En je post in DGKquote:Op vrijdag 23 maart 2007 23:17 schreef Paaskonijn het volgende:
Is off-this-topic
Ik ben off-topic yeah
Ik gaf m'n innerlijke baggerkabouter ff de ruimte...quote:Op vrijdag 23 maart 2007 23:18 schreef petraa het volgende:
Ja lekker koekje erbij
sjee ik was net zo mooi aan het zingen in die andere, was tie al vol.
AAAAAAAAAH DGKquote:
Ik zit het me nu helemaal te visualiseren en lig ff in een deuk nu. Ian ligt te draaien en te woelen en steeds maar vragen slaap je lieffie en als hij denkt dat zij slaapt. Sluipt hij zachtjes zijn bed uit en vraagt zij op Amanda toon: WAT GA JE DOEN. Je hoort hem dan denken SHIT ze sliep nog niet.quote:Op vrijdag 23 maart 2007 23:31 schreef Leandra het volgende:
Whahahaha zo erg zou het toch niet zijn hè....
Dat je na een vrijpartij ligt te hopen dat de ander in slaap valt zodat je FOK nog ff kunt checken
En toch zijn er weer een paar COSsen volgebaggerd hèquote:Op vrijdag 23 maart 2007 23:43 schreef petraa het volgende:
Nou alle cossen door gelezen, het was weer een saai avondje.
Ja idd. gebaggerd, ben nu maar ff filmpjes aan het kijken via Vol filmpjes topic.quote:Op vrijdag 23 maart 2007 23:44 schreef Leandra het volgende:
[..]
En toch zijn er weer een paar COSsen volgebaggerd hè
toch een beetje *ouch*quote:Op zaterdag 24 maart 2007 00:24 schreef Polonium-120 het volgende:
leandra, ondanks je leeftijd, wat vind je van deze muziek?
Ik zat ff wat anders te doen, maarre..... welke muziek hebben we t over??quote:Op zaterdag 24 maart 2007 00:24 schreef Polonium-120 het volgende:
leandra, ondanks je leeftijd, wat vind je van deze muziek?
neuter en leuter zijn een beetje aan het mixen. dus dat.quote:Op zaterdag 24 maart 2007 00:41 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik zat ff wat anders te doen, maarre..... welke muziek hebben we t over??
Heb de streams er ff voor aangezet...quote:Op zaterdag 24 maart 2007 00:42 schreef Polonium-120 het volgende:
[..]
neuter en leuter zijn een beetje aan het mixen. dus dat.
you know, tiga is my favourite dj...quote:Op zaterdag 24 maart 2007 00:45 schreef Leandra het volgende:
[..]
Heb de streams er ff voor aangezet...
Hoor nog nix wat ik niet tijdens een avondje stappen aan zou kunnen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |