nou zo erg was het toch niet, moet toegeven wel even schrikken maar om nou eenquote:
eric heeft zojuist z'n maatje publiekelijk vernederd en vooral zichzelfquote:Op zondag 25 maart 2007 03:53 schreef partyyboyy het volgende:
GATVERDAMME waar is eric mee bezig??//
![]()
Nee hij slaapt nog niet, hij wacht tot Huub in zijn REM-slaap is beland dan is ie nog kwetsbaarder.quote:Op zondag 25 maart 2007 03:52 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
jeetje da's en heel knap van eric als ie nu zonder te rukken gaat slapen
en ook heel lief![]()
(en verstandig)
Haha.quote:
Jij vind het normaal dat iemand zich zo vergrijpt aan iemand die ligt te slapen?quote:Op zondag 25 maart 2007 03:54 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
nou zo erg was het toch niet, moet toegeven wel even schrikken maar om nou een
kots smilie te gebruiken
nee dezekan ik me nog wel wat bij voorstellen
![]()
deze nog meer zeker nu eric zo zoetjes gaat slapen
Eric slaapt al zo'n beetje, die doet niets meerquote:Op zondag 25 maart 2007 03:54 schreef waxmask het volgende:
[..]
Nee hij slaapt nog niet, hij wacht tot Huub in zijn REM-slaap is beland dan is ie nog kwetsbaarder.
Zo, en bedankt! Net terug van de wc. Ik heb mn broodmaaltijd van zaterdagavond wederom zien liggen. Dit keer niet netjes op een bord maar in de plee.quote:
ik was in paniek, wist niet wat ik deed..quote:Op zondag 25 maart 2007 03:54 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
nou zo erg was het toch niet, moet toegeven wel even schrikken maar om nou een
kots smilie te gebruiken
nee dezekan ik me nog wel wat bij voorstellen
![]()
deze nog meer zeker nu eric zo zoetjes gaat slapen
Zout ff lekker op. Nix aan de hand. Volwassen mensen daarquote:Op zondag 25 maart 2007 03:55 schreef Tissik het volgende:
[..]
Jij vind het normaal dat iemand zich zo vergrijpt aan iemand die ligt te slapen?![]()
O en als je volwassen bent dan is dat normaal?quote:Op zondag 25 maart 2007 03:57 schreef Soury het volgende:
[..]
Zout ff lekker op. Nix aan de hand. Volwassen mensen daar![]()
neeeeeeeee zeker niet maar hij is toch gestoptquote:Op zondag 25 maart 2007 03:55 schreef Tissik het volgende:
[..]
Jij vind het normaal dat iemand zich zo vergrijpt aan iemand die ligt te slapen?![]()
Huub wilde een massage van Eric en die heeft hij gekregen, wat is er mis?quote:Op zondag 25 maart 2007 03:59 schreef Tissik het volgende:
[..]
O en als je volwassen bent dan is dat normaal?
Huub heeft officieel een alcoholverbod. Maar ik denk dat Eric hem vanavond stiekum hier en daar een drankje heeft gegeven. En Huub zal gek zijn om daar wat van te zeggen. Dus eigenlijk denk ik dat Huub nu gewoon strontlazerus is en dat Eric daar ge(mis)bruik van heeft gemaakt.quote:Op zondag 25 maart 2007 03:55 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Haha.
Maar dit was toch wel vreemd hoor.
mij maak je niet wijs dat huub zo in slaap kon vallen.
Met dat getrek en dat ding van eric tegen hem aan.
Huubje is echt apart.![]()
Dit ging toch wel even verder dan een normale massage.quote:Op zondag 25 maart 2007 03:59 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
neeeeeeeee zeker niet maar hij is toch gestopt![]()
huub vroeg zelf om de massage, viel in slaap, en dat eric opgewonden van een mannelijfje
wordt kon huub van te voren weten, en aan zijn piemeltje te zien werd eric ook opgewonden
maar dat kan je hem niet verwijten
hij valt op jongens/mannen weet je nog..........
dus al heeft ie een kleine poging gewaagd om wat érg lang bij de billetjes van huub
te masseren, toen ie door had dat huub echt niet wakker werd is ie gestopt,
dus
verstandig, maar ook lief zoals ie nu gewoon naast huub gaat liggen slapen
zal niet makkelijk voor hem zijn.........
dus dat
nee, eric ging mijns inziens ook heel veel te ver.quote:Op zondag 25 maart 2007 03:59 schreef Tissik het volgende:
[..]
O en als je volwassen bent dan is dat normaal?
maar misschien vond huub het ergens wel lekker en deed ie net alsof hij sliep.quote:Op zondag 25 maart 2007 03:57 schreef snetje het volgende:
huub was echt knocked out !!
en ik vraag me af waarvandie 3 champagnes
....die 3 haltjes van één blowertje die ze met zijn 4ren hebben gedeeld rondom 7 uur
neen !! in mijn ogen wordt er nu heel vies gespeeld via achter !! gedver jek jak gadver![]()
meer aandacht op de zwangerschapstest had meer tv opgeleverd !!![]()
Wat een waanzin, massage is massage en daar horen de billen ook bij.quote:Op zondag 25 maart 2007 04:01 schreef tipsch het volgende:
[..]
nee, eric ging mijns inziens ook heel veel te ver.
Zelfs de salade had een dressing van whisky, champagne en nog een andere sterke drank.quote:Op zondag 25 maart 2007 04:00 schreef Clank het volgende:
[..]
Huub heeft officieel een alcoholverbod. Maar ik denk dat Eric hem vanavond stiekum hier en daar een drankje heeft gegeven. En Huub zal gek zijn om daar wat van te zeggen. Dus eigenlijk denk ik dat Huub nu gewoon strontlazerus is en dat Eric daar ge(mis)bruik van heeft gemaakt.
Morgenvroeg maar's zien hoe fris Huub is en of hij een kater heeft van de drank.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |