Uuh leg me deze gedachtengang eens uit? Kan me best voorstellen dat ie haar niet zwanger wil maken als ze de pil zo vaak vergeetquote:Op zondag 25 maart 2007 00:55 schreef hetbabbelaartje het volgende:
Na. Dat ga je niet menen!!!!!! Meneer legt drie condooms neer. Wat een idioot zeg!!!!
Vuile huichelaar. Klootzak, aardhommel, gewetenloze lul enz enz enz enz.
Sorry hoor. Ben normaal nooit zo grof gebekt, maar ik kan zijn gedrag echt niet meer UITSTAAN!!!!!
Omdat meneer net doet of het zijn schuld allemaal niet is.Hij gebruikt condooms hoor.quote:Op zondag 25 maart 2007 00:59 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Uuh leg me deze gedachtengang eens uit? Kan me best voorstellen dat ie haar niet zwanger wil maken als ze de pil zo vaak vergeet
ik hoop dat ze erbij zetten dat het ook het enigste is, dat hij op een rijtje heeft....quote:Op zondag 25 maart 2007 01:00 schreef Prospera het volgende:
En Tien zal netjes laten zien dat Brian al zijn condooms op een rijtje heeft.
later, nu eerst nog even een stevig potje konijnen.quote:Op zondag 25 maart 2007 00:57 schreef Kaleddis het volgende:
[..]
Volgens mij gaat dit nog een lekkere ruzie worden![]()
zaterdagquote:Op zondag 25 maart 2007 01:01 schreef obezzi het volgende:
waneer is de party van eric en huub?
Het klaar leggen van die condooms kan 2 dingen betekenen.quote:Op zondag 25 maart 2007 00:59 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Uuh leg me deze gedachtengang eens uit? Kan me best voorstellen dat ie haar niet zwanger wil maken als ze de pil zo vaak vergeet
Dat is een hoop te ver, maarquote:Op zondag 25 maart 2007 01:01 schreef FSR het volgende:
[..]
ik hoop dat ze erbij zetten dat het ook het enigste is, dat hij op een rijtje heeft....
hij wil dat ze haar keukendienst nu doetquote:Op zondag 25 maart 2007 01:04 schreef Soury het volgende:
Wat doet Jaap nou weer bij Syl ?
Ik dacht het laatste eigenlijk. Ze zal zo vast wel weer willen neuken, dus dan leg ik ze vast klaar.quote:Op zondag 25 maart 2007 01:04 schreef hetbabbelaartje het volgende:
[..]
Het klaar leggen van die condooms kan 2 dingen betekenen.
Punt één: hiermee wil hij ontkennen, dat mocht A'Del zwanger zijn het niet van hem is.
Punt twee: Hij legt die dingen alvast klaar voor het geval A'Del nog zin in HEM heeft. Wat dan betekend, dat wat er ook aan de hand is, het hem niets kan schelen.
Ja achteraf geblablabla, om in Brian zijn termen te denken:quote:Op zondag 25 maart 2007 01:04 schreef hetbabbelaartje het volgende:
[..]
Het klaar leggen van die condooms kan 2 dingen betekenen.
Punt één: hiermee wil hij ontkennen, dat mocht A'Del zwanger zijn het niet van hem is.
Punt twee: Hij legt die dingen alvast klaar voor het geval A'Del nog zin in HEM heeft. Wat dan betekend, dat wat er ook aan de hand is, het hem niets kan schelen.
Cool !!! en Liefquote:Op zondag 25 maart 2007 01:05 schreef solara4 het volgende:
ben er weer en nu met een betere icon
Omdat Brian en Jaap, nadat Sylvia is gaan slapen, nog hebben zitten schransen..quote:Op zondag 25 maart 2007 01:05 schreef Soury het volgende:
Oh ze heeft de keuken niet netjes achter gelaten ZUCHT![]()
Ik had er nog ff snel en lief achter geplaktquote:
Hij gaat toch zo, als het kalf verdronken is dempt men de put?quote:Op zondag 25 maart 2007 01:06 schreef Prospera het volgende:
[..]
Ja achteraf geblablabla, om in Brian zijn termen te denken:
"je schiet een kalf pas als hij verdronken is"
Nou vrees van nietquote:
ik snap wel waarom eric zei tegen jaap dat hij het nu tegen sylvia moest zeggen, want hij [eric] weet toch wel dat sylvia voor geen meter wakker te maken is nu en hij weet ook dat huub er wat van gaat zeggen tegen jaapquote:Op zondag 25 maart 2007 01:07 schreef Sporti het volgende:
Jaap is weer bezig om Silvia te wekken want ze heeft de keuken niet netjes genoeg achtergelaten volgens hemLullo Eric vind het wel een goed plan.........dus Jaap er weer op af maar Silvia slaapt gelukkig erg vast, Huub komt nog even vragen waarom hij hem gisteravond niet gewekt heeft, want toen had hij keukendienst, Jaap : ja maar ik deed het op advies van Eric.
En deze zin is heel erg eng als je geen Brian fan bent.quote:Op zondag 25 maart 2007 01:06 schreef Prospera het volgende:
[..]
klopt helemaalquote:Op zondag 25 maart 2007 01:10 schreef Tissik het volgende:
Ik denk, dat Huub straks Jaap gaat wakker maken om de keuken op te ruimen? Hij heeft keukendienst per slot van rekening...
Prospera schreef het zoals Brian het zou zeggen.quote:Op zondag 25 maart 2007 01:08 schreef STAP01 het volgende:
[..]
Hij gaat toch zo, als het kalf verdronken is dempt men de put?![]()
Awww my ghuaaaaad.quote:
Ja, zijn ademhaling liet niet te wensen over. Die ging aanmerkelijk sneller toen hij J.aap terecht wees!!quote:
quote:Op zondag 25 maart 2007 01:11 schreef mootie het volgende:
[..]
Prospera schreef het zoals Brian het zou zeggen.
neem je wat andersquote:Op zondag 25 maart 2007 01:11 schreef Soury het volgende:
[..]
Awww my ghuaaaaad.Kut wel mij laatste biertje
![]()
Preciesquote:
Truste ..quote:Op zondag 25 maart 2007 01:13 schreef solara4 het volgende:
ik ga slapen lees hopelijk morgen dat het niet zwanger is truste allemaal
Dit was Brian:quote:Op zondag 25 maart 2007 01:11 schreef mootie het volgende:
[..]
Prospera schreef het zoals Brian het zou zeggen.
Ik begrijp je.quote:Op zondag 25 maart 2007 01:14 schreef Prospera het volgende:
[..]
Dit was Brian:
Echt ?quote:Op zondag 25 maart 2007 01:14 schreef Prospera het volgende:
[..]
Dit was Brian:
Nieuw jasje voor Amandaquote:Op zondag 25 maart 2007 01:17 schreef mootie het volgende:
Wat een zak hooi is het ook, laat ie eerst dat arme kalf verdrinken....... dan schiet ie er op...... en waarschijnlijk verkoopt ie de huid ook nog voor een zakcentje!
Hij wil wat doen, maar ik denk dat doordat hij is teruggefloten door achter van de week, hij met Eric de afspraak heeft voorlopig geen TV meer te maken en aan DGK te laten zien wie er smaak aan de show geeft.quote:Op zondag 25 maart 2007 01:16 schreef Sporti het volgende:
Huub lijkt echt ontzettend ongedurig op dit moment.
Wie is de sponsor van die draaitafelquote:Op zondag 25 maart 2007 01:19 schreef Soury het volgende:
Hoe houden die twee (HE)het uit in die kut herrie.![]()
Ze wil nu weer een witte bontjas voor The white Party volgende week misschien wat foto's van Knut het Ijsbeertje en van jonge zeehondjes? Zou dat doordringen?quote:Op zondag 25 maart 2007 01:19 schreef Sporti het volgende:
[..]
Welja ik wacht nog steeds op de beloofde aktie van het eerste jasje![]()
tis ook telkens dezelfde kut herrie...*gaap*quote:Op zondag 25 maart 2007 01:19 schreef Soury het volgende:
Hoe houden die twee (HE)het uit in die kut herrie.![]()
Dat is zeker helaasquote:Op zondag 25 maart 2007 01:21 schreef mrSPLIFFY het volgende:
pfff tis niet meer te kijken... dgk is echt kut de laatste 2/3 weken.....
Ik hoor ook geen verschil.quote:Op zondag 25 maart 2007 01:21 schreef miesy het volgende:
[..]
tis ook telkens dezelfde kut herrie...*gaap*
Vast niet Amanda komt vast met zoiets van...........maar anders gooien ze dat vel toch weg.........of ja maar daar worden ze toch speciaal voor gefoktquote:Op zondag 25 maart 2007 01:21 schreef Soury het volgende:
[..]
Ze wil nu weer een witte bontjas voor The white Party volgende week misschien wat foto's van Knut het Ijsbeertje en van jonge zeehondjes? Zou dat doordringen?
ik wou net nog ff wat gaan etenquote:Op zondag 25 maart 2007 01:25 schreef kybe het volgende:
Ligt Billie nou zijn 21cm te masseren onder het dekbed?
toch wel raar dat ze zo'n kleine keus aan muziek hebben.quote:
Tja ben bang van wel. Foto's van doodgeknuppelde zeehondjes zou haar toch aan het denken moeten zetten ? Ik kan me het niet voorstellen maar het zou zo maar kunnen dat Amanda dat geneens weetquote:Op zondag 25 maart 2007 01:24 schreef Sporti het volgende:
[..]
Vast niet Amanda komt vast met zoiets van...........maar anders gooien ze dat vel toch weg.........of ja maar daar worden ze toch speciaal voor gefokt![]()
last van turbolentie.........ik wil het niet weten eigenlijkquote:Op zondag 25 maart 2007 01:25 schreef kybe het volgende:
het boefjequote:Op zondag 25 maart 2007 01:25 schreef kybe het volgende:
zie af en toe ook wat schokkende bewegingen...schijnbaar heeft de camera watcher het ook door.quote:Op zondag 25 maart 2007 01:25 schreef kybe het volgende:
Dat durfde Japio niet, Huub was in de buurt !quote:Op zondag 25 maart 2007 01:34 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Zo, Sylvia wakker, Jaap wakker .....
Ben benieuwd of die laffe, vette klootzak nog even verhaal gaat halen
over de keukendienst. Ach, ik denk het ook niet![]()
nah, hij schijt in zijn broek voor de kleine kaboutah.quote:Op zondag 25 maart 2007 01:34 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Zo, Sylvia wakker, Jaap wakker .....
Ben benieuwd of die laffe, vette klootzak nog even verhaal gaat halen
over de keukendienst. Ach, ik denk het ook niet![]()
Vergeet Brain niet!!! Die keek ook para op toen Huub binnenkwam. Was wel leuk om te zien op stream 3 en 4. Eers 3, Japio omhoog kijken en daarna stream 4 met Brain die omhoog komt.quote:Op zondag 25 maart 2007 01:33 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Volgens mij is Japio bang dat hij vanacht gepakt gaat worden. Bij het minste of geringste zit hij rechtop in bed, zojuist weer toen Huub even iets tegen Sylvia zei.
jaap, silvia en jaap.quote:Op zondag 25 maart 2007 01:35 schreef Soury het volgende:
Who is who op stream 3 en 4 ?
Deze cap is S4 - op de voorgrond Sylvia en achteraan Japio. Op S3 Japioquote:Op zondag 25 maart 2007 01:35 schreef Soury het volgende:
Who is who op stream 3 en 4 ?
Inderdaad, dat denk ik ook. Geeft weer eens aan hoe dapperquote:Op zondag 25 maart 2007 01:35 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Dat durfde Japio niet, Huub was in de buurt !
Tenzij huubke in actie komt!quote:Op zondag 25 maart 2007 01:40 schreef waxmask het volgende:
Ik weet nu al dat als ik morgenvroeg opsta hij nog op COS 939 is , wel triest ten op zichte van voorgaande weken.
Predictor afstandquote:Op zondag 25 maart 2007 01:41 schreef petraa het volgende:
Amanda en brian liggen wel ergggggggg ver van elkaar af.
Ik zie ook geen echte vooruitgang helaas.....quote:Op zondag 25 maart 2007 01:40 schreef waxmask het volgende:
Ik weet nu al dat als ik morgenvroeg opsta hij nog op COS 939 is , wel triest ten op zichte van voorgaande weken.
Ik zie alleen maar achteruitgang.quote:Op zondag 25 maart 2007 01:43 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Ik zie ook geen echte vooruitgang helaas.....
Nee geen vroegertje.. Nou ja de klok een uur vooruit he ? dus uurtje minder zowiezoquote:Op zondag 25 maart 2007 01:43 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Ik zie ook geen echte vooruitgang helaas.....
quote:Op zondag 25 maart 2007 01:42 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Huub en Eric voelen elkaar goed aan. Samen met de knoppenkast spelen, ze nemen de koptelefoon van elkaar over, ze hebben lol. Ze kijjken naar elkaar en weten al genoeg, ze hoeven niet eens te praten om elkaar te begrijpen.
[afbeelding]
KUT muziekquote:Op zondag 25 maart 2007 01:45 schreef carpediem23 het volgende:
grappig
Slaap lekkerquote:Op zondag 25 maart 2007 01:46 schreef Casshern het volgende:
nou ik ga slapen, slaap lekker iedereen!
Das pas volgende weekquote:Op zondag 25 maart 2007 01:44 schreef Soury het volgende:
[..]
Nee geen vroegertje.. Nou ja de klok een uur vooruit he ? dus uurtje minder zowiezo![]()
Is dat zooo ?quote:
De rat en Japiofans moeten juist nu genieten.quote:
Ik hoop maar dat alles een 1 aprilgrap is!quote:Op zondag 25 maart 2007 01:48 schreef petraa het volgende:
Hoelang zou het duren voor de stekker er weer wordt uitgetrokken ???
Nee joh vannacht Pestkopquote:
Ik had mn bericht al aangepastquote:Op zondag 25 maart 2007 01:49 schreef waxmask het volgende:
[..]
over tien minuten al hoor
is het ineens 3:00 uur
Shit is waar ook,ik ga mijn bedje maar opzoekenquote:Op zondag 25 maart 2007 01:44 schreef Soury het volgende:
[..]
Nee geen vroegertje.. Nou ja de klok een uur vooruit he ? dus uurtje minder zowiezo![]()
Drama Queenquote:
Tja, maar ik had altijd de laatste zaterdag in de maand in gedachte (maart dus) vandaarquote:Op zondag 25 maart 2007 01:52 schreef cobain94 het volgende:
[..]
Anders had windows je wel gewaarschuwd..
Zal niet de eerste keer zijnquote:Op zondag 25 maart 2007 01:52 schreef cobain94 het volgende:
[..]
Anders had windows je wel gewaarschuwd..
Trustequote:Op zondag 25 maart 2007 01:51 schreef kybe het volgende:
[..]
Shit is waar ook,ik ga mijn bedje maar opzoeken![]()
Nog 2 minuten dus ? Waar haal je dat trouwens vandaan ?quote:Op zondag 25 maart 2007 01:58 schreef cobain94 het volgende:
Huub en eric hebben tegelijk met die joints een gram speed gekregen...En die snuiven ze precies om 2 uur vannacht op...Zijn ze gelijk het tijdsbesef kwijt, en ze gaan rellen
Hier uitgezogenquote:Op zondag 25 maart 2007 01:58 schreef Soury het volgende:
[..]
Nog 2 minuten dus ? Waar haal je dat trouwens vandaan ?![]()
Ik ookquote:Op zondag 25 maart 2007 03:01 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Das mooi balen ,dacht echt volgende week pas.![]()
En BONG tis een uur later . Geen dank hoorquote:Op zondag 25 maart 2007 03:01 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Das mooi balen ,dacht echt volgende week pas.![]()
Truste liefquote:
Dat wist ik ook welquote:Op zondag 25 maart 2007 03:04 schreef Soury het volgende:
[..]
En BONG tis een uur later . Geen dank hoor![]()
Wat moet jij hier nouquote:Op zondag 25 maart 2007 03:04 schreef Peter6000 het volgende:
[SC # 20] Waar je nooit off-topic bent.![]()
Zijn die er al niet vollopquote:Op zondag 25 maart 2007 03:09 schreef snetje het volgende:
ik verwacht nu inmiddels een speciaal topic voor amanda met al haar domme uitspraken op een rij!
Sinasprilquote:Op zondag 25 maart 2007 03:18 schreef STAP01 het volgende:
Weet iemand toevallig ook welke anticonceptiepil Amanda slikt?
de placeboA33.quote:Op zondag 25 maart 2007 03:18 schreef STAP01 het volgende:
Ik zag hem wat drinken uit een rietje, ik ging ervan uit dat het cola was, maar misschien is het wel een drankovertreding. (ik weet niet of hij er al 3 op had).quote:Op zondag 25 maart 2007 03:22 schreef Clank het volgende:
Eric wil Huub nog een slokje van zijn drankje laten drinken, maar ik zie niet of hij dat ook doet.Eric wil nog een sigaret roken, Huub niet.
al op alfabetische volgordequote:
Eric heeft echt zin in Huub.quote:Op zondag 25 maart 2007 03:24 schreef Prosac het volgende:
ik ga nog even kijken, zie ik Eric Huub masseren. Zullen wel weer leuke stukjes over verschijnen morgen
Die zijn er nog niet vollopquote:Op zondag 25 maart 2007 03:25 schreef snetje het volgende:
[..]
al op alfabetische volgorde![]()
en wat doen huub en eric nu weer![]()
![]()
Ik zou het niet weten lief , wat is er zo belangrijk aan ?quote:Op zondag 25 maart 2007 03:28 schreef STAP01 het volgende:
Ik begin nu ook een beetje te twijfelen! Hij ligt er ook bij te kreunen! GSUS, haha!quote:Op zondag 25 maart 2007 03:30 schreef Soury het volgende:
[..]
Die zijn er nog niet vollopMaar ze weten wel wat ze aan elkaar hebben toch
Ik twijfel zelf een beetje
Dan kan iemand van de streamers misschien zo aardig zijn om een gebruiksaanwijzing op te sturen. En dan de belangrijkste tekst arceren. U dient (moet) elke dag, 21 dagen lang, een dragee (en erbij schrijven: dragee = 1 klein rond pilletje) in te nemen (is doorslikken) op hetzelfde tijdstip! Doet u dit niet dan beschermt de pil u met mindere mate tegen zwangerschap. Dus dit betekent: Elke dag om 23.00 uur (= 11 uur 's avonds) 1 pilletje van de strip. Na 21 pilletjes, 7 dagen stoppen en dan weer opnieuw beginnen!quote:Op zondag 25 maart 2007 03:31 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik zou het niet weten lief , wat is er zo belangrijk aan ?![]()
Gaan we daar getuigen van zijnquote:Op zondag 25 maart 2007 03:32 schreef STAP01 het volgende:
[..]
Ik begin nu ook een beetje te twijfelen! Hij ligt er ook bij te kreunen! GSUS, haha!
dat zei je net ook alquote:Op zondag 25 maart 2007 03:33 schreef STAP01 het volgende:
[..]
Dan kan iemand van de streamers misschien zo aardig zijn om een gebruiksaanwijzing op te sturen. En dan de belangrijkste tekst arceren. U dient (moet) elke dag, 21 dagen lang, een dragee (en erbij schrijven: dragee = 1 klein rond pilletje) in te nemen (is doorslikken) op hetzelfde tijdstip! Doet u dit niet dan beschermt de pil u met mindere mate tegen zwangerschap. Dus dit betekent: Elke dag om 23.00 uur (= 11 uur 's avonds) 1 pilletje van de strip. Na 21 pilletjes, 7 dagen stoppen en dan weer opnieuw beginnen!
Dat mag die troela zelf uitzoeken. Punt 1 Tis te laat.. Punt 2 Hopelijk leert ze er wat vanquote:
Dat denk ik ookquote:Op zondag 25 maart 2007 03:37 schreef STAP01 het volgende:
Ik ben bang dat Huub half (of heel) slaapt.
Dat idee heb ik nou ook...quote:
ja maar dit kan Eric toch niet maken! echt waar, als hij m er zo in doet dan wordt Huub WOEST!quote:
Hoe kan hij zo duf in een keer zijn.quote:Op zondag 25 maart 2007 03:37 schreef STAP01 het volgende:
Alleen jammer voor dat kind als ze dan door blijft zuipen omdat ze niet weet dat ze zwanger isquote:Op zondag 25 maart 2007 03:34 schreef Soury het volgende:
[..]
Dat mag die troela zelf uitzoeken. Punt 1 Tis te laat.. Punt 2 Hopelijk leert ze er wat van
err.. mee eensquote:Op zondag 25 maart 2007 03:39 schreef STAP01 het volgende:
[..]
ja maar dit kan Eric toch niet maken! echt waar, als hij m er zo in doet dan wordt Huub WOEST!
Dan moet je maar meer de streams volgen of de COSSEN doorlezen rooie3!quote:Op zondag 25 maart 2007 03:39 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Hoe kan hij zo duf in een keer zijn.
En vooral als een man aan je zit.
Huub heeft ook niet gezopen.
raar hoor.
niet zomaar duf, hij slaapt. eric wat doe je?quote:Op zondag 25 maart 2007 03:39 schreef rooie3 het volgende:
[..]
raar hoor.
Aan Huub zijn ademhaling te horen is hij wel ver weg. Als Eric misbruikt maakt van de situatie is hij de grootste klootzak die er is. Gaat hij toch niet doen??!!!quote:Op zondag 25 maart 2007 03:37 schreef STAP01 het volgende:
Wie weet welquote:Op zondag 25 maart 2007 03:41 schreef Clank het volgende:
[..]
Aan Huub zijn ademhaling te horen is hij wel ver weg. Als Eric misbruikt maakt van de situatie is hij de grootste klootzak die er is. Gaat hij toch niet doen??!!!
Punt 2 is mijn hoop Nu kan ze nog wat doen al ben ik daar ook niet mee eens maar beter vroeg dan laatquote:Op zondag 25 maart 2007 03:40 schreef ach het volgende:
[..]
Alleen jammer voor dat kind als ze dan door blijft zuipen omdat ze niet weet dat ze zwanger is
Hoezo.quote:Op zondag 25 maart 2007 03:41 schreef STAP01 het volgende:
[..]
Dan moet je maar meer de streams volgen of de COSSEN doorlezen rooie3!![]()
Een pil die regelmatig vergeten wordt...quote:Op zondag 25 maart 2007 03:28 schreef STAP01 het volgende:
ff ietsiepietsie aangepast: Weet iemand toevallig ook welke anticonceptiepil Amanda slikt? Dan kan iemand van de streamers misschien zo aardig zijn om een gebruiksaanwijzing op te sturen. En dan de belangrijkste tekst arceren. U dient (moet) elke dag, 21 dagen lang, een dragee (en erbij schrijven: dragee = 1 klein rond pilletje) in te nemen (is doorslikken) op hetzelfde tijdstip! Doet u dit niet dan beschermt de pil u met mindere mate tegen zwangerschap. Dus dit betekent: Elke dag om 23.00 uur (= 11 uur 's avonds) 1 pilletje van de strip. Na 21 pilletjes, 7 dagen stoppen en dan weer opnieuw beginnen!
relax eens, ik kom net binnen - wat is er met Huub aan de hand?quote:Op zondag 25 maart 2007 03:41 schreef STAP01 het volgende:
[..]
Dan moet je maar meer de streams volgen of de COSSEN doorlezen rooie3!![]()
Nee hoor dit is blijkbaar normaalquote:Op zondag 25 maart 2007 03:43 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Hoezo.
Er is niks raars gebeurd toch vandaag.
dat ene jointje was al om 7 uur ofzo.
Heb ik verder iets gemist dan.
Had Eric eerder op de avond al niet Ammaretto door de thee van Huub gedaan??? Toen zou Huub er natuurlijk niets van zeggen.. drank zonder dat iemand er iets van wist. Wie heeft er voor de rest van de avond voor drankjes gezorgd??quote:Op zondag 25 maart 2007 03:39 schreef rooie3 het volgende:
[..]
raar hoor.
Ericquote:Op zondag 25 maart 2007 03:44 schreef snetje het volgende:
iwat hebben ze huub van achteren ingegeven
Maar ik moet alles goed doorlezen of de streams volgen.quote:
Is ie niet !quote:Op zondag 25 maart 2007 03:45 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Maar ik moet alles goed doorlezen of de streams volgen.
Nou dat heb ik gedaan.
En vind het gewoon vreemd dat Huub ineens buiten westen is.
Eric gaf hem toenet wat te drinken. Dat schreeeuwt om een bloedtest.quote:Op zondag 25 maart 2007 03:45 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Maar ik moet alles goed doorlezen of de streams volgen.
Nou dat heb ik gedaan.
En vind het gewoon vreemd dat Huub ineens buiten westen is.
Doe niet zo raarquote:Op zondag 25 maart 2007 03:47 schreef cindy10 het volgende:
hij is in elk geval de billen van huub al aardig aan het oprekken!
hoop toch wel dat voor verkrachting een sanctie volgt.......![]()
Ik weet niet of doorgaan met masseren als iemand in slaap gevallen is, gebruikelijk is.quote:Op zondag 25 maart 2007 03:46 schreef Tissik het volgende:
Huub is helemaal out, en Eric gaat uit zijn bol. Dit is iig aanranding, als het niet nog erger gaat worden.
quote:Op zondag 25 maart 2007 03:48 schreef miesy het volgende:
kom net uit de douche...![]()
erik heeft toch wel een onderbroek aan?![]()
Doormasseren is geen drama, daarna nog verder gaan welquote:Op zondag 25 maart 2007 03:48 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Ik weet niet of doorgaan met masseren als iemand in slaap gevallen is, gebruikelijk is.
Ieder lichamelijk contact waarvoor de ander geen toestemming of instemming heeft gegeven, is een drama (wat mij betreft).quote:Op zondag 25 maart 2007 03:50 schreef Leandra het volgende:
[..]
Doormasseren is geen drama, daarna nog verder gaan wel![]()
ik ookquote:Op zondag 25 maart 2007 03:51 schreef Clank het volgende:
That's it zegt Eric en stopt zijn massage en kruipt vervolgens akelig dicht tegen Huub aan... Huub beweegt niet ..en ik word een beetje onpasselijk om dit aan te zien.
nou zo erg was het toch niet, moet toegeven wel even schrikken maar om nou eenquote:
eric heeft zojuist z'n maatje publiekelijk vernederd en vooral zichzelfquote:Op zondag 25 maart 2007 03:53 schreef partyyboyy het volgende:
GATVERDAMME waar is eric mee bezig??//
![]()
Nee hij slaapt nog niet, hij wacht tot Huub in zijn REM-slaap is beland dan is ie nog kwetsbaarder.quote:Op zondag 25 maart 2007 03:52 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
jeetje da's en heel knap van eric als ie nu zonder te rukken gaat slapen
en ook heel lief![]()
(en verstandig)
Haha.quote:
Jij vind het normaal dat iemand zich zo vergrijpt aan iemand die ligt te slapen?quote:Op zondag 25 maart 2007 03:54 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
nou zo erg was het toch niet, moet toegeven wel even schrikken maar om nou een
kots smilie te gebruiken
nee dezekan ik me nog wel wat bij voorstellen
![]()
deze nog meer zeker nu eric zo zoetjes gaat slapen
Eric slaapt al zo'n beetje, die doet niets meerquote:Op zondag 25 maart 2007 03:54 schreef waxmask het volgende:
[..]
Nee hij slaapt nog niet, hij wacht tot Huub in zijn REM-slaap is beland dan is ie nog kwetsbaarder.
Zo, en bedankt! Net terug van de wc. Ik heb mn broodmaaltijd van zaterdagavond wederom zien liggen. Dit keer niet netjes op een bord maar in de plee.quote:
ik was in paniek, wist niet wat ik deed..quote:Op zondag 25 maart 2007 03:54 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
nou zo erg was het toch niet, moet toegeven wel even schrikken maar om nou een
kots smilie te gebruiken
nee dezekan ik me nog wel wat bij voorstellen
![]()
deze nog meer zeker nu eric zo zoetjes gaat slapen
Zout ff lekker op. Nix aan de hand. Volwassen mensen daarquote:Op zondag 25 maart 2007 03:55 schreef Tissik het volgende:
[..]
Jij vind het normaal dat iemand zich zo vergrijpt aan iemand die ligt te slapen?![]()
O en als je volwassen bent dan is dat normaal?quote:Op zondag 25 maart 2007 03:57 schreef Soury het volgende:
[..]
Zout ff lekker op. Nix aan de hand. Volwassen mensen daar![]()
neeeeeeeee zeker niet maar hij is toch gestoptquote:Op zondag 25 maart 2007 03:55 schreef Tissik het volgende:
[..]
Jij vind het normaal dat iemand zich zo vergrijpt aan iemand die ligt te slapen?![]()
Huub wilde een massage van Eric en die heeft hij gekregen, wat is er mis?quote:Op zondag 25 maart 2007 03:59 schreef Tissik het volgende:
[..]
O en als je volwassen bent dan is dat normaal?
Huub heeft officieel een alcoholverbod. Maar ik denk dat Eric hem vanavond stiekum hier en daar een drankje heeft gegeven. En Huub zal gek zijn om daar wat van te zeggen. Dus eigenlijk denk ik dat Huub nu gewoon strontlazerus is en dat Eric daar ge(mis)bruik van heeft gemaakt.quote:Op zondag 25 maart 2007 03:55 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Haha.
Maar dit was toch wel vreemd hoor.
mij maak je niet wijs dat huub zo in slaap kon vallen.
Met dat getrek en dat ding van eric tegen hem aan.
Huubje is echt apart.![]()
Dit ging toch wel even verder dan een normale massage.quote:Op zondag 25 maart 2007 03:59 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
neeeeeeeee zeker niet maar hij is toch gestopt![]()
huub vroeg zelf om de massage, viel in slaap, en dat eric opgewonden van een mannelijfje
wordt kon huub van te voren weten, en aan zijn piemeltje te zien werd eric ook opgewonden
maar dat kan je hem niet verwijten
hij valt op jongens/mannen weet je nog..........
dus al heeft ie een kleine poging gewaagd om wat érg lang bij de billetjes van huub
te masseren, toen ie door had dat huub echt niet wakker werd is ie gestopt,
dus
verstandig, maar ook lief zoals ie nu gewoon naast huub gaat liggen slapen
zal niet makkelijk voor hem zijn.........
dus dat
nee, eric ging mijns inziens ook heel veel te ver.quote:Op zondag 25 maart 2007 03:59 schreef Tissik het volgende:
[..]
O en als je volwassen bent dan is dat normaal?
maar misschien vond huub het ergens wel lekker en deed ie net alsof hij sliep.quote:Op zondag 25 maart 2007 03:57 schreef snetje het volgende:
huub was echt knocked out !!
en ik vraag me af waarvandie 3 champagnes
....die 3 haltjes van één blowertje die ze met zijn 4ren hebben gedeeld rondom 7 uur
neen !! in mijn ogen wordt er nu heel vies gespeeld via achter !! gedver jek jak gadver![]()
meer aandacht op de zwangerschapstest had meer tv opgeleverd !!![]()
Wat een waanzin, massage is massage en daar horen de billen ook bij.quote:Op zondag 25 maart 2007 04:01 schreef tipsch het volgende:
[..]
nee, eric ging mijns inziens ook heel veel te ver.
Zelfs de salade had een dressing van whisky, champagne en nog een andere sterke drank.quote:Op zondag 25 maart 2007 04:00 schreef Clank het volgende:
[..]
Huub heeft officieel een alcoholverbod. Maar ik denk dat Eric hem vanavond stiekum hier en daar een drankje heeft gegeven. En Huub zal gek zijn om daar wat van te zeggen. Dus eigenlijk denk ik dat Huub nu gewoon strontlazerus is en dat Eric daar ge(mis)bruik van heeft gemaakt.
Morgenvroeg maar's zien hoe fris Huub is en of hij een kater heeft van de drank.
quote:Op zondag 25 maart 2007 03:57 schreef miesy het volgende:
[..]
ik was in paniek, wist niet wat ik deed..![]()
Helden behoren hetero te zijn.quote:Op zondag 25 maart 2007 04:00 schreef Yollie het volgende:
[..]
Huub wilde een massage van Eric en die heeft hij gekregen, wat is er mis?
Hij snurkte, en als iemand wakker is verraden spierbewegingen dat al. Huub was hartstikke out.quote:Op zondag 25 maart 2007 04:01 schreef miesy het volgende:
[..]
maar misschien vond huub het ergens wel lekker en deed ie net alsof hij sliep.
mij hoef je maar met 1 vinger aan te raken en ik ben al wakker.
Maar ook de thee waar sommige streamers zich afvroegen of er nu wel of geen Ammaretto in zat... en dat was nog redelijk vroeg op de avond.quote:Op zondag 25 maart 2007 04:02 schreef Tissik het volgende:
[..]
Zelfs de salade had een dressing van whisky, champagne en nog een andere sterke drank.
Tijd dus om naar bed te gaan.quote:Op zondag 25 maart 2007 04:04 schreef BONG4002 het volgende:
De vogels geven alvast een prachtig fluitconcert
als jij een kennis of vriend hebt die homo is hij ligt naakt naast je in bed en jij vraagt hemquote:Op zondag 25 maart 2007 04:01 schreef Tissik het volgende:
[..]
Dit ging toch wel even verder dan een normale massage.
Bij mij ben je een held als je kan doen wat je lekker vindt, zonder etiket.quote:
waanzin? nee, wat eric heeft gedaan is waanzin. iemand die al in dromenland is slaapt rustig verder "bloot leggen" en doormasseren.quote:Op zondag 25 maart 2007 04:02 schreef Yollie het volgende:
[..]
Wat een waanzin, massage is massage en daar horen de billen ook bij.
quote:Op zondag 25 maart 2007 04:02 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
![]()
tis je vergeven ik moet zeggen ik dacht ook even hé wat krijgen we nu.......
maar ja vergeet niet dat huub best wel een beetje bi is anders laat je je al
niet door een naakte man maseren dus.........
ach laten we het maar op deze houden
![]()
Ik vrees dat de Orde van St Hubertus daar in dit geval net even iets anders over denkt.quote:Op zondag 25 maart 2007 04:05 schreef Yollie het volgende:
[..]
Bij mij ben je een held als je kan doen wat je lekker vindt, zonder etiket.
dat wist ik niet, had het geluid uit..quote:Op zondag 25 maart 2007 04:03 schreef Tissik het volgende:
[..]
Hij snurkte, en als iemand wakker is verraden spierbewegingen dat al. Huub was hartstikke out.
als het met het volle bewustzijn gebeurt, prima. was hier niet het geval.quote:Op zondag 25 maart 2007 04:05 schreef Yollie het volgende:
[..]
Bij mij ben je een held als je kan doen wat je lekker vindt, zonder etiket.
Het geslacht boeit me allerminst. Het gaat erom dat iemand een ander betast op een manier waarvoor die ander op zijn minst toestemming of instemming zou moeten geven. Het is niet erg aannemelijk, dat Huub instemming zou hebben gegeven voor deze manier van masseren.quote:Op zondag 25 maart 2007 04:05 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
als jij een kennis of vriend hebt die homo is hij ligt naakt naast je in bed en jij vraagt hem
om een massage
kun je het hem dan kwalijk nemen
1. dat ie opgewonden raakt
2. dat ie op meer hoopt
ik kan niets kwalijks zien in wat eric hier gedaan heeft
alleen omdat het 2 jongens zijn is het inderdaad even schrikken
precies, zal ook wel gebeuren denk ik, lijkt me érg lastig slapen met een stijve,quote:Op zondag 25 maart 2007 04:07 schreef Clank het volgende:
Maakt me verder weinig uit wat Eric nu nog doet, als hij het maar bij zichzelf doet.
Misschien ben ik te ruim denkend, maar wat had Huub dan verwacht?En wat is te ver? Iemands billen masseren?quote:Op zondag 25 maart 2007 04:08 schreef tipsch het volgende:
[..]
als het met het volle bewustzijn gebeurt, prima. was hier niet het geval.
hij snurkt nu ook weer luidruchtig !!!!quote:Op zondag 25 maart 2007 04:03 schreef Tissik het volgende:
[..]
Hij snurkte, en als iemand wakker is verraden spierbewegingen dat al. Huub was hartstikke out.
quote:Op zondag 25 maart 2007 04:11 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
precies, zal ook wel gebeuren denk ik, lijkt me érg lastig slapen met een stijve,
niet meer dan logisch dat ie even zich zelf moet helpen straks
best wel een beetje sneu
eric heeft ook liefde nodig
dus kom op nou jongen niet ineens van dat benauwde en erik bashen
we wisten toch dat eric homo was
zijn we homofoob geworden ineens allemaal?
huub vroeg zelf een naakte eric om een massage niet vergeten hé
huubje is bi of ie het zelf al weet weet ik niet maar een man die er écht
niets van moet hebben vraag een naakte homo niet om een massage
zo nou dat is de laatste keer dat ik eric ga verdedigen
hij is op tijd gestopt, dat ie hoopte op meer is niet meer dan normaal
eric truste vent![]()
dat bedoel ik, maar ze willen niet luisterenquote:Op zondag 25 maart 2007 04:12 schreef Yollie het volgende:
[..]
Misschien ben ik te ruim denkend, maar wat had Huub dan verwacht?En wat is te ver? Iemands billen masseren?
Dit heeft niets te maken met hetero of homo. Dit heeft te maken met grenzen, die gelden voor alle mensen. De grenzen van afstand en nabijheid.quote:Op zondag 25 maart 2007 04:11 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
precies, zal ook wel gebeuren denk ik, lijkt me érg lastig slapen met een stijve,
niet meer dan logisch dat ie even zich zelf moet helpen straks
best wel een beetje sneu
eric heeft ook liefde nodig
dus kom op nou jongen niet ineens van dat benauwde en erik bashen
we wisten toch dat eric homo was
zijn we homofoob geworden ineens allemaal?
huub vroeg zelf een naakte eric om een massage niet vergeten hé
huubje is bi of ie het zelf al weet weet ik niet maar een man die er écht
niets van moet hebben vraag een naakte homo niet om een massage
zo nou dat is de laatste keer dat ik eric ga verdedigen
hij is op tijd gestopt, dat ie hoopte op meer is niet meer dan normaal
eric truste vent![]()
quote:Op zondag 25 maart 2007 04:14 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
dat bedoel ik, maar ze willen niet luisteren
![]()
morgen is het zondag , kunnen ze allemaal naar de kerk
![]()
Die grenzen heeft Huub zelf aangegeven en daar is Eric niet overheen gegaan.quote:Op zondag 25 maart 2007 04:15 schreef Tissik het volgende:
[..]
Dit heeft niets te maken met hetero of homo. Dit heeft te maken met grenzen, die gelden voor alle mensen. De grenzen van afstand en nabijheid.
ach man, als jou vriendin halverwege een massage in slaap sukkelt reken maarquote:Op zondag 25 maart 2007 04:15 schreef Tissik het volgende:
[..]
Dit heeft niets te maken met hetero of homo. Dit heeft te maken met grenzen, die gelden voor alle mensen. De grenzen van afstand en nabijheid.
quote:Op zondag 25 maart 2007 04:15 schreef STAP01 het volgende:
En Japio maar denken: wanneer komen ze nou!
Ja dat ontken ik ten zeerste, ik ben namelijk hetero.quote:Op zondag 25 maart 2007 04:16 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
ach man, als jou vriendin halverwege een massage in slaap sukkelt reken maar
dat jij je best gaat doen om haar alsnog te prikkelen en zo wakker te maken hoor.......
oké ontken maar, ik geloof je toch niet
![]()
nou hé hé flauw hoor, je vriend danquote:Op zondag 25 maart 2007 04:18 schreef Tissik het volgende:
[..]
Ja dat ontken ik ten zeerste, ik ben namelijk hetero.
Juist, hij zit zich af te rukken op Huubquote:Op zondag 25 maart 2007 04:18 schreef tipsch het volgende:
eric ligt zich nu gewoon te rukken naast z'n beste maatjehoe diep kun je zinken, wat een droevig figuur
tja......quote:Op zondag 25 maart 2007 04:18 schreef Yollie het volgende:
Eric is zich nu aan het rukken tegen de rug van Huub, misschien gaat dat wel iets te ver,,,
quote:Op zondag 25 maart 2007 04:16 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
ach man, als jou vriendin halverwege een massage in slaap sukkelt reken maar
dat jij je best gaat doen om haar alsnog te prikkelen en zo wakker te maken hoor.......
oké ontken maar, ik geloof je toch niet
![]()
Het is flauw, dat jij meteen uitgaat van de vooronderstelling dat ik een man zou zijn (en hetero). Misschien was ik wel een homosexuele man, of bisexueel... Maar nee, ik ben dus een vrouw.quote:Op zondag 25 maart 2007 04:19 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
nou hé hé flauw hoor, je vriend dan
is dat nou écht zo vreemd?quote:
truste..quote:Op zondag 25 maart 2007 04:24 schreef Yollie het volgende:
Goed net dacht ik nog dat ik te ruimdenkend was en nu ben ik even van slag. Ik ga maar slapen..
nou mijn man mag ik er voor wakker maken hoorquote:Op zondag 25 maart 2007 04:22 schreef Tissik het volgende:
[..]
Het is flauw, dat jij meteen uitgaat van de vooronderstelling dat ik een man zou zijn (en hetero). Misschien was ik wel een homosexuele man, of bisexueel... Maar nee, ik ben dus een vrouw.
O en om antwoord te geven op je vraag, als mijn vriend in slaap zou vallen, zou ik hem niet lastig vallen maar vooral lekker laten slapen. That's what friends are for.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |