quote:Op woensdag 28 maart 2007 11:52 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
Achmed-Jan gedraag je even.
Ach, zolang ze de boel maar niet onderschijten vind ik het best.quote:Op woensdag 28 maart 2007 12:04 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
Mensen die bidden en denken dat ze dan tegen iemand anders als zichzelf spreken zouden standrechtelijk geexecuteerd moeten worden.
http://www.hetvolk.be/Article/Detail.aspx?ArticleID=8U1A6SVJquote:Amerikaanse wegen opgevuld met resten WTC- slachtoffers
Het puin van de WTC-torens dat werd gebruikt om gaten in de wegen in New York op te vullen, bevatte nog beenderresten van de slachtoffers van de aanslagen van 11 september 2001. Dat blijkt uit een rechtszaak in Manhattan.
De brokstukken van het WTC, meer dan 1,6 miljoen ton, werden na de aanslagen onderzocht op een site op Staten Island. ,,Tijdens de eerste maanden vonden onze mechanische zeefmachines 2.000 beenderen per dag. Voeten, handen en schedels, één keer vonden we zelfs een volledig lichaam van een man in maatpak'', verklaart aannemer Eric Beck. Maar hij werd aangemaand tot een snellere aanpak. ,,Zo hebben we menselijke resten over het hoofd gezien.''
De nabestaanden eisen dat de stad de duizenden overgebleven tonnen puin zorgvuldig nakijkt. Van meer dan 40 procent van de WTC-slachtoffers is nooit enig stoffelijk overschot teruggevonden. (ybr)
Mijn huidige levensmotto.quote:Op woensdag 28 maart 2007 12:42 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
Ik verwacht niks.
quote:Op woensdag 28 maart 2007 12:42 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Mijn huidige levensmotto.
als je het voor wegen ed. gaat gebruiken dan is goed kijken of er nog menselijke resten in zitten zeker op zijn plaats, voorkom je bv. mee dat spelende kinderen en dieren er mee geconfronteerd wordenquote:Op woensdag 28 maart 2007 12:41 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
Ik vind het een non-bericht. Wat verwachten jullie dan? Op een gegeven moment gaat toch echt met groot materiaal de boel opgeruimd en verwerkt worden.
Dit is gewoon puin wat vermalen wordt om als opvulsel te gebruiken waarna eroverheen geasfalteerd wordt. Wat verwacht je?quote:Op woensdag 28 maart 2007 12:53 schreef zakjapannertje het volgende:
[..]
als je het voor wegen ed. gaat gebruiken dan is goed kijken of er nog menselijke resten in zitten zeker op zijn plaats, voorkom je bv. mee dat spelende kinderen en dieren er mee geconfronteerd worden
na vermaling is er nog altijd kans dat er menselijke resten te vinden zijn, je moet het zeven om dat te voorkomenquote:Op woensdag 28 maart 2007 12:56 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Dit is gewoon puin wat vermalen wordt om als opvulsel te gebruiken waarna eroverheen geasfalteerd wordt. Wat verwacht je?
Jeetje zeg.quote:Op woensdag 28 maart 2007 13:01 schreef zakjapannertje het volgende:
[..]
na vermaling is er nog altijd kans dat er menselijke resten te vinden zijn
nietquote:Op woensdag 28 maart 2007 13:21 schreef Aaahikwordgek het volgende:
Zakjappie, ben jij lichtelijk tot zwaar autistisch?
Okay.quote:
Huilie.quote:Op woensdag 28 maart 2007 13:21 schreef Aaahikwordgek het volgende:
Zakjappie, ben jij lichtelijk tot zwaar autistisch?
Kontpoepveger.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |