijn, en de naad is het minst flexibel (de naad van de broek dus hè!). Overigens, als je een string draagt merk je het niet eens als de broek volgt en zich daar ook nesteltquote:Op dinsdag 27 maart 2007 16:02 schreef KirmiziBeyaz het volgende:
[..]De stof die in je bilnaad snijdt zit minder irritant? Waarom dan die lijdensweg?
Ik bedoel ze dus allebei. Een string die tussen je billen zit zie je niet als je een fatsoenlijke broek aan hebt. Nee, ook de broek moet zich daar nestelen. Dus, wat beweegt die vrouwen toch?
Leugens!quote:Op dinsdag 27 maart 2007 16:06 schreef Elseetje het volgende:
[..]
Tja, het snijdt niet echt, het ziet er alleen zo uit. Het komt omdat die broeken zo strak zijn, en de naad is het minst flexibel (de naad van de broek dus hè!). Overigens, als je een string draagt merk je het niet eens als de broek volgt en zich daar ook nestelt![]()
Ik wist niet dat het om het meest comfortabel ging? Maar als dat je probleem is: comfortabel vinden de meeste vrouwen niet mooi (en de meeste gezonde mannen ook niet)quote:Op dinsdag 27 maart 2007 16:10 schreef KirmiziBeyaz het volgende:
[..]
Leugens!
Hoe kun je de broekstof nou niet voelen tussen je billen? Of je moet er zoveel vet omheen hebben gebouwd dat de zenuwen daar niet meer werken, maar daar ga ik even niet van uit.
Waarom zeg je niet gewoon waarom het vrouwen eigenlijk doen? Laten we wel wezen, een wijde broek met hema slip zit vele malen comfortabeler.
Die lijdensweg bewandel je natuurlijk niet omdat het zo comfortabel is. Een ieder die een lijdensweg bewandelt doet dit om een doel te bereiken.quote:Op dinsdag 27 maart 2007 16:12 schreef Elseetje het volgende:
[..]
Ik wist niet dat het om het meest comfortabel ging? Maar als dat je probleem is: comfortabel vinden de meeste vrouwen niet mooi (en de meeste gezonde mannen ook niet)
Ik dacht dat ik toch wel duidelijk was. Comfortabel is niet mooi, niet meer niet minder. Voor iedereen is het doel anders. Genieten van mooi kleren, genieten van aandacht, genieten van een goed gevoel over jezelf, ga maar door, verzin eens wat! Je kan het zo gek nog niet verzinnen of het kan voor een vrouw een reden zijn om zich met oncomfortabele kleding te pijnigenquote:Op dinsdag 27 maart 2007 16:18 schreef KirmiziBeyaz het volgende:
[..]
Die lijdensweg bewandel je natuurlijk niet omdat het zo comfortabel is. Een ieder die een lijdensweg bewandelt doet dit om een doel te bereiken.
Spreek nou gewoon eens duidelijk uit wat dat doel is, dan val ik je er niet meer mee lastig. Zeg het gewoon.
Waarom zou ik daar nou spijt van moeten krijgenquote:Op dinsdag 27 maart 2007 16:47 schreef Aaahikwordgek het volgende:
KB, zit je zwaar aan de raki of zo? Je gaat spijt krijgen van je opmerkingen.
een loser.quote:
Je komt ietwat overspannen over.quote:Op dinsdag 27 maart 2007 17:00 schreef KirmiziBeyaz het volgende:
[..]
Waarom zou ik daar nou spijt van moeten krijgenIs toch niets mis mee?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |